وبلاگ

چگونه قد مانتو را بلند کنیم ؟

مانتو کیمونو

چگونه قد مانتو را بلند کنیم

چگونه قد مانتو را بلند کنیم ؟ اگر لباس های خسته کننده و تکراری دارید و می خواهید آنها را عوض کنید، بهتر است بدانید که یک خیاط ماهر می تواند برای شما معجزه کند تا به لباس هایتان تنوع بدهد و در هزینه ها صرفه جویی کنید. یکی از این کارها افزایش قد لباس، کت، دامن، شلوار و آستین است. در این مقاله راه‌های بلند کردن لباس‌های کوتاه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

راه های بلند کردن لباس های کوتاه

اگر به فکر بلند کردن مانتو خود هستید، در ادامه به معرفی چند روش برای بلند کردن انواع لباس می پردازیم. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

روش بلند کردن مانتو

برای این کار می توانید از یک نوار 15 تا 20 سانتی متری از جنس و رنگ مانتو یا پارچه لباس یا حتی متفاوت از آنها استفاده کنید. از آنجایی که مدل چین دار به تازگی مد شده است، می توانید یک نوار به اندازه دو برابر قسمت پایین مانتو یا لباس بردارید و پلیسه و چین ها را به پایین لباس اضافه کنید. شما می توانید لباس را حتی بدون چین و به سادگی بلند کنید، برای این منظور اندازه نوار باید دقیقا به اندازه قسمت پایین مانتو یا لباس باشد. توجه داشته باشید که برای زیبایی بیشتر، اگر قسمت پایین روپوش را چین دار دوخته اید، می توانید آستین های روپوش را 20 سانتی متر کوتاه کنید و سپس مانند قسمت پایین لباس، یک نوار دوتایی در قسمت پایین آن بدوزید.

بلند کردن آستین های کوتاه لباس

اگر آستین‌های لباستان کوتاه است و می‌خواهید تنوعی به لباس‌تان بدهید، این کار را انجام دهید:

وسایل مورد نیاز برای بلند کردن آستین کوتاه:

کاغذ الگو یا کاغذ ساده

سوزن های ته گرد

پارچه مطابق با لباس یا مطابق سلیقه شماست.

می توانید برای این کار از طرح ذوزنقه ای استفاده کنید که ابتدا طرح را روی کاغذ الگو بکشید. سایز نمونه به عهده شماست. اما به طور کلی اندازه آستین مناسب برای بزرگسالان به این صورت است: (قسمت کوچک آستین 13 سانتی متر، ضلع بزرگ 15 سانتی متر و ضلع موازی آن 18 سانتی متر باشد.)

بیشتر بخوانید  راهنمای انتخاب مدل مانتو مجلسی

در مرحله بعد پارچه را از وسط تا کنید و الگو را طوری روی آن قرار دهید که ضلع 18 سانتی متری آن روی دولای پارچه قرار گیرد و با سوزن، الگو را روی پارچه ثابت کنید.

در این مرحله تمام الگوی آستین برش بزنید و سوزن را از قسمت زیرین و الگوها بردارید و پارچه را باز کنید. سپس پارچه را به صورت صاف و مرتب تا کنید و دو لایه باز پارچه را با سوزن ته گرد ببندید.

حالا باید پارچه دولا را باز کنید و با چرخ بدوزید. ابتدا و انتهای دوخت ها را حتما برعکس بدوزید و با دقت اتو کنید. لباس را پشت و رو کنید و پارچه را با دقت به آستین بدوزید تا قسمت کوچک ذوزنقه به آستین متصل شود.

چطور مانتوی قدیمی را نو کنیم

بازیافت مانتوهای سابق کار سختی نیست واقعیت این می باشد که همه ما به لباس های قدیمی مان احتیاج داریم تا بتوانیم آنان‌را به لباس های نو تبدیل کنیم کافیست کمی هنرمند باشیم و از ترکیب کردن لباسها لباسهای قدیمی را به لباس های نو تبدیل کنیم.

استفاده از رنگ های مکمل

یکی‌از مهم‌ترین قوانین و قواعد در ست کردن لباس ها و یا تغییر شکل لباس ها توجه به رنگ لباس می باشد رنگ های مکمل می‌توانند به ما کمک نمایند تا مانتو قدیمی را به یک مانتو نو تبدیل کنیم به کار بردن سه رنگ در استایل قادر است به صورت قابل توجهی لباس ما‌را بهتر نماید در‌صورتی‌که می‌خواهید با استفاده از قانون رنگها لباس یا مانتو قدیمی خویش را به مانتو نو تبدیل نمایید بهتر می باشد به فکر طرح‌ها و یا مواردی باشید که می‌توانید با رنگ های مکمل مانتو تان روی آن کار فرمایید.
اما شما می‌توانید از رنگ های خنثی استفاده فرمائید رنگ هایی مانند مشکی سفید و خاکستری رنگ هایی می باشند که شما می‌توانید روی انواع مانتوها آنان را استفاده فرمایید با تهیه چند شابلون می‌توانید با استفاده از رنگ لباس روی مانتو سابق خودتان طرح‌هایی را بزنید و یا با استفاده از گلدوزی و توجه به رنگ‌های مکمل یک سری گلدوزی جذاب و جالب روی مانتو قدیمی تان انجام دهید تا به مانتوی جدید تبدیل گردد.

بیشتر بخوانید  خرید آنلاین مانتو از گالری مانتو میرداماد

استفاده از چند تکه

یکی از دیگر از روش هایی که شما می‌توانید با استفاده از آن مانتو قدیمی را به مانتو نو تبدیل نمائید استفاده از چند تکه پارچه هماهنگ می باشد در صورت داشتن لباس هایی که با یکدیگر هماهنگی دارند می توانید با طرح های کوچکی مانتو نو بسازید. از پارچه لباسی که با مانتو شما هماهنگ می باشد استفاده نمایید. همچنین می‌توانید یک تکه پارچه جداگانه و هماهنگ با مانتو قدیمی خودتان تهیه نمایید. کمی خلاق و جسور باشید با استفاده از ذوق و سلیقه خودتان طرحهایی را برش بزنید. می توانید یک طرح مستطیلی بلند دور تا دور کمر قیچی نمائید آن‌گاه با استفاده از چرخ خیاطی این قسمت را روی لباستان بدوزید تا یک طرح جذاب و جالب به مانتو اضافه کرده باشید با این کار می‌توانید مانتو سابق را به یک مانتو جدید تبدیل فرمائید در کنار هم گذاشتن پارچه ها می‌تواند به معنای بهتر شدن و یا بدتر شدن مانتو شما باشد استفاده از رنگ ها و طرح های مکمل قادر است مانتو شما‌را بسیار جالب و به مانتو جدید تبدیل نماید.

تکه دوزی کردن روی مانتو های قدیمی

تکه دوزی کردن مانند روش بالا می تواند مانتو قدیمی شما‌را به یک مانتو نو تبدیل نماید. امروزه تکه دوزی های فراوانی روی مانتو و لباسهای متعدد می‌بینیم. تکه های کوچکی از پارچه که جذابیت بسیار زیادی به لباس ها می‌دهند. برای اینکه بتوانید تکه دوزی های خوبی روی پارچه انجام بدهید نیاز به هنر و ایده دارید. نیازی نیست که خیاطی حرفه‌ای باشید. البته بهتر می باشد که هنر خوبی داشته باشید. شما می‌توانید از تکه دوزی های آماد‌ه مانند گل های گوناگون نیز استفاد‌ه نمایید. می‌توانید این تکه دوزی ها را از خرازی ها خرید‌ه و روی مانتو خودتان کار نمائید. تکه دوزی ها می‌تواند ظاهر مانتو شمارا به کلی تغییر داد‌ه و آن را بسیار جذاب نماید.
در انتخاب رنگ تکه ها نیز دقت فرمائید. مکمل بودن گزینه بسیار مناسبی برای جذابیت لباس شماست. در حالتی که تکه هایی حداقل مکمل رنگ مانتو استفاده فرمائید می توانید مانتوهای قدیمی را به مانتو‌نو بهتری تبدیل فرمائید.

بیشتر بخوانید  نکات مهم در انتخاب و خرید مانتو ایده آل

استفاده از جواهرات

اگر جواهراتی دارید که دیگر از آن ها استفاده نمی‌کنید و یا جواهراتی دارید که پاره گردیده اند یا بخش عمده ای از آن‌ها دیگر قابل استفاده نیست این جواهرات گزینه های بسیار مناسبی برای تزیین مانتو های قدیمی می‌باشند. شما می توانید از این جواهرات برای سر آستین ها روی شانه ها همینطور روی سینه و بخش های گوناگون مانتو قدیمی استفاده نمایید.

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید و ارائه انواع مانتو یکی از با سابقه ترین ها در کشور به شمار می رود. با مراجعه به این مجموعه می توانید اقدام به خرید با کیفیت ترین و بروز ترین انواع مانتو نمایید. درنظر داشته باشید گالری بزرگ میرداماد با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین محصولات را طراحی و تولید می نماید تا تمامی افراد با سلیقه های گواگون مانتوی مناسب خود را در این مجموعه انتخاب و خریداری نمایند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */