وبلاگ

ارزانترین مانتو مد روز دنیا

ارزانترین مانتو مد روز دنیا 

این روزها خرید مانتو برای خانم ها کمی سخت شده است، زیرا تنوع آنها در بازار و فروشگاه ها بسیار زیاد است.  برخی از مانتو ها دارای طرح های بسیار جذاب و بی نظیر هستند. این سبک از مانتوها توسط حرفه ای ترین و موفق ترین طراحان طراحی و دوخته شده اند. در ادامه این مطلب از گالری مانتو میرداماد سعی داریم به بررسی جذاب ترین و بهترین رنگ ها و طرح های مختلف ارزانترین مانتو مد روز دنیا در سال ۲۰۲۲ بپردازیم.

شما به چه طرحی برای یک مانتو علاقه دارید؟ بهتر است بگوییم چه سبک مانتو هایی را بیشتر پسند می کنید؟ در واقع انتخاب مانتو کاملا سلیقه ای است. برخی از افراد مانتوهای کوتاه و اسپرت و برخی دیگر مانتوهای بلند و رسمی را می پسندند. این روزها مزون های بسیار مختلفی وجود دارند که مانتو هایی با طراحی های بی نظیر را ارائه داده اند. گالری مانتو میرداماد یکی از معتبرترین و بهترین گالری ها برای خرید مانتو هایی با طرح های جذاب است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی به دست آورید.

ارزانترین مانتو مد روز دنیا

بررسی رنگ سال ۲۰۲۲

جالب است بدانید که در سال ۲۰۲۲ مسئول معرفی رنگ برای طراحان مد و دکوراسیون، موسسه پتنون بوده است. رنگ  انتخابی در سال ۲۰۲۲ رنگ بنفش بوده است. موسسه پتنون اعلام کرده است که رنگ بنفش نشان دهنده نوآوری و تحول جهانی بوده است که در حال وقوع است. به طور کلی باید بدانید که این روز ها رنگ ها اهمیت بسیار ویژه ای در دنیا دارند.

در واقع می‌توان گفت که رنگ ها راهی برای ایجاد تعاملات و احساسات به حساب می آیند. رنگ بنفش که در سال ۲۰۲۲ انتخاب شده است، جزء رنگ های بسیار پرطرفدار است.  این موضوع باعث شده است تا امسال هم مانند سال های قبل از رنگ سال یعنی رنگ بنفش برای تولید و دوخت مانتو ها استفاده شود. بسیاری از افراد تمایل دارند تا با مد سال پیش بروند. این دسته از افراد رنگ بنفش را برای مانتو های عیدانه و مجلسی خود انتخاب کردند. در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه باشید تا به بررسی بهترین و ارزان ترین مانتو های روز دنیا در سال ۲۰۲۲ بپردازیم.

 

 

  انواع مانتوهای روز دنیا در سال 2022  

همانطور که می دانید این روزها طرح و جنس مانتو ها بسیار متفاوت است. به همین علت توصیه می‌شود قبل از خرید مانتو حتماً بدانید که به دنبال چه نوع مانتو برای چه مراسمی هستید ؟ چه نوع رنگ و طرح و مدلی از مانتو ها بیشتر با سلیقه شما تطابق دارد؟ در کشور ما مزون های بسیار زیادی در حال فعالیت هستند که مانتوهایی با طرح و رنگ های مختلف را تولید می نمایند.

نکته قابل توجه این است که انتخاب بهترین و ارزانترین مانتو مد روز برای خانم ها تبدیل به یک چالش شده است. شما به عنوان یک خانم چه مواردی را در هنگام خرید مانتو در نظر می گیرید؟ آیا تنها به طرح و مدل مانتو توجه می کنید؟  در واقع بسیاری از خانم ها علاوه بر طرح و مدل مانتو به مواردی مانند کیفیت نوع‌ دوخت توجه می نمایند.

تفاوت در همین موارد باعث می‌شود تا در نهایت تفاوت قیمت به وجود بیاید. البته باید بدانید که در این بین افراد سودجو هم وجود دارند که قیمت‌های بسیار بالا را برای مانتو ها در نظر می گیرند. به همین علت شما باید یک مزون کاملا حرفه ای بیایید تا مانتوهای با طرح و جنس کاملاً مناسب را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید  ست کردن انواع شلوار با مانتو

گالری مانتو میرداماد یکی از آن فروشگاههای کاملاً با سابقه است. شما می توانید بهترین و باکیفیت ترین مانتوها را به همراه مناسب ترین قیمت ها از این گالری تهیه نمایید. در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه باشید تا به بررسی انواع مختلف مانتو های مجلسی  و ارزانترین مانتو مد روز بپردازیم.

 

 

 انتخاب مانتو شیک و مجلسی سال ۲۰۲۲

بسیاری از خانم ها مانتوهای مجلسی خود را از مانتو های دیگر خود جدا می کنند. هر خانمی حداقل باید یک الی دو مانتو مجلسی به صورت جداگانه در کشوی لباس های خود داشته باشد. همانطور که از نام مانتومجلسی مشخص است، این سبک از مانتوها دارای ظاهر مجلل تر و شیک تری هستند.

شما می توانید این سبک از مانتو ها را برای مراسمات رسمی خود انتخاب کنید. نکته قابل توجه این است که مانتو مجلسی باید نسبت به دیگر مانتوها با جنس و کیفیت بهتری داشته باشد. بسیاری از طراحان و خیاط ها بر روی مانتو های مجلسی کار دست انجام می دهند.

این سبک از مانتو ها ممکن است کمی قیمت بیشتری داشته باشند، اما قطعاً بسیار ارزشمند هستند. انواع مختلفی از مانتوهای مجلسی در گالری مانتو میرداماد موجود است. شما می توانید بهترین و ارزان ترین مانتو های روز دنیا را از این مجموعه خریداری نمایید.  مانتوهای مجلسی جزء مانتوهای پرکاربرد به حساب می آیند، این سبک از مانتو ها را می توانید در بسیاری از مراسمات خود استفاده کنید. مانتوهای مجلسی در بسیاری از مراسمات و جشن ها مانند تولد، مهمانی ها و عروسی کاربرد خواهند داشت.

به طور کلی در مراسمات رسمی هم می توان از مانتوهای مجلسی شیک استفاده کرد. بسیاری از خانم ها به دنبال مانتو هایی هستند تا استایل های متفاوت و زیباتری داشته باشند.  در گالری مانتو میرداماد مانتوهای مجلسی شیک با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا  موجود هستند. در هر فصلی از سال مانتوهایی متناسب با همان فصل در این مجموعه موجود می شود.  جنس پارچه مانتو ها در این مجموعه از جنس های بسیار خوب و با کیفیتی مانند کرپ، ژاکارد، حریر و … است.  طراحی مانتو های مجلسی به صورت مانتوهای کوتاه، مانتو کتی، سارافونی، شنلی و … است.

 

                        

خرید مانتو مجلسی از گالری مانتو میرداماد 

اگر شما هم به دنبال خرید مانتو مجلسی شیک و جذاب در سال ۲۰۲۳ هستید، مانتوهای کتی و شیک می توبنند بهترین گزینه برای شما باشند. این سرکه از مانتوها معمولاً حالت رسمی دارند و شما می توانید در مراسمات رسمی و نیمه‌رسمی خود از آن ها استفاده کنید.

انتخاب مانتوهای کتی در فصل بهار و پاییز فوق العاده عالی است. حتماً به دوخت مانتو ها در هنگام خرید توجه داشته باشید. خبر خوب این است که مانتو هایی که در گالری مانتو میرداماد موجود هستند، با حساسیت بسیار بالا توسط بهترین طراحان و خیاطان دوخته می شوند.

قطعا طرح و مدل مانتو در نگاه اول بسیار اهمیت دارد. کیفیت و دوخت مانتو را باید در مرحله بعدی توجه داشته باشید. مانتوهایی با کیفیت و دوخت بسیار مناسب دوام و ماندگاری بیشتری خواهند داشت. در ادامه با گالری مانتو میرداماد همراه ما باشید تا به بررسی راهنمایی‌هایی در انتخاب مانتو مجلسی شیک ۲۰۲۳ بو ارزانترین مانتو مد روز به شما بدهیم.

بیشتر بخوانید  پنج نکته مهم که باید در مورد خرید شلوار جین زنانه باید بدانید

 

 

راهنمای انتخاب مانتو مجلسی شیک 2023

در هنگام خرید مانتو مجلسی باید حساسیت بیشتری به خرج بدهید. در ادامه شما را با نکات ضروری در هنگام خرید مانتو مجلسی آشنا می کنیم.

  • خرید مانتو مجلسی بر اساس قد

در هنگام خرید مانتو مجلسی باید به ویژگی های مانندقدرت توجه داشته باشید، اگر دارای قد کوتاهی هستید، حتما باید به دنبال مانتوهای کشیده و بلندتری بروید، قطعاً مانتو هایی که قد کوتاهی دارند، شما را کوتاه تر نشان می دهند. اما اگر قد بلند هستید، می توانید مانتوهای کوتاه و مانتوهای کتی را انتخاب کنید.

  • توجه به فرم بدن در هنگام خرید ارزانترین مانتو مد روز 

حتما با فرم بدن خود آشنایی داشته باشید. زمانی که شما اندام خود را بشناسید، خیلی سریع تر و بهتر انتخاب خواهید کرد. حتی برای خرید مانتو مجلسی می‌توانید از دوستان و آشنایان که با شما ههم سلیقه هستند، هم نظرخواهی کنید. افراد دیگر بهتر می توانند تشخیص دهند که آیا مانتو انتخابی به فرم بدن شما می آید یا خیر؟

  • انتخاب مانتو مجلسی برای لاغر اندام ها

مانتوهای آزاد و گشاد تر برای لاغر اندام ها بسیار مناسب است. قطعاً در این صورت اندام شما از حالت واقعی پرتر نشان داده می شود.

 

  • انتخاب مانتو برای افراد قد بلند 

آن دسته از افرادی که دارای قد بلندی هستند، بهتر است به سراغ مانتوهایی بروند که قد آنها خیلی بلند نباشند، زیرا مانتو هایی که دارای قد بلند هستند، شما را کشیده تر نشان می دهند، افراد قد بلند می توانند مانتو‌های حجیم را انتخاب نمایند.

 

مانتو های اسپرت

مانتو های اسپرت چه ویژگی هایی دارند؟

مانتو های اسپرت در بین خانم ها طرفداران بسیار زیادی دارد. زمانی که به فصل تابستان نزدیک می شویم، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از مانتو های اسپرت و راحتی استفاده نمایند. مانتوهای اسپرت دارای الگو های پیچیده نیستند.  بعداً پوشیدن مانتوهای مجلسی در فصل گرما طاقت فرسا است. به همین علت بسیاری از خانم ها برای رفت و آمد روزانه خود از مانتو های اسپرت و خنک استفاده می نمایند. مانتوهای اسپرت جزء ارزانترین مانتو مد روز دنیا به حساب می آید.

جنس و کیفیت مانتوهای اسپرت با یکدیگر متفاوت است. توصیه می شود به دنبال مانتو های اسپرت لطیف و خنک در فصل گرما بروید. گالری مانتو میرداماد دارای بهترین و باکیفیت ترین مانتوهای اسپرت برای تمامی فصول سال است.  طراحان بسیار خوش سلیقه و خوش ذوق ساعت‌ها در این مجموعه برای طراحی مانتو ها زمان می گذارنند.

 

 

بررسی مانتو اسپرت جلو باز

به طور کلی این روزها مانتو های جلوباز ترند شده اند. به طوری که حتی مانتوهای اسپرت هم به صورت جلوباز طراحی و دوخته می شوند. این سبک از مانتو ها برای استفاده روزانه به خصوص در فصول گرم سال کاربرد دارند. مانتو های اسپرت جلو باز بیشتر در قسمت آستین طراحی و کار می شوند.

این روزها انواع مختلفی از مانتو های اسپرت جلو باز در فروشگاه ها و مزون های مختلف شده است. در گالری مانتو میرداماد شما می توانید انواع مختلفی از مانتو های اسپرت جلو باز را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که برای ست کردن مانتو های اسپرت جلو باز از کفش های اسپرت مانند کتانی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  راهنمای جامع انتخاب مانتو تابستان 1402 + عکس جدیدترین مدل های تابستانی

 

 

مانتوهای جین، ارزانترین مانتو مد روز دنیا

استایل های جین هم در فصول سرد سال و حتی در فصل بهار مورد استقبال قرار می گیرد. خوبی مانتوهای جین این است که هیچگاه از مد نمی افتند و شما تا سال می توانید از آنها استفاده کنید. استفاده از مانتوهای جین در فصل پاییز و بهار  بسیار مرسوم است. رنگ مانتو های جین معمولاً در تناژهای مختلف آبی،  خاکستری و مشکی است، اما به طور کلی رنگ های روشن و آبی تیره جزء پرطرفدارترین رنگ ها در مانتو های جین به حساب می‌آید.

 

چگونگی ست کردن مانتو اسپرت 

ست کردن مانتو اسپرت آسان تر از آن چیزی که شما فکر می کنید است.  تنها باید چند نکته را مد نظر داشته باشید. توجه به رنگ انتخابی مانتو اسپرت شما بسیار اهمیت دارد.  به طور کلی باید برای ست کردن دیگر آیتم ها در استایل خود به رنگ مانتو توجه داشته باشید.

حتماً از کفش های اسپرت استفاده نمایید. در هنگام استفاده از مانتو اسپرت می توانید شلوارهایی از جنس کتان و یا جین را انتخاب کنید. استفاده از شال های نخی همراه با مانتو های اسپرت گزینه بسیار ایده آلی است. طراحان در گالری مانتو میرداماد بهترین و ایده آل ترین استایل ها را برای ست کردن استایل به شما پیشنهاد می‌دهند. در ادامه این مطلب با این مجموعه همراه باشید تا اطلاعات جامع و کامل در مورد ارزانتذین مانتو مد روز به دست آورید.

 

 

بررسی قیمت مانتو مجلسی و اسپرت 

قیمت مانتو مجلسی و اسپرت در فروشگاه ها و به صورت های مختلف با یکدیگر متفاوت است. این تفاوت قیمت می تواند در نوع دوخت مانتو، جنس پارچه به کار رفته در آن ها و … باشد. به همین علت توصیه می شود در هنگام خرید مانتو های روز ۲۰۲۳ حتماً به این موارد توجه داشته باشید. در واقع باید قیمت ارائه شده توسط فروشنده را با این موارد مورد سنجش قرار دهید.

کیفیت مانتوهای به روز در گالری مانتو میزبان فوق العاده عالی است.  این مجموعه چندین سال سابقه فروش موفق انواع مانتو ها، شومیز ها و لباس ها را داشته است.  به طور کلی باید بدانید که مانتوهای اسپرت نسبت به مانتو های مجلسی قیمت مناسب تری دارند، زیرا  مانتوهای مجلسی معمولاً کار دست هستند و پارچه های گران ‌قیمت‌ تری برای دوخت آنها استفاده می شود.

در آخر باید بدانید که خانم های ایرانی به دنبال استایل های کاملا شیک و امروزی هستند. مانتو از جمله اصلی ترین پوشش ها برای خانم ها به حساب می آید، به همین علت حساسیت زیادی برای خرید آن دارند. امروزه طراحان سعی دارند تا با ایده های متفاوت و خاص برای طراحی و دوخت مانتو ها تمامی سلیقه ها را در بر بگیرند.

به طورکلی ست کردن استایل های اسپرت بسیار ساده تر از استایل های دیگر است. قطعاً خانم ها برای استایل های مجلسی و خرید مانتو های مجلسی زمان و هزینه بیشتری می گذارند.   امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات مفیدی در مورد بهترین و ارزانترین مانتو مد روز به دست آورده باشید.

 

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */