خرید شومیز و شلوار شیک 2023

خرید شومیز

خرید شومیز و شلوار شیک برای عید

در حالت عادی، خرید شومیز و شلوار می تواند یکی از معضل های بانوان باشد. زیرا جدا از قیمت ها، باید به دنبال ترکیب رنگ، سایز موردنظر و مدل های متفاوت بگردید و تازه باید توانایی ست کردن شومیز و شلوار خود را داشته باشید. بنابراین خرید این دو قلم، اصلا کار آسانی نیست. این مشکل در زمان عید، دو چندان می شود.

همه ما دوست داریم بهترین و شیک ترین لباس هایمان را در روز های اولیه عیدنوروز، به تن کنیم. بنابراین خرید های نزدیک عید واقعا برای بانوان دشوار و بسیار گیج کننده است. اولین توصیه ای که می کنیم، هیچوقت دقیقه نود خرید نکنید! هرچه جنس کهنه، رنگ و رو رفته و سایز های خیلی بزرگ یا کوچک برای اواخر اسفند باقی می ماند. بنابراین زمانی که بازار پر از بسته های خرید جدید می شود، بشتابید تا سرتان کلاه نرفته! در ادامه این مطلب با گالری مانتو میردماد همراه ما باشید تا اطلاعات جامع و کاملی به دست آورید.

 

خرید شومیز و شلوار شیک

خرید شومیز و شلوار در سال 2023

اما چگونه می توانیم یک دست شومیز و شلوار شیک برای عید بخریم تا درخور مجلس هایی که انتظارمان را می‌کشد، باشد؟ برای خریدن شومیز و شلوارهای عید، شما نیازمند آگاهی از استایل ها و ترندهای روز دنیا هستید که به راحتی دربازار می توانید مشاهده کنید. مولفه بعدی، توانایی شما در تشخیص رنگ و ترکیب شومیز و شلوار با یکدیگر است.

معمولا شلوار ها زیاد طرح چندانی ندارند و به مدل هایی مانند راسته، بوت کات و دمپا برای مجلس های رسمی و مهمانی ها انتخاب می شوند. جنس شلوارها اکثرا پارچه ای، کتان و یا در مواردی جین می باشد. اما شومیز ها به راستی می توانند یک کابوس بسیار بزرگ باشند. چرا که مدل ها بسیاری دارند و برای همه هیکل ها با رنگ پوست یا صورت مناسب نیستند. در موارد پایین، به شما چندین شومیز مناسب معرفی می کنیم که در عید بسیار شیک و کاربردی هستند.

  • شومیز حریر

اولین گزینه ما، شومیز حریر است. شومیز های حریر یکی از شیک ترین مدل های شومیز برای مجلس بوده که غالبا گشاد یا آزاد هستند و به همه هیکل ها با همه نوع سلیقه می آید. معمولا بیشتر شومیز ها از جنس حریر هستند که هم رنگ پذیری بسیار خوبی دارند و هم طرح های زیبا دارند.

یقه هفت و پاپیونی، بیشترین ظرفدار را بین شومیزهای حریری دارند. همچنین از لحاظ شلوار یا دامن، شومیزهای حریری به راحتی با هرچیزی ست می شوند. فقط در رنگ هایی که برای شومیزهای حریری انتخاب می کنید، دقت کنید. به دلیل جنس حریر، همه رنگ ها به صورت مات در می آید و رنگ های پاستلی یا خنثی بیشترین زیبایی را در شومیزهای حریری دارند.

 

  • خرید شومیز و شلوار طرح دار

شومیزهای طرح دار معمولا از طرح های بسیار شلوغ مانند گل ها یا آبرنگی پیروی می کنند. حتی ممکن است به صورت راه راه یا پلنگی طراحی شوند. این شومیزها بیشتر مناسب افراد لاغراندام هستند. رنگ هایی با پس زمینه قهوه ای یا سفید، به خوبی می تواند جلوه این شومیزها را دوچندان کنند. شومیزهای با طرح پلنگی همچنان موردعلاقه بانوان است و هیچ گاه از مد نمی افتد. بلکه از ترندی به ترند دیگر منتقل می شود.

بیشتر بخوانید  ترکیب رنگ ها در پوشاک پاییزی را بشناسید!

یقه های بسته یا پاپیونی با آستین های پرنسسی یکی از بهترین طرح های این نوع شومیز ها به کار می رود. بهترین نوع پوشش این شومیز، با دامن های بلند می باشد، ولی با شلوارهای جین بوت کات نیز به خوبی ست می شوند مخصوصا اگر جین موردنظر رنگ روشنی داشته باشد.

 

  • خرید شومیز و شلوار بلند

شومیزهای بلند ممکن است کمی حالت پیراهن های کوتاهی داشته باشند که در قسمت کمر، تنگ می شوند. این شومیزها را می توان یکی از زیباترین شومیزها برای عید دانست که با شلوارهای جین دمپاگشاد یا بوت کات به خوبی ست می شوند.

این شومیز ها معمولا برای همه خانم های جوان مناسب بوده و رنگ بندی ملایم دارند و از طرح های شلوغ بر روی این نوع شومیز، خبری نیست. شومیزهای بلند هم می توانند یک استایل رسمی به وجود بیاورند و هم می توانند با استفاده از کفش و کتانی یک استایل اسپرت به وجود بیاورند. اما مشخصا نمی‌توانید شومیزهای بلند را با دامن ها بپوشید. در ادامه این مطلب از گالری مانتو میداماد به بررسی شومیزهایی به سبک مردانه می پردازیم که طرفداران بسیار زیادی هم دارند.

 

  • شومیز های مردانه

ساده ترین نوع شومیز، شومیز های طرح پیراهن مردانه است که تقریبا هرخانمی، یک دست از این شومیز را دارد. ممکن است فکر کنید پوشیدن شومیز های با طرح پیراهن مردانه برای عید اصلا کار درستی نباشد و شما را ساده جلوه دهد، اما این نوع شومیزها علاوه بر سادگی که دارند، بسیار شیک هستند و یک وایب خوبی به دیگران می دهد.

شومیز طرح مردانه از هر رنگی پیروی می کند و از یقه مردانه یا هفت استفاده می کند. این طرح شومیز می‌تواند انتخاب خانم هایی باشد که دنبال زرق و برق نیستند و تنها می خواهند ساده و زیبا در مجلس ظاهر شوند. خوشبختانه شومیز مردانه با هر نوع شلواری ست می شود و فقط سعی کنید با دامن های کوتاه ست نکنید.

 

  • رنگ شومیز ها

رنگ شومیز ها، بسیار مهم و از اهمیت زیادی برخوردار هستند. شومیزها باید به پوست و موی شما بنشیند؛ جدا از اینکه چه استایل مو و چه سبک آرایشی می خواهید پیاده کنید. معمولا برای شومیزهای طرح دار از رنگ‌های شاد استفاده می گردد. سعی کنید در شومیزهای طرح دار زیاد از حد رنگ های شاد را انتخاب نکنید، اگرچه عید نماد رنگ های روشن می باشد. به طور کلی خرید شومیز و شلوار ست هم می تواند جذاب و خاص باشد.

بیشتر بخوانید  مدل مانتوهای مجلسی جدید 1401-2022

تک رنگ ها کاملا یک استایل مینیمال و دخترانه رقم میزنند. مخصوصا اگر انتخاب شما شومیز طرح مردانه باشد. معمولا تک رنگ ها از رنگ های پاستلی مانند آبی روشن، سبز پسته ای یا نسکافه ای و توسی بهره می‌برند. اگرچه ممکن است شومیزهای تک رنگ کمی برای مهمانی ها عید ساده به نظر برسند، اما بهترین انتخاب برای خانم هایی است که می خواهند تا حد ممکن جلب توجه نکنند.

رنگ های تیره مانند مشکی، قهوه ای پررنگ، تریاکی یا زرشکی و آبی کاربنی رنگ های مناسبی برای یک شومیز به نظر نمی رسد و بهتر است رنگ غالب در شومیزهای طرح دار نیز نباشد. اگرچه این رنگ ها معمولا به افراد ظاهری مرموزانه و سرد القا می کند، اما برای عید و مجلس نوروزی، چندان جالب به نظر نمی رسد.

                                                                                                  

 

چه شلوارهایی برای شومیزها مناسب هستند؟

انتخاب شلوار مناسب و ست با شومیز هم برای داشتن استایلی خاص و شیک بسیار اهمیت دارد.

شلوار بوت کات

 ترند پرطرفدار امسال که یکی از زیباترین شلوارهای دهه اخیر به شمار می آورد. بوت کات ها از بالای باسن تا ابتدای ساق تنگ بوده و از ساق پا کم کم گشادتر می شوند. تقریبا هر لباسی، با هر رنگی با شلوارهای بوت کات ست می شود. مخصوصا اگر یک کمربند بزرگ داشته باشید و شومیز خود را در شلوار قرار دهید، یکی شیک‌ترین استایل ها را برای خود رقم می زنید. جنس اصلی بوت کات معمولا جین بوده ولی از جنس های دیگر نیز استفاده شده است. خرید شومیز و شلوار بهتر است با هم صورت بگیرد تا به راحتی ست شوند.

شلوار مام استایل

 شلوارهای مام استایل پیشنهاد ما برای اکثریت شومیزها نیستند، اما با برخی از شومیزهای یقه هفت با آستین حلقه ای می تواند یک ست عالی باشد. شلوارهای مام استایل با جنس جین، بیشترین زیبایی را دارند و بهتر است در رنگ های روشن این نوع شلوارها را خریداری کنید. مام استایل به خوبی می تواند برای افراد کوتاه قد استایل مناسبی ایجاد کند. شلوارهای مام استایل تقریبا از باسن تا مچ گشاد هستند اما در حد شلوارهای بگ نیستند.

 

شلوار قد 90     

شلوارهای قد نود اکثرا تنگ بوده و پاچه شان بالاتر از مچ می باشد. این شلوارها تقریبا برای هر شومیزی مناسب هستند و نوع کتان و کاغذی، به استایل شما حالت رسمی و اداری می دهد. بهتر است شومیزهای حریر با یقه های پاپیونی یا شومیزهای طرح پیراهن مردانه را با این نوع شلوارها ست کنید. رنگ های مناسب برای این شلوار بیشتر رنگ های خنثی یا روشن ملایم مانند نسکافه ای، قهوه ای و توسی می باشد.

بیشتر بخوانید  ایجاد استایلی خاص با مانتو سفید تابستانی

 

شلوار راسته

شلوار راسته ها یکی از متداول ترین نوع شلوار می باشد که هیچگاه از مد کنار نمی رود. شلوارهای راسته شما را از سردرگمی نجات می دهند و زمانی که شلواری برای شومیز خود ندارید، شلوارهای راسته به دادتان می رسد! این شلوارها به هر نوع شومیز با هر رنگ و هر طرح می آیند و هیچ مشکلی ندارند. شلوارهای راسته در جنس کتان بسیار پرطرفدار هستند و حتی برخی در تابستان ها به تن می کنند! شلوارهای راسته از لحاظ رنگ بندی آزاد هستند و محدودیت ندارند.

 

شلوار اسکینی

حقیقتا شلوار اسکینی گزینه مناسبی برای بیشتر شومیزها نمی باشند. اما برای برخی افراد که عاشق ست کردن با شلوارهای اسکینی هستند، بهتر است شومیزهای با طرح پیراهن مردانه یا شومیزهای حریری استفاده کنند. شومیزهایی با یقه هفت نیز برای این مدل شلوارها بسیار مناسب می باشد.

شلوارهایی که در موارد بالا ذکر شد، تنها مدل هایی از شلوارها هستند که به خوبی با شومیزها ست می شوند. البته شلوارهای بگ، سرهمی و دمپا گشاد نیز می توانند با انواع شومیزها ست شوند اما در حال حاضر ترندی برای شومیزها نیست. به طور کلی خرید شومیز و شلوار از فروشگاه های معتبر ماند گالری مانتو میرداماد خیال شما را راحت می کند.

سعی کنید از رنگ های ملایم اما شاد و آرامش بخش در شومیزها برای مجالس عید خود استفاده کنید. جنس شلوار شما چندان مهم نیست زیرا همچنان با اختلاف زیادی جین ها در صدر پرطرفدارترین شلوارها هستند. اما اگر استایل رسمی تر و سردتری دوست دارید، حتما از شلوارهای پارچه ای و کتانی استفاده کنید.

 

خرید شومیز و شلوار شیک 2023

خرید شومیز و شلوار از گالری مانتو میرداماد 

شما برای خرید شومیز و شلوار چه فاکتور هایی را در نظر می گیرید؟ خرید از یک فروشگاه معتبر و با سابقه بسیار اهمیت دارد. در این صورت شما می دانید که جنس خریداری شده شما کیفیت و قیمت مناسبی دارد. گالری مانتو میرداماد یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مجموعه ها برای فروش انواع لباس، مانتو، شومیز و … است.

شما هم برای خرید شومیز و شلوار می توانیم وارد سایت این مجموعه شوید. تمامی تصاویر کارها به همراه قیمت های به روز رسانی شده در سایت گالری مانتو میرداماد موجود است. قطعاً خرید امن و آسوده را به صورت آنلاین در این مجموعه تجربه خواهید کرد.

در صورت بروز هرگونه سوال و یا مشکلی هنگام خرید، میتوانید با کارشناسان این مجموعه برقرار کنید. شومیز هایی با جنس های مختلف در این مجموعه به فروش میرسد. گالری مانتو میرداماد دارای بهترین جنس ها است. تمام مدل های روز که بسیار شیک و جذاب هستند را در فروشگاه گالری مانتو میرداماد مشاهده خواهید کرد.

امیدواریم  با مطالعه این مطلب اطلاعات مفیدی در مورد خرید شومیز و شلوار به دست آورده باشید.

 

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */