وبلاگ

برای مانتوی طوسی چه شالی بپوشیم

برای مانتوی طوسی چه شالی بپوشیم ؟

مانتو ، شال و روسری جزو اصلی ترین لباس های بانوان ایرانی است و برای شیک پوشی باید این سه گزینه را مورد توجه قرار داد زیرا هر چه رنگ شال یا روسری شما با مانتویتان متناسب تر باشد شما خوش پوش تر و خوش تیپ تر به نظر خواهید رسید.

یکی از دغدغه های هر بانوی ایرانی این است که چه مانتویی  با چه شالی ست میشود.رنگ طوسی از محبوب ترین رنگ های مانتو مباشد و در ادامه سوالی اساسی مطرح میشود که برای مانتوی طوسی چه شالی بپوشیم ؟

مانتو طوسی

در تقسیمات رنگ ها ، طوسی به دو دسته­‌ی طوسی گرم و طوسی سرد تقسیم می‌ گردد. همه ی  طیف‌های این رنگ که دارای مقداری کرمی یا بژ و خاکی باشند در دسته ی طوسی گرم قرار می گیرند . برای درک بهتر موضوع باید گفت که هر رنگ طوسی که مایل به طلایی باشد طوسی گرم است و طوسی مایل به نقره ای در دسته ی طوسی سرد قرار میگیرد .

رنگ طوسی یک رنگ خنثی است و میتواند با بسیاری از رنگ ها ست شود . با توجه به مطالب گفته شده اگر مانتوی شما از گروه طوسی گرم می باشد با رنگ های سرد همچون آبی ،سبز ،و… بهتر ست میشود و چنانچه رنگ مانتو، طوسی سرد است طیف رنگ های گرم مانند قرمز ، نارنجی و… انتخاب مناسبی می باشد .

ذکر این نکته نیز لازم است که در فصول سرد سال بهتر است از رنگ های گرم استفاده شود.

 

مانتوی طوسی با شال یا روسری صورتی

اگر یک مانتوی طوسی دارید اولین رنگی که به ذهنتان میرسد که با آن ست کنید صورتی است.

بیشتر بخوانید  مانتوی کوتاه را با چه شلواری ست کنیم

طیف های مختلف صورتی مانند هلویی ، گلبهی و پاستیلی یک استایل شیک با مانتوی طوسی ایجاد میکند و برای بهار، تابستان و پاییز بسیار مناسب است .

البته از آنجایی که رنگ صورتی ممکن است به هر کسی نیاید بهت است در انتخاب این ست بیشتر دقت شود.

 

خرید مانتو طوسیخرید مانتو سفیدخرید مانتو سفید

مانتوی طوسی با شال زرشکی یا قرمز

اگر یک مانتوی طوسی دارید ترکیب رنگ مانتوی طوسی با شال یا روسری قرمز و یا زرشکی بسیار شیک و چشم نواز میشود و میتواند خوش تیپ بودن شما را تضمین کند .

رنگ طوسی با قرار گرفتن در کنار قرمز یا زرشکی به استایل شما طراوت و انرژی میدهد . در محافل رسمی نیز از این ترکیب استفاده میشود و بسیار برای بانوانی که رنگ پوست سفیدی دارند مناسب می باشد.

اگر با مانتوی طوسی خود شال قرمز یا زرشکی انتخاب می کنید شلوار جین آبی و کیف یا کفش همرنگ شال می تواند کامل کننده ی ست شما باشد .

مانتوی طوسی به همراه شال بنفش

بنفش پیشنهادی در این ست ، بنفش ارغوانی یا بنفش با ته مایه‌­ی خاکستری و طوسی ست که به زیبایی در کنار هر نوع طوسی می­نشیند. این ست بسیار آرامبخش و ملایم است و استایلی کلاسیک و شیک ایجاد میکند که سبب جذابیت بیشتر شما میگردد و اگر رنگ طوسی مانتو ملایم تر باشد ترکیب ایجاد شده بینظیر خواهد شد

برای مانتوی طوسی چه شالی بپوشیم | گالری مانتو میرداماد برای مانتوی طوسی چه شالی بپوشیم | گالری مانتو میرداماد خرید مانتو طوسی

شال نارنجی و مانتوی طوسی

یکی از بهترین ترکیب  رنگ ها ، مانتوی طوسی با شال یا روسری نارنجی می باشد . بهتر است انتخاب رنگ نارنجی متناسب با طیف رنگ طوسی انجام شود برای مثال اگر طوسی مانتو روشن است شال نارنجی نیز روشن تر انتخاب شود و برای مانتوی با رنگ طوسی تیره شال نارنجی تند بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید  چرا مانتو به شلوار می چسبد

همچنین این ست برای بانوانی که پوست سبزه دارند بسیار مناسب است و سبب جذابیت بیشتر آن ها میشود.

 

ست مانتوی طوسی در کنار شال زرد

شال زرد در کنار مانتوی طوسی یک ست پرانرژی را ایجاد میکند رنگ زرد براق انبه ای به زیبایی در کنار طوسی سرد و کم رنگ می نشیند و بهتر است از رنگ های خنثی برای سایر اجزای ست استفاده گردد، در این حالت شلوار جین آبی ،کفش طوسی و کیف به رنگ شال به استایل شما جذابیت و زیبایی بسیاری می بخشد .

برای مانتوی طوسی چه شالی بپوشیم | گالری مانتو میرداماد

مانتوی طوسی به همراه شال سفید یا مشکی

دو رنگ سفید و مشکی رنگ های خنثی هستند که به خوبی با هر رنگی ست میشوند و رنگ طوسی نیز از این قاعده مستثنی نیست .

بنابراین با مانتوی طوسی می توانید از شال یا روسری مشکی یا سفید  طرح دار استفاده کنید که در این میان شال مشکی ساده انتخاب بهتری ست زیرا سبب میشود مانتوی شما بیشتر به چشم بیاید.

 

مانتوی طوسی و شال سرمه ای

شما میتوانید مانتوی طوسی خود را با شال سرمه ای ست کنید و برای تکمیل آن از یک شلوار جین و کفش کتونی استفاده کنید . استفاده از ست طوسی ­- سرمه ای برای بانوانی که بیشتر از شال یا روسری مشکی استفاده میکنند و خیلی اهل رنگ های شاد نیستند مناسب است.

 

مانتوی طوسی همراه با شال سبز

تقریبا هر رنگ شال سبزی که داشته باشید با مانتو طوسی ست می­‌شود. شما می توانید با استفاده از شال سبز به همراه مانتو طوسی به راحتی  به تیپ و استایل خود طراوت و سرزندگی ببخشید زیرا این ترکیب رنگ جلوه­‌ی منحصر به فردی به وجود می آورد .

بیشتر بخوانید  از کجا مانتوی شیک بخریم

برای هماهنگی بیشتر این دو رنگ در کنار هم می‌­توانید از رنگ سبز متمایل به زرد ، سبز سدری، سبز زیتونی یا سبزهای ملایم پاستیلی استفاده کنید.

برای شلوار این ست می‌­توانید از جین­‌ روشن و برای بقیه‌­ی اجزای ست از خانواده رنگ‌­های آبی استفاده کنید .­

رنگ سبز نیز با قرار گرفتن در کنار طوسی یک ترکیب رنگی زیبا ایجاد می کند؛ به ویژه اگر سبز یاقوتی و یا سبز آبی در این ست استفاده شود . این ست رنگی مناسب فصل های بهار و تابستان می باشد.

 

شال یا روسری آبی در کنار مانتوی طوسی

آبی از آن دسته رنگ‌­هایی­ است که با بیشتر رنگ­‌ها به خوبی ست می شود؛ به خصوص با طوسی که یک رنگ خنثی و منعطف است.

طیف رنگ آبی از آبی ملوانی روشن تا فیروزه‌­ای با طوسی­‌ روشن ترکیب چشم‌­نوازی و زیبایی را به وجود می­‌آورد .

 

در نظر داشته باشید که در ست مانتو طوسی، هرگز از رنگ قهوه‌ای استفاده نکنید .

زیرا این دو رنگ با یکدیگر تناسب ندارند و نکته ی دیگر که حتما باید به آن توجه داشته باشید این است که برای ست کردن مانتوی طوسی باید در حداقل ۶۰ درصد از پوشش شما این رنگ وجود داشته باشد و بقیه پوشش خود را با رنگ‌هایی که به آن اشاره شد کامل کنید .

 

برای مانتوی طوسی چه شالی بپوشیم | گالری مانتو میردامادبرای مانتوی طوسی چه شالی بپوشیم | گالری مانتو میرداماد

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */