وبلاگ

بررسی چند مدل مانتو پاییزه

پاییزه اسپرت کد 69.352

بررسی چند مدل مانتو پاییزه

طبیعتا با آمدن فصل پاییز خانم های محترم و شیک پوش به دنبال مدل هستند مانتوهایی تهیه کنیم که علاوه بر ظاهر زیبا و شیک مانند پوشش برای این فصل خنک سال نیز مناسب است. به همین دلیل در ادامه به بررسی چند مدل مانتو پاییزه می پردازیم ما هزینه مانتو پاییزی 1401 را در قسمت الگوهای مانتو در سایت پرداخت می کنیم. در ادامه به بررسی چند مدل مانتو پاییزه می پردازیم.

تعریف پارچه پاییزی

پارچه هایی با ضخامت متوسط ​​که نه خیلی ضخیم و نه خیلی نازک، نه خیلی گرم و نه خیلی سرد، به این نوع پارچه ها که مناسب و ایده آل برای فصل پاییز هستند، پارچه های پاییزی می گویند.

بهترین پارچه ها برای مانتوهای پاییزی

گفتیم که مانتوهای پاییزی در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد. اما تهیه این نوع نصب مراحل مختلفی دارد. در مرحله اول باید پارچه مانتو خریداری کنید. بنابراین برای یک مانتو پاییزی زیبا و شیک باید پارچه مناسبی را انتخاب کنید. سپس بهترین دوخت نیز مراحل مختلفی دارد. در مرحله اول باید پارچه مانتو خریداری کنید. برای دوخت مانتو پاییزی زیبا و شیک باید پارچه مناسبی را انتخاب کنید.در زیر بهترین پارچه برای مانتوهای پاییزی را ذکر کرده ایم که نام این پارچه را مانتوهای پاییزه گذاشته ایم.

پارچه موهر

پارچه موهر را می توان یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت مانتوهای پاییزی دانست. این نوع پارچه از پشم بز آنگورا که نوعی پشم نرم است تهیه می شود. موهر به دلیل پرز بودن، وزن نسبتاً سبک و طراحی متنوع می تواند برای دوخت مانتوهای پاییزی بسیار مناسب باشد.

پارچه فلانل مدل مانتو پاییزه 1401

یکی دیگر از پارچه های پاییزی فلانل است که اغلب از پشم درست می شود. اما برخی از شرکت ها از پنبه در تولید پارچه فلانل پاییزی نیز استفاده می کنند. پارچه فلانل بسیار نرم و لطیف و دو رو است. اگرچه این نوع پارچه خیلی متراکم نیست، اما بسیار گرم است. علاوه بر دوخت مانتوهای پاییزی از پارچه فلانل برای ساخت پتو نیز استفاده می شود. این نوع پارچه بیشتر در چهار طرح خانه تولید می شود.

بیشتر بخوانید  معرفی جذاب ترین مانتو های 1402

پارچه ترمه

پارچه ترمه نوعی پارچه گران قیمت است که به پارچه پاییزی نیز معروف است. از این نوع پارچه ظریف در دوخت انواع مانتوهای پاییزی استفاده می شود.پارچه های ترمه نیز از پشم و موی بزهای کشمیری تولید می شود. پارچه ترمه گرچه قیمت بالایی دارد، اما در فصل پاییز از آن استقبال زیادی می شود. زیرا جنس ترمه بسیار نرم و لطیف، زیبا، گرم و راحت است. همچنین پارچه های میریا نیز وجود دارد که تورهای پاییزی که از این نوع پارچه ها ساخته می شوند تا سال ها دوام خواهند داشت

مانتو پاییزه مدل 1401 با پارچه جین

جین یکی دیگر از انواع پارچه هایی است که در فصل پاییز بسیار محبوب است. این نوع پارچه نه تنها برای دوخت مانتوهای پاییزی بسیار مناسب است، بلکه می تواند جذابیت و زیبایی کت شما را چند برابر کند. اگر قصد دوخت مانتو پاییزی تمام عیار و زیبا را دارید از پارچه های جین غافل نشوید، از دیگر مزایای استفاده از پارچه های جین رنگ ثابت آنهاست. رنگ این نوع پارچه برای مدت طولانی ثابت می ماند و محو نمی شود. این یکی از دلایل اصلی محبوبیت جین است.

همچنین احتمال خیس شدن این پارچه بسیار کم است. یعنی اگر به دفعات آن را بشویید، قد و عرض کت جین پاییزی شما کم نمی شود.یکی دیگر از مزایای استفاده از پارچه جین برای دوخت مانتو پاییزی مقرون به صرفه بودن آن است. این نوع پارچه متناسب با قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر پارچه ها به فروش رسانده می شود. زیرا فرآیند ساخت آنها ساده تر است. پس با استفاده از آنها می توانید یک مانتو پاییزی زیبا و شیک با کمترین قیمت برای خود تهیه کنید.

بیشتر بخوانید  آموزش انتخاب مانتو فوق العاده برای عید

جین را می توان یکی از راحت ترین انواع پارچه برای دوخت مانتو پاییزه دانست. دوخت جین بیشتر برای دوخت شلوار زنانه مناسب است. اما اگر می خواهید از آن برای دوخت مانتو پاییزی خود استفاده کنید، قطعا می توانید استایلی شیک و جذاب برای خود بسازید.

پارچه نازک

اگر اخیراً بیرون رفته اید، احتمالاً مانتوهای سوئیسی پاییزی زیادی دیده اید. پارچه های شیرین از آخرین مرحله پردازش چرم ایجاد می شوند، بنابراین به آنها چرم شیرین نیز می گویند. کت و شلوارها پارچه های پاییزی مناسب برای هر مانتو پاییزی، مانتو و چکمه ای هستند که به خوبی تناسب دارند. برای خرید پارچه عرق گیر لباس پاییزی به این نکته توجه داشته باشید که عرق بسیار لطیف و زیباست اما یکی از معایب این نوع پارچه ها به خصوص در رنگ های روشن این است که به سرعت لکه ها را نشان می دهد.

مانتو پاییزه مدل 1401 با جنس مخمل همسان

شاید یکی از معروف ترین پارچه های پاییزی پارچه مخمل باشد که در قدیم بیشتر از آن مخصوصا برای انواع شلوار استفاده می شد.اما امسال یکی از ترندهای پاییزی لباس هایی با پارچه مخمل است که بسیار گرم و مناسب این فصل است. پارچه های مخمل ماچا دارای راه راه های برجسته هستند که یکی از تفاوت های آن با پارچه های مخمل معمولی است. برای کت، مانتو و مانتوهای پاییزی خود می توانید از کرفس استفاده کنید، همچنین اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در فصل پاییز دامن بپوشید، می توانید برای دامن های پاییزی خود از کرک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  چرا مانتو به شلوار می‌چسبد؟

پاییزه اسپرت کد 69.352

مانتو پاییزه مدل 1401 با قسمت پایین

پارچه های آستر نسبت به سایر پارچه های پاییزی متراکم تر هستند و پارچه های پشمی محسوب می شوند. احتمالا بیشتر برای زمستان استفاده می شود، اما می توانید از ظاهر نرم تر آن برای مانتوهای پاییزی نیز استفاده کنید. پارچه های پا پشمی نرم و لطیف هستند و ماندگاری بیشتری نسبت به پارچه های مخملی و مخملی دارند.

چرم مصنوعی

ما در زمستان و پاییز کت های خز زیادی دیده ایم، اما به خاطر داشته باشید که کت های خز مصنوعی نازک تر و ظریف تر هستند و بنابراین گرمای کمتری دارند، در حالی که خزهای طبیعی ضخیم تر هستند و برای زمستان مناسب تر است.

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید و ارائه انواع مانتو یکی از با سابقه ترین ها در کشور به شمار می رود. با مراجعه به این مجموعه می توانید اقدام به خرید با کیفیت ترین و بروز ترین انواع مانتو نمایید. درنظر داشته باشید گالری بزرگ میرداماد با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین محصولات را طراحی و تولید می نماید تا تمامی افراد با سلیقه های گوناگون مانتوی مناسب خود را در این مجموعه انتخاب و خریداری نمایند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */