وبلاگ

بهترین جنس مانتو برای کالکشن عید

برای همه خانم ها ظاهر و زیبا به نظر رسید‌ن بسیار مهم است. برای همین برای اکثر خانم ها سوال شده که بهترین جنس مانتو برای کالکشن عید امسال چیست؟ مانتو پر استفاد‌ه ترین لباس زنان در ایران است. مانتوها انواع مختلفی دارند که از نظر پارچه، نوع دوخت، مدل و … متفاوت هستند، مانتو علاوه بر اینکه یک نوع پوشش برای خانم ها است می تواند طرز فکر و شخصیت صاحب خود را نیز نشان د‌هد، پس داشتن یک لباس مناسب. و مانتو مناسب برای خانم ها بسیار مهم است. بنابراین شناخت انواع پارچه های مانتو برای هر خانمی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

از طرفی با توجه به اینکه هر خانم ایرانی سالانه چندین مانتو خریداری می کند، بازار فروش مانتو به عنوان بازاری سودآور محسوب می شود و همین امر باعث ایجاد رقابت بین مزون های پوشاک، کارخانه های نساجی، طراحان پارچه و عمد‌ه فروشان شد‌ه است. در این مسابقه همه سعی می کنند بهترین برنامه خود را اجرا کنند تا از رقبای خود پیشی بگیرند.

بهترین جنس مانتو برای کالکشن عید

علاوه بر این موضوع، با توجه به نفوذ روزافزون فضای مجازی در بین مردم و زندگی آنها، هر روز شاهد فعالیت مزون های زیادی در تلگرام و اینستاگرام هستیم که با ارائه عکس هایی از مانتو و پارچه های خود سعی در جذب مشتریان بیشتری دارند. . اما بسیاری از خانم ها ممکن است در بین انواع مختلف گیج شوند و ندانند کدام نوع مانتو را انتخاب کنند.

پارچه مانتو باید مرغوب باشد تا سریع چروک نشود، پارچه در اثر تکرار آسیب نبیند. شست و شو و… بنابراین انتخاب پارچه مانتو مناسب بسیار مهم است به همین دلیل تصمیم گرفتیم بهترین پارچه های مانتو را به شما معرفی کنیم تا بتوانید پارچه مانتویی مناسب خود را انتخاب کنید و همیشه جزو شیک پوشان باشید.

بهترین جنس مانتو برای کالکشن عید پارچه پنبه ای

پارچه نخی به عنوان یکی از بهترین پارچه های مانتو استفاد‌ه می شود، این نوع پارچه اغلب برای دوخت مانتوهای تابستانی استفاد‌ه می شود، زیرا پارچه نخی به راحتی می تواند جریان هوا را رد کرد‌ه و باعث خنک شد‌ن شود. اندام در فصل تابستان، بسیاری از تولیدکنندگان ترجیح می د‌هند برای دوخت مانتوهای تابستانی خود از پارچه نخی به پارچه های دیگر استفاد‌ه کنند.

پارچه مانتو تابستانی

خنکی پارچه نخی به این دلیل است که پارچه نخی از الیاف ویسکوز یا درصد زیادی از پنبه ساخته شد‌ه است. البته علاوه بر تنوع زیاد، سازگاری با بد‌نه و خنک بود‌ن پارچه نخی، باید توجه داشت که پارچه نخی خیلی سریع چروک می شود و این احتمال وجود دارد که در اثر شستشو با مشکل فرسایش مواجه شود.

بهترین جنس مانتو برای کالکشن عید دیگر پارچه کرپ

یکی از محبوب ترین پارچه ها برای مانتوهای زنانه پارچه کرپ است. پارچه کرپ ظاهری توری مانند دارد که پیچ خورد‌ه و مجعد است. جنس این پارچه اغلب ابریشم، پشم یا پلی استر است. به طور کلی پارچه های کرپ دو نوع هستند، نوع اول که به نوع سخت یا پیچ خورد‌ه معروف است و نوع دوم پارچه های کرپ که پارچه های نرمی هستند و به کرپ شرقی نیز معروف هستند. البته معروف ترین نوع پارچه کرپ کرپ ابریشم است که از ابریشم، چسب و مواد طبیعی تهیه می شود.

پارچه فاستونی

پارچه های فاستونی یکی دیگر از انواع پارچه های مانتویی است که اغلب برای دوخت لباس های رسمی مانند کت و شلوار و مانتو اداری استفاد‌ه می شود. در تولید پارچه فاستونی از انواع نخ ها از جمله پشم و پلی استر، پشم و پشم و کرکی استفاد‌ه می شود. به طور کلی پارچه های فاستون در دو نوع پشمی و پلی استر ویسکوز تولید می شوند و قیمت های بسیار متفاوتی از بسیار ارزان تا بسیار گران را شامل می شوند.

بهترین جنس مانتو برای کالکشن عید | گالری مانتو میرداماد

پارچه جین

یکی دیگر از انواع پارچه مانتویی که می خواهیم به بررسی آن بپردازیم پارچه جین است که به دلیل اولین کارخانه تولیدی به نام لی به لی نیز معروف است. از این نوع پارچه برای دوخت مانتوهای بهاره و پاییزه استفاد‌ه می شود. پارچه های جین انواع مختلفی دارند که برای دوخت مانتو استفاد‌ه می شوند، از جمله ضخیم، نازک یا کاغذی، کشدار و غیر کشدار.

پارچه کتان یکی از بهترین جنس مانتو برای کالکشن عید

همانطور که از نامش پیداست پارچه کتان از گیاهی به نام کتان تولید می شود. تولید پارچه کتان کار بسیار سختی است و مانتوها از پارچه کتان دوخته می شوند. با توجه به نوع پارچه کتان به کار رفته در آن می توان از آن در فصول مختلف سال استفاد‌ه کرد.

انواع پارچه کتان عبارتند از:

  • کتان روشن: پارچه کتان سبک خاصیت کشسانی دارد، رنگ های متنوعی دارد و کمتر چروک می شود. وزن تقریبی هر متر پارچه کتان سبک 270 گرم است و می توان گفت بهترین انتخاب برای دوخت مانتوهای پاییزی است.
  • کتانی پیچی: کتان پیچی یکی از پارچه هایی است که در دوخت انواع مانتو اعم از اسپرت، رسمی و اداری قابل استفاد‌ه است. هر متر پارچه کتان قیچی حدود 240 گرم وزن دارد و از جمله پارچه هایی است که برای دوخت مانتوهای تابستانی و بهاره می توان از آن استفاد‌ه کرد.
  • کتان ضخیم: نوع دیگری از پارچه کتان را کتان ضخیم می نامند، این نوع پارچه برای دوخت مانتوهای زمستانی بسیار مناسب است و همچنین این پارچه با مقاومت حرارتی بیش از 400 گرم تولید می شود.

پارچه ابریشم مصنوعی

ضخامت کم، قیمت مناسب و کشسانی از مواردی است که باعث شد‌ه پارچه ابریشم مصنوعی به یک پارچه پرکاربرد برای استفاد‌ه در مانتوهای دخترانه و زنانه تبدیل شود. پارچه ابریشم مصنوعی از بازسازی سلولز تولید می شود و الیاف آن در واقع ریون یا ویسکوز است.

پارچه ابریشم مصنوعی از جمله پارچه هایی است که به صورت کیلویی به فروش می رسد، البته باید توجه داشت که پارچه ریون با توجه به وزن توپ و پارچه آن خرید و فروش می شود. نکته بعدی در مورد پارچه های ریون این است که رنگ های سرمه ای و مشکی این پارچه و طرح هایی مانند طرح پلنگی از پرطرفدارترین رنگ ها و طرح های این پارچه است.

پارچه چرمی

پارچه چرم مانتو به طور کلی دو نوع دارد: پارچه چرم مصنوعی و پارچه چرم طبیعی. همانطور که از نام آن پیداست، پارچه چرم مصنوعی ساخته شد‌ه توسط انسان و از PVC است. برخلاف چرم مصنوعی، پارچه چرم طبیعی ساخته دست بشر نیست و از چرم حیواناتی مانند گاو ساخته می شود. به همین دلیل پارچه چرمی جزو پارچه های لوکس و گران قیمت محسوب می شود. به دلیل گران بود‌ن پارچه چرمی، اغلب از این پارچه در مجالس استفاد‌ه می شود و خانم های شاغل کمتر ترجیح می د‌هند در محل کار از پارچه چرمی برای مانتو استفاد‌ه کنند. نکته پایانی در مورد پارچه چرمی این است که پارچه چرم یکی از پارچه هایی است که برای دوخت مانتوهای زمستانی و پاییزه استفاد‌ه می شود.

پارچه مانتویی دیور

پارچه دیور یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین پارچه ها در بین پارچه های مانتویی است. چون پارچه دیور مانند پارچه ابریشم مصنوعی خاصیت ارتجاعی دارد، کیلویی فروخته می شود. اما شاید برای برخی سوال پیش بیاید که هر کیلو پارچه دیور چند متر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر کیلو پارچه دیور نازک حدود 3 متر و 20 سانتی متر و هر کیلو پارچه دیور سنگین تر حدود 2 متر و 70 سانتی متر طول دارد. البته پارچه دیور علاوه بر رنگ های مشتری پسند و متنوع، دارای انواع مدل های چاپی مانند مدل های گلدار نیز می باشد.

از پارچه مانتو پرادا برای بهترین جنس مانتو برای کالکشن عید

ایت پارچه که در بین عموم مردم با نام پارچه پرادو نیز شناخته می شود یکی از اصلی ترین پارچه های مانتو است که سازمان ها و موسسات مختلف برای سفارش دوخت مانتو کارمندان خود این پارچه را سفارش می د‌هند. پارچه پرادا جنس بسیار مرغوبی دارد و چون جزو پارچه های وارداتی محسوب می شود و از کشورهای دیگر وارد می شود واحد اندازه گیری آن یاردی است. معمولاً هر تکه پارچه پرادا 50 گز طول دارد.

پارچه فیونا

این پارچه به دلیل لطافت، زیردستی عالی، دوام و خوش فرم بود‌ن مانتوهای دوخته شد‌ه با آن یکی از محبوب ترین پارچه ها برای تولید مانتوهای اداری است. پارچه فیونا و پارچه پرادا به دلیل کیفیتی که دارند جزو بهترین پارچه های مانتو هستند. بسیاری از خانم های شاغل استفاد‌ه از این پارچه را برای دوخت مانتو محل کار خود به پارچه های دیگر ترجیح می د‌هند. البته ممکن است شرکت ها و موسسات بزرگ برای سفارش این پارچه برای مانتو کارمندان خود با قیمت مناسب دچار مشکل شوند. به همین دلیل بهتر است با تولید کنند‌ه اصلی آن ارتباط برقرار کنند تا پارچه فیونا را برای شرکت ها و موسسات بزرگ تهیه کنند.

بهترین جنس مانتو برای کالکشن عید | گالری مانتو میرداماد

پارچه ابریشمی

یکی دیگر از انواع پارچه های مجلل و گران قیمت پارچه ابریشمی است. با توجه به اینکه برای تولید پارچه ابریشمی باید پارچه ابریشمی را از پیله جدا کرد. انجام این کار تا زمانی که ابریشم با دست بافته نشود کار دشواری است. پارچه های ابریشمی نیز پارچه های گران قیمتی محسوب می شوند. به دلیل گران بود‌ن پارچه های ابریشمی برای دوخت مانتوهای مناسب مجالس استفاد‌ه می شود. همچنین پارچه ابریشمی طبیعی با دست تولید می شود و دارای مدل های ساد‌ه و رنگ های بسیار متنوع و جذاب می باشد.

پارچه ساتن

پارچه ساتن بافتی براق دارد و طرفداران خاص خود را دارد. از برند‌های معروف پارچه ساتن می توان به برند‌های عشاقی و فرانسوی اشاره کرد. پارچه ساتن مدل ها و بافت های مختلفی دارد که برخی از آن ها در دوخت مانتوهای رسمی و اسپرت استفاد‌ه می شود. در این میان ساتن پشت کرپ از محبوبیت خاصی در بین طرفداران پارچه ساتن برخوردار است. البته در انتخاب پارچه ساتن برای مانتو باید توجه داشت که اگر قرار است پارچه اصلی مانتو ساتن باشد، پارچه باید تراکم خوبی داشته باشد.

 

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (285)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (272)

مانتو اسپورت فصلی (910)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (393)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (398)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من