وبلاگ

استایل خود را با اکسسوری های ترند 2024 تکمیل کنید!

استایل خود را با اکسسوری های ترند 2024 تکمیل کنید!

هر فصلی از سال اکسسوری‌های مربوط به خود را دارد و استفاده به جا و مناسب از این اکسسوری‌ها می‌تواند استایل شما را به زیبایی تکمیل کند. با شروع فصل زیبای بهار همه ما تمایل داریم در کنار استایل بهاری خود از اکسسوری‌های مخصوص بهار نیز استفاده نماییم تا شیک و به روز به نظر برسیم؛ زیرا اکسسوری‌ها نقش حیاتی در تکمیل استایل فردی و افزایش جذابیت بصری هر فرد ایفا می‌کنند. بنابراین چنانچه قصد خرید مانتو بهاره را دارید خوب است در کنار آن اکسسوری‌های مناسبی نیز تهیه کنید تا بتوانید استایل خود را جذاب‌تر نمایید. به همین دلیل در این مطلب از وب سایت تخصصی مانتو میرداماد قصد داریم شما را با اکسسوری‌های ترند سال ۲۰۲۴ که می‌توانید از آنها در تکمیل استایل بهاری خود استفاده کنید آشنا سازیم.

اکسسوری چیست ؟

اکسسوری یک واژه با ریشه انگلیسی است که نزدیک‌ترین ترجمه آن در زبان فارسی می‌تواند لوازم جانبی باشد. در واقع اکسسوری به متعلقاتی گفته می‌شود که می‌توان از آن برای جذاب‌تر کردن استایل استفاده نمود. مثلاً هنگامی که یک پیراهن زیبا به تن می‌کنید دکمه سرآستین، گوشواره، گردنبند و … می‌تواند اکسسوری‌هایی باشند که استایل شما را زیباتر نشان می‌دهند .

اکسسوری‌ها به دو دسته اکسسوری‌های پوشیدنی و اکسسوری‌های قابل هم تقسیم بندی می‌شوند. اکسسوری‌های پوشیدنی می‌تواند شامل دستمال گردن، چکمه و کفش، کراوات، کلاه، شال گردن، جواهرات، ساعت، شال، روسری، دستبند و … باشد. در مقابل اکسسوری‌های قابل حمل شامل کیف پول یا کیف‌های دستی، عینک آفتابی، چتر، کیف جیبی، جاکلیدی و … می‌شود .

اکسسوری‌های ترند ۱۴۰۳

همانطور که گفته شد برای داشتن یک استایل زیبا تنها انتخاب لباس مناسب کافی نیست و لازم است از اکسسوری‌ها نیز برای تکمیل استایل خود استفاده نمایید. در ادامه قصد داریم شما را با اکسسوری‌های ترند سال ۲۰۲۴ که می‌توانید از آن در کنار مانتو بهاره خود استفاده کنید آشنا سازیم .

بیشتر بخوانید  انواع پارچه مناسب مانتو را بشناسید

کیف‌های کلاچ مستطیلی و دایره‌ای

کیف‌های کلاچ از پرکاربردترین اکسسوری‌های قابل هم در استایل بهاره هستند و فرم دایره و مستطیل آن امسال بسیار ترند شده است. به همین دلیل اکثر برندهای مطرح امسال در فشن شوهای بهار و تابستان خود از کیف‌های کلاچ دایره‌ای و مستطیلی استفاده کردند. پس از خرید مانتو از سایت مانتو، شما می‌توانید رنگ کلاچ را با مانتو بهاره خود ست کنید و یا آن را با شال‌تان هماهنگ کنید .

گردنبندهای لیر یا لایه‌ای

گردنبندهای لایه‌ای نیز از آیتم‌های ترند امسال برای تکمیل استایل شما هستند که می‌توانید از آنها در کنار لباس‌های بهاری خود استفاده کرده و استایل‌تان را شیک و زیبا نشان دهید.

انگشترهای مینیمال و فانتزی

از موارد محبوب و ترندی امسال می‌توان به انگشترهای فانتزی اشاره کرد که می‌توانید به صورت چند تایی از آنها استفاده نمایید. شما می‌توانید این انگشترها را در رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای و در مدل‌های مختلف تهیه کرده و از آنها برای جذاب‌ترین نشان دادن دست‌هایتان استفاده نمایید.

استایل خود را با اکسسوری های ترند 2024 تکمیل کنید!

استایل خود را با اکسسوری های ترند 2024 تکمیل کنید!

اکسسوری با طرح گل

رویش گل برای ما همیشه تداعی‌کننده فصل بهار است. به همین دلیل این نقش در دنیای مد نیز بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. امسال برندهای مطرحی از جمله بربری، ولنتینو و کلویی در فشن شوهای بهار تابستان ۲۰۲۴ خود از اکسسوری‌هایی با طرح گل استفاده کردند. این طرح می‌تواند در کنار لباس‌های ساده شما یک انتخاب عالی باشد شما می‌توانید. از اکسسوری‌های به شکل گل در طرح‌های مختلفی از جمله گوشواره، کیف یا گردنبند استفاده کنید. همچنین اگر قصد خرید مانتو بهاره را دارید می‌توانید از یک سنجاق سینه به شکل گل بر روی آن استفاده کرده و ظاهر خود هرچه بیشتر بهاری نشان بدهید .

بیشتر بخوانید  5 راز مهم شیک پوشی بانوان

کمربند پهن پایین‌تر از خط کمر

تاریخچه بستن کمربند پایین‌تر از خط کمر به دهه ۱۹۲۰ باز می‌گردد. حال پس از گذشت یک قرن این روش بستن کمربند دوباره در طراحی‌های برندهای مطرح از جمله لویی ویتون، میو میو، تام فورد و بربری دیده می‌شود. از کمربند پهن می‌توان بر روی تونیک استفاده کرد. همچنین اگر قصد پوشیدن مانتو بهاره را دارید می‌توانید پس از خرید اینترنتی مانتو، آن را با یک شلوار جین استایل کرده و بر روی شلوار جین خود یک کمربند پهن ببندید تا ترندی‌تر به نظر برسید.

عینک‌های با فریم شفاف

عینک‌هایی با فریم شفاف مدتی است که در فشن شوهای بهار و تابستان دیده می‌شود. این عینک‌ها از عینک اسکی عینک‌های آزمایشگاهی الهام گرفته شدند و بهترین ترفند استفاده از این گونه عینک‌های بزرگ این است که عینک‌های با فریم بسیار شفاف را انتخاب نمایید. برندهایی مانند اترو، ویکتوریا بکهام و میسونی امسال عینک‌هایی با فریم شفاف طراحی و در فشن شوهای خود از آن استفاده کرده‌اند. شما می‌توانید از این عینک‌ها در کنار یک مانتو بهاره زیبا و خوش رنگ استفاده کرده و استایل خود را بهاری کنید .

دستبندهای تنیسی

دستبندهای تنیسی از یک ردیف الماس یا سنگ‌های گرانبهای دیگر تشکیل می‌شود که در اندازه‌های مشابه و برابر در کنار یکدیگر چیده می‌شوند. این دستبندها در عین سادگی بسیار شیک هستند و شما می‌توانید از این دستبندها در کنار مانتو بهاره خود استفاده نمایید تا استایل شما شیک به نظر برسد. هنگام خرید دستبند تنیسی لازم است دقت کنید تا نگین‌ها در جای خود محکم شده باشند. علاوه بر این لازم است به تراش سنگ‌ها و شفافیت آنها نیز توجه کنید. همچنین چنانچه قصد خرید مانتو را دارید می‌توانید دستبندهای تنیسی را تهیه کنید که نگین‌های رنگی دارند و رنگ آن با مانتو بهاره شما هماهنگ می‌شود.

بیشتر بخوانید  همه چیز در رابطه با دوخت مانتو جلو بسته

کلاه‌های اسپرت و حصیری

یکی از آیتم‌های جذاب در فصل بهار تابستان کلاه می‌باشد که می‌توانید از آن در انواع کلاه‌های اسپرت یا کلاه‌های حصیری استفاده کنید. این کلاه‌ها علاوه بر تکمیل استایل از آفتاب سوختگی صورت نیز جلوگیری می‌کنند. اگر قصد پوشیدن یک پیراهن بلند یا بلوز دامن زیبا را دارید یک کلاه حصیری می‌تواند استایل شما را تکمیل کند. اما چنانچه قصد دارید مانتو و شلوار یا بلوز و شلوار بپوشید می‌توانید از کلاه‌های اسپرت استفاده کرده و رنگ آن را با مانتو بهاره خود ست کنید.

استایل خود را با اکسسوری های ترند 2024 تکمیل کنید!

استایل خود را با اکسسوری های ترند 2024 تکمیل کنید!

کلام نهایی

اکسسوری ها می توانند به استایل شما جذابیت بیشتری ببخشند و شما را زیباتر نشان بدهند. در این مطلب شما را با اکسسوری های ترند 2024 آشنا کردیم که می توانید از آن ها در کنار استایل بهاری خود استفاده نمایید. چنانچه قصد خرید مانتو بهاره شیک و زیبا را دارید، پیشنهاد می کنیم ابتدا از وب سایت تخصصی مانتو میرداماد بازدید نموده و خرید خود را با خاطری آسوده انجام بدهید.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */