معرفی چند مدل مانتو مجلسی

خرید مانتو مجلسی شیک همواره یکی از دغدغه های هر بانوی شیک پوش ایرانی بعد از دعوت به مجالس و مهمانی ها است. مانتو مجلسی معمولا بر روی لباس شب یا لباس مجلسی پوشیده می شود. از آنجایی که قصد شرکت در یک مهمانی را دارید جالب نیست که بخواهید روی لباس شب شیک و مجلسی تان یک مانتو کژوال ساده یا  مانتو اسپرت بپوشید در این صورت مضحکه خاص و عام خواهید شد.

زمانی که صحبت از شرکت در مجالس و مهمانی ها مثل جشن نامزدی، عقد، عروسی و .. به میان می آید انتخاب و خرید چند مدل مانتو مجلسی به اندازه خرید لباس شب اهمیت دارد. مانتو مجلسی از آن دسته پوشش هاییست که وجودش در کمد لباس هر بانوی ایرانی واجب است. انتخاب و خرید مانتو مجلسی به اندازه خرید لباس شب سخت و وقت گیر است. به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم چند مدل مانتو مجلسی شیک و جدید را به شما خانم ها و دخترخانم های شیک پوش معرفی کنیم که زیبایی شما را در مجالس و مهمانی ها چند برابر می سازد.

مدل مانتو مجلسی شیک

مدل مانتو ساتن مجلسی

مدل مانتو ساتن مجلسی

مانتو مجلسی انواع و اقسام مختلفی دارد. در هنگام خرید مانتو مجلسی توجه به نوع مجلسی که قرار است در آن شرکت کنید در انتخاب مدل مانتو مجلسی اهمیت زیادی دارد. بعنوان مثال مدل مانتو عقد محضری با مدل مانتو مجلسی برای شرکت در عروسی متفاوت است. ساتن یکی از رسمی ترین مانتوهای مجلسی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و در طرح های شیک و زیبایی تولید می شود.

مانتو مجلسی ساتن تن پوش بسیار شیکی دارد و در دو مدل مانتو ساتن ساده و مانتو ساتن طرح دار دار و کار شده در بازار موجود می باشد. اگر دوست دارید ظاهری ساده و در عین حال شیک داشته باشید مانتوهای ساتن ساده انتخاب ایده آلی برای شماست.

با  ست مانتو ساتن ابریشم طرح دار و کار شده و کیف و کفش مجلسی می توانید در مهمانی و مجالس شیک تر و جذاب تر به نظر برسید.

بیشتر بخوانید  شلوار طوسی با چه رنگی ست میشه ؟

چند مدل مانتو مجلسی با پارچه کرپ امتحان کنید

اگر شیک و با کلاس بودن برایتان اهمیت زیادی دارد مانتویی با پارچه کرپ انتخاب کنید. مانتوهای کرپ بسیار ظریف و زیبا هستند. جنس این نوع مانتو از پارچه کرپ است و بسیار با دوام و لطیف می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. کرپ یکی از محبوب ترین پارچه ها در دنیای مد است که طراحان از آن برای دوخت انواع مانتو مجلسی، لباس شب و … استفاده می کنند. مانتو مجلسی با پارچه کرپ موهر از پرطرفدارترین مانتوهای مجلسی است که در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارد. این مدل مانتو به دلیل درخشندگی و جذابیت بالایی که دارد انتخابی عالی برای شرکت در مجالس است.

 

معرفی چند مدل مانتو مجلسی | گالری مانتو میرداماد

مانتو مخمل هندی

مانتو مخمل هندی

برای آن دسته از خانم هایی که دوست دارند در مجالس بدرخشند و خاص و متفاوت باشند چند مدل مانتو مجلسی مخمل هندی انتخاب ایده آلی است. مانتو مجلسی مخمل هندی از زیباترین و جذاب ترین مانتوهای مجلسی است. این مدل مانتو تا حد زیادی بعنوان یک مانتو سنتی شناخته می شود علاوه بر این برای تمام سنین مناسب است. می توان در کنار ان از زیورآلاتی مثل دستبندهای رنگارنگ و گوشواره های هندی استفاده کرد که جذابیت شما را چند برابر می سازد

 

مانتو ژاکارد

ترندترین مانتو مجلسی در حال حاضر مانتوهای طرح ژاکارد هستند. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید همیشه مد روز باشید و دنبال خرید مانتو مجلسی شیک و مد روز هستید مانتو ژاکارد انتخاب فوق العاده ای برای شماست. رنگ بندی و برجستگی نقوش و گل های آن باعث شده تا درخشندگی و جذابیت بسیار زیادی داشته باشد. مانتو ژاکارد محبوب ترین و پرطرفدارترین مانتو مجلسی بهاره و تابستانی در چند سال اخیر می باشد و بافت ظریفی دارند. گرچه ژاکارد مدل مانتو جدیدی نیست اما جذابیت آن بقدری است که طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است. مانتوهای ژاکارد بسیار بادوام و ضد چروک هستند و باعث می شوند تا در طول مجالس و مهمانی ها ظاهری آراسته و باوقار داشته باشید.

بیشتر بخوانید  از کجا مانتوی شیک بخریم

برای دوخت مانتوهای ژاکارد از پارچه های ژاکارد مختلفی مثل ژاکارد یاخما، ژاکارد ارگانزا، پفکی و … استفاده می شود که جنس و ضخامت های مختلفی دارند. اگر به دنبال مانتو ژاکارد مجلل و مجلسی هستید ژاکارد ارگانزا یکی از بهترین گزینه هاییست که می توانید انتخاب کنید. پارچه ارگانزا دارای طراحی شیک و منحصربفردی است و دوام بسیار بالایی دارد. به دلیل طرح های برجسته و نرمی و ظرافتی که دارد از محبوبیت زیادی در بین خانم های جوان برخوردار است. تنوع طرح و رنگ مانتوهای مجلسی ارگانزا انقدر زیاد است که برای تمامی سلیقه ها کاملا مناسب می باشد.

مانتو مجلسی بلند

اگر قد بلند هستید بهتر است از مانتو مجلسی بلند استفاده کنید. یک مانتو مجلسی بلند باعث می شود تا شیک پوش تر و خوش استایل تر به نظر برسید. علاوه بر این از پوشیدن مانتو و شلوار تک رنگ خودداری کنید. پوشیدن یک مانتو کوتاه یا تک رنگ باعث می شود تا پاهایتان بلندتر به نظر برسد.

 

معرفی چند مدل مانتو مجلسی | گالری مانتو میرداماد

 

در صورتی که قدبلند و لاغر هستید یک مانتو مجلسی بلند به رنگ روشن انتخاب کنید تا متفاوت تر از همیشه به نظر برسید. برای افرادی که قدبلند هستند اما اضافه وزن دارند پوشیدن مانتو مجلسی بلند تیره مثل سرمه ای، شکلاتی، قرمز تیره، زرشکی، مشکی و … انتخاب مناسب تری است.

 

مدل مانتو مجلسی شیک برای افراد چاق

در صورتی که اضافه وزن دارید پوشیدن مانتو مجلسی با طرح شلوغ باعث می شود تا اندام تان پهن تر به نظر برسد. تا حد امکان از مانتو مجلسی استفاده کنید که طرح ساده ای داشته باشد. قد مانتو باید تا زیر زانو باشد و زانو را بپوشاند. در صورتی که مانتو کوتاه تر یا بلندتر باشد باعث می شود تپل تر به نظر برسید. در صورتی که می خواهید کمرتان باریک تر به نظر برسد از مانتوهای مجلسی کمربنددار استفاده کنید. ترجیحا کمربند مانتو باریک و ظریف باشد. کمربندهای پهن باعث می شود تپل تر به نظر برسید.

بیشتر بخوانید  شلوار سرمه ای با چه رنگی ست میشه ؟

مانتویی را انتخاب کنید که در قسمت میانی بدن دارای تزئیناتی مثل پلیسه و چین و کمربند نباشد زیرا باعث می شوند تا شکمتان بزرگتر به نظر برسد. پوشیدن یک مانتو مجلسی بلند با خطوط راه راه عمودی باعث می شود تا بدنتان لاغرتر و خوش فرم تر به نظر برسد. در صورتی که کمر باریکی دارید پیشنهاد می شود یک مانتو مجلسی کمربنددار بپوشید.

مدل مانتو بارداری

در صورتی که باردار هستید دلیلی ندارد که بخواهید برجستگی شکمتان را مخفی کنید. زمانی که قصد خرید مانتو بارداری را دارید لازم است به این نکته توجه داشته باشید که شکمتان به مرور زمان بزرگتر می شود پس باید مانتو مجلسی را انتخاب کنید که قابلیت کشسانی بالایی دارند. کشسان بودن مانتو حاملگی مجلسی باعث می شود تا در مهمانی هنگام نشستن یا راه رفتن احساس راحتی بیشتری داشته باشید. بهترین گزینه برای شما خرید مانتو مجلسی عبایی است. این مدل مانتو مجلسی تن پوش بسیار شیکی دارد و باعث می شود در مجالس بدرخشید. علاوه بر این می توان حتی بعد از اتمام بارداری و بدنیا آمدن فرزندتان نیز از آن استفاده کنید.

پوشیدن مانتو مجلسی چین دار یا مانتو ژاگارد پفکی نیز انتخاب مناسبی برای شماست و استایل شما را شیک تر و باکلاس تر می سازد. مانتویی بپوشید که در قسمت شکم یا پایین تنه چین دار است و دامن بلندی دارد. مانتو مجلسی بلند کمربنددار نیز خانم های باردار را فوق العاده شیک و جذاب می سازد.

در گالری مانتو میرداماد شما می توانید انواع مدل مانتو مجلسی در طرح ها و رنگ های مختلف و مناسب تمامی سلیقه ها را بیابید. این مانتوها از بهترین و باکیفیت ترین پارچه های مانتویی تولید شده اند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */