پارچه مخمل کبریتی برای مدل مانتوها

پارچه مخمل کبریتی

چند مدل مانتو با پارچه مخمل کبریتی 

مانتوها یکی که از پوشش های اصلی برای خانم ها هستند، به همین دلیل جنس، کیفیت و طرح آنها برای خانم ها بسیار اهمیت دارد. حتماً شما هم برای خرید مانتو های خود زمان زیادی می گذارید و حسابی حساسیت به خرج می دهید. این روزها پارچه های بسیار مختلفی در بازار موجود هستند که از آنها برای دوخت مانتو استفاده می شود. پارچه مخمل کبریتی بسیار شیک و زیبا است.

انتخاب نوع پارچه برای دوخت مانتو کاملاً بستگی به فصل موردنظر دارد. برای مثال از پارچه های نخی در فصل تابستان و از پارچه های مخمل و کبریتی برای فصل پاییز و زمستان استفاده می شود.

پارچه های کبریتی یکی از جذاب ترین و بی نظیر ترین پارچه ها برای دوخت مانتو به حساب می آیند. در فصول سرد سال از این نوع پارچه برای دوخت بسیاری از لباس ها استفاده می شود. لباس های کبریتی دارای خطوط راه راه هستند. همین خطوط باعث شده است تا این نوع لباس ها اضافی جذاب و منحصر به فرد باشند.

اگر شما هم به دنبال مانتو های بسیار شیک در فصول سرد سال هستید، مانتوهای کبریتی را انتخاب نمایید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد مدل مانتو با پارچه مخمل کبریتی به شما بدهیم.

 

 مانتو با پارچه مخمل کبریتی

شناخت مانتو های کبریتی با طرح های شیک ۲۰۲۲ 

مانتو های کبریتی هم دارای مدل های مختلفی هستند که دارای خطوط عمودی می باشند. جالب است بدانید که به آنها ولس هم گفته می شود. اگر یک مانتو کبریتی را از نزدیک لمس کنید، قطعا متوجه نرمی و لطافت جنس آن خواهید شد.شما می توانید مانتوهای کبریتی را در استایل های اسپرت و یا حتی میوه رسمی استفاده کنید. این مانتو ها معمولاً دارای گرمای بسیار خوبی هستند.

همانطور که می‌دانید مانتوهای مخمل کبریتی هرساله مد می شوند و هیچگاه از مد نمی افتند. به همین علت اگر شما امسال یک مانتو مخمل کبریتی را تهیه کنید، تا سالها می توانید از آن استفاده نمایید. این نوع مانتو ها به علت جنس فوق العاده خوبی که دارند به این راحتی ها از بین نمی روند.

 

 

رنگ های محبوب مانتو با پارچه مخمل کبریتی 

مانتو های مخمل کبریتی دارای طرح و رنگ های بسیار متفاوتی هستند. قطعا انتخاب رنگ برای شما خانم ها بسیار اهمیت خواهد داشت، زیرا نوع ست کردن آنها با دیگر لباس ها هم در استایل شما تاثیر گذار است. به طور کلی گزینه های مختلفی برای ست کردن وجود دارد، زیرا این نوع پارچه های مخمل کبریتی دارای رنگ های بسیار متفاوتی هستند.

بیشتر بخوانید  مانتوی کوتاه یا بلند مد است؟

البته از جمله رنگ های محبوب مانتوهای مخمل کبریتی می توان به سورمه ای، خردلی، نخودی و سبز اشاره کرد. اگر تمایل دارید که مانتو های کبریتی را با شلوار جین ست کنید، تنها کافی است که به رنگ آنها توجه داشته باشید. برای مثال اگر مانتو مخمل کبریتی را انتخاب کرده اید که دارای رنگ سبز تیره است، برای زیبایی بیشتر استایل خود از شلوار جین آبی کمرنگ و یا مشکی استفاده کنید.

 

 

چه نوع شلواری با مانتو مخمل کبریتی ست می شود؟ 

شما می توانید از شلوار کتان هم برای ست کردن با مانتو کبریتی استفاده نمایید، زیرا شلوار های کتان ترکیبی از نخ و پنبه هستند که برای ست با مانتو کبریتی بهترین گزینه به حساب می آیند. به طور کلی این نوع شلوارها دارای گرمادهی بسیار خوبی هم هستند.

شما می توانید آنها را در طرح و رنگ های مختلف انتخاب نمایید. گزینه دیگر شما می تواند انتخاب شلوار های فیت باشد که کاملا اندازه شما هستند. این نوع شلوار ها با مانتو های مخمل کبریتی استایل فوق العاده جذابی را ایجاد می نمایند.

شلوار های فیت هم دارای طرح و رنگ های بسیار مختلفی هستند. شما می‌توانید آنها را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.

گزینه دیگر برای استایل با مانتو مخمل کبریتی انتخاب لگ ها است. زیرا لگ ها با مانتو های کبریتی هماهنگی بسیار خوبی دارند و قطعاً استایل شما بسیار جذاب خواهد شد.

به طور کلی باید بدانید که سه نوع نخ جداگانه برای بافت پارچه مخمل کبریتی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از دو نوع نخ اولیه بافت های ساده به وجود می آیند. سپس نخ سوم برای پر کردن بافت لباس به حالت جهت دار استفاده می شود. نخ سوم پیوستگی هایی به وجود می آورد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد مانتو مخمل کبریتی به دست آورید.

 

مانتو مخمل کبریتی در پاییز ۱۴۰۱ 

اهمیت و توجه به مدل های ترند شده باعث شده است تا تا افراد شیک تر از همیشه باشند. در واقع توجه به استایل باعث می‌شود تا جذابیت شما چندین برابر شود. همانطور که می‌دانید در فصل پاییز و زمستان استفاده از مانتو های مخمل و کبریتی جزء محبوب‌ترین مدل‌های مانتو هستند. به همین علت امسال هم نمی توانیم چشم از مانتو های مخمل که بیتی برداریم. اما بهتر است به سراغ کدام یک از مدل های مانتو کبریتی برویم؟ کدام یک جذاب تر و شیک تر هستند؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی انواع مدلهای مختلف مانتو کبریتی بپردازیم.

بیشتر بخوانید  4 مدل استایل تابستانی جذاب با کتونی

 

  • مانتو مخمل کبریتی بلند

مانتو های مخمل کبریتی بلند هم هیچگاه از مد نمی افتند. شما می توانید در فصل پاییز و زمستان و یا حتی بهار از آنها استفاده کنید. در فصل زمستان می توانید یک مانتو مخمل کبریتی بلند به همراه یک سویشرت کوتاه بر تن کنید. این نوع استایل یکی از ترندهای بسیار محبوب جوانان است.

  • مانتو مخمل کبریتی دخترانه

اگر به دنبال مانتو مخمل کبریتی هستید که طرح دخترانه تری داشته باشد، می توانید مدل هایی را خریداری نمایید که دارای آستین های متفاوت تری هستند. معمولاً در این نوع مانتو ها بیشتر بر روی آستین ها کار می‌شود. برخی از مدل های مانتو مخمل کبریتی دخترانه به این گونه است که آستین آنها دارای پف می باشد. این مدل ها بسیار جذاب تر و شیک تر هستند.

  • مانتو مخمل کبریتی جلو بسته

بیشتر مانتو های مخمل کبریتی حالت جلوبسته دارند. زیرا این مدل از مانتو ها به علت جنسی که دارند بیشتر در فصل سرد سال مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی تفاوتی نمی‌کند که مانتو های مخمل به چه حالتی باشند، زیرا بیشتر آنها تن خور بسیار زیبایی دارند.

  • مانتو کبریتی کوتاه

این نوع از مانتو های کبریتی بیشتر برای استایل های اسپرت به کار می روند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به استایل های اسپرت در فصل پاییز و زمستان دارید، حتماً یک مدل از مانتو کبریتی کوتاه را در کمد لباس های خود داشته باشید. شما می توانید برای چنین استایل هایی از شلوار جین و یا کتان استفاده کنید که بهترین گزینه هستند. مانتو کبریتی کوتاه با شال و یا روسری و یا حتی کلاه و شال گردن بسیار جذاب و شیک می شوند. حتماً برای استایل مانتو کبریتی کوتاه از کفش های اسپرت مانند کتانی و یا بوت استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  خرید مانتو آستین کلوش و نیم کلوش

 

  • مانتو کبریتی کتی

معمولاً مانتوهای کتی در فصول مختلف سال با جنس ها و طرح های مختلف طراحی و دوخته می شوند. با پارچه مخمل کبریتی هم انواع مختلفی از مانتو ها دوخته می شود. مانتو کبریتی کتی یکی از انواع آن ها است که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. شما می توانید این سبک از مانتوهای کتی  کبریتی را در مراسمات رسمی و نیمه‌رسمی استفاده کنید. این سبک از مانتوها با کلاه های زمستانی فرانسوی بسیار شیک تر به نظر می‌رسند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کامل تری در مورد مانتو کبریتی شیک و زیبا به شما بدهیم.

 

آشنایی با انواع مانتو مخمل کبریتی

آشنایی با طرح های جذاب مانتو کبریتی

این روزها طراحان لباس بسیار خوش ذوق هستند. ممکن است در بازار و مزون ها مانتو های کبریتی را مشاهده کنید که بخشی از آن‌ها با چرم مصنوعی به کار رفته است.در واقع ترکیب چرم مصنوعی با مخمل کبریتی می تواند فوق العاده جذاب باشد.حتماً شما هم توجه کرده اید که برخی از مانتوها در برخی از فروشگاه ها بسیار شیک تر و جذاب تر هستند. شما می توانید مانتو مخمل کبریتی را در طرح و رنگ های مختلف در گالری مانتو میرداماد مشاهده کنید. طراحان این مجموعه با چندین سال سابقه و تجربه بسیار بالا به همراه ذوق و سلیقه بسیار خوب به فعالیت خود ادامه می دهند.

 

خرید مانتو مخمل کبریتی از گالری مانتو میرداماد 

گالری مانتو میرداماد دارای سابقه ای بسیار درخشان در فروش انواع لباس زنانه است. این روزها با سردتر شدن هوا مانتوهای مخمل کبریتی بسیار کاربردی هستند. شما میتوانید از این جنس از مانتو ها در فصول سرد سال و یا حتی فصل بهار استفاده کنید. در گالری مانتو میرداماد طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی از مانتو مخمل کبریتی موجود است.

شما می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید و خرید خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهید. در صورت داشتن هرگونه سوالی با کارشناسان گالری مانتو میرداماد ارتباط برقرار کنید. تصاویر به همراه قیمت تمامی کارها در سایت ثبت شده است. قطعاً با یکبار خرید از گالری مانتو میرداماد خریدی دلنشین را تجربه خواهید کرد.

امیدوارم با مطالعه این مطلب اطلاعات خوب و مفیدی در مورد مدل های متفاوت مانتو با پارچه مخمل کبریتی به دست آورده باشید.

 

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */