انواع ست مانتو قهوه ای

ست مانتو قهوه ای و شتری

ست مانتو قهوه ای

ست مانتو قهوه ای با مایل به قرمز و قهوه ای قرمز یکی از رنگ های مناسب و پرطرفدار برای فصل پاییز و زمستان است. به عقیده برخی افراد، قهوه ای رنگی خسته کننده است.  اما اگر به درستی با رنگ های مناسب ترکیب شود، می تواند استایل جذابی به شما بدهد. در زیر انواع ست با مانتو قهوه ای در زیباترین رنگ ها را به شما پیشنهاد می کنیم. با ما بمان

رنگ محبوب

قهوه ای رنگ محبوب فصل سرد است و لباس قهوه ای در پاییز و زمستان انتخابی مناسب و هماهنگ با حال و هوای خاص این فصول است. اما این رنگ به عنوان یک رنگ خنثی و گرم می تواند کمی خسته کننده و تکراری باشد.

به همین دلیل افراد زیادی علاقه ای به پوشیدن لباس های قهوه ای ندارند. کلید استفاده موفق از رنگ قهوه ای در استایل و پوشش خود، ترکیب آن با رنگ های دیگر است که به آن تنوع و زیبایی می بخشد و آن را از حالت کسل کننده و کسل کننده خارج می کند.

قهوه ای با قرمز

ترکیب رنگ قهوه ای با قرمز و زرشکی یکی از زیباترین ترکیب هایی به حساب می آید که هارمونی بالایی از آن ها مشخص می شود.  هر دو رنگ قهوه ای و زرشکی گرم به حساب می آیند پس بهتر است برای هماهنگی بیشتر بین این دو رنگ قهوه ای، زرشکی و قرمز تند ترکیب شود. مانتو قهوه ای با مشکی و سفید

بهتر است سایه های روشن تر قهوه ای (شتری، کرم تیره یا سایر سایه های قهوه ای روشن) را با مشکی بپوشید. استفاده از رنگ های سفید و کرم با قهوه ای نیز ظاهر را متعادل می کند، بنابراین رنگ سفید و کرم را با قهوه ای تیره خود بپوشید.

بیشتر بخوانید  ست مانتو کرم: راهنمایی برای ترکیب مناسب با لباس‌های دیگر

ست مانتو قهوه ای و سبز

سبز یکی از رنگ هایی است که در طبیعت در کنار قهوه ای می بینیم. بنابراین یکی از بهترین انتخاب ها برای ست کردن آن با کت قهوه ای است.

ست کت قهوه ای شتری و کرم

ترکیب رنگ شتری

ترکیب رنگ شتری و قهوه ای نیز ترکیبی از یک خانواده و یک رنگ است که استایل شما را بسیار شیک می کند و به خصوص به شما می آید.

ست کت قهوه ای و زرد

زرد یکی از زیباترین رنگ ها در کنار قهوه ای است. می‌توانید طیف کاملی از رنگ زرد، از پررنگ تا کم‌رنگ را با لباس‌های قهوه‌ای ست کنید.

ست مانتو قهوه ای و طوسی

خاکستری رنگی خنثی است که در کنار اکثر رنگ ها به خصوص قهوه ای زیبایی و جذابیت زیادی دارد.انواع ست مانتو قهوه ای | گالری مانتو میرداماد

ترکیب قهوه ای با زرشکی یا بنفش تیره می تواند دشوار به نظر برسد زیرا همگی رنگ های نسبتا تیره و مرده ای هستند. رنگ های خانوادگی محسوب نمی شوند.در ضمن هر دو رنگ قهوه ای و زرشکی گرم به حساب می آیند و شاید ترکیب این دو به تنهایی کارساز نباشد.

رنگ سوم

اما داشتن رنگ سوم می تواند این امر را ساده و ممکن کند، مثلا ترکیب قهوه ای با زرشکی و قرمز تند که هماهنگ است. بین این دو قسمت بیشتر خلق کرد و تاریکی دو قسمت اصلی را جبران کرد.

اولیویا پالرمو

اولیویا پالرمو بانوی ترکیب های غیرمنتظره، متمایز اما موفق است، او با لباس قهوه ای هم از این ترفند استفاده کرد و نتیجه ای زیبا و عالی گرفت.

بیشتر بخوانید  ست رنگ های مختلف با مانتو

قهوه ای رنگ محبوب فصل سرد است و لباس قهوه ای در پاییز و زمستان انتخابی مناسب و هماهنگ با حال و هوای خاص این فصول است. اما این رنگ به عنوان یک رنگ خنثی و گرم می تواند کمی خسته کننده و تکراری باشد.

به همین دلیل افراد زیادی علاقه ای به پوشیدن لباس های قهوه ای ندارند. کلید استفاده موفق از رنگ قهوه ای در استایل و پوشش خود، ترکیب آن با رنگ های دیگر است که به آن تنوع و زیبایی می بخشد و آن را از حالت کسل کننده و کسل کننده خارج می کند.

اما چه رنگ هایی با قهوه ای ست می شود

شاید فکر کنید که قهوه ای را می توان با هر لباسی به عنوان رنگ خنثی ست کرد.  اما نتیجه جذاب نخواهد بود.در این مقاله سه رنگ زیبا و چشم نواز را به شما معرفی می کنیم که ترکیبی عالی با قهوه ای ایجاد می کنند و می توانند مکمل استایل پاییزی شما باشند.

ست اول: لباس قهوه ای با قرمز

ترکیب قهوه ای با زرشکی یا بنفش تیره می تواند دشوار به نظر برسد زیرا همگی رنگ های نسبتا تیره و مرده ای هستند و رنگ های خانوادگی محسوب نمی شوند. در ضمن هر دو رنگ قهوه ای و زرشکی گرم به حساب می آیند و شاید ترکیب این دو به تنهایی کارساز نباشد اما داشتن رنگ سوم می تواند این امر را ساده و ممکن کند، مثلا ترکیب قهوه ای با زرشکی و قرمز تند که هماهنگ است.انواع ست مانتو قهوه ای | گالری مانتو میرداماد

بیشتر بخوانید  معرفی چند مدل مانتو مجلسی

ترکیب غیرمنتظره

بین این دو قسمت بیشتر خلق کرد و تاریکی دو قسمت اصلی را جبران کرد. اولیویا پالرمو بانوی ترکیب های غیرمنتظره، متمایز اما موفق است، او با لباس قهوه ای هم از این ترفند استفاده کرد و نتیجه ای زیبا و عالی گرفت.

گروه دوم: قهوه ای و آبی روشن

اگر به چرخه رنگ دقت کنید، رنگ مقابل قهوه ای طیف آبی است، یعنی سایه های مختلف آبی مکمل قهوه ای هستند . بیشتر این سایه ها را می توان با آبی روشن ترکیب کرد. تضاد این دو رنگ زیبایی خاصی دارد و گرمای قهوه ای را متعادل می کند و ترکیبی آرام اما گرم و متعادل ایجاد می کند.

البته در این گروه مقدار آبی باید کمتر باشد و قهوه ای رنگ غالب در گروه باشد تا تعادل بهتری بین آنها ایجاد شود.

پس اگر به دنبال شالی رنگارنگ و شاد برای استفاده با مانتو و مانتو قهوه ای خود هستید، آبی روشن یا فیروزه ای را به شما پیشنهاد می کنیم.

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید و ارائه انواع مانتو یکی از با سابقه ترین ها در کشور به شمار می رود. با مراجعه به این مجموعه می توانید اقدام به خرید با کیفیت ترین و بروز ترین انواع مانتو نمایید. درنظر داشته باشید گالری بزرگ میرداماد با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین محصولات را طراحی و تولید می نماید تا تمامی افراد با سلیقه های گوناگون مانتوی مناسب خود را در این مجموعه انتخاب و خریداری نمایند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */