استایل پاریسی چیست و ترفندهای ست مانتو به سبک پاریسی

استایل پاریسی

استایل پاریسی از محبوب ترین استایل ها در جهان می باشد که طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب نموده است. به همین دلیل در این بخش می خواهیم به معرفی استایل پاریسی و نحوه ست مانتو به سبک پاریسی بپردازیم.

 

استایل پاریسی چیست؟

این استایل یکی از دوست داشتنی ترین استایل های زنانه در دنیای مد و پوشاک می باشد که الهام بخش بسیاری از طرفداران مد در سراسر جهان بوده است. خانم های پاریسی معتقدند که حتی با پوشیدن لباس های معمولی هم می توان یک استایل شخصی عالی داشت. در واقع، پوشیدن مانتو به سبک پاریسی خیلی آسان است. برای این کار کافیست کمی در مورد استایل پاریسی بدانید و کمد لباسی پر از مانتوهای ساده، کلاسیک و شیک داشته باشید. درست مثل یک بانوی پاریسی.

 

چطور می توان به سبک پاریسی مانتو پوشید؟

قبل از اینکه به ست مانتو به سبک پاریسی بپردازیم لازم است که ابتدا به چند نکته کلی توجه داشته باشید.

یونیک بودن

پاریسی ها استایل منحصر بفردی دارند بنابراین، تشخیص یک خانمی با تیپ پاریسی به دلیل استایل یونیکی که دارد حتی در بین انبوهی از جمعیت نیز کار بسیار آسانی است. این استایل باعث می شود هر جا می روند جذاب به نظر برسند. بنابراین، اگر شما هم می خواهید مثل پاریسی ها مانتو بپوشید این نکات را حتما رعایت کنید و به کمد لباستان حس فرانسوی بیشتری بدهید.

پاریسی ها بیشتر ترجیح می دهند لباس هایشان راحت باشد و خیلی دنبال ترند بودن نیستند. بعلاوه، آنها لباس هایی که بدن نما باشد نمی پوشند. در واقع سراغ لباس هایی می روند که پوشیده باشد و از طرف دیگر حس اعتماد بنفس آنها را بیشتر کند. بسیاری از مردم معتقدند سبک پاریسی بی دردسرترین سبک لباس می باشد. می توان اینطور تصور کرد که خانم های پاریسی خیلی وقت خود را جلو آینه سپری نمی کنند. به راحتی یک مانتو می پوشند و از خانه بیرون می روند. حتی اگر وقت زیادی را صرف اتوکشی مانتوها و مراقبت از لباس های خود کرده باشند موقع بیرون رفتن از منزل دغدغه اینکه ” من چی بپوشم؟” را ندارند. در واقع، خانم های پاریسی تیپ معمولی و ساده را دوست دارند که در عین حال بسیار شیک و جذاب باشد.

مانتو کلاسیک

خانم های پاریسی با دید دیگری به مد نگاه می کنند. آنها سعی می کنند استایل خاص خودشان را داشته باشند. مانتو کلاسیک جزء جدا نشدنی از استایل پاریسی است. در واقع آنها سعی می کنند لباس های کلاسیک بپوشند و در صورت لزوم اکسسوری های خود را متناسب با فصلی که در آن هستند عوض می کنند.

شعار آنها این است که ” کیفیت مهمتر از کمیت است”. اگر می خواهید مد پاریسی داشته باشید به این فکر کنید که در کمد لباستان چند مدل مانتو کلاسیک وجود دارد؟ این می تواند شامل یک مانتو کلاسیک بلند، مانتو مجلسی کلاسیک یا حتی مانتو شلوار اداری کلاسیک باشد.

با توجه به این دو نکته و همانطور که گفتیم ست مانتو به سبک پاریسی خیلی آسان است. کافیست مراحل زیر را قدم به قدم دنبال کنید:

خرید مانتو با کیفیت و به سبک مینیمال

چندی قبل در مورد سبک مینیمال مقاله ای منتشر ساختیم. اگر در مورد سبک مینیمال می خواهید بیشتر بدانید می توانید این مقاله را مطالعه نمایید. اما به طور کلی منظور از خرید مانتو به سبک مینیمال این است که خانم های پاریسی معمولا ترجیح می دهند کمتر خرید کنند اما لباس های خود را با دقت انتخاب می کنند.  برای خرید ترجیح می دهند به جای خرید یک جنس ارزان قیمت و بی کیفیت لباس هایی با کیفیت بالا خریداری نمایند که بتوانند مدت زمان طولانی آن را بپوشند. آنها لباس هایی را انتخاب می کنند که از پارچه های با کیفیت، با دوام و سازگار با محیط زیست ساخته شده باشند. به عبارتی، برای داشتن یک استایل پاریسی باید مانتویی را انتخاب نمایید که نه تنها بسیار با کیفیت و با دوام باشد بلکه از موادی ساخته شده باشد که سازگار با محیط زیست باشند.

بیشتر بخوانید  اشنایی با شلوار اسکینی

تیپ و ظاهر جدید برای آنها به معنای خرید مانتو جدید نیست. بلکه آنها معمولا ترجیح می دهند به جای خرید اقلام جدید از مانتوهایی که از قبل داشته اند هم استفاده کنند. حتی ممکن است آرایش خود را مجددا تکرار کنند.

اگر می خواهید استایل کلاسیک پاریسی را انتخاب کنید به خرید مانتوها، شال و روسری و حتی کیف و کفشی فکر کنید که بتواند بارها و بارها آن را بپوشید.

توجه به سلیقه و علایق شخصی

هنگام خرید مانتویی را انتخاب کنید که باب میل خودتان باشد. به عنوان مثال، ممکن است خانمی را در خیابان، دانشگاه یا حتی محل کار خود ببینید که مانتویی را پوشیده که خیلی به او می آید بنابراین تصمیم میگیرید که آن مانتو را بخرید. یا دوستتان به شما پیشنهاد می دهد که مانتو مورد پسند او را بپوشید. اما خانم های پاریسی به این کارها ” نه” می گویند و شما را دعوت می کنند که طبق سلیقه و علاقه خود انتخاب کنید. وقتی مانتویی را پرو می کنید و خود را در آینه می بینید. چیزی که مهم است این است که خودتان چه احساسی نسبت به پوشیدن آن مانتو دارید. بعلاوه آنها بیشتر از زرق و برق به جنس پارچه مانتویی توجه می کنند و با وسواس تمام مانتوهای مختلف را از نظر جنس و راحتی پوشیدن و همچنین پوشیده بودن با هم مقایسه می کنند.

برای داشتن یک استایل پاریسی مطمئن شوید مانتویی را خریداری می کنید که می توان آن را در موقعیت های مختلف پوشید. بنابراین هنگام خرید مانتویی را انتخاب کنید که همه کاره، راحت و در عین حال طبق سلیقه خودتان باشد.

 

شعار استایل پاریسی: کمتر بخر بیشتر بپوش

همانطور که قبلا نیز گفتیم، کلید اصلی استایل پاریسی، سادگی است. بنابراین اگر می خواهید به سبک پاریسی مانتو بپوشید باید ظاهر خود را ساده و مینیمال نگه دارید. البته منظور از ساده و مینیمال بودن این نیست که نباید مانتوهای طرحدار بپوشید. بلکه منظور این است که هیچ خانم پاریسی مانتویی که تنها یکبار بتواند آن را بپوشد را نمی خرد. تنها مانتوهایی را در کمد لباسش می توانید بیابید که بهترین مانتوها از مرغوب ترین پارچه ها باشد و آنقدر انها را دوست داشته باشد که بارها و بارها بخواهد آنها را بپوشد. به عبارتی در خرید مانتو اسراف نمی کند. تنها مانتوهای ضروری و همه کاره را انتخاب می کند.

بیشتر بخوانید  با مانتو بلند چه کفشی بپوشیم؟

بعلاوه، خانم های پاریسی در آرایش یا پوشیدن اکسسوری ها زیاده روی نمی کنند. آنها را تنها با یک کلاه، روسری یا یک جفت کفش عالی خواهید یافت. همچنین کمترین میزان زیورآلات را می پوشند. جواهرات آنها نیز ساده و مینیمال است.

بنابراین، اگر می خواهید مثل آنها مانتو بپوشید در استفاده از اکسسوری ها و زیورآلات زیاده روی نکنید. از اکسسوری های ساده و ظریفی که بسیار شیک و جذاب باشند استفاده کنید. بعلاوه، آرایش شما باید لایت باشد. اگر نمی دانید از کجا شروع کنید خرید مانتو مورد علاقه تان می تواند شروع خوبی برای داشتن یک استایل پاریسی باشد.

استایل پاریسی چیست و ترفندهای ست مانتو به سبک پاریسی | گالری مانتو میرداماد

ویکتوریا یقه پاپیونی

انتخاب کفش راحت و کاربردی

یک تصور کلیشه اس وجود دارد که دختران پاریسی کل روز کفش پاشنه بلند می پوشند. با این حال، این تصور درستی نیست. خانم های پاریسی کاملا به دنبال راحتی هستند. بنابراین، گرچه کفش پاشنه بلند را هر دختر پاریسی دوست دارد اما برای مدت طولانی کفش پاشنه بلند نمی پوشند. به ویژه آن دسته خانم هایی که اهل پیاده روی یا ماجراجویی هستند معمولا کفش های اسپرت یا تخت را به کفش پاشنه بلند ترجیح می دهند. برای خانم های پاریسی فرقی نمی کند که کفش باله باشد یا کفش راحتی، کفش کتانی باشد یا کفش پاشنه بلند. همیشه دنبال کفشی هستند که با پوشیدنش احساس راحتی کنند. بعلاوه، کفشی را انتخاب می کنند که برایشان کاربردی باشد. به عبارتی بتوانند آن را هر روز بپوشند و از طرفی راحت باشد. بنابراین، برای ست مانتو به سبک پاریسی به سراغ کفش هایی بروید که با پوشیدنش احساس خوبی داشته باشید.

در کنار کفش، داشتن یک کیف دستی شیک و در عین حال کاربردی نیز برای با کلاس تر به نظر رسیدن ضروری است. سعی کنید کیفی را اتخاب کنید که هنگام استفاده از آن احساس سنگین بودن نداشته باشید و به قدر کافی سبک و جادار باشد.

 

ست مانتو مجلسی با اکسسوری غیر رسمی و بالعکس

اگر می خواهید مثل پاریسی ها مانتو بپوشید باید مهارت بالایی در ست مانتو مجلسی با اکسسوری غیر رسمی یا ست مانتو غیر رسمی و کژوال با اکسسوری رسمی داشته باشید. زیرا آنها به خوبی می دانند چطور باید لباس ها و اکسسوری های رسمی و غیر رسمی را با هم ترکیب کنند. در واقع سبک پاریسی هنر ترکیب سبک های متضاد با یکدیگر است. بعلاوه، خانم های پاریسی اغلب در استایل زمستانه خود از اکسسوری های رسمی و غیر رسمی در کنار هم استفاده می کنند. ولی این کار را بسیار هوشمندانه انجام می دهند به طوری که استایل انها را بسیار شیک و ظریف جلوه دهد. پیشنهاد می کنیم یکبار این کار را امتحان کنید. می توانید از بخش نظرات تجربیات خود را با ما هم در میان بگذارید.

استایل پاریسی چیست و ترفندهای ست مانتو به سبک پاریسی | گالری مانتو میرداماد

مانتو مجلسی بلند

مانتو شلوار متناسب اندام خود بپوشید

خانم های پاریسی لباسی می پوشند که کاملا متناسب اندام آنها باشد. به عنوان مثال، انها ابتدا بررسی می کنند که چه مدل شلواری مخصوص اندام آنهاست. به عبارتی شلواری می پوشند که خیلی تنگ یا خیلی گشاد، خیلی کوتاه یا بلند نباشد. خانم هایی که استایل پاریسی دارند مانتو خیلی کوتاه، خیلی باز یا خیلی تنگ نمی پوشند. بلکه بیشتر مانتوهای پوشیده را ترجیح می دهند.

بیشتر بخوانید  با کتونی چی بپوشیم؟

به عبارتی انها مانتوهای مزونی خوش دوخت با تنخور عالی را به مانتوهایی که به صورت عمده تولید می شود ترجیح می دهند. همچنین، به نحوی مانتو می پوشند که بهترین ویژگی آنها را برجسته تر سازد.  اگر تا به حال پوشیدن یک مانتو مزونی را امتحان نکرده اید و نمی دانید یک مانتو مزونی چه تفاوتی با سایر مانتوها دارد پیشنهاد می کنم یکبار آن را امتحان کنید و یک مانتو مزونی مخصوص اندام خودتان سفارش دهید. به طور کلی، مانتویی که بیشترین تناسب را با اندام شما دارد استایل شما را دگرگون می سازد.

 

ترنج کت های کلاسیک را فراموش نکنید

همانطور که می دانید هوای پاریس بیشتر اوقات بارانی است. به همین دلیل پاریسی ها معمولا برای اینکه خیس نشوند از ترنج کت یا بارانی استفاده می کنند. همیشه سعی کنید در کمد لباس خود یک مانتو بارانی داشته باشید.

 

استایل پاریسی

بارانی یا ترنج کت کلاسیک نوعی کت می باشد که بلندی ان تا مچ پا امتداد دارد. البته در مدل های دیگری مثل تا سر زانو نیز تولید می شود و پارچه آن نیز ضد آب می باشد.

 

شلوار جین راسته

خانم های پاریسی اکثر اوقات شلوار جین راسته می پوشند. سعی کنید شلوار جین راسته خود را با مانتو مناسبی ست کنید. زیرا ست شلوار جین راسته برای هر نوع مانتویی مناسب نیست.

 

سه رنگ خنثی

سفید، مشکی و خاکستری سه رنگ خنثی و همه کاره ای هستند که خانم های پاریسی همیشه در استایل خود از انها استفاده می کنند. می توان از ترکیب این رنگ ها در کفش، شلوار، مانتو، شومیز، روسری و حتی کفش یا سایر اکسسوری های خود استفاده کرد.

 

شومیز دکمه دار

از جمله مواردی که هیچوقت از کمد لباس یک خانم پاریسی جدا نمی شود، شومیزهای دکمه دار سفید هستند. این نوع شومیز را می توان با انواع مانتو زنانه ست کرد و استایل پاریسی جذابی را خلق نمود.

استایل پاریسی چیست و ترفندهای ست مانتو به سبک پاریسی | گالری مانتو میرداماد

استایل پاریسی با کت بلیزر

یکی دیگر از مواردی که خانم های پاریسی خیلی به آن علاقه دارند کت بلیزر می باشد. چه بزرگ باشد یا فیت بدنشان یا حتی مردانه باشد فرقی ندارد. در کمد انها همیشه یک کت بلیزر می توانید پیدا کنید. این نوع کت باعث می شود خیلی حرفه ای تر و شیک تر به نظر برسید.

استایل پاریسی

کت و شلوار یقه بلیزر

سخن پایانی

در این بخش ما به طور کلی سعی کردیم مواردی که خانم های پاریسی در استایل خود از آن استفاده می کنند را به شما معرفی نماییم.. البته این مقاله به هیچ عنوان لیست کاملی از یک استایل پاریسی نیست. زیرا موارد مختلفی وجود دارد که خانم های پاریسی به آنها علاقه دارند و از ان استفاده می کنند. به عبارتی ما تنها بعضی از انها را در اینجا ذکر کردیم. اما همیشه به خاطر داشته باشید راز داشتن یک استایل پاریسی شیک رعایت سه اصل سادگی، راحتی و مینیمال بودن است.

اگر قصد دارید برای کمد لباستان مانتوهای مخصوص استایل پاریسی خریداری نمایید می توانید به بخش محصولات گالری مانتو میرداماد سر بزنید.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */