گالری مانتو میرداماد

شعبه میرداماد

تلفن : 02126406465

شعبه نوبنیاد

تلفن : 02191091707

آموزش, راهنمای ست لباس

لباس هایی با طرح پوست حیوانات را چگونه استایل کنیم؟

لباس هایی با طرح پوست حیوانات را چگونه استایل کنیم؟

ست کردن لباس‌هایی با طرح پوست حیوانات می‌تواند دشوار به نظر برسد. این لباس‌ها در تمامی سال‌ها طرفداران مخصوص به خود را داشته است و هیچگاه از مد نمی‌افتد. البته شاید سخت بودن استال کردن این لباس‌ها شما را از پوشیدن آنها منصرف کند اما اگر با نکات استایل کردن این مدل لباس آشنا بشوید می‌بینید که چندان هم سخت نیست و می‌توانید به راحتی یک استایل شیک و به روز برای خود بسازید. به همین دلیل در این مطلب از وب سایت تخصصی مانتو میرداماد قصد داریم شما را با نکات استایل کردن لباس‌هایی با طرح پوست حیوانات از قبیل ببری پلنگی ماری و گورخری آشنا کنیم .

کدام طرح‌ها امسال مد هستند ؟

حتماً شما هم در مغازه‌های لباس فروشی یا وب سایت‌های فروش آنلاین لباس به وفور لباس‌هایی با طرح پوست حیوانات را دیده‌اید. از جمله چاپ‌هایی که امسال بسیار ترند هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چاپ گورخری

یکی از طرح‌های شیکی که در میان این مدل لباس‌ها به چشم می‌خورد چاپ گورخری است که به شما جلوه‌ای جسورانه می‌دهد و امسال روی بسیاری از آیتم‌های پوشیدنی دیده می‌شود .

چاپ پلنگی

یکی از محبوب‌ترین طرح‌های مد امسال که در سال‌های پیش نیز طرفداران بسیاری داشت چاپ پلنگی است. این طرح هرگز از مد نمی‌افتد و تنوع در اندازه خال‌ها و رنگ آن می‌تواند تنوع بسیار جذابی به استایل شما ببخشد.

چاپ ببری

چاپ ببری نیز به اندازه چاپ پلنگی محبوب است و چنانچه دوست دارید استایل خاص و به روزی داشته باشید می‌توانید به سراغ این طرح بروید .

چاپ گاوی

چاپ گاوی نیز از جمله طرح‌های مورد پسند بسیاری از افراد در سال‌های گذشته بوده که امسال نیز بسیار مد روز است. البته این طرح ممکن است استایل شما را کمی متفاوت جلوه بدهد و برای پوشیدن آن باید ریسک متفاوت دیده شدن را قبول کنید .

چاپ پوست ماری

یکی دیگر از ترندهای امسال چاپ پوست ماری است که می‌توانید آن را بر تن بسیاری از بازیگران و افراد مشهور ببینید. بنابراین چنانچه دوست دارید استایلتان جذاب و خاص به نظر برسد می‌توانید چاپ پوست ماری را امتحان کنید.

لباس هایی با طرح پوست حیوانات را چگونه استایل کنیم؟

لباس هایی با طرح پوست حیوانات را چگونه استایل کنیم؟

استایل کردن آیتم‌هایی با طرح پوست حیوانات

همانطور که گفته شد استفاده از آیتم‌هایی که طرح پوست حیوانات را دارند امسال بسیار ترند شده‌اند. بنابراین در ادامه شما را با نحوه استایل کردن آیتم‌هایی که طرح پوست حیوانات را دارند آشنا خواهیم کرد .

بیشتر بخوانید  نکات مهم ست مانتو کتی با شال و روسری

کفش‌هایی با طرح حیوانات

خرید کفش‌هایی با طرح حیوانات یک حرکت جسورانه است. فرقی نمی‌کند که کفش شما چه طرحی دارد؛ شما می‌توانید هر طرحی را به راحتی در استایل خود بگنجانید و خود را شیک رو به روز جلوه بدهید. شما می‌توانید کتانی‌هایی با طرح حیوانات را با یک شلوار پارچه‌ای وایدلگ یا شلوار جین و یک تیشرت ساده ست کنید تا یک استایل ترندی و جذاب بسازید. همچنین اگر قصد دارید کفش‌های پاشنه بلندی با طرح حیوانات بپوشید می‌توانید آنها را با لباس‌های مجلسی ست کرده و از آن در مهمانی‌های شبانه استفاده کنید .

جوراب شلواری‌هایی با طرح حیوانات

جوراب شلواری‌هایی که طرح حیوانات را دارند استایل شما را ممکن است کمی عجیب‌تر جلوه بدهند. بر‌ای استفاده از این جوراب شلواری‌ها در استایل خود می‌توانید سبک پوشش لایه لایه را استفاده کنید. پس شما می‌توانید جوراب شلواری خود را که طرح پوست حیوانات را نیز دارد با یک دامن تک رنگ و یا پیراهن زنانه میدی ست کرده و از زیبایی آن لذت ببرید .

کیف‌هایی با طرح پوست حیوانات

اگر نمی‌خواهید از طرح حیوانات بر روی کفش و لباس خود استفاده کنید می‌توانید از یک کیف جذاب و زیبا با طرح پوست حیوانات استفاده کنید. هر طرح می‌تواند حس و حال خاصی را به استایل شما ببخشد. برای مثال یک کیف با طرح پوست گاو استایل شما را انانه‌تر نشان می‌دهد در حالی که کیفی با طرح پوست مار استایل شما را لوکس نشان خواهد داد .

به خاطر داشته باشید لازم نیست تمامی لباس‌های خود را با طرح و رنگ کیفتان ست کنید و می‌توانید از رنگ‌های مکمل کیف خود نیز استفاده کنید. لازم است به خاطر داشته باشید کیف‌های با طرح پوسته حیوانات می‌توانند استایل شما را کمی شلوغ‌تر جلوه بدهند بنابراین در کنار این کیف بهتر است از اکسسوری‌های کوچک استفاده کنید .

تاپ‌ها و تیشرت‌هایی با طرح پوست حیوانات

شاید فکر کنید لباس‌هایی که طرح پوست حیوانات را دارند می‌توانند سن شما را بالاتر نشان بدهند به همین دلیل این لباس‌ها برای جوانان مناسب نخواهد بود. اما این باور غلط است و استایل‌هایی که در آن از طرح پوست حیوانات استفاده می‌شود برای تمامی افراد مناسب است. البته لازم است این لباس‌ها را به خوبی در استایل خود هماهنگ کنید تا شیک و جذاب به نظر برسید. شما می‌توانید یک هودی طرح حیوانات را با شلوارهای مام استایل ست کرده یا یک بادی و تاپ طرح حیوانات را با یک کمربند شیک و ظریف ست کنید.

بیشتر بخوانید  مانتوی کتی را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

دامن‌هایی با طرح پوست حیوانات

یکی دیگر از آیتم‌هایی که می‌توانید در استایل خود استفاده کنید دامن‌هایی با طرح پوست حیوانات است. شما می‌توانید دامن خود را با یک تیشرت یا بلیزر ساده ست کنید و در کنار آن از اکسسوری‌های درخشان ظریف استفاده کنید تا استایلتان به خوبی تکمیل شود. همچنین می‌توانید از یک کت جین زیبا نیز برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. به خاطر داشته باشید اگر استایل شما کژوال یا خیابانی است می‌توانید در کنار دامن خود از کفش‌های اسنیکرز و کتانی استفاده کنید اما اگر استایلی رسمی را می‌پسندید لازم است به سراغ کفش‌های پاشنه بلند بروید .

پیراهن‌هایی با طرح پوست حیوانات

یکی از انتخاب‌های عالی برای مهمانی‌های شبانه می‌تواند پیراهن‌های زنانه با طرح پوست حیوانات باشد. در کنار این پیراهن لازم است اکسسوری‌های ظریف و شیک استفاده کنید و آن را با یک کفش پاشنه بلند هماهنگ کنید. شما می‌توانید لباس‌های خود را با گوشواره‌های طلایی یا گردنبندهای نگین‌دار استایل کنید و در کنار آن از مدل موهای ساده بهره‌مند شوید تا زیبایی استایلتان بیشتر به چشم بیاید .

شلوارهایی با طرح پوست حیوانات

آیتم جذاب بعدی در استایل شما می‌تواند شلوارهای با طرح پوست حیوانات باشد. برای ایجاد یک استایل تینیجری می‌توانید از شلوار جین‌های مام استایل با طرح پلنگی به همراه کفش‌های کتانی استفاده کنید. همچنین می‌توانید از این شلوارها در کنار یک کت بلند ساده یا چرمی در فصل‌های پاییز و زمستان استفاده کرده و استایل خود را شیک جلوه بدهید.

شال و روسری‌هایی با طرح پوست حیوانات

شالو روسری‌هایی که طرح پوست حیوانات را دارند نیز می‌توانند از آیتم‌های جذاب برای ساخت استایل شما باشد. این روسری یا شال‌ها را بهتر از با لباس‌های ساده ست کنید و رنگ استایل خود را خنثی در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید با استفاده از گوشواره‌های مینیمال استایل خود را جذاب‌تر کنید .

کت‌هایی با طرح پوست حیوانات

کت‌هایی با طرح پوست حیوانات همواره در تولیدات برندهای مشهور به چشم می‌خورند. در هنگام استفاده از کت‌هایی با طرح پوست حیوانات بهتر است شلوار مناسبی برای خود انتخاب کنید که کمر آن بلند باشد تا اندام شما کشیده و جذاب به نظر بیاید. همچنین شما می‌توانید از شلوارهای جین در کنار کت‌های طرح پوست حیوانات استفاده کنید و آن را با بوت‌های پاشنه‌دار ساق بلند یا کتانی‌های تخت استایل نمایید .

لباس هایی با طرح پوست حیوانات را چگونه استایل کنیم؟

لباس هایی با طرح پوست حیوانات را چگونه استایل کنیم؟

نکات مهم به هنگام پوشیدن لباس‌هایی با طرح پوست حیوانات

در هنگام پوشیدن لباس‌های با طرح پوست حیوانات لازم است نکات مهمی را در نظر بگیرید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

بیشتر بخوانید  مدل های جذاب مانتو مزونی که میتواند شما را خاص تر کند + تصاویر مانتو

استفاده از رنگ‌های خنثی

اگر می‌خواهید از لباس‌هایی با طرح پوست حیوانات در استایل خود استفاده کنید بهتر است سایر آیتم‌های استایل شما رنگ خنثی داشته باشد تا طرح لباس شما برجسته‌تر به نظر بیاید.

ترکیب چاپ‌های مختلف در کنار هم

از ترکیب چاپ طرح پوست حیوانات مختلف با یکدیگر نترسید. شما می‌توانید این طرح‌ها را با طرح‌های راهراه یا گلدار ترکیب نمود و یک استایل شیک بسازید .

استفاده از لوازم جانبی و اکسسوری‌ها

اگر نمی‌خواهید لباس خود را از طرح‌های پوست حیوانات انتخاب کنید می‌توانید اکسسوری‌هایی با طرح حیوانات را در استایل خود اضافه کنید. این اکسسوری‌ها می‌توانند روسری کمربند کفش یا کیف شما باشند که استایل شما را از حالت یکنواختی خارج می‌کنند.

توجه به سادگی لباس‌ها

در بخش قبلی گفتیم که می‌توان طرح‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب کرد. اما چنانچه طرح لباس شما برجسته و پر زرق و برق است بهتر است ایر آیتم‌های استایل شما ساده باشد تا جذابیت لباس طرح پوسته حیوانات شما بیشتر به چشم بیاید .

توجه به موقعیت

شاید فکر کنید لباس طرح پوست حیوانات را تنها می‌توانید در موقعیت‌های غیر رسمی بپوشید اما خوب است بدانید این لباس‌ها برای موقعیت‌های رسمی‌تر نیز مناسب می‌باشند.

لباس هایی با طرح پوست حیوانات را چگونه استایل کنیم؟

لباس هایی با طرح پوست حیوانات را چگونه استایل کنیم؟

کلام نهایی

همانطور که گفته شد لباس‌هایی با طرح پوست حیوانات همواره ترند بوده‌اند و در تولیدات تمامی برندها دیده می‌شوند. بنابراین چنانچه قصد دارید از این لباس‌ها در استایل خود استفاده کنید لازم است نکات استایل کردن آنها را به خوبی بشناسید. به همین دلیل در این مطلب از وب سایت تخصصی مانتو میرداماد شما را با این نکات مهم آشنا کردیم تا بتوانید به درستی این آیتم‌های ترند را در استایل خود بگنجانید.

مانتو مزونی (63)

مانتو مجلسی (69)

مانتو شلوار اداری (89)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (35)

مانتو تابستانه (384)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (371)

مانتو اسپورت فصلی (1007)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانه (490)

مانتو اسپرت پاییزه (388)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای خرید شومیز

تاثیر مانتو شومیزی بر روحیه و فضای زندگی افراد

مانتویی شومیز با طراحی زیبا و راحتی بی‌نظیر، تأثیر قابل توجهی بر روحیه و فضای زندگی افراد دارد. این لباس باعث افزایش اعتماد به نفس و احساس زیبایی در افراد می‌شود. همچنین، با ارائه راحتی در حرکت و فعالیت‌های روزمره، افراد را به فعالیت بیشتر ترغیب می‌کند. مانتویی شومیز همچنین به عنوان یک لباس چندمنظوره، امکان تنوع در استفاده را فراهم می‌کند و در نتیجه فضای زندگی افراد را بهبود می‌بخشد.

ادامه مطلب »

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو شلوار اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من