راهنمای جامع انتخاب مانتو تابستان 1402 + عکس جدیدترین مدل های تابستانی

راهنمای انتخاب مانتو تابستان

با فرا رسیدن فصل تابستان از دیگر دغدغه های خانم ها خرید یک مانتوی خنک و سبک مناسب روزهای گرم تابستانی است تا خوش پوشی و شیک بودن را در عین راحتی به آن ها هدیه دهد قطعاً برای شما نیز پیش آمده است که با آمدن فصل تابستان با این سوال مواجه شوید که چه مانتویی بپوشیم که گرممان شود ؟

گاهی اوقات بعضی از لباس ها در ظاهر تمام ایده آل های یک لباس تابستانی را دارند اما در واقعیت بسیار گرم هستند و تقریباً یک کابوس برای روزهای گرم تابستانی محسوب می شود مانتو در پوشش خانم ها به عنوان هسته اصلی ظاهر است و مهم ترین لباسی است که در اجتماع می‌توانند با آن ظاهر شود و قسمت اصلی استایل آن ها را می سازد.

در فصل تابستان بیشتر از فصل های دیگر باید حواستان به انتخابتان باشد زیرا گرما قادر است که یک روز عالی و پر شور تابستانی را به راحتی خراب و عذاب آور کند اگر می خواهید یک انتخاب صحیح داشته باشید با ما در مطلب امروز و راهنمای انتخاب مانتو تابستان همراه باشید.

در تابستان چه مانتویی بپوشیم ؟

مانتو یا روپوش معمولاً لباسی است که از روی لباس دیگر بر تن می کنند که پوشیدن آن به قرن هفدهم تا هجدهم میلادی بر می گردد در ابتدا کارگران برای جلوگیری از کثیف شدن از این پوشش استفاده می‌کردند اما پس از مدتی که گروهی از اشراف نیز به روش متفاوتی روی به پوشیدن مانتو آوردند که امروزه در ایران این پوشش بسیار پر مصرف است و در انواع مدل‌های مختلف و متفاوت طراحی و دوخته میشود.

با توجه به هوای بسیار گرم فصل تابستان ما باید مانتویی را برای خود انتخاب کنیم که بتوانند در حفظ دمای مناسب بدن به ما کمک کند در این قسمت سعی کرده‌ایم تا عوامل موثر در انتخاب صحیح مانتو در فصل تابستان را یک به یک بررسی کنیم.

انتخاب رنگ مانتو تابستانی

 

فصل تابستان فصل رنگ های شاد و پر انرژی است باید به این نکته توجه کنیم که رنگهای تیره باعث جذب نور و گرما می‌شوند پس در نتیجه دمای بدن را بالا می‌برند و باعث احساس گرما و تعریق می شوند بنابراین انتخاب مناسبی برای فصل تابستان نیستند در فصل تابستان بهتر است از رنگ‌های روشن  مثل کرم ، صورتی ، سفید ، آبی روشن و … استفاده کنیم  و رنگ های تیره مثل مشکی ، قهوه ای ، سورمه ای و … را با احتیاط بیشتری انتخاب کنیم.

راهنما خرید مانتو تابستانیانتخاب جنس مانتو تابستانی :

در این قسمت از راهنمای انتخاب مانتو تابستان به جنس مناسب این فصل میپردازیم. می توان گفت مهمترین مشخصه ای که در انتخاب مانتو تابستان برای ما مهم است جنس پارچه ی مانتو می باشد در این فصل برای ما مهم است که مانتویی که انتخاب می کنیم نازک باشد تا باعث تشدید گرما نشود همچنین دوست داریم لباسمان سبک باشد تا به تنمان سنگینی نکند.

در این راستا پارچه های تابستانی باید چند ویژگی مهم داشته باشند اول اینکه این پارچه ها باید بسیار نازک باشند و فاقد پلی استر و یا این که درصد کمی از آن را داشته باشند خرید مانتوهای با جنس پلاستیکی و یا الیاف شیمیایی اصلا مناسب فصل تابستان نیستند و می توانند به یک عذاب در روزهای تابستانی تبدیل شوند مانتو تابستانی بهتر است از جنس نخ باشد و هوا به راحتی از بین تار و پود آن جابجا شود الیاف پارچه تابستانی بهتر است پنبه‌ای و طبیعی باشد.

از پارچه های تابستانی میتوان به پارچه حریر و وال و لنین اشاره کرد این پارچه ها از درصد بالای پنبه تشکیل شده اند و سبک و نازک هستند پس ایده آل های لازم برای انتخاب مانتو تابستان را دارند.

انتخاب مدل مانتو تابستان

در ادامه راهنمای انتخاب مانتو تابستان باید گفت بدیهی است که پوشیدن لباس تنگ و جذب می تواند بسیار کلافه کننده باشد و باعث تعریق و تشدید احساس گرما کند از این موضوع به سادگی نگذرید زیرا یک مانتوی تنگ در فصل تابستان می تواند بسیار عذاب آور باشد و تمام روز شما را به سادگی خراب کند بهترین مدل مانتو برای روزهای گرم تابستانی مدل های آزاد و جلو باز هستند که به تن نمی چسبند. لباس های گشاد و آزاد به بدن شما اجازه می‌دهند که کمی هوا بخورد و همین مسئله کوچک می تواند از شدت گرما بکاهد و احساس بهتری به شما بدهد پس اگر اگر دوست دارید مانتو خنک داشته باشید حتما از یک مانتو گشاد با رنگ های تابستانی و روشن استفاده کنید

مانتو کیمونو و پانچو های نخی جذاب ترین و پرطرفدارترین مدل های مانتو مناسب فصل تابستان هستند که می توانید در طرح ها و رنگ های متفاوت و متنوع آنها را انتخاب کنید.

مدل مانتو تابستانییقه در مانتو تابستانی

هدف ما این است که یک مانتو تابستانی و خنک انتخاب کنیم پس هر چیزی که باعث گرم شدن می شود می تواند قابل حذف شدن نیز باشد از دیگر مواردی که هنگام انتخاب یک مانتو باید به آن توجه کنید مدل یقه مانتو است بدیهی است که انتخاب مانتوهایی با یقه بزرگ در فصل گرما قطعاً شما را اذیت خواهد کرد چون یقه روی گردن شما قرار گرفته باعث تشدید احساس گرما در فصل تابستان می شود پس انتخاب مانتوهای بدون یقه و یا با یقه های کوچک میتواند شما را به انتخاب صحیح ترین مانتو برای تابستان کمک کند.

کمر بند را حذف کنید!

همانطور که در راهنمای انتخاب مانتو تابستان گفته شد آزادی مانتو تابستانی بسیار حائز اهمیت است اگر شما یک کمربند به مانتو تابستانی خود اضافه کنید این آزادی را مختل می کنید بستن کمربند روی مانتو باعث عرق کردن در ناحیه ای می‌شود که کمربند روی آن قرار دارد و احساس راحتی را از شما می گیرد اگر میخواهید با کمربند جلوی مانتو خود را  ببندید بهتر است سریعاً از این تصمیم صرف نظر کنید شما می توانید به جای استفاده از یک مانتوی کمر دار از یک مانتو گشاد جلو بسته استفاده کنید

موارد گفته شده در راهنمای انتخاب مانتو تابستان به شما کمک خواهد کرد که در انتها با توجه به سلیقه و اولویت های خود بهترین انتخاب را برای فصل گرما داشته باشید.

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (275)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (262)

مانتو اسپورت فصلی (900)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (383)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (388)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من