با مانتو بنفش چه روسری ست کنیم؟

سوالی که بسیاری از خانم های علاقه مند به رنگ بنفش دارند این است که چه روسری با مانتو بنفش ست می شود؟ در این مقاله می خواهیم به معرفی ست و استایل مانتو رنگ بنفش بپردازیم. همانطور که می دانید رنگ بنفش یک رنگ خاص است که از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. رنگ خاص و بی نظیر آن باعث شده تا همواره از محبوب ترین رنگ ها در بین خانم ها باشد. اما برای اینکه استایل بنفش زیبایی داشته باشید باید با ویژگی های رنگ بنفش آشنا باشید و بدانید که با چه رنگی بهتر ست می شود. در این راهنما شما یاد میگیرید که چگونه مانتو بنفش را با رنگ های مختلف ست کنید.

 

رنگ بنفش چه رنگی است؟

رنگ بنفش به اندازه گل های بنفشه زیبا و جذاب است. این رنگ بین دو رنگ آبی و ارغوانی قرار دارد و ترکیبی از رنگ قرمز، آبی و سفید است. بنفش از دو رنگ سرد و گرم تشکیل شده است. اگر رنگ آبی آن بیشتر باشد رنگی سرد محسوب می شود و اگر رنگ قرمز آن بیشتر باشد رنگ گرمی خواهد بود.

بنفش بعنوان رنگی اسرارآمیز شناخته می شود که نمادی از سحر و جادو و رمز و راز است. خانم هایی که بیشتر اوقات مانتو بنفش می پوشند افرادی کاریزماتیک، جذاب، درون گرا و خیال پرداز هستند و همیشه می خواهند بهترین باشند. همچنین مانتو رنگ بنفش معمولا به عنوان یک مانتو شیک و مجلسی و سلطنتی شناخته می شود. مانتو رنگ بنفش حس اعتماد بنفس را افزایش داده و باعث می شود در نگاه دیگران استایل لاکچری داشته باشید.

 

مانتو رنگ بنفش مناسب چه فصلی است؟

در رنگ بنفش معمولی به طور کلی رنگ آبی از رنگ قرمز بیشتر است. به همین دلیل رنگ سردی محسوب می شود. بنابراین، بهترین فصل برای پوشیدن مانتو بنفش زمستان و تابستان است. اگر مانتو شما بنفش یاسی باشد بهترین فصل برای پوشیدنش فصل تابستان و اگر بنفش تیره باشد بهترین مانتو برای استایل زمستانی خواهد بود.

با مانتو بنفش چه روسری ست کنیم؟ | گالری مانتو میرداماد

ست انواع روسری با مانتو بنفش

جدا از اینکه مدل مانتو و جنس مانتو شما چیست و چه تیپی را بیشتر می پسندید، قبل از هر چیزی باید برای مانتو خود روسری مناسب انتخاب کنید که هم به رنگ مانتو و هم به رنگ پوست شما بیاید. رنگ بنفش یکی از خاص ترین رنگ های مانتو زمستانی و تابستانی است که برای داشتن یک استایل زیبا با به ترکیب رنگ های روسری، کیف و کفش و سایر اکسسوری های خود دقت کنید. در ادامه لیستی از زیباترین روسری های که با مانتو بنفش به خوبی ست می شوند ارائه شده است:

بیشتر بخوانید  مانتو مشکی با چه چیزی ست میشه

روسری کرم و مانتو بنفش

رنگ کرم از ترکیب سه رنگ قرمز، آبی و زرد بدست می آید و به دلیل ترکیب رنگ های مشابهی که نسبت به بنفش دارد هارمونی بسیار زیبایی را در کنار رنگ بنفش خلق می کند. رنگ کرم مثل رنگ مشکی و سفید یک رنگ خنثی محسوب می شود به همین دلیل می توان با مانتوهای زیادی آن را ست کرد.

روسری کرم رنگ بسیار شیک و زیبایی دارد و رنگ خنثی و سرد آن در کنار بنفش باعث می شود استایل شیک و مینیمالیستی داشته باشید. ست این دو رنگ شما را فردی آرام و درون گرایی به نظر برسید که همیشه ایده های خلاقانه ای در ذهن دارند و با شخصیت کاریزماتیک خود دیگران را مجذوب خود می سازند.

 

روسری سفید و مانتو بنفش

یکی از زیباترین استایل های زمستانی، ست روسری سفید، کفش سفید، شلوار طرح جین توکرکی با مانتو بنفش است. رنگ سفید زمستانی در کنار بنفش یک استایل زمستانی اشرافی است که اوج اشرافی و باکلاس بودن را نشان می دهد. این رنگ الهام بخش لباس ملکه ها و اشراف زادگان است و بسیار زیبا و فریبنده خواهد بود.

 

با مانتو بنفش چه روسری ست کنیم؟ | گالری مانتو میرداماد

روسری یاسی و بنفش

بنفش را می توان در طیف های مختلفی دید. یکی از این طیف ها، رنگ بنفش یاسی است که ملایم ترین و سردترین طیف رنگ بنفش است. ست روسری یاسی و مانتو بنفش تیره نیز بسیار زیبا و رویایی خواهد بود. یاسی رنگ ملیح و معصومانه ای دارد و جذابیت و گیرایی استایل زمستانی شما را چند برابر می سازد و مخصوص خانم های جوان است. یاسی و بنفش تیره هر دو طیفی از رنگ بنفش هستند که مکمل خوبی برای هم محسوب می شوند و در کنار هم استایل زیبا و چشم نوازی را خلق می کنند.

بیشتر بخوانید  ست کردن مانتوی آبی

ست مانتو بنفش با روسری یاسی یا بالعکس مانتو یاسی یا روسری بنفش تیره هر دو باعث می شوند فردی آرام و مهربان به نظر برسید و نمادی از اصالت، ثروتمندی و اسرارآمیز بودن هستند. اگر دوست دارید استایل دلربایی داشته باشید ترکیب یاسی و بنفش مایل به سرخابی یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید.

 

روسری طرح دار صورتی و بنفش

صورتی یک رنگ قرمز بسیار روشن است که از ترکیب قرمز و سفید به دست می آید. در رنگ بنفش نیز قرمز و سفید وجود دارد. این دو در کنار هم استایل گرم و پرانرژی را به وجود می اورند. ترکیب این دو رنگ استایل تابستانه بسیار زیبایی خواهد بود.

 

روسری مشکی و بنفش

مشکی همانند سفید و کرم یک رنگ خنثی است و می توان آن را با هر رنگ مانتویی ست کرد. روسری مشکی در بین خانم ها طرفداران بسیار زیادی دارد. کمتر خانمی است که حداقل یک روسری مشکی در کمد لباسش نداشته باشد. تیپ مانتو بنفش و روسری مشکی هم برای تابستان و هم برای زمستان مناسب می باشد. البته اکثر خانم ها ترجیح می دهند به دلیل گرمی هوا در تابستان و رنگ مشکی روسری که گرما را به خود جذب می کند از روسری مشکی و پالتو کلاسیک بنفش برای استایل زمستانه خود استفاده کنند. این استایل وقتی با یک بوت ساق بلند مشکی و کیف مشکی نیز ست شود بسیار زیبا و فریبنده خواهد بود و مخصوص قرار ملاقات های شبانه در فصل زمستان است.

مانتو بادمجانی یکی از زیباترین طیف رنگ های بنفش را دارد که در کنار روسری مشکی فوق العاده دلربا خواهد بود. از طرف دیگر، مخصوص آن دسته خانم هایی است که مانتو شیک رنگ تیره دوست دارند.

بیشتر بخوانید  با کتونی چی بپوشیم؟

ست روسری با مانتو بنفش

روسری زرد و مانتو بنفش

رنگ زرد در چرخه رنگ ها مکمل رنگ مشکی است. این استایل مخصوص فصل زمستان است. البته زرد از ان دسته رنگ هایی است که باید با احتیاط پوشید اما در کنار بنفش بسیار زیبا جلوه می کند. می توانید از انواع روسری های طرح دار زرد-بنفش استفاده کنید.

 

با مانتو بنفش چه روسری ست کنیم؟ | گالری مانتو میرداماد

ست مانتو بنفش با روسری زرد

با مانتو بنفش چه روسری ست کنیم؟ | گالری مانتو میرداماد

روسری طرح دار آبی و بنفش

یکی دیگر از استایل های زمستانی زیبا و فریبنده، ست روسری طرح دار آبی آسمانی با مانتو بنفش است. روسری شما می توانید ترکیبی از رنگ های آبی روشن، بنفش، مشکی یا سفید باشد. رنگ بنفش و آبی آسمانی و سفید هر سه از رنگ های پرطرفدار زمستانی هستند. ترکیب آنها در کنار هم استایل زمستانه شیک و دوست داشتنی بوجود می آورد.

 

با مانتو بنفش چه روسری ست کنیم؟ | گالری مانتو میرداماد

مانتو بنفش و روسری طرح دار

با مانتو بنفش چه روسری ست کنیم؟ | گالری مانتو میرداماد

روسری طلایی و مانتو بنفش

مانتو بنفش مثل مانتو شانتن آستین پاکتی با روسری طلایی استایل بسیار شیک و لاکچری می باشد که مخصوص مهمانی ها و مجالس رسمی است. اگر قصد شرکت در مهمانی زمستانه ای را دارید ست روسری طلایی، کیف و کفش طلایی و مانتو بنفش مایل به قرمز یا شرابی بنفش را امتحان کنید. طلایی و بنفش گرچه متضاد هم هستند اما در ترکیب با یکدیگر بسیار زیبا خواهند بود. به ویژه اگر مانتو شما مجلسی باشد روسری طلایی در کنار طلا و جواهرات بسیار چشم نواز خواهد بود.

 

روسری بنفش و مانتو بنفش

و در انتها میرسیم به خانم هایی که دوست دارند سر تا پا بنفش بپوشند. تیپ سر تا پا بنفش فوق العاده رمز آلود و فریبنده خواهد بود. یک استایل های خاص و متفاوتی زمستانی است که می توان گفت هر کسی سراغ آن نمی رود. انتخاب درست کیف و کفش و اکسسوری ها در تیپ سر تا پا بنفش اهمیت زیادی دارد و زیبایی استایل شما را چند برابر می سازد.

شما می توانید طیف های مختلف رنگ بنفش را با هم ست کنید. به عنوان مثال، اگر مانتو شما بنفش مایل به آبی است می توانید آن را با روسری بنفش یاسی، بنفش تیره یا بادمجانی ست کنید.

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */