انتخاب مانتو متناسب با اندام

برای انتخاب مانتو مناسب ابتدا بهتر است که شکل اندام خود را بشناسید و مانتوی را متناسب با اندام خود انتخاب کنید برخی از افراد قد بلند و برخی قد کوتاهی دارند باید به تناسب آن‌ ها لباس انتخاب کنند.

افراد زیادی هستند که شکم بزرگ و یا سینه های بزرگ دارند و با با توجه به تلاش بسیاری که برای تغییر آن ها انجام می دهند اما باز هم موفق به تغییر نمی شوند پس بهتر است آن ها را بپذیرند و مانتویی را انتخاب کنند که این اندام ها را کوچکتر نشان بدهد انتخاب لباس نامناسب می تواند اندام شما را بد نشان بدهد امروز قصد داریم در این مطلب انتخاب مانتو متناسب با اندام ، به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب را برای اندام خود داشته باشید.

چگونه مانتوی متناسب با اندام خود را انتخاب کنیم ؟

مانتو یا روپوش لباسی است که از روی لباس دیگر بر تن می کنند که پوشیدن آن به قرن هفدهم تا هجدهم میلادی بر می گردد در ابتدا کارگران برای جلوگیری از کثیف شدن از این پوشش استفاده می‌کردند اما پس از مدتی که گروهی از اشراف نیز به روش متفاوتی روی به پوشیدن مانتو آوردند که امروزه در ایران این پوشش بسیار پر مصرف است و در انواع مدل‌های مختلف و متفاوت طراحی و دوخته میشود. مانتو در پوشش خانم ها به عنوان هسته اصلی ظاهر است و مهم ترین لباسی است که در اجتماع می‌توانند با آن ظاهر شود و قسمت اصلی استایل آن ها را می سازد.

نکات بسیار مهمی در انتخاب مدل مانتو وجود دارد که وابسته به اندازه قد و شکل اندام شما است با رعایت این اصول می توانید بهترین انتخاب را برای اندام خود داشته باشید که به آراسته تر دیده شدن ظاهر شما کمک خواهد کرد پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

انتخاب مانتو برای افراد قد کوتاه و چاق

در جهان افراد کمی وجود دارند که اندامی مشابه با اندام مانکن ها دارند پس اصلاً ایرادی ندارد که اندام شما مشابه با مانکن‌ ها نباشد شما در هر صورت زیبا هستید ، بهتر است که در انتخاب لباس به اندام و قد خود توجه کنید و با انتخاب مناسب کاری کنید که باریک و بلند تر به نظر برسید و بدین وسیله با اعتماد به نفس بیشتری در مهمانی ها حاضر شوید.

اولین نکته این است که از لباس های همرنگ استفاده کنید و مانتوهایی را انتخاب کنید که دقیقاً اندازه شما و به اصطلاح فیت باشند لباس هایی با طرح های عمودی انتخاب کنید این کار باعث کشیده تر دیده شدن و لاغر تر دیده شدن شما می شود در انتخاب پیراهن ، پیراهن های یفه هفت را انتخاب کنید.

در انتخاب جنس لباسی که می‌پوشید توجه داشته باشید برای افراد چاق و دارای اضافه وزن پوشیدن لباس های ضخیم یک انتخاب اشتباه است.

بعد از انتخاب مانتو بهتر است که از کفش های پاشنه بلند برای داشتن یک استایل زیبا استفاده کنید لازم به ذکر است که بهتر است از داشتن کیف های بزرگ خودداری کنید و از پوشیدن شلوار های پارچه ای تنگ نیز بپرهیزید.

بیشتر بخوانید  خرید کت زنانه شیک با قیمت مناسب

مانتو مناسب افراد قد بلند و چاق

دوخت مانتو یک مسئله بسیار مهم است شاید تمامی افراد نتوانند سایز مانتویی را که شما پوشیده اید را حدس بزنند اما دوخت‌ مانتو در ظاهر شما تاثیر بسیار زیادی دارد پس تلاش کنید که لباس های خیلی تنگ یا خیلی گشاد نپوشید مانتو هایی را انتخاب کنید که به اندازه شما دوخته شده باشد و دوخت آنها متناسب با اندام شما باشد مانتو های کشی به استرچ و کمر کش معمولاً برای افراد قد بلند و چاق مناسب نیستند سعی کنید پارچه‌ هایی با نوارها و خطوط عمودی بپوشید و یا پارچه ای را انتخاب کنید که هیچ طرح یا خطی نداشته باشند راه راه های افقی شما را چاق تر از چیزی که هستید نشان می‌دهد.

از پوشیدن مانتوهایی که جیب های بغل از رو دارند بسیار بپرهیزید مانتوهای خیلی کوتاه انتخاب مناسبی برای شما نیستند و بهتر است که به دنبال مدل هایی باشید که شکاف های پهلو و جانبی دارند زیرا این مدل ها به راحتی حرکت شما کمک می کند مانتو هایی که دامن های کلوش یا به شکل A  دارند می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

انتخاب مانتو برای خانم هایی با شکم بزرگ:

داشتن شکم مشکلی است که بسیاری از خانم ها با آن روبرو هستند برای اینکه شکم بزرگ جلوه بدی در استایل شما نداشته باشد بهتر است که از مانتو های کمردار به هیچ وجه استفاده نکنید کمر باعث ایجاد جمع شدگی و چین در قسمت شکم می شود و شکم را بزرگ تر از آن چیزی که هست نشان می دهد. به طور کلی داشتن جیب ، پلیسه و چین در ناحیه پشت ، جلو و پهلوی شکم باعث میشود که توجه به قسمت میانی بدن شما بیشتر شود و شکم شما بزرگتر به نظر برسد پس بهتر است به دنبال مانتو هایی با قالب راسته و فرم یک دست و مستقیم شانه تا پایین پا بروید.

مانتو مناسب خانم هایی با سینه بزرگ :

این خانم ها توصیه می شود که مانتو هایی که بالا تنه گشاد دارند بپوشند تا سینه های آنها را کوچکتر نشان بدهد مانتو های تنگ در اطراف سینه کشیده می شود و موجب جلب توجه بیشتر خواهند شد مانتوهایی که در دو طرف دکمه دارند سینه های شما را بزرگتر نشان می دهند شما میتوانید از اکسسوری های جانبی برای دور کرد توجه از سینه های خود استفاده کنید مثلا استفاده از روسری های رنگی زیبا و کفش های زیبا نگاه بیشتر افراد را به خود جذب می کند.

انتخاب مانتو مناسب افراد قد بلند و لاغر

برای خانم های قد بلند و لاغر بهتر است که مانتو شلوار های همرنگ نپوشند پوشیدن مانتو شلوار یک رنگ یک خط صاف درست می کند و باعث بلند تر دیده شدن آن ها می شود پس بهتر است به سراغ مانتو و شلواری بروید که رنگ های متفاوت داشته باشند زیرا باعث چند تکه شدن قد و کوتاه تر دیده شدن شما می شود. این افراد بهتر است که سراغ مانتو هایی بروند که قد آنها تا زانو باشد زیرا مانتوهای خیلی بلند آنها را قد بلند تر نشان خواهد داد مانتوهای خیلی کوتاه پای افراد را بلند تر از آن چیزی که هست نشان می دهد به همین علت پوشیدن مانتوهای خیلی کوتاه نیز به افراد قد بلند و لاغر پیشنهاد نمی شود مانتوهای گشاد باعث بزرگ تر دیده شدن اندام های خانم ها میشود پس این مانتو ها به افراد قد بلند پیشنهاد نمی شود.

بیشتر بخوانید  برای مانتو سبز چه شالی بپوشیم؟

بهتر است بدانید که رنگ های متنوع و ترکیبی قد شما را متناسب‌ تر نشان می دهد پس برای انتخاب مانتو از مانتوهایی با طرح های شلوغ استفاده کنید و برای انتخاب شلوار به سراغ شلوارهایی با فاق بلند و چهارخانه بروید.بد ترین مدل مانتو برای افراد لاغر و قد بلند مانتو های تنگ و چسبان هستند این مانتو ها باعث می شود که بیش از حد واقعی لاغر تر به نظر برسید.

در انتخاب جنس مانتو برای افراد لاغر و قد بلند میتوان به ساتن و مخمل اشاره کرد این دو جنس باعث تو پر دیده شدن افراد لاغر میشود.

انتخاب مانتو مناسب افراد قد کوتاه و لاغر

افراد قد کوتاه و لاغر نباید از لباس‌‌ هایی که طرح‌‌ های افقی دارند استفاده کنند. این مدل لباس‌ها قد را کوتاه‌ تر و اندام را درشت‌ تر نشان می‌دهند. همچنین لباس‌های سر تا پا یک رنگ را برای استایل لباس خود انتخاب کنید. استفاده از مانتوهایی با طرح‌‌ های عمودی و سر تا پا یک رنگ ، قد را کشیده‌ تر نشان می‌دهد.

برای افراد قد کوتاه بهتر است که مانتو هایی را با طرح های شلوغ کنار بگذارند و مانتوهای انتخاب کنند که سبک و ظریف هستند. از پوشیدن مانتوهایی با دامن‌های خیلی گشاد و کلوش خودداری کنید از مانتو استفاده کنید که اندازه شما باشد مانتوهای خیلی بلند باعث می‌شود که کوتاه تر دیده شوید. پوشیدن مانتو های رنگ روشن برای افراد لاغر بسیار موثر است سعی کنید از رنگ هایی مثل صورتی روشن ، آبی روشن ، کرم و سفید استفاده کنید.

استایل لایه لایه تکنیکی است که در فصل های سرد به کار برده می شود و حجم بدن را زیاد تر نشان می دهد و میتواند از لاغرتر دیده شدن شما جلوگیری کند پوشیدن مانتوهایی با یقه های بزرگ برای افراد لاغر یک انتخاب هوشمندانه است اگر سرشانه های ظریفی دارید یقه های انگلیسی بزرگ یقه آرشال بزرگ می‌تواند جلوه زیبایی به استایل شما ببخشند انتخاب مانتوهایی با یقه های دیپلمات و گرد و یقه هفت باعث لاغرتر دیده شدن 

شما می شود مانتو های پیله دار برای افراد لاغر در قسمت کمر و کاور پشت و سر آستین انتخاب مناسبی است که این روزها بسیار زیاد شده است.

آیا مانتو ی بلند برای افراد کوتاه قد مناسب است؟

 

طراحان لباس تمام گروه های مصرف کننده موجود در جامعه را مثل افراد کوتاه قد ، بلند قد ، انواع تناژ رنگ پوست ، افراد پلاس سایز و غیره را هنگام طراحی محصولات خود در نظر می گیرند تقریبا می توان گفت شما با هر فرم بدنی که دارید میتوانید استایل دلخواه خود را داشته باشید حال به این سوال می پردازیم که آیا مانتو بلند برای افراد کوتاه قد مناسب است و یا یک اشتباه در استایل به شمار می رود.

بیشتر بخوانید  معرفی جذاب ترین مانتو های 1402

اگر قد کوتاهی دارید نگران استایل خود نباشید بسیاری از افراد کوتاه قد با استفاده از ترفند هایی قد خود را بیش از آن چیزی که هست نشان می‌دهند مانتو ، همان طور که گفته شد هسته اصلی استایل شماست حال میخواهیم بدانیم آیا مانتو بلند مناسب افراد کوتاه قد هست ؟  در پاسخ به این سوال نمی‌توان گفت مانتوی بلند برای استایل خانم های قد کوتاه مناسب نیست اگر مشخصه های درستی در کنار هم قرار بگیرند مانتو بلند نیز می تواند در استایل خانم های قد کوتاه نتیجه زیبایی داشته باشد.

برای داشتن این نتیجه زیبا باید نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید استایلی بسازید که قد بلند تر دیده شوید اولین نکته این است که برای اینکه مانتوی بلند شما را قد بلند تر نشان بدهد استفاده از یک رنگ در کل ست لباس است یعنی شما بهتر است که از مانتو بلندی استفاده کنید که همرنگ شال و شلوار شماست و اکسسوری های خود را مثل کیف ، کمربند و روسری نیز به رنگ مانتو انتخاب کنید این رنگ‌ها می‌توانند عیناً مثل هم باشند و یا در یک طیف رنگی نزدیک به هم قرار داشته باشند.

دومین نکته استفاده از مانتوی بلند تیره برای افراد کوتاه قد است رنگ تیره باعث لاغر تر نشان دادن شما می شود و این لاغری تاثیر زیادی در باریک دیده شدن شما و به دنبال آن بلند تر دیده شدن شما می شود رنگ های تیره ای که می توانید استفاده کنید رنگ های مشکی ، آبی تیره و سبز جنگلی است.

نکته ی بعدی این است که سایز مانتو بلند دقیقا فیت شما و یا حتی کمی تنگ و چسبان باشد زیرا مانتو فیت باعث باریک‌ تر دیده شدن شما می شود پس از پوشیدن مانتوهای بلند و اور سایز خودداری کنید زیرا باعث ریز تر دیده شدن جثه ی شما میشود.

مانتوهای بلند کمر بند دار برای افراد کوتاه قد بسیار مناسب هستند کمربند این مانتو ها باید باریک و ظریف و رنگ مانتو باشد تا پاهای شما را بلندتر و کشیده تر نشان دهد اگر مانتو جلو باز پوشیده اید میتوانید از این کمربند ها برای شلوار یا دامن خود استفاده کنید اما تا حد امکان بهتر است که برای مانتو های بلند از گردنبند های عریض و کلفت استفاده نکنید زیرا دقیقاً نتیجه عکس را خواهد داد.

مانتوی کوتاه مناسب چه افرادی است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت همانطور که گفته شد در افراد قد بلند مانتوی کوتاه باعث بلندتر دیده شدن پاها می شود پس بهتر است که افراد قد بلند از مانتوهای خیلی کوتاه استفاده نکنند اما در افراد قد کوتاه مانتو های کوتاه باعث ظریف تر و کشیده تر دیده شدن پاهای آنها می‌شود پس پیشنهاد ما به افراد قد کوتاه استفاده از مانتوهای کوتاه می‌باشد.مخصوصا وقتی با شلوارهای بلند راسته ، دم پا گشاد و فاق بلند پوشیده شود.

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */