خرید مانتو عید با بهترین کیفیت

 همه چیز در مورد راهنمای خرید مانتو عید 

خرید لباس های عید بخصوص مانتوی عید برای بسیاری از خانم ها بسیار جذاب و لحظاتی خوش است. با فرا رسیدن فصل بهار و سالی جدید افراد تمایل دارند تا لباسهای تمیز و نو بر تن کنند. همانطور که طبیعت در فصل بهار نو می شود، ما هم به دنبال تمیز و نو کردن وسایل خود هستیم. قطعاً خرید یک ست جذاب و بی نظیر برای سال نو برای بسیاری از خانم ها خوشحال کننده است. به همین علت بسیاری از خانم ها در اواخر هر سال به دنبال بهترین و شیک ترین مانتوهای عید هستند. ما شما را در خرید مانتو عید راهنمایی خواهیم کرد.

معمولاً مانتوهای عید بر طبق مد هر ساله در فروشگاه ها موجود می شوند. حتماً شما هم به عنوان یک خانم زمان و هزینه زیادی را برای مانتو عید خود صرف کرده اید. اما گاهی پیش می آید که نتیجه مطلوبی را نمی گیرید. این موضوع بسیار ناراحت کننده است، اما دیگر نگران نباشید. در ادامه این مطلب از گالری مانتو میرداماد سعی داریم تا شما را در یک انتخاب بی نظیر برای راهنمای خرید مانتو عید آشنا کنیم.

 

بهترین راهکار برای خرید مانتو عید 

همانطور که می دانید هر ساله یک رنگ به عنوان رنگ سال ترند می شود. معمولا از آن رنگ بیشتر به عنوان رنگ مانتوهای بهاری استفاده می شود. افرادی که تمایل دارند همیشه طبق مورد پیش بروند، این موضوع را بسیار مهم و با ارزش می دانند. به طور کلی باید بدانید که انتخاب صحیح در مورد رنگ و مدل مانتو عید می‌تواند استایل شما را بی نظیر تر از همیشه کند. تنها کافی است که به نکاتی کوچک توجه داشته باشید.

همه ما می دانیم که بسیاری از افراد به خصوص خانم ها ترجیح می دهند در فصل بهار و روزهای اولیه سال جدید شیک پوش تر از همیشه به نظر برسند. اگر شما هم تمایل دارید تا استایل متفاوت را تجربه کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی نکاتی در مورد راهنمای خرید مانتو عید بپردازیم.

 

 

نکات طلایی در انتخاب مانتو عید

در انتخاب و خرید مانتو عید وجود دارد. با رعایت تمامی این موارد، استایل بهاری شما از همیشه زیباتر و شیک تر خواهد بود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با یک استایل بهاری جذاب آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید  مزایای استفاده از مدل کت دامن در سنین میانسالی

 

  • توجه به سن در انتخاب مانتو عید

توجه به سن و سال شما در انتخاب و خرید مانتوی بسیار اهمیت دارد. در واقع شما باید متانت و وقار خود را حفظ کنید. حتما برای شما هم پیش آمده است که خانمی را مشاهده کرده باشید که مانتو و پوشش متناسب با سنش بوده است. قطعاً خود شما هم حس خوبی پیدا نخواهید کرد.

معمولا خانم هایی که در سن جوانی هستند، به دنبال مانتوهایی با پارچه های شل هستند و یا مانتو هایی که حالت اسپرت داشته باشند. در مقابل خانم هایی که دارای سن و سال بیشتری هستند، به دنبال مانتو های خانمانه هستند.انتخاب مانتوهای ساده و یا طرحدار هم کاملا سلیقه ای است.

برخی از افراد همیشه به دنبال پارچه های ساده هستند و کلاً ساده پسند می باشند. اما برخی دیگر از خانم ها به دنبال مانتو هایی با طرح های متفاوت هستند. این موضوع کاملا سلیقه ای است ولی نمیتوان گفت کدام سبک زیباتر است. شما هم می‌توانید در انتخاب و خرید مانتو عید به نوع پارچه با توجه به سبک و سلیقه خود توجه کنید.

 

  • توجه به استایل خود در انتخاب عید و خرید مانتو عید

حتما به نوع فیزیک بدنی خود در خرید مانتو عید توجه داشته باشید. آن دسته از افرادی که آشنایی خوبی با استایل و بدن خود دارند، همیشه انتخاب های بسیار خوبی هم دارند. قطعاً داشتن یک استایل جذاب و بی نظیر اتفاقی نخواهد بود. شما در مرحله اول باید به شناخت کافی در مورد استایل خود برسید.

برای مثال حتی برای در نظر گرفتن قد مانتو باید به قد خود توجه داشته باشید. حتی به چاقی و لاغری خود هم باید توجه داشته باشید. آن دسته از خانم هایی که در کل ریز نقش هستند، بهتر است به دنبال مانتوهای با مدل پیله دار باشند. اگر جزء افرادی هستید که دارای اضافه وزن می باشید، بهتر است به دنبال مدل هایی با برش های راسته باشید. این مدل مانتو ها باعث می‌شود تا اندام شما بیشتر به حالت یک دست دیده شود و چاق تر از حد معمول هم دیده نشوید. در ادامه با گالری مانتو میرداماد همراه باشید تا به بررسی انتخاب و خرید مانتو عید 1402 بر اساس سایز بپردازیم.

بیشتر بخوانید  ست کردن لباس با رنگ سفید و مشکی

 

  • توجه به سایز

به دنبال مانتو هایی باشید که درست با اندام شما مطابقت دارد. منظور این است که دقیقا هم اندازه شما باشد. باید به گونه ای از بدن خود شناخت داشته باشید که مانتویی را انتخاب کنید که زیبایی های شما را بیشتر و عیب های اندام شما را بپوشاند. پوشیدن مانتوهای بیش از حد تنگ و یا مانتو هایی که بیش از حد گشاد هستند، به هیچ عنوان زیبا و جذاب نیستند و حتی ممکن است تأثیر منفی بر روی استایل شما داشته باشند.

بهترین راهکار این است که به دنبال مانتو هایی با اندازه اندام خودتان باشید. برخی از خانم ها باید به جنس پارچه مانتو های بهاره هم توجه بیشتری داشته باشند. برای مثال آن دسته از خانم هایی که وزن بیشتری دارند، بهتر است که به دنبال پارچه های کشی و لنین نباشند. در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه باشید تا با انتخاب بهترین مانتو عید متناسب با رنگ پوست بپردازیم.

 

خرید مانتو عید و مجلسی

  • خرید مانتو عید بر اساس رنگ پوست

یکی از مهمترین نکات در خرید مانتو عید توجه به رنگ پوست است. رنگ هایی مانند رنگ صورتی، آبی، طوسی روشن جزء بهترین رنگ ها برای خانم های با پوست تیره هستند. به طور کلی خانم هایی که دارای رنگ پوست تیره هستند، بهتر است از رنگ های گرم و تیره استفاده نکنند.

رنگ هایی مانند قهوه ای و آبی و رنگ های ملایم جزء بهترین رنگ ها برای خانم هایی هستند که رنگ پوست روشن دارند. این افراد بهتر است به دنبال رنگ های مانند قرمز، نارنجی و زرد نباشند و یامحتاطانه تر از این رنگ ها استفاده کنند. اگر شما هم به فکر خرید مانتو عید سال ۱۴۰۲ هستید، بهتر است ابتدا صبر کنید تا با ترندهای سال جدید بیشتر آشنا شوید. نوع پارچه، رنگ و حتی مدل های متفاوتی هر ساله مد می شوند.

به طور کلی بیشتر ترندهای هر ساله در بیشتر فروشگاه ها موجود می شود. شما می‌توانید جدیدترین و شیک ترین مانتوهای سال ۱۴۰۲ را در سایت گالری مانتو میرداماد مشاهده کنید. معمولاً در سال جدید خانم ها ترجیح می دهند بیشتر به دنبال مانتو های مجلسی و شیک تر باشند، زیرا در اوایل سال مهمانی ها و دید و بازدید ها بسیار بیشتر است.

 

 

  • استفاده از اکسسوری در استایل

استفاده از اکسسوری های مختلف را در استایل خود فراموش نکنید.یک گوشواره بسیار زیبا و یا حتی یک کیف کوچک دستی می تواند استایل شما را بسیار متفاوت تر و جذاب تر کند. به طوری که به جرأت می‌توان گفت تاثیر اکسسوری ها در یک استایل حسابی شگفت انگیز است.

بیشتر بخوانید  جذاب ترین هارمونی ها برای مانتو

شما می توانید استفاده از اکسسوری ها را هم با توجه به نوع پوشش خود در نظر بگیرید. حتماً مناسب ترین شال و روسری را باتوجه به مانتو بهاره خود انتخاب کنید. اگر پارچه مانتو شما طرح دار است، به دنبال روسری و یا شال کاملاً ساده باشید.

در مقابل اگر شال و روسری شما دارای طرح های شلوغ است، از پارچه مانتو های ساده تر استفاده کنید. این موضوع شاید در ابتدا کمی پیش پا افتاده به نظر برسد، اما باید بدانید که توجه به همین نکات ریز تاثیر شگفت انگیز در استایل شما خواهد داشت.

 

توجه به قد مانتو در خرید مانتو عید

  • توجه به قد

اگر شما خانومی قد بلند هستید، بهتر است به دنبال مانتو های بیش از حد بلند نباشید، زیرا این مانتو ها شما را بلندتر نشان می دهند. اما اگر قد شما به نسبت کوتاه است، انتخاب مانتو های بلند می تواند گزینه خوبی باشد. تمامی این موارد جزء اصول مهم برای داشتن یک استایل متفاوت و بی نظیر است. شما با هر قد و سایزی با توجه به نوع بدن خود می‌توانید بهترین استایل را داشته باشید، در صورتی که بهترین انتخاب ها را انجام دهید.  در بهار سال 1401 انواع مختلفی از مانتوهای به روز و مدرن در گالری مانتو میرداماد موجود می شود. در سایت این مجموعه تصاویر کارها به همراه قیمت ها قابل مشاهده است.

 

 

 خرید مانتو عید از گالری مانتو میرداماد 

شما می‌توانید برای مناسبت ها و فصول مختلف به وبسایت مجموعه گالری مانتو میرداماد مراجعه کنید. این مجموعه با دارا بودن بهترین طراحان و کارشناسان، جذاب ترین و به روز ترین لباس ها و مانتو ها را در فروشگاه و سایت خود موجود می کند.

با مراجعه به سایت این مجموعه به راحتی می توانید خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید. کیفیت خوب به همراه مناسب ترین قیمت از جمله مواردی است که شما را ترغیب به خرید لباس و مانتو از گالری مانتو میرداماد می کند.

امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات خوب و مفیدی در مورد خرید مانتو عید در سال ۱۴۰۲ به دست آورده باشید.

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */