وبلاگ

اشنایی با شلوار اسکینی

اشنایی با شلوار اسکینی

خوشبختانه در سال های اخیر تنوع شلوارهای زنانه افزایش یافته است. بر خلاف گذشته که فقط یکی دو مدل شلوار مد بود و مردم انتخاب زیادی برای تکمیل استایل خود نداشتند. در حال حاضر یکی از شلوارهایی که در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد، شلوارهای اسکینی است. پیدایش این شلوار به قرن هجدهم باز می گردد که به عنوان شلوار اسکینی مردانه وارد بازار فرانسه شد. پس از آن در سال 2011 بین خانم ها رواج پیدا کرد و امروزه یکی از شلوارهای بازار در بازار شلوار زنانه و مردانه به حساب می آید.

اسکینیی چیست و برای چه اندامی مناسب است

اسکینی فیت مدل شلوار تنگ زنانه است که کاملا جذب بدن می شود و فرم اندام را به خوبی نشان می دهد. اگرچه انتخاب هر پوششی برای افراد به سلیقه آنها بستگی دارد، اما بهتر است لباسی را انتخاب کنید که در زیباتر نشان دادن شما موثر باشد. به عنوان مثال اگر پاهای شما خیلی اسکینی است بهتر است از شلوارهای تنگ زنانه استفاده نکنید. اما اگر اندامی پر دارید، یک شلوار تنگ زنانه اندام شما را زیباتر از آنچه هست نشان می دهد. خرید شلوار جین تنگ را به کسانی که خیلی چاق نیستند و اندامی ایده آل دارند نیز توصیه می کنیم.

 

 استایل اسپرت دخترانه با شلوار جین تنگ

کلمه اسکینی به معنای اسکینی است. اما در دنیای مد لباس های تنگ را اسکینی می نامند. شلوارهای تنگ زنانه نیز در دسته شلوارهای جاذب قرار می گیرند که پارچه آن از الیاف مصنوعی ساخته شده است. شلوارهای اسکینی زنانه در قسمت ران و باسن تنگ است و ناحیه ساق پا نیز کاملاً جاذب است. تناسب اندام این مدل شلوار بدن شما را زیبا می کند. همچنین می توانید انواع شلوارهای تنگ زنانه را با بلوزهای حریر و تی شرت یا هودی ست کنید.

بیشتر بخوانید  اشنایی با انواع شومیز بر اساس طرح

اندام اسکینی به چه معناست؟

همانطور که در تعریف و معنای کلمه اسکینی ذکر شد اسکینی به معنای اسکینی است. بنابراین؛ به کسانی که اندام اسکینی و اندامی اسکینی دارند می گویند اندامی اسکینی دارند. این روزها داشتن اندامی اسکینی به هدف اکثر خانم ها و دختران تبدیل شده است. یک دختر اسکینی به راحتی می تواند لباس های اندازه خود را در بازار پیدا کند و از مشکلات اضافه وزن به دور است. در اصطلاح عامیانه به کسانی که اندامی اسکینی و پاهای بلند دارند، باربی نیز می گویند.

تفاوت شلوار باریک و اسکینی

گاهی اوقات افراد شلوارهای باریک زنانه را با شلوارهای تنگ اشتباه می گیرند. اصولاً تفاوت شلوار باریک و اسکینی در این است که مدل باریک آن کمی گشادتر از مدل اسکینی است. شلوار باریک برای زیباتر جلوه دادن اندام برش و طرح خاصی دارد و خیلی تنگ نیست. تفاوت اصلی مدل اسکینی با مدل اسکینی این است که مدل باریک در قسمت ران و باسن کمی سفت است. اما در قسمت ساق تا مچ پا شلوار خیلی تنگ نیست و کمی از بدن فاصله دارد. در واقع شلوارهای باریک نه خیلی جاذب هستند و نه خیلی گشاد.

قیمت شلوار جین اسکینی

هر لباس با توجه به یک سری ویژگی هایی که دارد قیمت گذاری می شود. قیمت شلوار جین تنگ زنانه به عوامل مختلفی بستگی دارد. کیفیت پارچه، کیفیت دوخت شلوار، مدل و طرح و حتی سایز آن می تواند در قیمت ساق اسکینی تاثیرگذار باشد. اما به یاد داشته باشید که گران بودن به معنای مرغوب بودن جنس آن نیست و در خرید شلوار تنگ زنانه و مردانه به کیفیت آن توجه کنید.

بیشتر بخوانید  اشنایی با شلوار جین

اشنایی با شلوار اسکینی | گالری مانتو میرداماد

شلوار اسکینی با ژاکت

برای فصول سرد سال می توانید شلوار جین تنگ را با ژاکت بافتنی ست کنید. برای تکمیل چنین استایلی از نیم بوت استفاده کنید. اگر خیلی سرد هستید، می توانید آن را روی ژاکت، پالتو یا کت بپوشید.

شلوار اسکینی کاغذی

اگر می‌خواهید در مهمانی‌ها و مجالس غیررسمی شلوار تنگ بپوشید، برای ایجاد ترکیبی شیک از آن با بلوز استفاده کنید، مخصوصاً اگر کت شما در جلو باز است. فراموش نکنید که کفشی که برای این سبک انتخاب می کنید پاشنه بلند است.

 

شلوار اسکینی با کت چرم

یک کت چرم با شلوار تنگ ترکیب بسیار خوبی را ایجاد می کند. به خصوص اگر شلوار اسکینی شما از جین باشد. بهتر است این استایل را با چکمه های پاشنه دار کامل کنید.

 

شلوار و ژاکت اسکینی بافت دار

بهترین انتخاب برای شیک پوشی با شلوارهای تنگ در فصل پاییز و زمستان، پوشیدن بافتنی و ژاکت همراه با آن است. برای این استایل می توانید از مانتوهای پشمی گرم با رنگ های تیره نیز استفاده کنید.

مدل شلوار تنگ تیره

اگر رنگ شلوار تنگ شما تیره است، بهتر است آن را با رنگ های روشن و شاد مانند سبز، قرمز و آبی ست کنید. به خصوص برای رویدادهای کوچک، این سبک می تواند ظاهر شما را جذاب تر کند.

استایل با شلوار اسکینی مردانه

شلوار جین تنگ به راحتی با پیراهن و تی شرت مردانه ست می شود. می توانید آن ها را با کفش های مردانه، کالج و کفش های کتانی ست کنید. کت چرم مردانه و کت تک نیز انتخاب مناسبی برای ست کردن با شلوارهای تنگ در فصول سرد سال است.

بیشتر بخوانید  شلوار پارچه ای را با چه مانتویی ست کنیم

کفش مناسب با شلوار تنگ

 

برای خانم ها، کفش های پاشنه بلند بهترین انتخاب برای ست کردن با شلوارهای تنگ است. شما می توانید شلوارهای اسکینی را با چکمه و نیم بوت بپوشید. اما اگر استایل کژوال دارید، بهتر است از کفش های کتانی یا نخی در کنار شلوار تنگ استفاده کنید.

اشنایی با شلوار اسکینی | گالری مانتو میرداماد

 

نحوه ست کردن شلوارهای اسکینی زنانه

شلوار اسکینی را می توان با لباس های مختلف ست کرد. یکی از بهترین انتخاب ها برای ست شلوار تنگ زنانه تیره استفاده از رنگ های روشن و جوان پسند مانند قرمز، سبز روشن و آبی کاربنی است. ست شلوار تنگ زنانه با بلوز و بلوز عالی است مخصوصا برای مهمانی ها و مجالس. اگر می خواهید شلوار اسکینیی را با کت جلو باز بپوشید، حتما از پیراهن هماهنگ استفاده کنید.

ایجاد کنتراست رنگ

اگر شلوار تنگ تیره دارید، بهتر است با پوشیدن لباس های روشن تر، تضاد ایجاد کنید. افزودن رنگ هایی مانند قرمز، لاجوردی، سرخابی یا طلایی می تواند یکنواختی استایل فرد را بگیرد و جلوه بهتری به آن ببخشد. از طرفی سعی کنید این تضاد را برای شلوار جین اسکینی روشن رعایت کنید. در این صورت جذابیت این شلوار بیشتر خود را نشان می دهد.

 

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید.

تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */