مانتو سبز زیتونی را با چه رنگی ست کنیم ؟

مانتو سبز زیتونی را با چه رنگی ست کنیم؟

اگر شما هم به رنگ سبز بویژه سبز زیتونی علاقه دارید اما نمی دانید که این رنگ با چه تیپ هایی ست می شود، حتما همراه ما باشید تا شما را برای داشتن ظاهری زیبا و شیک راهنمایی کنیم. در این مقاله بررسی می کنیم مانتو سبز زیتونی را با چه رنگی ست کنیم.

قبل از هر چیز بهتر است کمی با روانشناسی رنگ سبز آشنا شویم تا انتخاب های بهتری داشته باشیم.

روانشناسی رنگ سبز زیتونی

روانشناسان بر این باورند که رنگ‌ها اثر غیرمستقیم و متعددی بر رفتار اشخاص می گذارند. هرچه تمرکز سیاستگذاران اجتماعی روی رنگ‌های بشاش بیشتر باشد شادابی بیشتر در بین عموم یک جامعه ترویج خواهد داشت.

این اشخاص اصولاً افرادی قانع می باشند. اگر وضعیت روحی آن ها مناسب باشد برای خوب زیستن به حداقل هم راضی می شوند. شور درونی آن ها، که خالی از آرزوهای متعالی میباشد، برایشان بسیار دارای اهمیت میباشد. در حالی که دیگر افراد  علاقه دارند از لذت و مزایای تجملات بی پایان نهایت استفاده را ببرند. هواداران رنگ سبز، فارغ از آنکه  بخواهند با کسی رقابت نمایند، زیباترین و ارزشمند ترین استایل ها را دارند.

این افراد شعف و رضایت را در امورات زندگی شان وارد می‌نمایند. آن‌ها میدانند هرچه هدف های متعالی تری داشته باشند، برای کسب آن ها معضل های بیشتری را پیش رو خواهند داشت. آن ها از چرخه طبیعت و قانون های حاکم بر آن درک درونی و منحصر بفرد خود را دارند. آن ها معتقدند حیات انسان، خود، شگفت انگیزترین موهبت میباشد.

طرفدارن  به رنگ سبز اشخاصی گرم خوی و خوش صحبت و اهل گفت و گو می باشند. آن‌ها همیشه به دنبال ایجاد ارتباط های سالم هستند. از پرخاشگری بدور می‌باشند و سبک زندگی آرامی را برمی‌گزینند.مانتو سبز زیتونی را با چه رنگی ست کنیم ؟ | گالری مانتو میرداماد

رنگ سبز زیتونی

یکی‌از دانشین ترین رنگ ها، رنگ سبز زیتونی است که خیلی هم جالب و دلنشینه و طیف رنگی نسبتا وسیع ای هم داره. ولی همگی طیف هاش خاص و فوق العاده شیک و منحصربه‌فرد هستن. جالبه بدونید که معمولا رنگ زیتونی به عنوانی نمادی برای صلح و هماهنگی در سرتاسر دنیا شناخته می شه. یک مورد دیگه که سبب میشه این رنگ بسیار خاص و دیدنی باشه اینه که رنگ سبز در مجموع نماد صلح و متانت درونیه. پوشیدن سبز زیتونی سبب میشه که شما انسانی منحصر بفرد و متکی به خود شناخته بشید.

ست کردن مانتو سبز زیتونی

خب اکنون باتمامی این تعبیر و تفسیر ها در حالتی که دوست دارید که از زنگ  جالب و جذاب سبز زیتونی در ظاهر خود استفاده کنید، مهمه که بدونید چطور می بایست اون رو ست کنید تا یه استایل رتبه یک و قشنگ داشته باشید. شما می تونید از هر طیف سبز زیتونی که دوست دارید برای مانتو، شلوار و یا این که حتا روسری و شال خودتون بهره ببرید؛ البته در شرایطی که ایده ای ندارید که یک همچین رنگی رو چطور بایستی ست کرد قطعا به خوندن این مقاله ادامه بدید زیرا  ما قصد داریم به شما یک‌سری مثال از شایسته ترین ست ها و ترکیب رنگی های زیتونی با دیگر رنگ ها رو بگیم که امید‌واریم حسابی  بدردتون بخوره.

ترکیب مانتو سبز زیتونی با سفید

خب همون طوری که می دونید سفید خالص یکی‌از اون رنگ هاییکه به راحتی میشه با همه رنگ ها  واستایل ها اون رو ست کرد. از اونجایی که سفید خنثی میباشد خیلی هم نیازی وجود ندارد که نگران طیف رنگی انتخابیتون باشید، ولی مخلوط سفید با زیتونی روشن، هم خیلی دیدنی میشه و هم خیلی زیاد مطلوب فصل بهار و تابستانه.مانتو سبز زیتونی را با چه رنگی ست کنیم ؟ | گالری مانتو میرداماد

ترکیب با قهوه ای

رنگ قهوه ای واقعا یکی از خاص ترین رنگ های ممکنه که خیلی هم آسون نمیشه باهاش ست کرد. به علاوه در صورتیکه تو استایلتون خطا کنید، می تونه خیلی  بد بشه؛ ولی با وجود این ریسک پذیریِ رنگ قهوه ای، ادغام اون با سبز زیتونی فوق العاده میشه.  چون قهوه ای رنگ گرمیه می تونه برای زمستون به کارگیری بشه و چون سبز زیتونی رنگ بهاری ایه می تونه برای تابستون و فصل بهار هم به کار گیری بشه. در شرایطی‌که دوست دارید ظاهرتون  خیلی بهاری بشه بهتره که از زیتونی روشن در تیپتون استفاده کنید.

زیتونی با کرم

خانم های شیک پوش و باکلاس، یکی از منحصر بفردترین ست های ممکن برای شما بی شک ترکیبی از زیتونی، مخصوصا طیف روشنش، با کرمه. کرم از اون دست رنگ هاییه که خیلی لاکچری و گرون بها به نظر میرسه. الان کافیه تصور کنید که ادغام این رنگ قشنگ با یه رنگ خاصی مثل زیتونی چقدر تو دل برو و صد البته منحصربه‌فرد میشه. پس چنانچه دنبال یه تیپ شیک و های کلاس می باشید مسلما این رنگ ها رو در کنار هم بکار بگیرید.

زیتونی و لیمویی

خاص، متفاوت و به دور از انتظار. اگر این چیزیه که دنبالشید، می بایست قطعا برای یک بار هم که شده از ادغام زیتونی و رنگ زرد لیمویی در کنار هم بهره ببرید. یکی‌از خاص ترین ست های ممکن با زیتونی به طبع همینه. این ترکیب بویژه مطلوب خانم هاییه که می تونند توی لباس پوشیدن و استایلشون جسارت به خرج بدند و دنبال این هستند که خاص باشند.

ترکیب با مشکی

احتمالا هیچ رنگی در عالم وجود نداره که نشه با مشکی ستش کرد و از توش یه تیپ قشنگ و جالب درآورد. چنانچه خیلی روشن پوش نیستید می تونید از ادغام زیتونی نسبتا تیره با مشکی استفاده کنید. خب خیلی از خانم ها میباشند که مدام ترجیح می دند رنگ تیره بپوشند، در صورتی که شما هم جزو این مجموعه از خانم ها میباشید، این بار در عوض آنکه صرفا رنگ مشکی رو به کار ببرید، برای فرار و گریز از یکنواختی یه خرده هم سبز زیتونی به تیپتون اضافه کنید. مطمئنا پشیمان نخواهید شد.

ترکیب با و قرمز

تنها کافیه یه گل رز قرمز رنگ رو در کنار برگ ها و ساقه هاش تصور کنید. در اینصورت می‌بینید که چقدر هم‌نشینی سبز و قرمز  در کنار هم فوق العاده و دیده نواز خواهد بود. زیتونی یه رنگ ساده و معمولی نیست، برای همین هم یه تیپِ رنگی که قرمز رنگ و سبز زیتوینی رو در کنار هم داره سبب ساز میشه تا شما هم بی غایت خوشگل بشید و خاص بنظر بیایید. بدون شک یکی از خاص ترین تیپ ها برای خاص ترین خانم ها همین ادغام رنگ سبز  زیتونی و قرمز هست.مانتو سبز زیتونی را با چه رنگی ست کنیم ؟ | گالری مانتو میرداماد

زیتونی با زیتونی

در اصل برای ترکیب کردن طیف های گوناگون یک رنگ بایستی خیلی فکر کرد. اما این کار اگر جواب بده نتیجه ی اون فوق العاده خواهد بود. پس در صورتی‌که می تونید که مقداری صبر و شکیبایی به خرج بدید تا لباس های زیتونیتون رو به شایسته ترین صورت با هم ست کنید، حتما یه استایلِ یک دست که دربرگیرنده طیف های متفاوت زیتونی میشه برای شما آیتم ی خیلی بهتری خواهد بود.

امیدواریم مطلب مانتو سبز زیتونی را با چه رنگی ست کنیم برای شما مفید باشد.

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید و ارائه انواع مانتو یکی از با سابقه ترین ها در کشور به شمار می رود. با مراجعه به این مجموعه می توانید اقدام به خرید با کیفیت ترین و بروز ترین انواع مانتو نمایید. درنظر داشته باشید گالری بزرگ میرداماد با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین محصولات را طراحی و تولید می نماید تا تمامی افراد با سلیقه های گوناگون مانتوی مناسب خود را در این مجموعه انتخاب و خریداری نمایند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (310)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (297)

مانتو اسپورت فصلی (935)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (418)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (423)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من