وبلاگ

چرخه رنگ ها را بشناسید!

نحوه صحیح ست کردن لباس به رنگ های مختلف

حتما برای شما همپیش آمده است که یک مهمانی و و یا یک مراسم بسیار مهم دعوت شده باشید.در این صورت انتخاب لباس مناسب تبدیل به یک دغدغه می شود.  آن دسته از افرادی که دارای ذوق هنری بسیار خوبی هستند، د درست کردن لباس های خود موفق تر عمل می کنند. البته در این بین داشتن اطلاعات کافی و دقیق هم بسیار تاثیر گذار است. اگر شما بهترین و جذاب ترین لباس ها را هم تهیه کنید، اما نحوه صحیح ست کردن آنها را با چرخه رنگ ها   ندانید، استایل خاص و چشمگیری نخواهید داشت.

برای ست کردن لباس نیازی به خرید لباس های خیلی گران قیمت نیست.  گاهی یک استایل بسیار ساده می‌تواند جذابیت خاصی داشته باشد. انتخاب صحیح و اصول صحیح ست کردن رنگ های لباس تاثیر شگفت انگیزی دارد. در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه باشید تا شما را با نحوه ست کردن رنگ های لباس بیشتر آشنا کنیم. در این صورت زیباتر از همیشه می درخشید.

 

اصول ست کردن لباس با چرخه رنگ ها

 

از اصول رنگ شناسی در لباس چه می دانید؟

آیا اطلاعات کافی در مورد چرخه رنگ ها دارید؟ چرخه رنگ ها به شما کمک می کند تا آشنایی کافی با اصول در اینجا پیدا کنید. این چرخ به صورت یک دایره وجود دارد که رابطه بین رنگ های مختلف را به خوبی به شما نشان می دهد.  توجه داشته باشید که که یوهان گلفگانگ در سال ۱۸۱۰ یک چرخه رنگ متقارن همراه با ۶ رنگ را طراحی نمود. بسیاری از هنرمندان و طراحان از این چرخه رنگ استفاده کرده اند.

حال می خواهیم بدانیم که طراحان و دیگر افراد چگونه از دایره رنگ ها که در آن رنگ های بسیار متنوعی وجود دارد، برای ست کردن زنگ های لباس خود در استایل استفاده می نمایند؟ به طور کلی اگر آشنایی کافی و صحیح با مبانی رنگ ها داشته باشید، خیلی راحت و بی دردسر می توانید رنگ ها را به بهترین شکل ممکن در استایل خود به کار ببرید.

دیگر نیاز نیست در قرار ملاقات های مهم به دنبال نظرخواهی در مورد رنگ لباس خود با افراد دیگر باشید. به طوری که حتی خیال شما راحت است به طور اصولی استایل خود را ست کرده اید. در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه ما باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد اصول ست کردن رنگ لباس و هارمونی رنگ ها به دست آورید.

 

 

آشنایی با تکنیک مبانی رنگ شناسی در درست کردن لباس

به طور کلی رنگ ها در چرخه رنگ به سه گروه اصلی تقسیم بندی می شوند. در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه باشید تا اطلاعات کافی در مورد اصول مبانی رنگ شناسی به شما بدهیم.

  • دسته بندی رنگ های اصلی

به طور کلی به رنگ قرمز، زرد و آبی رنگ های اصلی گفته می شود.  تمامی رنگ هایی که شما در جهان مشاهده می کنید، از ترکیب این سه رنگ ایجاد شده اند.

  • رنگ های ثانویه

رنگ های  ثانویه  به رنگ های گفته می‌شود که از ترکیب رنگ های اصلی ایجاد می شوند. برای مثال رنگ نارنجی از ترکیب رنگ قرمز و زرد و رنگ بنفش از ترکیب رنگ های قرمز و آبی به وجود آمده است.

  • رنگ های درجه ۳

رنگ های درجه ۳ به آن دسته از رنگ هایی گفته می‌شود که از ترکیب رنگ های اصلی و رنگ های ثانویه به وجود آمده است. برای مثال از ترکیب این نوع رنگ ها، رنگ هایی مانند فیروزه ای و سرخابی ایجاد می شوند.

بیشتر بخوانید  بررسی چند مانتو بچه گانه

رنگ های گرم و سرد و رنگ های خنثی و دسته دیگر در دسته بندی رنگ ها هستند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد دسته بندی رنگ ها بدست آورید.

 

 آشنایی با چرخه رنگ ها

شیوه دیگر دسته بندی رنگ ها  

آشنایی با رنگ های گرم و سرد 

رنگ های گرم به رنگ هایی مانند مانند قرمز، نارنجی، زرد، قهوه ای و … گفته می شود. در مقابل به رنگ هایی مانند رنگ های آبی، بنفش، سبز و …رنگ های سرد گفته می شود.

دسته بندی رنگهای خنثی      

رنگ های خنثی به رنگ هایی گفته می شود که نسبت به رنگ های گرم و سرد ساده تر هستند. از این نوع رنگ‌ها می توان به سفید، سیاه و خاکستری اشاره کرد. تا به اینجا متوجه شده ایم که چه نوع دسته بندی هایی برای رنگ ها وجود دارد. در ادامه می خواهیم بدانیم چطور باید متوجه شویم که هر رنگ لباس با چه نوع رنگ دیگری بهتر است می شود؟ در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی نسبت به اصول صحیح ست کردن رنگ ها در استایل به دست آورید.

 

 

تاثیر رنگ های مکمل در ست کردن لباس ها

اگر شما اطلاعات کافی در مورد هارمونی رنگ ها داشته باشید، خیلی راحت می توانید استایل مورد نظر خود را ایجاد کنید. البته باید بدانید که قانون و شرایط بسیار مختلفی برای هارمونی رنگ ها وجود دارد. به طور کلی باید بدانید رنگهایی در چرخه رنگ ها بهتر با یکدیگر ست می شوند که در چرخه رنگ روبرو و یا در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

اگر تنها همین قانون را در چرخه رنگ را در نظر بگیرید، خیلی راحت می‌توانید استایل متفاوت و جذاب داشته باشید. اگر شما با قانون چرخه رنگ ها آشنایی پیدا کنید نه تنها درست کردن لباس بلکه در دکوراسیون هم موفق نخواهید کرد. ست تکنیک کلی در ست کردن لباس به کمک قانون هارمونی رنگ ها وجود دارد که به بررسی آنها می پردازیم. در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه ما باشید.

 

 

تکنیک متفاوت درست کردن لباس با هارمونی رنگ ها

  • انتخاب رنگ های متضاد

آن دسته از رنگ هایی که در چرخه رنگ ها روبروی هم قرار دارند، جزء رنگ های متضاد به حساب می آیند. شاید در ابتدا تصور کنید که این نوع رنگ ها هیچگونه سنخیتی با یکدیگر ندارند و جذاب نخواهد شد، اما هنگام ست کردن نظر شما کاملاً عوض خواهد شد. زمانی که از رنگ های متضاد در استایل خود استفاده می کنید، در نهایت خود شما هم شگفت زده خواهید شد.  معمولاً برای استایل های بهاری و تابستانی بیشتر از رنگ های متضاد استفاده می شود.

بیشتر بخوانید  بررسی چند نمونه مانتو آبی مشکی

 

  • استفاده از رنگ های متوالی

به آن دسته از رنگ هایی که در چرخه رنگ ها در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، رنگ های متوالی گفته می شود. استایل هایی که با تکنیک رنگ های متوالی به وجود می آید بسیار جذاب و بی نظیر هستند.

  • دسته بندی رنگ های سه گانه

رنگ های سه گانه در چرخه رنگ ها با فاصله یکسان از یکدیگر قرار گرفته اند. زیبای این رنگ ها در کنار یکدیگر فوق العاده است.برای مثال می‌توانید در استایل خود از رنگ نارنجی روشن به همراه سبز زیتونی و یا بنفش کمرنگ استفاده کنید، در این صورت قطعا استایل بی نظیر و فوق العاده جذابی خواهید داشت. در واقع می توان گفت که در چنین استایلی از رنگ های سه گانه استفاده شده است.

 

شناخت چرخه رنگ ها

ابتدا بهتر است اطلاعات کافی در مورد چرخه رنگ ها به دست آورید. چرخه رنگ ها به شما نشان می دهد کدام یک از رنگ ها همخوانی بیشتری با یکدیگر دارند. هارمونی رنگ ها به ترکیب های گفته می‌شود که به چشم انسان ترکیب های جذاب تر و زیباتری با یکدیگر به وجود می آورند. سه رنگ اصلی قرمز، آبی و زرد رنگ های اصلی هستند که رنگ های ثانویه را ایجاد می نمایند. در ادامه مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه باشید تا به بررسی مفهوم تن رنگ، ته رنگ و  سایه بپردازیم.

 ته رنگ:

هنگامی که رنگ سفید به رنگ ها افزوده می شود، رنگ ها روشن تر از حد معمول می شوند. به این حالت ته رنگ گفته می شود.

سایه:

با افزودن زمانی که رنگ مشکی به رنگ ها افزوده می شود، تناژ آنها تیره‌تر می‌شود که به این حالت سایه گفته می شود.

 تن رنگ:

با افزودن رنگ خاکستری به رنگ ها تن رنگ ایجاد می شود.

 

 

 کدام رنگ ها با یکدیگر جذاب تر می شوند؟  

رنگ هایی که با رنگ خردلی جذاب هستند!  

رنگ خردلی از آن دسته از رنگ های پرطرفدار است که جزء رنگ های گرم به حساب می آید. این نوع رنگ را می‌توان با رنگ‌هایی مانند بنفش، سرخابی، قهوه ای و … به خوبی ست کرد و استایلی متفاوت را به وجود آورد.

بنفش

در چرخه رنگ ها رنگ بنفش متضاد با رنگ زرد است. به همین علت بنفش می تواند بهترین رنگ برای ست کردن با رنگ خردلی  باشد. حتی می توانید از طیف های تیره تر از رنگ خردلی برای ست کردن استایل خود با رنگ بنفش استفاده کنید.

 قهوه ای

قهوه ای شکلاتی به همراه رنگ خردلی ترکیب بی نظیر و شگفت انگیز به وجود می آورند.

 سرخابی

مکمل رنگ خردلی در چرحه رنگ ها، رنگ سرخابی است. اگر این دو رنگ هر دو تیره و یا روشن باشند، جذابیت بیشتری به وجود می آورند.

 

بررسی رنگ گلبهی

رنگ گلبهی هم جزء رنگ های بسیار پرطرفدار به خصوص برای خانم ها است. رنگ گلبهی باعث می‌شود تا استایل شما بسیار نشان داده شود. این رنگ با رنگ هایی مانند طلایی، فیروزه ای و خاکستری جذابترین ترکیب‌ها را به وجود می آورد.

بیشتر بخوانید  مانتو لی را با چه چیزی ست کنیم؟

خاکستری

خاکستری جزء رنگ های خنثی به حساب می آید. این نوع رنگ در کنار رنگ گلبهی فوق العاده جذاب و شگفت انگیز می شود.

سرمه ای

اگر شما به استایل های خاص و متفاوت اهیمت می دهید، حتما از رنگ سورمه ای در کنار رنگ گلبهی استفاده کنید. اگر تنها یک پیراهن کوتاه و یا بلند گلبهی بر تن دارید، می توانید از اکسسوری های سرمه‌ای استفاده نمایید.

بژ و یا سفید

اگر به دنبال استاد های شگفت انگیز هستید، به ترتیب رنگ گلبهی با بژ و یا سفید فکر کنید. در این صورت استایلی کلاسیک و در عین حال زیبا ایجاد می شود.

  قرمز

قرمز می‌تواند تناژ بسیار جذابی با رنگ گلبهی ایجاد کند. اگر به استایل های شاد علاقه دارید، می توانید از این دو رنگ استفاده نمایید.

 

رنگ سبز با چه نوع رنگی هایی جذاب می شود؟  

بسیاری از افراد علاقه زیادی به رنگ سبز دارند رنگ سبز می‌تواند ترکیب فوق العاده زیبا ای با مشکی، خردلی و طوسی به وجود آورد. البته باید بدانید که رنگ زرد و لیمویی می تواند بهترین ترکیب رنگ سبز باشد. البته تصور رنگ سبز در کنار رنگ بلوطی هم می تواند نشان دهنده شاهکار در دنیای رنگ ها باشد.

 

بررسی ست کردن رنگ قهوه ای گرم

رنگ شتری و رنگ قهوه ای گرم از آن دسته از رنگ ها هستند که در فصل پاییز و زمستان طرفداران بیشتری دارند. قطعاً این سبک از رنگ ها در فصل پاییز جلوه ای فوق العاده جذابی در استایل شما وجود می‌آورد.

 

 بررسی ترکیب رنگ کرمی و قهوه ای

اگر تمایل دارید از رنگ قهوه ای در استایل خود استفاده کنید، می توانید از رنگ های هم خانواده آن برای جذاب شدن استایل خود استفاده نمایید. تضاد بین رنگ کرمی روشن با رنگ قهوه ای بسیار زیبا است و باعث خاص تر شدن استایل شما می شود.

هارمونی بین رنگ کرمی و قهوه ای در فصل پاییز بی نظیر است تصور کنید در جاده ای که پر از برگ های پاییزی ریخته شده است در حال عکاسی هستید. رنگ کرمی و قهوه ای استایل شما هارمونی بسیار خوبی با محیط اطراف ایجاد کرده است.

 

 

سخن پایانی

در این مطلب سعی کرده ایم، اطلاعاتی در مورد هارمونی رنگ ها و اصول ست کردن رنگ لباس به شما بدهیم.  قطعاً شما با آموزش و یادگیری در مورد هارمونی رنگ ها می توانید استایل خود را متفاوت تر کنید. تنها کافی است یکبار برای همیشه چرخه رنگ ها را به ذهن خود بسپارید.

افراد متخصص در طراحی و دوخت لباس، مبحث دکوراسیون و استایل ها همیشه به چرخه رنگ ها اهمیت می‌دهند. گالری مانتو میرداماد تا چندین سال سابقه فروش موفق بهترین نوع لباس ها، شومیز و مانتو را بهترین ترکیب رنگ ها موجود کرده است. شما میتوانید از طریق سایت گالری مانتو میرداماد خرید خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهید.

امیدواریم در این مطلب گالری مانتو میرداماد اطلاعات خوب و مفیدی در مورد هارمونی رنگ ها و اصول ست کردن رنگ لباس به دست آورده باشید.

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */