گالری مانتو میرداماد

شعبه میرداماد

تلفن : 02126406465

شعبه نوبنیاد

تلفن : 02191091707

آموزش

آموزش انتخاب مانتو فوق العاده برای عید

آموزش انتخاب مانتو فوق العاده برای عید

بدون شک فصل بهار یکی از بهترین فصول سال است که وقتی طبیعت شکوفا می شود، مردم نیز دوست دارند جدید باشند و بهترین استایل و لباس های بهاری را برای خود داشته باشند، برای آموزش انتخاب مانتو فوق العاده برای عید با ما همراه باشیم.  مخصوصا خانم هایی که همیشه به دنبال شیک پوشی و مناسب برای هر فصل هستند. مانتوی شیک و زیبایی می پوشند.

اما مهم ترین سوالی که برای خرید مانتو بهاره پیش می آید این است که کدام مدل مناسبتر است یا کدام رنگ برای این فصل مناسب خواهد بود. کت و شلوار فنری برای نیازهای خانم ها طراحی کنید که می تواند بخش مهمی از نیاز یک خانم ایرانی را تامین کند.

برندها و برندهای زیادی در این بازار وجود دارند که بهترین و بهترین مدل های سال را ارائه می دهند. بسیاری از این برندها مدل های متنوعی را از بهترین برندهای تولیدکنندگان پوشاک به صورت آنلاین ارائه می کنند. پیشنهادات و تمام محصولاتی که ارائه می دهند. مطابق سلیقه خانم های عزیز است و هر فردی با هر نظر و لباسی می تواند مدلی مناسب برای خود تهیه کند.

مانتو بهاره چه ویژگی هایی دارد

برای تهیه مانتو بهاره و مانتو تابستانی باید دقت کنید که این فصل نه آنقدر گرم است که بتوانید کت خیلی نازک بپوشید و نه آنقدر سرد، پس به دنبال کتی با بافت مناسب باشید تا از تعریق بدن جلوگیری کنید. در عین حال نباید خیلی سرد باشد.

لباس های بهاری معمولا رنگ های بسیار شادی دارند. سعی کنید در این فصل از رنگ های تیره استفاده نکنید. طرح های زیادی وجود دارد که در انتخاب آن ها باید به فرم اندام خود توجه کنید، اگر کمی چاق هستید مدل های راسته بخرید و از خرید مدل های کلوش خودداری کنید اما اگر خوش اندام هستید مدل های کلوش انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

افراد قدبلند می توانند کت های بلند و کوتاه بپوشند، اما خانم های قد کوتاه باید مدل های بلندی بخرند که قدشان بلندتر به نظر برسد. با توجه به سلیقه خود می توانید رنگ های شاد و زیبا و طرح های گلدار یا ساده سفارش دهید.

از جمله باید به جنس این محصول توجه کرد تا قابل شستشو باشد و رنگ آن تغییر نکند که در کیفیت کت بسیار مهم است.

10 ویژگی پارچه مناسب بهار و تابستان

قبل از هر چیز باید بدانید پارچه خنکی که مناسب لباس های تابستانی و بهاری است چه پارامترها و ویژگی هایی باید داشته باشد. در ادامه به بررسی این ویژگی ها پرداخته ایم:

بیشتر بخوانید  خرید لباس پوست حیوانات

1. رنگ و ظاهری زیبا داشته باشید.

2. با کمی تعریق به بدن نمی چسبد.

3. عرق بدن را می توان به راحتی از روی پارچه پاک کرد.

4. در صورت شستشو رسوب ندارد.

5. هنگام نشستن و ایستادن چین و چروک نزنید.

6. چین و چروک را می توان به راحتی با اتو از بین برد.

7. حالت بدنی مناسب و مطلوب داشته باشید.

8. تراکم تار و پود پارچه باید برای فصل بهار یا تابستان مناسب باشد.

9. سازگار با پوست های حساس.

10. لطیف و نرم

معرفی پارچه خنک برای مانتو های بهاری

پارچه های خنک بهاره و تابستانه در پیکربندی های مختلفی قرار می گیرند که هر کدام ویژگی ها و مزایای متفاوتی دارند. برخی از آنها به سرعت چروک می شوند یا برخی از آنها رسوب می کنند یا به سرعت لکه می شوند.

برای خرید لباس تابستانی و بهاری باید بدانید که کدام یک از پارچه هایی که در ادامه به آن می پردازیم با پوست و نیاز شما سازگاری بیشتری دارد. اگر به دنبال یک مانتو زنانه با پارچه مناسب برای تابستان یا بهار هستید، توصیه می کنیم ویژگی های هر یک از پارچه های شرح داده شده در زیر را بررسی کنید:

پارچه شانتون

پارچه تابستانی شانتون با ظاهری شیک یکی از پرکاربردترین پارچه ها برای فصل تابستان و بهار است. از شانتون برای دوخت مانتوهای تابستانی و لباس شب استفاده می شود. البته از این پارچه می توانید برای تهیه انواع لباس های رسمی و مهمانی استفاده کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های پارچه شانتون این است که چروک نمی شود و خوب دوخته می شود.

پارچه پنبه ای یا پنبه ای

بدون شک نام پارچه نخی با تابستان و بهار گره خورده است. در بین مدل های مختلف پارچه های خنک تابستانی و بهاری موجود در بازار، پارچه های نخی و نخی بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

میزان تعریق بدن در این نوع پارچه به حداقل می رسد و به دلیل عبور هوا از الیاف آن، پوست در تماس با پارچه احساس گرما نمی کند. البته این نوع پارچه برای لباس های راحتی و شلوارهای خانگی نیز مناسب است.

آموزش انتخاب مانتو فوق العاده برای عید | گالری مانتو میرداماد

پارچه کرپ تابستانی

پارچه کرپ یکی از بی رقیب ترین پارچه های ساخت مانتو محسوب می شود که از انواع مختلفی تشکیل شده است:

کرپ مازراتی پارچه چندان خنکی به حساب نمی آید اما به دلیل شیک بودن در بین پارچه های موجود در بازار به عنوان بهترین پارچه برای مانتوهای تابستانی شناخته می شود.

کرپ ابریشم

ابریشمی بسیار خنک و نازک است و گزینه مناسبی برای دوخت مانتو زنانه به حساب می آید. در عین حال نمایان نیست و می توان از آن در تهیه لباس های تابستانی و بهاری با مدل های پف دار و چین دار یا پانچو استفاده کرد.

بیشتر بخوانید  6 نکته در مورد انتخاب و خرید شلوار جین که نمی دانید

کرپ اسکاچ

پارچه کرپ اسکاچ به دلیل بافت خاصی که دارد کمی کشش دارد و پوسیده نمی شود. این پارچه ماندگاری بالایی دارد و برای دوخت سارافون، مانتو و لباس در فصل بهار و تابستان گزینه مناسبی است.

پارچه لنین

پارچه لنین یکی از پارچه های پرطرفدار و خنک برای لباس های تابستانی و بهاری است. این پارچه برای ایجاد استایل های مینیمال و رسمی بسیار مناسب است. کتانی در اصل از کتان تهیه می شود و خنکی و اصالت خود را از همین پارچه تابستانی می گیرد.

پارچه کتان تناسب بسیار خوبی به شما می دهد و به دلیل جذابیت به بدن نمی چسبد. این پارچه می تواند به سرعت رطوبت را جذب کند و خیلی سریع خشک می شود. پوشیدن شلوار لی زنانه در کنار این پارچه می تواند استایل جذابی برای تابستان و بهار برای شما ایجاد کند.

پارچه چامبرا

چامبرا که به کاغذ لی نیز معروف است، ترکیبی از کتان و پلی استر یا کتان و پنبه است. پارچه مجلسی سفید و آبی به چشم می خورد. اما در نهایت رنگ آبی کمرنگ را نشان می دهد.

پارچه لیمو کاغذی مقاومت چندان خوبی در برابر چروک شدن از خود نشان نمی دهد، اما با اتوی ساده یا با استفاده از اتوهای ساکن، خیلی سریع ظاهر بدون چروک خود را به دست می آورد. این پارچه ماندگاری بالایی دارد و می تواند فصل تابستان را چندین سال در کنار شما بگذراند.

لی کاغذی خنک و سبک است و برای مانتوهای تابستانی، سارافون های بهاره و شلوارهای خنک زنانه و همچنین مانتوهای تابستانی زنانه و دخترانه گزینه مناسبی به حساب می آید.

 

پارچه میکرو

پارچه میکرو یکی از بهترین پارچه ها برای لباس های تابستانی و بهاری محسوب می شود. ظرافت، لطافت، تنوع رنگ، ظاهر رسمی و شیک، تناسب عالی و جنس مرغوب و خنک از مهمترین ویژگی های این پارچه است که می توان به آن اشاره کرد. اگر به دنبال یک کت تابستانی خنک هستید، توصیه می کنیم به سراغ لباس هایی بروید که از پارچه میکرو هستند.

پنبه

پارچه کتان به دلیل سبکی نرم و سبک و نیمه رسمی و کژوال همراه مناسبی برای قرارهای عصرانه و دوستانه خواهد بود. هوا به راحتی در این پارچه جریان دارد. البته لازم است بدانید که این پارچه تابستانی جذب رطوبت بالایی دارد و رطوبت جذب شده در بافت تار و پود آن باقی می ماند و متاسفانه با شستشو به راحتی از بین نمی رود. به همین دلیل ممکن است بعد از مدتی پوشیدن لباس های تابستانی با پارچه کتان، قسمت های یقه یا زیر بغل لک شود و این مشکل شما را آزار دهد!

بیشتر بخوانید  پارچه خنک برای مانتو تابستان

آموزش انتخاب مانتو فوق العاده برای عید | گالری مانتو میرداماد

پارچه چیت

چیت نامی آشنا برای همه است. مادران و مادربزرگ ها با اولین گرمای سال شروع به دوخت پیراهن و دامن گلدار با استفاده از پارچه چیت کردند. امروزه از مدل های چیت ساده نیز استقبال می شود و در دوخت انواع مدل لباس های خنک و تابستانی استفاده می شود. تراکم پارچه چیت کم است و همین موضوع باعث خنکی و نازکی آن شده است.

پارچه شیر

پارچه شیر شکر ترکیبی از نخ و پنبه است که به دلیل ظاهر منحصر به فرد چروک و راه راه خود شناخته شده است. این پارچه انتخاب بسیار مناسبی برای پیراهن های آستین بلند مناسب فصل تابستان است. رنگ های روشن این پارچه مانع از جذب گرما می شود و خنکی لازم را برای بدن ایجاد می کند.

آموزش انتخاب مانتو فوق العاده برای عید

می توان به پارچه ابریشم مصنوعی به عنوان بهترین نمونه پارچه خنک اشاره کرد که تحت هیچ شرایطی چروک نمی شود. پارچه خنک ریزش خوبی را نشان می دهد و می توانید مدل های مختلفی از آن را تهیه کنید که برای دوخت ست زنانه یا مانتو زنانه استفاده می شود.

این پارچه ترکیبی از الیاف مصنوعی و پنبه است و دوام خود را از الیاف مصنوعی و لطافت و خنکی خود را از پنبه وام گرفته است. این پارچه هیچ گونه ته نشینی ندارد و به دلیل عدم تغییر رنگ تا مدت ها شما را همراهی می کند.

پارچه ابریشمی

آموزش انتخاب مانتو فوق العاده برای عید، پارچه ابریشمی مجلل، سبک و فوق العاده نرم است و وزن بسیار کمی دارد. از این پارچه برای دوخت کاغذهای ساده استفاده می شود. می توانید در یک مهمانی خاص که در بهار و تابستان برگزار می شود، با این پارچه استایل های رسمی و شیک برای خود بسازید.

 

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

مانتو مزونی (63)

مانتو مجلسی (69)

مانتو شلوار اداری (89)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (35)

مانتو تابستانه (384)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (371)

مانتو اسپورت فصلی (1007)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانه (490)

مانتو اسپرت پاییزه (388)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای خرید شومیز

تاثیر مانتو شومیزی بر روحیه و فضای زندگی افراد

مانتویی شومیز با طراحی زیبا و راحتی بی‌نظیر، تأثیر قابل توجهی بر روحیه و فضای زندگی افراد دارد. این لباس باعث افزایش اعتماد به نفس و احساس زیبایی در افراد می‌شود. همچنین، با ارائه راحتی در حرکت و فعالیت‌های روزمره، افراد را به فعالیت بیشتر ترغیب می‌کند. مانتویی شومیز همچنین به عنوان یک لباس چندمنظوره، امکان تنوع در استفاده را فراهم می‌کند و در نتیجه فضای زندگی افراد را بهبود می‌بخشد.

ادامه مطلب »

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو شلوار اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من