وبلاگ

چگونه بلند کردن قد مانتو را انجام دهیم؟

اتاق کار یک خیاط با ابزار مورد نیاز وی یعنی چرخ خیاطی، میز، کاغذ الگو، قیچی، سوزن، نخ و ... آراسته و تکمیل می‌شود.

لباس‌های بی‌نقص با برش و دوخت عالی می‌تواند تاثیری شگرف در استایل و تیپ افراد داشته باشد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که بانوان باید در انتخاب مانتوی خود به آن توجه کنند، قد آن خواهد بود. بلند کردن قد مانتو پس از خرید کار دشواری به نظر می‌رسد و بهتر است پیش از خرید با نهایت توجه به این موضوع اقدام به تهیه کرد.

انتخاب قد مانتو می‌تواند افراد را چاق‌تر یا لاغر‌تر از حد معمول نشان دهد. در نتیجه برای رسیدن به استایل دلخواه باید نکاتی را در مورد شکل ظاهری اندام و لباس‌های متناسب این فرم‌ها دانست. در این مقاله تلاش می‌کنیم اطلاعات کافی برای انتخاب صحیح مانتوی دلخواه و بلند کردن قد یک مانتو را ارائه کنیم.

نحوه بلند کردن قد مانتو

با گشت و گذار در میان مدل‌های متنوع مانتو در بازار ممکن است انتخاب کمی سخت‌تر شود. قد، رنگ، طرح، دوخت و … هر کدام سهم به خصوصی در گزینش افراد ایفا می‌کنند. حتما تاکنون پیش آمده است که در زمان انتخاب یک لباس تنها یک مورد مغایر با سلیقه‌تان شما را از خرید منصرف کند. با کمی درایت و هنرمندی خیاط می‌توان تا حدودی لباس مورد نظر را به گزینه دلخواه تبدیل کرد.

بلند کردن و کشیده‌تر نشان دادن قد مانتو یکی از تکنیک‌های خیاط به شمار می‌رود که افراد حرفه‌ای‌تر با دقت و ظرافت بیشتری به آن می‌پردازند، ولی افراد تازه‌کار نیز با کمی حوصله می‌توانند به نتیجه مطلوبی دست یابند.

دوخت پارچه در قسمت انتهایی

اگر شما نیز به دنبال تغییری در مانتو خود برای جلوگیری از جلوه تکراری آن هستید، یک خیاط می‌تواند معجزه بلند کردن قد مانتو را به وسیله پارچه‌ای از جنس مانتو، ولی گاهی با رنگی دیگر در پایین لباس اجرایی کند. بدین منظور انتخاب پارچه‌ای که از لحاظ بافت، جنس و رنگ با مانتو اصلی هم‌خوانی داشته باشد، بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید  خرید مانتو از جنس کرپ برای کالکشن 1402

با الهام‌گیری از هنر ترکیب رنگ نیز می‌‌توان رنگ‌هایی متناسب با مانتو اصلی را انتخاب و به به قسمت پایینی اضافه کرد. ترکیب رنگ‌های شاد و خنثی جلوه زیبایی به مانتو خواهد داد. اتوکشی تمیز در انتهای کار می‌تواند به مراتب جلوه بهتری به مانتو ببخشد.

دوخت نوار

دوخت نوارهایی با رنگ‌های زیبا و در عرض‌های مختلف در انتهای مانتو می‌تواند یکی دیگر از راه حل‌های بلند کردن قد مانتو محسوب شود. دوخت این نوارها به صورت ساده یا پلیسه‌ای متناسب با آستین‌های آن می‌تواند علاوه بر زیبایی مدل متنوعی از مانتو را به ارمغان بیاورد.

میز کار یک طراح حرفه‌ای لباس که با استفاده از مداد طرح‌های زیبایی روی کاغذ می‌آفریند و با سوزن و پارچه اثری هنری خلق می‌کند.

طرح و مدل مناسب افراد با قد کوتاه‌تر

دقت به نوع، مدل پارچه، طرح و …  از جمله کارهایی است که طراحان لباس برای کشیده به نظر آمدن افراد با قدهای کوتاه‌تر و متناسب دیده شدن افراد قد بلند به کار می‌برند. همواره در کنار سلیقه شخصی باید ظاهر متناسب فرد نیز در نظر گرفته شود. افراد با قدهای کوتاه که کمی ظاهر توپر دارند، بهتر است از مانتوهایی با پارچه‌های طرح راه راه افقی، ظاهری شلوغ و طرح درشت، لباس‌های بزرگ‌تر از سایز خود «اورسایز»، مانتو با یقه‌های کیپ و بسته خودداری کنند، چرا که استفاده از این مدل‌ها می‌تواند آن‌ها را کوتاه‌تر از چیزی که هستند، نشان دهد.

دقیقا در نقطه مقابل استفاده از پارچه‌هایی با طرح راه راه عمودی، لباس‌هایی در سایز خود و پارچه‌های ساده‌تر می‌تواند ظاهری بسیار شکیل و زیباتر به چنین افرادی ببخشد و نیاز آن‌ها را برای بلند کردن قد مانتو رفع کند.

نکاتی برای بلندتر دیده شدن قد

  • استفاده از پارچه‌های لخت در مانتو می‌تواند به میزان چشمگیری مدل دلخواه را بلندتر نشان دهد.
  • انتخاب درست سایز مانتو می‌تواند کشیدگی بیشتری به قد کاربر ببخشد.
  • در هنگام انتخاب مدل و خرید مانتو نباید از اهمیت یقه نیز غافل شد، یقه‌های بازتر می‌تواند قد افراد را بلندتر از حالت عادی نشان دهد.
  • استایل‌های تک رنگ که اصطلاحا مونوکروم نیز نامیده می‌شوند، می‌توانند علاوه بر استایلی شکیل، ظاهری بلندتر را برای افراد به ارمغان بیاورند و جایگزین بهتری برای بلند کردن قد مانتو تلقی شود.
بیشتر بخوانید  ست مانتو با شلوار گشاد

اتاق کار یک خیاط با ابزار مورد نیاز وی یعنی چرخ خیاطی، میز، کاغذ الگو، قیچی، سوزن، نخ و ... آراسته و تکمیل می‌شود.

  • پوشیدن مانتوهای کتی و کوتاه در کنار شلوارهای دم‌پا گشاد می‌تواند گزینه مناسبی برای بلندتر دیده شدن قد افراد تلقی شود.
  • اگرچه قد مانتو مهم‌ترین پارامتر برای نشان دادن قد خانم‌ها به شمار می‌رود، ولی یکی از راه حل‌هایی که می‌تواند بدون نیاز به دوخت و دوز قد مانتو را بلندتر جلوه دهد، پوشیدن آن با دامن بلند، پیراهن و شلوار راسته بلند است که بسیار کاربردی خواهد بود و نیازی به مراجعه به خیاط نخواهد داشت.
  • استفاده از اکسسوری‌های ظریف در کنار کیف‌های کوچک نیز می‌تواند موجب کشیده دیده شدن افراد شود.

استفاده از متر، خط‌کش، کاغذ الگو و ... می‌تواند دقت بیشتری را برای بلند کردن قد مانتو به اندازه دلخواه فراهم کند.

کلام آخر

یکی از اقداماتی که باید پیش از خرید مانتو انجام دهیم، دقت به سایز و اندازه قد است. این موضوع می‌تواند موجب مراجعه به خیاط برای اصلاح شود. بلند کردن قد مانتو، تنگ کردن، کوتاه کردن آستین‌ها و … از جمله مواردی اصلاحی در مورد مانتو تلقی می‌شود که توسط خیاط‌های حرفه‌ای و آماتور صورت می‌گیرد.

توجه به تیپ و استایل در هر سنی حائز اهمیت است، ولی باید توجه داشت که مانتو اصلی‌ترین لباس هر خانم در جامعه محسوب می‌شود. در نتیجه توجه و دقت در هنگام دوخت یا خرید آن می‌تواند تجربه لذت‌بخشی را رقم بزند. داشتن آگاهی از تیپ و استایل متناسب با اندام هر فرد ضروری است. طراحان لباس با دانش و اطلاعات کافی به دوخت هر لباس خواهند پرداخت. به همین دلیل می‌توان برای کسب نتیجه بهتر در بلند کردن قد مانتو از مشورت آن‌ها بهره‌مند شد.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */