وبلاگ

مانتو با پارچه کرپ مازراتی چه ویژگی هایی دارد؟

چند مدل مانتو با پارچه کرپ مازراتی

مانتو یکی از مهمترین پوشش ها برای خانم ها به حساب می آید. بسیاری از خانم ها برای خرید مانتو حسابی حساسیت به خرج می دهند تا با کیفیت ترین و در عین حال جذاب ترین نوع آن را تهیه نمایند. مانتو ها با انواع مختلفی از پارچه ها طراحی و دوخت می شوند. کیفیت پارچه و نوع طراحی در نتیجه نهایی تاثیر فوق العاده زیادی دارد. آیا تا به حال نام پارچه کرپ مازراتی را شنیده‌اید؟ می خواهیم بدانیم مانتو با پارچه کرپ مازراتی چه ویژگی هایی دارد؟

در واقع می توان گفت یکی از پرمصرف ترین و البته پرکاربرد ترین نوع پارچه ها، پارچه کرپ مازراتی است. اگر از نزدیک این نوع پارچه را لمس کنید، متوجه خواهید شد که حالت نرم و لطیفی دارد. اگر شما جزء آن دسته از خانم هایی هستید که حساسیت بسیار زیادی چروک شدن لباس ها دارید،انتخاب پارچه کرپ مازراتی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود، زیرا خیلی کم پیش می آید که این نوع پارچه ها حالت چروک به خود بگیرند.

شما می توانید مانتو با پارچه کرپ مازراتی را در هر چهار فصل سال استفاده کنید. معمولا این نوع پارچه برای دوخت لباس هایی مانند مانتو و شلوار، دامن و … مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید مدل مانتو با پارچه کرپ مازراتی را در گالری مانتو میرداماد مشاهده کنید. مدل های بسیار متنوع و جذابی از این پارچه در این گالری موجود است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد مدل مانتو با پارچه مازراتی به دست آورید.

 

مانتو با پارچه کرپ مازراتی چه ویژگی هایی دارد؟ | گالری مانتو میرداماد

 شناخت مدل مانتو با پارچه مازراتی 

حال می خواهیم بدانیم که پارچه کرپ مازراتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا این نوع پارچه تا این حد در بین خانم‌ها پرطرفدار است؟ جنس پارچه کرپ مازراتی حالت ضخیم دارد، به همین حالت مقاومت و استحکام بسیار خوبی هم خواهد داشت. جالب است بدانید که این نوع پارچه انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد. موضوع باعث می‌شود تا کار خیاط ها در هنگام دوخت بسیار راحت باشد.

نکته قابل توجه این است که تراکم بافت در این پارچه ها تقریباً بالا است، همین موضوع باعث نرم تر شدن پارچه کرپ مازراتی نسبت به دیگر پارچه ها شده است. پارچه کرپ مازراتی دارای طرح های بسیار متفاوتی است. پارچه کرپ مازراتی در طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی در بازار موجود است، به همین علت بسیاری از سلیقه ها را در بر می گیرد.

بیشتر بخوانید  مانتو مشکی با چه چیزی ست میشه

به طور کلی می‌توان گفت که پارچه مازراتی یکی از از پرکاربرد ترین پارچه ها در صنعت مد و لباس به حساب می آید. ضخیم بودن و دوام بالای پارچه مازراتی می تواند علت این موضوع باشد. از پارچه کرپ مازراتی علاوه بر دوخت لباس و مانتو برای دوخت انواع لباس های مجلسی هم استفاده می شود. به طور کلی این و پارچه خیلی عالی و با کیفیت بر تن می نشیند و ایستایی بسیار خوبی دارد. اگر شما به مزون ها و یا بازار بروید قطعا لباس های بسیار زیادی را با پارچه کرپ مازراتی مشاهده خواهید کرد. شما می توانید با توجه به سلیقه خود انواع مختلف آنها را تهیه نمایید. در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه باشید.

 

بررسی قیمت پارچه کرپ مازراتی برای دوخت مانتو 

همانطور که در قسمت بالا هم برای شما توضیح داده ایم، پارچه کرپ مازراتی حالت ضخیم و پایداری بسیار خوبی دارد. به همین علت شما می توانید از این نوع پارچه در فصول سرد سال استفاده نمایید. طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی از پارچه مازراتی وجود دارد. بسیاری از خانم ها بعد از خرید لباس و یا پارچه نگران آبرفت آن هستند. خبر خوب این است که پارچه مازراتی معمولاً دچار آب گرفتگی نمی شود. پارچه کرپ مازراتی هم دارای کیفیت های مختلفی است. همین کیفیت می تواند تعیین کننده نوع دوخت برای لباس های محتلف باشد.

برخی از انواع پارچه های کرپ مازراتی حالت ضخیم تری دارند. از این نوع پارچه های ضخیم کرپ مازراتی برای صنایعی مانند مبل سازی و یا روکش مبل استفاده می شود. قیمت مانتو کرپ مازراتی در گالری مانتو میرداماد به طور مشخص نشده است. کافی است وارد سایت این مجموعه شوید تا تصاویر و قیمت اجناس را مشاهده نمایید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد پارچه مازراتی طرح دار به شما بدهیم.

 

 

 آشنایی با مانتو با پارچه کرپ مازراتی طرح دار 

جالب است بدانید که پارچه مازراتی در انواع طرح دار هم موجود است. به طور کلی این نوع پارچه ها به علت ایستایی بسیار خوبی که بر روی بدن دارند، مورد استقبال بسیاری از خانم ها قرار گرفته است. طرح های بسیار متنوعی از پارچه های کرپ مازراتی برای دوخت مانتو لباس مجلسی، شلوار، کت و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدل مانتو با پارچه کرپ مازراتی طرح دار کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. البته تجربه ثابت کرده است که این نوع پارچه های کرپ مازراتی طرح دار هم مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید  نحوه ست کردن مانتو با شلوار مام استایل

 

 

رنگ بندی پارچه   

پارچه کرپ مازراتی رنگ بندی بسیار متنوعی دارد. شما می توانید پارچه کرپ مازراتی بنفش و پارچه کرپ مازراتی زرشکی و دیگر رنگ ها را در بازار مشاهده نمایید. قطعاً هر کدام از این رنگ ها می توانند زیبایی های خاص خودشان را داشته باشند و کاملا بستگی به سلیقه شما دارد.

پارچه کرپ مازراتی ترک هم موجود است که قیمت آن کمی متفاوت است. برای خرید مانتو های باکیفیت با پارچه کرپ مازراتی اعلا می توانید وارد سایت مجموعه گالری مانتو میرداماد شوید. تمامی مانتو ها با این نوع جنس کاملا با کیفیت و قیمت مناسب موجود هستند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کامل تری به دست آورید.

 

مانتو عروسکی با پارچه کرپ مازراتی اعلا 

برای دیدن تصاویر مانتو با پارچه کرپ مازراتی می توانید وارد سایت مجموعه گالری مانتو میرداماد شوید. این مجموعه با چندین سال سابقه فروش موفق توانسته است لبخند رضایت مشتریان را به خود جلب نماید. انواع پارچه های مختلف مانند کرپ ابر بادی، کرپ حریر، کرپ مازراتی و … برای دوخت مانتو ها در این مجموعه استفاده شده است.

در گذشته تولید پارچه های کرپ تنها از ابریشم بوده است، اما امروزه می توان آنها را با مواردی مانند ابریشم مصنوعی، پنبه و چیز های دیگر هم مشاهده کرد. این نوع پارچه ها دارای فرایند بافندگی پیچیده ای هستند و به همین علت حالت سبکی دارد. اگر شما هم تمایل دارید که لاغر تر از چیزی که به طور واقعی هستید نشان داده شوید، می توانید از لباس هایی استفاده کنید که دارای پارچه مازراتی هستند. شما می توانید مانتو عروسکی با پارچه کرپ مازراتی را تهیه نمایید که از لحاظ زیبایی هم فوق العاده است. در این صورت استایل شما بسیار خاص و شیک تر خواهد شد. در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه ما باشید تا اطلاعاتی به دست آورید.

بیشتر بخوانید  مدل مانتو جدید برای سن 40 سال به بالا

 

خرید مانتو کرپ مازراتی برای مجالس

خرید مانتو برای مجالس

پارچه های کرپ مازراتی معمولاً از نوع وارداتی با کیفیت هستند، به همین علت ممکن است قیمت بالاتری نسبت به دیگر پارچه ها داشته باشند. معمولاً خانم ها مانتوهایی با پارچه کرپ مازراتی را در مراسمات مهم و مجالس خود را بر تن می کنند. متریال متفاوت مانند پشم، ابریشم و پلی استر برای تولید آنها به کار می رود. به همین علت این نوع پارچه می تواند دارای وزن های متفاوتی هم باشند.

اگر تمایل دارید که مانتو با پارچه کرپ را در فصل زمستان تهیه نمایید، بهتر است از جنس پشم باشد تا وزن سنگین تر هم داشته باشد. این پارچه ها به حالت هایی هستند که حالت لختی دارند. به همین علت معمولا از آن ها برای دوخت مانتو کت و شلوار، کت و دامن و لباس های مجلسی استفاده می شود. این روزها کرپ گلدار یکی از انواع پارچه های مورد علاقه خانم ها به حساب می آید. البته اگر شما دارای سایز بزرگی هستید، بهتر است کرپ گلدار را انتخاب نکنید و از رنگ های تیره تر آن استفاده نمایید.

اگر به دنبال لباس فرم برای محل کار خود هستید، انتخاب کرپ مازراتی می تواند بهترین گزینه برای دوخت مانتو باشد.پارچه کرپ مازراتی بلند برای افرادی که دارای قد کوتاه هستند بسیار مناسب است. این پارچه ها به علت لختی مناسبی که دارند قد شما را بلندتر نشان خواهند داد.

 

 خرید مانتو با پارچه کرپ مازراتی از گالری مانتو میرداماد

اگر شما هم به دنبال مانتوهای شیک و در عین حال با کیفیت و قیمت بسیار مناسب هستید، حتماً سایت مجموعه گالری مانتو میرداماد را مورد بررسی قرار دهید. مانتوهایی با پارچه های مختلف و با کیفیت مانند پارچه کرپ مازراتی در این مجموعه موجود است.

برای اطلاع از تمامی محصولات می توانید سایت این مجموعه را مشاهده نمایید. تصاویر لباس ها به همراه قیمت در سایت درج شده است. در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل میتوانید با کارشناسان گالری مانتو میرداماد ارتباط برقرار کنید. این مجموعه دارای چندین سال سابقه فروش موفق به تمامی نقاط ایران است.

انواع مختلفی از مانتو، لباس، شلوار، و … از جنس کرپ مازراتی در این مجموعه وجود دارد.  امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات مفیدی در مورد چند مدل مانتو با پارچه کرپ مازراتی به دست آورده باشید.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */