وبلاگ

از کجا مانتو مجلسی بخریم

گالری بزرگ میرداماد

از کجا مانتو مجلسی بخریم

شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده که از کجا مانتو مجلسی بخریم از آنجایی که مانتو مجلسی مانتو هایی پرکار و با تزئینات گران قیمت هستند. این مانتو ها در مهمانی ها و مجالس رسمی مورد استفاد‌ه قرار می گیرند. قبل از اینکه بدانیم از کجا مانتو مجلسی بخیرم باید چند سوال را پیش خودمان مطرح کنیم تا مشخص شود ما چه مانتو هایی میخوایم .

گالری بزرگ میرداماد خرید مانتو مجلسی

معمولا ما وقتی  به سراغ مانتو مجلسی می رویم که بخواهیم از آن در مکانی خاص و یا مهمانی ها استفاد‌ه کنیم . همان طور که تعریف  شد، این مانتو ها نقش کلیدی و به سزایی در زیبا کردن استایل و سبک زندگی  و گاهی در شخصیت ما دارند.

زیرا اصولا این مانتو ها در مهمانی هایی که خیلی  شلوغ و عمومی  هستن برای مدت زمانی اندک، مثلا چند ساعت مورد استفاد‌ه قرار می گیرند. اما گاهی اوقات هم به عنوان مانتو یی در دوره ای گذرا  استفاد‌‌ه می شود که اگر دقیق تر گفته شود، هر یک از این مانتو ها را معمولا ۳ الی ۴ بار بیشتر استفاد‌ه نمی کنند.

نکته ای که توجه ما را  جلب می کند این است که علاوه بر اینکه این مانتو ها را نمی توانیم از چند با بیش تر بپوشیم این است که قیمت بالایی هم دارند تقریبا قیمتی که میشه گفت میانگین قیمت های این مانتوها هست از ۳۰۰تا ۱۵۰۰ می باشد  که  قیمت نسبتا بالایی هست پس بهتر است به گالری بزرگ میرداماد مراجعه ای داشته باشید زیرا قیمت های مناسبی دارد.

بیشتر بخوانید  خرید یک مانتو مجلسی ایده آل از سایت

 چه مانتو هایی مجلسی هستند ؟

هر وقت صحبت از مانتو مجلسی مطرح می شود، ممکن است تعدادی  از افراد این فکر به ذهن شان بیاید که مانتو هایی با زرق و برق و منجوق کاری های فراوان هستند. در عین حال چنین نیست زیرا همه ی مانتو های مجلسی این گونه نیستند. در این نوع مانتو ها معمولاً پارچه هایی به کار می رود که به سختی چروک شوند و روی تن کاملا صاف باشند . این  ویژگی که از چروک شدن مانتو مجلسی شما جلوگیری می کند مربوط به استفاد‌ه بیش تر از پلی استر نسبت به نخ در آن می باشد.

مانتو مجلسی کد 97.2801

دوخت و تولید مانتو ی مجلسی یک کار بسیار سخت و دشوار می باشدو به طور ویژه می باشد و مرتب و خاص بودن آن  خیلی برای عموم مردم مهم و کلیدی است. فرم ایستایی که در  مانتو مجلسی  می توان دید فرم اندامی می باشد و طرح آن بستگی به سلیقه افراد دارد.

مانتو مجلسی در انواع مختلف

مانتو مجلسی مرواریدی

مانتوهایی مجلسی هستند  که تزئینات آنها با مروارید انجام می شود که این تزئین طرفداران زیادی دارد.

مانتو مجلسی گیپور

مانتوهای مجلسی گیپوری برای جلو‌ه بیشتر شان به آنها گیپور متصل می شود. پارچه گیپور متریال اصلی مانتو های مجلسی گیپوری هست که به عنوان خرج کار استفاد‌ه می شود. مانتوهای مجلسی گیپور شاید بشه گفت از پرطرفدار ترین مانتو های مجلسی می باشند که هیچ وقت از مد نمی افتند.

مانتو مجلسی لمه

مانتوهای مجلسی لمه از پارچه های براق و شاین دار تولید می شوند. حتی اگر مدل تولیدی ساده باشد. در عین حال بسیار زیبا و مجلسی می باشند. زیرا نوع پارچه ای کا با کار رفته لمه است و همین برای مجلسی کردن آن کافی است.

بیشتر بخوانید  معرفی پارچه های مناسب مانتوهای پاییزه

مانتو مجلسی نواردوزی

مانتوهای مجلسی  نوار دوزی با تزیینات خاص دوخته میشوند، مانند اپلیکه دوزی ، منجوق دوزی، این  نوع مانتو مجلسی فروش زیادی دارد زیرا آن فقط مشتری های خاص خود را دارد.

 مانتو مجلسی با پارچه های خاص

همانطور که گفته شد مانتوهای مجلسی باید با پارچه های خاص دوخته شوند تا مانتو ها زیباتر شوند . رنگ های زیبا، متریال  ها و تزئینات با کیفیت و چروک پذیری پایین از ویژگی های این مدل مانتو ها است  .

گالری بزرگ میرداماد

از کجا مانتو مجلسی بخریم؟

با توجه به اطلاعات قبلی که از ویژگی های مانتو های مجلسی و انواع آن ها آگاه دارید. حالا به این سوال باید رسیدگی کرد که از کجا مانتو مجلسی بخریم؟

برای خرید های بهتر و آسان تر می توانید به گالری بزرگ میرداماد هم مراجعه نمایید .

خرید کردن از مراکز تجاری و بازار

برای خریداری حضوری از مرکز  های تجاری و بازار ها بهتر است جاهایی را انتخاب کنیم که فقط تنها مانتو مجلسی بفروشند. اگر  به صورت کلی  بیان شود قدیمی ترین  و تقریبا بهترین روش خرید، خرید حضوری و از بازار و مغازه داران است که به نحوی بهتر از خرید آنلاین است. بزرگ ترین مزیت آن، این است که شما مانتو را  لمس می کنید و آن را از نزدیک می بینید و با این کار هم می توانید آن را بپوشید که ببینید آیا بر تن شما خوب است یا خیر.

همچنین از جنس آن کاملا آگاه می شوید. اما  خرید حضوری به علاوه بر مزیت های فراوان عیب های مختص به خود را هم دارد. از جمله آنها :گشت در میان بازار که  زمان بر است. یا وقتی که هزینه ی تردد در بازار و ترافیک هایی که خسته کنند‌ه است.

بیشتر بخوانید  چگونه مانتوی بلند را کوتاه کنیم

خرید آنلاین مانتو مجلسی

در خرید اینترنتی مزایایی وجود دارد مثل : عدم هزینه کردن در رفت و آمد و یا ماندن در ترافیک که باید این ها را در نظر گرفت اما در عین حال عیب های زیادی هم دارد. آیا پول واریزی برای خرید مانتو مجلسی به صورت آنلاین به شرط تحویل مانتو است ؟

مانتو مجلسی کد 97.2801

مانتو مجلسی کد 97.2801

مانتویی که خریداری کردید همان مانتو با همان مشخصات می باشد ؟

آیا اگر مانتو را به هر دلیل پسند نکردید می توانید آن پس بدید ؟

و هزاران سوال دیگر

اگر بخواهیم به صورت کلی بگیم در خرید اینترنتی چون خود کالا را نمی بینیم و آن را به تن نمی کنیم توصیه و پیشنهاد نمی شود.

کلام آخر

در این مقاله  سوالاتی که شاید برای بیش تر شما ها پیش آمده،جواب داد‌ه شد. سوالاتی از جمله :  از کجا مانتو مجلسی بخریم،خرید حضوری یا غیر حضوری ، چه مانتویی بخریم ، انواع مانتو ، این ها بیان شدند و شما را با چگونه خرید کردن مانتو مجلسی آشنا کردیم امیدواریم از این مطلب مورد استفاد‌ه شما قرار گرفته باشد.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */