وبلاگ

راهنمای تزیین مانتو گیپور

تزیین مانتو گیپور

مانند لباس های شب تزیین مانتو گیپور همیشه محبوب و جاودانه هستند.

خوب است این موارد را در مورد پارچه گیپور، کاربردهای آن در تزیین مانتو گیپور  و تفاوت آن با توری بدانید:

 

1- به طور کلی پارچه گیپور را پارچه با الیاف ابریشم و پنبه می گویند.

2- برخلاف پارچه توری یا توری، این پارچه بدون توری ضخیم تر است.

3- از پارچه گیپور می توان برای دوخت لباس و کاپشن های رسمی و رسمی استفاده کرد.

4- شکل توری این پارچه به این معنی است که حتما باید با لوله دوخت لباس استفاده شود.

5- محبوبیت این نوع پارچه باعث شده است که اکثر طراحان مد از گیپور برای طراحی لباس های شیک استفاده کنند.

6- ویژگی گیپور بیان گل بدون توری است.

7- تفاوت پارچه گیپور با توری در اصل و جنس آن است.8- برای دوخت لباس های رسمی از گیپور و تور استفاده می شود.

9- اما توری گرانتر است و برای دوخت لباس عروس استفاده می شود.

10- اما گیپور کاربرد بیشتری دارد و برای دوخت لباس های رسمی و برای دوخت کاپشن و حتی لباس های خانگی استفاده می شود.

مانتو گیپور تابستان و بهار خنک

همانطور که می دانید پارچه گیپور اغلب گران است و دوخت ژاکتی که تماما از گیپور ساخته شده است. علاوه بر قیمت، لباس های ما را سنگین تر و مناسب فصل سرد سال می کند، اما اگر جزو بزرگان هستید طرفداران.. پارچه گیپور یا پارچه توری مانند تور یا توری، می توانید به راحتی از ترکیب گیپور و سایر پارچه ها برای دوخت مانتو گیپور استفاده کنید. و به این ترتیب مانتو گیپور خنک و گرم خواهید داشت در زیر سه نمونه از پارچه گیپور را مشاهده می کنید. ترکیبی با پارچه نخی و خنک برای فصل بهار یا تابستان می توانید آن را با شادی و رنگ های مختلف پیدا کنید.

بیشتر بخوانید  تکنیک های ست کردن شلوار جین با لباس

مانتو گیپور دار

پارچه گیپور معمولاً گرانتر است. برای دوخت و تهیه لباس و لباس مناسب تر است. اما اگر به سبک مشکی مانند گیپور علاقه دارید، به پارچه ای شبیه لباس نیاز دارید و یک لباس محلی هستید. گیپور یا توری درست کنید که قیمت کمتری دارد و به همان اندازه رسمی و شیک است، می توانید مانند تصویر زیر هر نوع پارچه توری موجود در بازار را جایگزین گیپور کنید.

مانتو گیپور مشکی

گیپور سیاه و سفید یکی از پرطرفدارترین انواع مانتو گیپور موجود در بازار است. هر دو کت کاملا قانونی و قانونی هستن. با این تفاوت که گیپور مشکی برای لاغر یا چاق ساخته شد‌ه است. خانم ها مناسب تر از نوع پارچه گیپور رنگی هستند، بهتر است خانم های چاق علاوه بر رنگ مشکی از مدل های گیپوری استفاده کنند که نقش و نگار ظریف تری دارند.

بدون شک استفاده از نقش های برجسته و گل های گیپور به عنوان تزیین روی پارچه یکی از بهترین و بهترین ایده ها برای لباس رسمی خانم ها به حساب می آید که در ادامه می توانید مدل های خوبی در این زمینه پیدا کنید.

پرطرفدارترین رنگ پارچه گیپور مشکی است. به خصوص از نظر پوشش، زیرا بیشتر خانم ها ترجیح می دهند لباس مشکی داشته باشند، پارچه گیپور می تواند تنوع بدهد و ظاهر رسمی تریراهنمای تزیین مانتو گیپور | گالری مانتو میرداماد به این تیپ همیشه مشکی است.

این ترکیب پارچه با ترکیب گیپور یا توری با پارچه های دیگر برای دوخت ژاکت باعث می شود که نقوش موجود در گیپور یا توری بیشتر به چشم بیاید و زیباتر به نظر برسد. البته در بیشتر موارد بالاتنه لباس با گیپور و پایین تنه با پارچه ساد‌ه و قسمتی از لباس با گیپور و بالاتنه با پارچه ساد‌ه دوخته می شود. برای زیبایی بیشتر روی یقه و انتهای آستین لباس از گیپور و تور استفاد‌ه شد‌ه است.

بیشتر بخوانید   مکمل رنگ مانتو زرشکی با دیگر رنگ ها

به ترکیپ پارچه گیپور یا دانتل با پارچه های دیگر در دوخت مانتو، این ترکیب پارچه باعث می شود برجستگی نقش و نگار موجود در گیپور یا دانتل بیشتر به چشم بیاید و زیبا تر شود.

مانتو گیپور بارداری

اگر لباس بارداری مانتو گیپور هستید، بهتر است در قسمت بالایی لباس از پارچه گیپور و در قسمت پایین تنه از پارچه معمولی و در ناحیه شکم کمی کشش استفاده کنید.  به سراغ مدلی بروید که از زیر سینه باز و چسبید‌ه  تا شکم و پهلوها دید‌ه نشود.

مانتو گیپور مجلسی

شاید بیشتر ما در این سایت کت های گیپور را در رنگ های مشکی، کرم و خنثی دید‌ه یا خرید‌ه باشیم. می توانید گیپور را با رنگ های خنثی در کنار رنگ های شاد و جیغ های کوچک و استایل دخترانه ترکیب کنید. برای مهمانی ها، عروسی ها و مجالس قانونی است

راهنمای تزیین مانتو گیپور | گالری مانتو میرداماد

مانتو گیپور کتی

لباس با گیپور مشکی کتی است که به طور کلی استایل رسمی و رسمی دارد. اما برای خانم های چاق توصیه می شود از گیپور مشکی بر روی نوع رنگی استفاده کنند. نوع گل کوچک آن بهتر از طرح گل درشت و پرطرفدار است. اما برای خانم هادر طرح، رنگ و مدل کت های گیپور برای افراد لاغر محدودیتی وجود ندارد.

لباس گیپور زنانه

برای پارچه های طرح دار مثل گیپور قوانین کلی وجود دارد. بهتر است از پارچه های گیپور و طرح دار در قسمت هایی از بدن که بزرگتر از حد معمولی هستند. مثلا در ناحیه بازو استفاده نکنید، اگر بازو دارید هر چه بزرگتر باشید بهتر است. . از پارچه استفاده کنید از گیپور روی بازو استفاده نکنید یا از پارچه گیپور مشکی با کمترین طرح ممکن استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید  مانتو دلتا کراش و مدل های آن

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید و ارائه انواع مانتو یکی از با سابقه ترین ها در کشور به شمار می رود. با مراجعه به این مجموعه می توانید اقدام به خرید با کیفیت ترین و بروز ترین انواع مانتو نمایید. درنظر داشته باشید گالری بزرگ میرداماد با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین محصولات را طراحی و تولید می نماید تا تمامی افراد با سلیقه های گوناگون مانتوی مناسب خود را در این مجموعه انتخاب و خریداری نمایند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */