وبلاگ

شستشوی مانتو مجلسی در منزل

چگونگی شستشوی مانتو مجلسی

معمولاً شستن لباس و مانتو مجلسی در خانه کار ساده ای به نظر نمی رسد. قطعاً شستن چنین لباس هایی نیاز به وقت و انرژی بیشتری دارد.  در واقع شما باید درباره شستشوی مانتو مجلسی و یا لباس مجلسی حساسیت بیشتری به خرج بدهید. این سبک از لباس های مجلسی معمولا از پارچه های گران قیمت معمولاً از منجوق، تور، پولک و … دوخته شده اند.

اگر شما تنها یک اشتباه کوچک در هنگام شستشوی لباس و مانتو مجلسی انجام دهید، باعث پارگی و یا خرابی آن خواهد شد. اگر شما هم می خواهید اطلاعاتی در مورد شست و شوی لباس و مانتو مجلسی به دست آورید، این مطلب از گالری مانتو میرداماد را به طور کامل مطالعه نمایید.

 

شستشوی مانتو مجلسی در منزل

نکات طلایی قبل از شستشوی لباس  مجلسی   

در شستشوی مانتو مجلسی و لباس مجلسی نکاتی وجود دارد که حتما باید به آن ها توجه داشته باشید.

  • توجه به شناسنامه روی لباس

معمولاً داخل لباس ها و یا مانتوهای مجلسی شناسنامه‌ای دوخته شده است. این اطلاعات به خریدار کمک می کند تا بتواند لباس را بهتر شستشوی نماید. جالب است بدانید که حتی نحوه خشک کردن لباس را هم می‌توانید از این نوشته داخل لباس متوجه شوید. اگر بر روی برخی از شناسنامه لباس های مجلسی توجه داشته باشید، کلمه Dry Clean را مشاهده خواهید کرد. این واژه به این معنا است که شما تنها باید لباس را خشکشویی کنید و از شستشوی آن در خانه بپرهیزید.

  • کت و شلوار را به خشکشویی بسپارید!

توجه داشته باشید که حتی کت و شلوار ها هم جزء لباس های مجلسی به حساب می آیند،  زیرا این سبک از لباس ها دارای آستر و دوخت های حساسی هستند. به همین علت توصیه می‌شود که آنها را تنها به خشکشویی ها بسپارید. ماشین لباسشویی های خانگی ممکن است حالت کت و شلوار را به طور کامل از بین ببرد و دیگر زیبایی اولیه را نداشته باشد.

  • از شستشوی لباس مجلسی در لباسشویی های خانگی پرهیز کنید!

در درجه اول باید بدانید که شستشوی لباس مجلسی با دیگر لباس ها کاملا متفاوت است. به همین علت شما نباید لباس مجلسی را برای شستشو در ماشین لباسشویی قرار دهید. لباس مجلسی هم از مواردی مانند حریر، منجوق و پولک، ساتن، تو و … دوخته شده و دارای ظرافت خاصی است. چرخش ماشین لباسشویی های خانگی در نهایت باعث آسیب به تزیینات لباس مجلسی خواهد شد.

 

لکه گیری لباس و مانتو مجلسی

یکی از مهمترین نکات قبل از شستشوی هر نوع لباس و یا مانتو مجلسی، بخش لکه گیری آن است. قبل از لکه گیری باید به بررسی نوع پارچه و نوع لکه بپردازید، زیرا همانطور که می دانید لکه گیری پارچه ها با یکدیگر کاملا تفاوت دارد.

 

 توجه به اصول شستشوی مانتو

ابتدا باید یک تشت از آب ولرم فراهم کنید. استفاده از آب خیلی سرد یا خیلی داغ برای شستشوی مانتو مجلسی مناسب نیست. در واقع آب داغ باعث می شود تا بافت لباس از بین برود. در مقابل آب سرد هم باعث آب رفتن و کوچکتر شدن لباس می شود. به همین علت توصیه می شود از آب ولرم و ملایم برای شستشوی مانتو مجلسی استفاده کنید. تاثیر مواد شوینده را هم در شستشوی مانتو مجلسی دست کم نگیرید. در واقع شما نمی توانید از هر نوع مایع شستشوی استفاده کنید. بهترین کار استفاده از مواد شوینده ملایم است.

بیشتر بخوانید  استایل خود را با اکسسوری های ترند 2024 تکمیل کنید!

 

 

چگونگی خشک کردن لباس و مانتو مجلسی

خشک کردن لباس و مانتو مجلس توسط خشک کن ماشین لباسشویی کاملا اشتباه است و ممکن است باعث آسیب به لباس شود. چرخش سریع خشک کن ماشین لباسشویی خانگی باعث می شود تا آسیب زیادی به لباس شما وارد شود. از قرار دادن لباس مجلسی در مقابل آفتاب برای خشک شدن پرهیز کنید. نور مستقیم خورشید باعث آسیب به رنگ لباس و بافت پارچه آنها خواهد شد.

 

 شستشوی لباس مجلسی توسط خشکشویی

به طور کلی هرگونه شک و تردید در مورد شستشوی لباس و مانتو مجلسی خود دارید، بهتر است آن را به خشکشویی ها بسپارید. زیرا آنها کار خود را به طور تخصصی انجام می دهند. در نتیجه امکان آسیب به مانتو و لباس مجلسی شما خیلی کمتر است. شما می‌توانید با یک هزینه معقول به خشکشویی ها لباس مجلسی خود را مانند روز اول تحویل بگیرید.

 

چگونگی شستن مانتو مجلسی های سنگ دوزی شده 

شستن مانتو مجلسی های سنگ دوزی شده یکی از مهمترین چالش هایی است که بیشتر خانم ها با آن مواجه می شوند. به همین علت نیاز است اطلاعاتی در مورد چگونگی شستن مانتومجلسی و اتو کردن آنها داشته باشید. در این صورت شاید بتوانید تا خود شما در خانه کار شستشو و خشک کردن را با رعایت نکات مهم انجام دهید. به طور کلی شستشوی مانتو مجلسی در منزل امکان پذیر است.

اگر لباس شما تنها دارای پولک و یا مهر است، نیازی نیست آن را به خشکشویی ها بسپارید. ابتدا به لباس خود با دقت بالا توجه کنید. اگر لکه بر روی لباس شما وجود دارد بهتر است از یک لکه بر مناسب استفاده کنید. انتخاب ملکه برای مناسب با توجه به نوع و جنس پارچه صورت می گیرد. این سبک لباس ها به هیچ عنوان نباید توسط شوینده های قوی مورد شستشو قرار بگیرند.

برای شروع کار تنها لازم است یک تشت از آب ولرم تهیه کنید و بر روی آن کمی شامپو بریزید. اجازه دهید لباس به مدت ۱۰ دقیقه درون تشت باقی بماند. بعد از این مدت زمان خیلی آرام آن را در آب شستشو دهید. از چنگ زدن لباس در درون تشت آب ولرم خودداری کنید.

تنها زمانی لباس مجلسی خود را درون ماشین لباسشویی خانگی قرار دهید که ماشین شما حالت مخصوص لباس های مجلسی را داشته باشد. در مرحله آخر برای اتو کشی لباس مجلسی و یا مانتو مجلسی می توانید از بخار استفاده کنید. توجه داشته باشید که پارچه لباس و مانتو مجلسی دارای حساسیت بیشتری است.

 

 

چگونگی شستشوی مانتو مجلسی پلیسه دار

لباس های پلیسه دار هم معمولاً جزء لباس های پرطرفدار در بین خانم‌ها هستند. بسیاری از خانم ها در هنگام خرید لباس مجلسی پلیسه دار به این فکر هستند که چگونه باید آن را بشویند. اگر شما اطلاعات لازم در مورد شستشوی لباس مجلسی و مانتو مجلسی پلیسه دار نداشته باشید، ممکن است هنگام شست و شو باعث خرابی آنها شوید.

به هیچ عنوان از شوینده های قوی برای شستشوی لباس های پلیسه دار استفاده نکنید. اگر لباس شما دارای شناسنامه شستشو است، حتما به تمامی فرآیند شستشو و خشک کردن آن ها توجه داشته باشید. به هیچ عنوان درجه حرارت گرمای آب هنگام شستشوی این نوع از لباس ها نباید بیشتر از ۳۰ درجه سانتیگراد باشد. بهترین راهکار این است که لباس ها را درون تشت آب ولرم به آرامی و با دست شستشو دهید تا هیچ گونه تغییری در آن به وجود نیاید. در ادامه این مطلب از گالری مانتو میرداماد همراه ما باشید تا به بررسی نحوه شستشوی مانتو مجلسی ساتن و ابریشم بپردازیم.

بیشتر بخوانید  از کجا مانتو مجلسی بخریم

 

 

نحوه شستن مانتو مجلسی ابریشم و ساتن

معمولا بسیاری از مانتوهای مجلسی از جنس ابریشم و یا ساتن هستند. به همین علت آشنایی با نحوه شستشو این جنس از مانتو ها بسیار اهمیت دارد. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد این موضوع به دست آورید.

 

تمیز کردن لکه گل از روی پارچه ابریشم 

در مرحله اول باید توسط یک پارچه و یا برس کاملا تمیز و نرم گل ها را از روی لباس بردارید. سپس پارچه لباس را به خوبی تکان دهید تا تمامی گل های خشک شده بر روی پارچه تمیز شود. در مرحله بعدی لباس مجلسی و مانتو مجلسی از جنس ابریشم خود را با استفاده از آب ولرم و صابون شستشو دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتیدر مورد شستشوی مانتو مجلسی به دست آورید.

 

تمیز کردن چربی از روی پارچه ساتن

در این مواقع بهترین کار این است که یک حوله تمیز بردارید و آن را بر روی لکه فشار دهید. در این صورت لکه جذب حوله می شود. در مرحله بعدی مقداری  آرد شاه بلوط را بر روی لکه بریزید. بعد از گذشت مدت زمانی لکه جذب آرد خواهد شد. سپس با استفاده از یک دستمال به تمیز کردن آن بپردازید. استفاده از یک اسپری لکه بر هم می تواند گزینه خوبی برای تمیز کردن آن باشد. در مرحله آخر با آب ولرم به شستشوی آن بپردازید.

 

نحوه تمیز کردن لکه خون از روی پارچه ساتن و ابریشم 

اگر بر روی پارچه ساتن و یا ابریشم لکه های خون برخورد کرده باشد تنها کافی است که لباس مجلسی خود را برای مدت زمانی در آب ولرم قرار دهید. سپس می توانید به آبکشی آن بپردازید. در مورد شستشوی مانتو مجلسی هم به همین روش اقدام کنید.

 

نحوه خشک کردن لباس های ابریشمی

در قرار دادن لباس ساتن و ابریشم در مقابل نور خورشید به طور جدی پرهیز کنید. همانطور که می‌دانید تابش مستقیم نور خورشید باعث از بین رفتن رنگ و روی اصلی پارچه می شود. استفاده از خشک کن هم گزینه مناسبی به نظر نمی رسد. توصیه می کنیم از چلاندن و فشار دادن لباس مجلسی ابریشمی پس از شستشو پرهیز کنید. زیرا این کار باعث می‌شود تا تار و پود لباس از بین برود.

برای آبکشی بهتر است ابتدا لباس را در یک حوله کاملاً تمیز بگذارید تا آب لباس گرفته شود. توجه داشته باشید که حتما لباس مجلسی ساتن ابریشمی را به طور صحیح و از پشت اتو نمایید. قبل از اتو کشیدن یک پارچه تمیز بر روی آنها بیندازید.

 

 

آشنایی با نحوه شستشوی مانتو مجلسی گیپور و دانتل 

لباس مجلسی گیپور و دانتل هم دارای طرفداران بسیار زیادی هستند. به همین علت نحوه شستشوی آنها هم بسیار اهمیت پیدا می کند. در ابتدای کار لباس مجلسی دانتل و گیپور را درون یک ظرف آب ولرم بگذارید. اگر لباس شما بافت ظریفی دارد، حتما از شوینده‌های ضعیف تر به میزان کمتری استفاده نمایید. اگر لباس شما جنس ضخیم تری دارد، می توانید کمی پودر لباسشویی هم برای شست و شو استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  با مانتو عروسکی چه شلواری بپوشیم

استفاده از یک قاشق غذاخوری پودر لباسشویی برای این سبک از لباس ها باعث درخشندگی و شفافیت لباس می شود. به طور کلی این سبک از لباس ها بافت ظریف و حساسی دارند. به همین علت بهتر است برای خشک کردن آن ها از دستگاه خشک کن استفاده نکنید.

بهترین راهکار این است که آنها را در هوای آزاد قرار دهید، به گونه ای که نور مستقیم خورشید به آنها نتابد. برای جلوگیری از از بین رفتن رنگ لباس باید آن را به حالت پشت و رو پهن کنید. لباس های مجلسی دانتل و گیپور دار را در محیطی سایه دار و کاملاً خنک بگذارید.

اگر لباس شما دارای وزن به نسبت کمی است، می‌توانید آن را به حالت آویزان بر روی رختکن بگذارید. در مقابل اگر لباس مجلسی شما دارای وزن بیشتری است، می توانید آن را به حالت کاملاً صاف بر روی یک سطح صاف پهن کنید. علت این موضوع که می گوییم لباس در یک سطح صاف پهن شود، این است که لباس تغییر شکل ندهد.

 

پاک کردن لکه هنگام شستشوی مانتو مجلسی

با روش های رفع انواع لکه ها بر روی لباس و مانتو آشنا شوید! 

  • نحوه پاک کردن لکه شکلات

اگر شکلات بر روی لباس مجلسی و مانتو مجلسی شما ریخته شده است، می توانید آن را ابتدا از روی لباس با یک جسم نوک تیز جدا کنید.  قسمت لکه دار شده را با یک برس و آب و صابون به آرامی شستشو دهید. در نهایت در صورت از بین نرفتن لکه می توانید محلولی از الکل و آمونیاک درست کنید و لکه را پاک نمایید.

  • نحوه پاک کردن عرق از هنگام شستشوی مانتو مجلسی 

معمولاً لکه سفیدی ناشی از عرق کردن بر روی لباس ایجاد می شود. برای پاک کردن این نوع لکه می توانید قرص آسپرین را به حالت له شده با آب داغ مخلوط نمایید. در این صورت حالت خمیری ایجاد می شود. خمیر ایجاد شده را بر روی لکه مالش دهید. سپس بعد از گذشت مدت زمانی شستشوی لباس بپردازید.

  • نحوه پاک کردن لکه روغنی

اگر بر روی لباس مجلسی و مانتو مجلسی شما لکه روغن ایجاد شده است، می توانید مقداری پودر بچه بر روی لکه بریزید و اجازه دهید به مدت یک روز بماند. با تکرار این کار لکه طور کامل از بین خواهد رفت.

  • نحوه پاک کردن لکه مواد آرایشی

مقداری کرم اصلاح را برای پاک کردن لکه مواد آرایشی از روی لباس و مانتو بریزید. سپس باید آن را با کیسه حمام مالش دهید تا اینکه لکه به طور کامل از بین برود.

  • نحوه پاک کردن لکه رژ گونه از روی لباس

برای پاک کردن لکه رژگونه از روی لباس بهتر است از پارچه کاملاً تمیز که به پاک کننده آرایشی آغشته کرده‌اید، استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مطلب از گالری مانتو میرداماد سعی کرده ایم اطلاعاتی در مورد شستشوی مانتو مجلسی به شما بدهیم. امیدواریم اطلاعات مفیدی به دست آورده باشید.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */