وبلاگ

پارچه های زمستانی برای فصول سرد سال

 معرفی پارچه های زمستانی برای فصول سرد سال

با سرد شدن هوا بسیاری از خانم ها به دنبال مانتو هایی هستند که جنس ضخیم و زمستانی داشته باشد. حتی بسیاری از فروشگاه ها هم جنس های تابستانی خود را به حراج میگذارند تا جنس های جدید و زمستانی را در چیدمان فروشگاه خود بچینند. اگر شما هم به استایل و تیپ خود اهمیت می دهید بهتر است با جنس انواع پارچه های زمستانی آشنا باشید. در این صورت می‌توانید بهترین جنس مانتوهای زمستانی را خریداری کنید.

به طور کلی باید بدانید که در فصول سرد سال دغدغه پیدا کردن پارچه های مقاوم در برابر هوای سرد و حتی ست کردن آنها جزئی از چالش های خانم ها به حساب می آید. اما اصلا جای نگرانی وجود ندارد. مادر سایت گالری مانتو میرداماد به شما آموزش می دهیم بهترین پارچه زمستانی مانتو را انتخاب نمایید. با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد پارچه های زمستانی برای فصول سرد سال به دست آورید.

 

پارچه های زمستانی برای دوخت مانتو

 آشنایی با پارچه هایی که طبیعی هستند!

معمولاً پوشش لباس های زمستانی از انواع پارچه های الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی دوخته می شوند. از جمله پارچه های طبیعی می توان به پنبه، کنف، ابریشم، پشم و … اشاره کرد. از جمله پارچه های مصنوعی ساخته شده به واسطه انسان هم می‌توان به آکریلیک، نایلون و پلی استر اشاره کرد. نکته قابل توجه این است که میکروفیبر هایی که توسط  انسان ساخته می شوند، حالت سبک تری دارند. اما اگر آنها همراه با پشم باشند، قطعاً به اندازه کافی گرم خواهد بود. به طوری که شما تصور خواهید کرد که موضوع شما تنها از پشم ایجاد شده است.

همه ما می دانیم که پشم به اندازه کافی گرم است، اما مشکل آن این است که زمانی که آن را در داخل یک سالن که سیستم گرمایشی هم دارد، بر تن داشته باشید حسابی برای شما طاقت فرسا خواهد بود. اگر تمایل دارید که در یک روز سرد زمستانی به مدت طولانی در یک فضای باز باشید، پوشیدن پشمی ضخیم بهترین گزینه است.

در مقابل باید بدانید که پوشیدن چنین لباسی با پشم در خانه و یا مکان های بسته خیلی جالب نخواهد بود. به طورکلی پوشیدن مانتو زیپ دار پشمی در زمستان می تواند بسیار سنگین و گاهی آزار دهنده باشد. به همین علت توصیه می شود که قبل از خرید مانتو پشمی ضخیم تمامی جوانب را در نظر بگیرید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با بهترین پارچه زمستانی برای مانتو به دست آورید.

 

 مناسب ترین پارچه های زمستانی برای مانتو

طیف گسترده ای از پارچه های متنوع با رنگ های مختلف در بازار برای فصول سرد سال وجود دارند. شما می‌توانید هر کدام از آنها را که تمایل دارید برای فصل زمستان انتخاب نمایید. معمولاً بیشتر پارچه های زمستانی در انواع مختلف دارای وزن بالا هستند. به طور کلی در فصل زمستان به علت سردی هوا نیاز است که پارچه هایی را بپوشید که گرم و بسیار راحت باشند.

از جمله پارچه های زمستانی که بسیار رایج و پرطرفدار هستند می‌توان به بافتنی، جیر، پنبه، ابریشم، کنف، مخمل و … اشاره کرد. تمامی این پارچه ها را هم به تنهایی و هم می‌توان به طور ترکیبی با الیاف مصنوعی استفاده کرد. در واقع در این صورت شما از یک مانتو و لباس استفاده کرده اید که ترکیبی از الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی است. قطعاً یک استایل خاص و منحصر به فرد داشت.

 

استفاده از مانتو های سبک تر برای مانتو زمستانه

همانطور که در قسمت بالاتر برای شما توضیح داده ایم برخی از پارچه ها بسیار سنگین هستند، در نتیجه لباسی که از آن‌ها دوخته می‌شود هم سنگ می خواهد بود. اما برخی از پارچه های زمستانی وجود دارند که بسیار سبک تر هستند.  ابریشم، پنبه و کنف را می توان جزء پارچه های زمستانی سبک تر شناخت که در زمستان مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع پارچه ها علاوه بر حالت سبکی بسیار گرم و نرم هستند.

این پارچه ها با الیاف طبیعی را می توان با پارچه هایی با الیاف مصنوعی ترکیب کرد تا لباس و مانتویی گرم و با کیفیت مناسب به وجود آورد. توجه داشته باشید که پنبه حالت بسیار نازکی دارد. زمانی که پنبه با پوست بدن شما ارتباط پیدا میکند، شما حس راحتی و نرم بودن لباس را خواهید داشت. به همین علت توصیه می‌شود از پنبه برای آستر مانتو های زمستانه استفاده کرد.

 

 

معرفی پارچه های زمستانی

انتخاب جذاب ترین شال با رنگ مناسب برای مانتو زمستانه

همانطور که می‌دانید در فصل تابستان معمولا از رنگ‌های شاد و جیغ برای مانتو های تابستانه استفاده می شود. اما در فصل زمستان این موضوع کاملا بر عکس است و از رنگ های تیره استفاده می شود.رنگ های مانند رنگ های خاکستری قهوه ای سیاه جز رنگهای مناسب برای مکان های اداری هستند.

بهترین کار این است که در فصول سرد سال از شال هایی که رنگ های شاد تری دارند استفاده کنید که به راحتی با لباس‌های تیره شما ست شوند. در این صورت استایل شما بسیار جذاب تر خواهد بود. معمولاً در هر زمستان یک رنگ محبوب و موجب می شود.

شما می توانید با کمی خلاقیت از آن رنگ ها در استایل خود استفاده کنید. برای مثال می‌توانید از آن رنگ برای شال گردن خود در فصل زمستان استفاده نمایید. به طور کلی باید بدانید که در فصل زمستان قرار نیست که تنها به سمت رنگ های تیره بروید. وجود یک شال، روسری، شال گردن روشن در استایل شما باعث جذابیت استایل شما می شود.

از جمله رنگ های پرطرفدار در فصل زمستان می توان به رنگ های قهوه ای، بنفش، قرمز، سبز، طلایی و … اشاره کرد. تمامی این رنگ ها دارای کنتراست فوق‌العاده ای هستند. در ادامه مطلب با ما در گالری مانتو میرداماد همراه باشید تا به بررسی گرم ترین پارچه ها برای دوخت مانتو های زمستانی بپردازیم.

 

آشنایی با گرم ترین پارچه های زمستانی

برای خرید مانتو زمستانی باید بیشتر در مورد آن حساسیت به خرج دهید، زیرا تنها شیک بودن و راحتی آن اهمیت ندارد.  مانتو زمستانی باید به گونه‌ای باشد که حسابی شما را گرم نگه دارد. در زمان خرید مانتو زمستانی حتماً به برچسب که بر روی لباس دوخته شده است توجه کنید. در این صورت متوجه می شوید که مانتو از چه موادی ساخته شده است. اگر شما هم تمایل دارید که بدانید که کدام یک از پارچه های زمستانی برای مانتو در فصول سرد مناسب هستند، در ادامه با ما همراه باشید. لیستی از بهترین و گرم ترین ترین پارچه های زمستانی برای مانتو مناسب فصل زمستان را برای شما آورده ایم.

 

  • پارچه پشمی

پارچه پشمی اذان دسته از پارچه هایی است که بسیاری از افراد آن را می شناسند. معمولاً با در میان آمدن صحبت از مانتو های زمستانی به یاد پارچه های پشمی می افتیم. بسیاری از افراد علاقه بسیار زیادی به پارچه های پشمی دارند و آنها را مناسب ترین پارچه ها برای فصل زمستان می دانند. به طور کلی باید بدانید که این پارچه های پشمی معمولاً از پشم حیواناتی مانند بز و یا گوسفند به وجود می آیند.

پارچه های پشمی بسیار مقاوم و بادوام هستند. مقاومت این پارچه ها در برابر آب هم بسیار بالا است. به همین علت گفته می‌شود که پارچه های پشمی جزء ایده آل ترین پارچه ها برای دوخت مانتو های زمستانی به حساب می آیند. پارچه های پشمی دمای بدن را به خوبی حفظ می کنند، اما نکته قابل توجه این است که نباید از این پارچه ها به مدت طولانی استفاده کنید، زیرا ممکن است پوست شما دچار حساسیت و خارش شود. بهترین راهکار این است که مانتو پشمی را بعد از دو و یا سه لایه لباس بر تن کنید. به طوری که آخرین لایه لباس شما باشد.

  • پارچه خز مصنوعی

پارچه خز مصنوعی از مواد مختلفی مانند پلیمرهای اکریلیک به وجود آمده است. این کار باعث می‌شود تا شبیه خز واقعی شود. مشخص است که خز مصنوعی قیمت ارزان تری نسبت به خزر واقعی دارد. اما اصلا جای نگرانی وجود ندارد. اگر شما مراقبتهای درستی از خزر مصنوعی داشته باشید، به مدت طولانی می توانید از آن استفاده کنید.

 

  • پارچه های کنفی

اگر مقاومت و سازگاری لباس با محیط زیست برای شما اهمیت دارد، پارچه های کنفی جزء بهترین گزینه ها هستند. پارچه های کنفی جزء گرمترین پارچه ها برای فصل زمستان به حساب می آیند. خبر خوب این است که این نوع پارچه ها دارای خواص ضد باکتری و ضد میکروبی هستند. این موضوع باعث می شود تا از ایجاد بو جلوگیری کند. اگر شما دارای حساسیت پوستی هستید هم می توانید از پارچه کنفی استفاده کنید،  زیرا قابل تنفس و ملایم برای پوست هستند.

 

  • پنبه

جالب است بدانید که از پنبه هم می توانید در فصول سرد زمستان استفاده کنید. البته درست است که جنس پنبه بیشتر برای فصول گرم سال محبوب است، اما باید بدانید که از این جنس به عنوان آستر مانتوهای ضخیم تر هم استفاده می شود. معمولاً بیشتر افرادی که به جنس هایی مانند پشم حساسیت نشان می‌دهند، بهتر است از مانتوهایی استفاده کنند که آستر آنها از پنبه است. پنبه به علت نرمی، رطوبت را به خوبی جذب می کند. به طور کلی می‌توان گفت که در شرایط آب و هوایی مختلف می توان از جنس پنبه برای مانتو ها استفاده کرد.

  • فاستونی

برای دوخت مانتو های زمستانه از فاستونی استفاده میشود که از جنس پشم یا نخ هستند. حتماً شما هم متوجه شده‌اید که فاستونی در بازار دارای قیمت های مختلف است. تعجب نکنید زیرا این موضوع کاملاً بستگی به میزان پشم و یا نخ به کار رفته در ساخت آن دارد. اگر به دنبال پارچه های فاستونی ارزان قیمت هستید، باید فاستونی های ویسکوز و پلی استر را انتخاب کنید که الیاف پلاستیکی دارند. به طور کلی باید بدانید که پارچه فاستونی مقاومت بسیار خوبی در برابر آتش و یا حتی عبور امواج ماورا بنفش دارد. اگر تمایل دارید که در مراسمات رسمی از پارچه فاستونی استفاده کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از نوع مرغوب و با کیفیت آن خریداری کنید. کاملا منطقی است که پارچه فاستونی با کیفیت قیمت بالاتری داشته باشد.

  • کرپ

ترکیب پارچه های کرپ از ابریشم، پنبه، پشم، ریون، الیاف مصنوعی و ترکیبی از این موارد است. پارچه کرپ جزء پارچه های بسیار لطیف و نرم به حساب می آید. این نوع پارچه دارای رنگ و طرح های بسیار مختلفی است که بهترین گزینه برای دوخت مانتو های زمستانی است.

پارچه کرپ در ضخامت های مختلفی تولید می شود. اگر شما تمایل دارید که از پارچه کرپ برای دوخت مانتو زمستانه استفاده کنید، بهتر است پارچه کرپ گاباردین را انتخاب کنید. این نوع پارچه ترکیبی از الیاف مصنوعی، پنبه و پشم است. در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد پارچه چرم به شما بدهیم.

  • چرم

چرم جزء پارچه هایی است که بسیاری از افراد با آن آشنا هستند. در واقع می توان گفت پارچه چرم جزء پارچه های بسیار محبوب و پرطرفدار است. مانتوهایی که با پارچه های چرمی دوخته می شوند در فصول سرد سال مورد استقبال قرار می گیرند. اگر شما هم تمایل دارید یک استایل بسیار شیک و بی نظیر زمستانه داشته باشید، استفاده از مانتو های چرمی را فراموش نکنید.

به طور کلی پارچه های به دو دسته چرم مصنوعی و چرم طبیعی تقسیم بندی می شوند. این نوع پارچه ها دارای انواع طرح دار و ساده  موجود می شوند. همانطور که می‌دانید چرم طبیعی بسیار گران قیمت است، به همین علت بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا از چرم مصنوعی استفاده کنند. پارچه چرم یکی از بهترین گزینه ها برای حفظ دما است. البته باید بدانید که پارچه چرم نیاز به مراقبت بسیار زیادی دارد، زیرا بسیار حساس است.

 

خرید مانتو زمستانه از گالری مانتو میرداماد

اگر شما هم به دنبال استایل های متفاوت و در عین حال بسیار زیبا و شیک در فصل زمستان هستید، حتماً وارد سایت مجموعه گالری مانتو میرداماد شوید. مانتو های زمستانه ای که در این مجموعه موجود شده است با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستند. تصاویر بیشتر کارها بر روی سایت مجموعه وجود دارد. در صورت بروز هرگونه سوال می توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات خوب و مفیدی در مورد پارچه های زمستانی به دست آورده باشید.

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (278)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (265)

مانتو اسپورت فصلی (903)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (386)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (391)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من