ترکیب رنگ ها در پوشاک پاییزی را بشناسید!

 ترکیب رنگ ها در پوشاک پاییزی

با فرا رسیدن فصل پاییز، افراد به فکر استایل های متفاوت و زیباتر هستند. همانطور که می دانید پاییز فصل زیبایی ها است. اگر شما هم می خواهید که که در فصل پاییز، استایلی بی نظیر جذاب داشته باشید، تنها کافی است که با بهترین ترکیب رنگ ها در این فصل آشنا باشید. در فصل پاییز رنگ هایی وجود دارند که بسیار زیباتر و دلنشین تر هستند. ترکیب رنگ ها در پوشاک پاییزی بسیار متفاوت و جذاب است.

حتماً شما هم می خواهید بدانید که چطور باید این زنگ ها را به بهترین شکل ممکن با یکدیگر ست کرد. اگر شما به ترکیب رنگ ها در فصل پاییز هم دقت کرده باشید، متوجه می شوید که تمامی رنگ ها در طبیعت به طور شگفت انگیزی وجود دارند. جالب است بدانید که رنگ ها از طبیعت به زندگی انسان ها روانه شده اند. به این صورت می‌توان گفت که هر کدام از رنگ ها نشان دهنده عواطف و احساسات هستند. ما در این مطلب به شما آموزش می دهیم تا با ترکیب رنگ ها در پوشاک پاییزی آشنا شوید.

 

ترکیب رنگ ها در پوشاک پاییزی

آشنایی با بهترین ترکیب های رنگ در لباس

در درجه اول باید بدانید که رنگ های متفاوت می توانند استایل و پوشش شماره حسابی تغییر دهند. اما باید بدانید که اگر با ترکیب رنگ ها آشنا نباشید، ممکن است شاهد تحولی مثبت نباشید. منظور این است که ترکیب اشتباهی رنگ ها می تواند حسابی استایل شما را زشت کند. اما در مقابل اگر با ترکیب رنگ ها آشنا باشید، می‌توانید بهترین و بی نظیرترین استایل ها را در تمامی فصول به خصوص در فصل پاییز داشته باشید.

منظور از بهترین ترکیب رنگ ها تنها رنگ های سفید و سیاه نیست. شما می توانید از انواع مختلفی از رنگ ها در لباس های خود استفاده کنید و همچنان بدرخشید. تحولی مثبت در دنیای رنگ ها را جدی بگیرید. قطعاً زیبایی در استایل با آگاهی و دانش ایجاد می شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کامل در مورد ترکیب رنگ ها در پوشاک پاییزی به دست آورید.

 

 

بررسی ترکیب رنگ های خنثی و رنگ های گرم

در ابتدا باید بدانید که به طور کلی رنگ ها به سه دسته رنگ های گرم، سرد و خنثی تقسیم بندی می‌شوند. استفاده از رنگ های گرم در کنار رنگ های خنثی یکی از بی نظیرترین نزدیکترین ترکیبات در پاییز است. برای مثال شما می توانید از یک دامن به رنگ قهوه ای با یک پیراهن به رنگ سفید و با ترکیبی از مشکی ست کنید. استفاده از یک رژ لب قرمز هم می تواند تکمیل کننده استایل شما باشد و تاثیر شگفت انگیزی به وجود بیاورد. در واقع باید بدانید که استفاده از ترکیب رنگ ها در یک استایل زیبا اصلا کار سختی نیست.

بیشتر بخوانید  مدل های جذاب مانتو مزونی که میتواند شما را خاص تر کند + تصاویر مانتو

همه ما می‌دانیم که فصل پاییز به فصل زیبایی ها و عکاسی معروف است. با ریزش برگ های رنگارنگ بر روی زمین این فضایی بسیار زیبا و شگفت انگیز برای گرفتن عکس های هنری فراهم می شود. در این بین اگر شما یک استایل مناسب و جذاب هم داشته باشید، بهترین عکس ها را به عنوان یادگاری ثبت خواهید کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی ترکیب رنگ ها در پوشاک پاییزی بپردازیم.

 

آشنایی با ترکیب رنگ های گرم با رنگ کرمی

تصور کنید که در آب و هوای پاییزی یک پالتو کرمی بسیار زیبا بر تن کرده اید. معمولا رنگ های کرمی در فصل پاییز طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین علت در ادامه به بررسی پالتو کرمی با رنگ های گرم می پردازیم.

قطعاً یک شلوار قهوه ای با بافت زرشکی و کفش مشکی همراه با یک پالتو کرمی می تواند یک استایل فوق العاده جذاب را برای شما ایجاد کند. البته باید بدانید که این سبک استایل را می‌توانید در مراسمات رسمی و یا نیمه رسمی خود استفاده کنید. به طور کلی باید بدانید که رنگ کرمی می تواند تکمیل کننده بسیاری از رنگ های گرم در فصل پاییز باشد.

 

 ترکیب رنگ های طبیعی پاییز

در فصل پاییز رنگ های بسیار متفاوتی را در طبیعت مشاهده می کنیم. از جمله این رنگ‌ها می‌توان به رنگ نارنجی، زرد، قرمز و … اشاره کرد. در این فصل افراد تمایل دارند تا از رنگ های پاییزی در استایل های خود استفاده کنند و به نوعی با طبیعت ست شوند. اگر شما هم علاقه زیادی به رنگ های پاییزی دارید، حتماً از این نوع رنگ ها در استایل خود استفاده کنید. برای مثال می‌توانید از پالتو نارنجی همراه با کیف و کفش زرشکی استفاده کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد ترکیب رنگ ها در پوشاک پاییز به دست آورید.

بیشتر بخوانید  معرفی چند مدل مانتو مجلسی

 

 

ترکیب صحیح رنگ ها در پوشاک پاییزی

جذابیت رنگ سبز در استایل های پاییز

شما گاهی در فصل پاییز می توانید از رنگ سبز استفاده کنید. رنگ سبز هم نشانی از فصل های پاییز و زمستان است. رنگ هایی مانند قرمز، نارنجی و … هم رنگ های مکمل این رنگ به حساب می آیند. در نتیجه استفاده از رنگ های مکمل هم می تواند جذابیت استایل شما را چندین برابر کند.

 

 بررسی رنگ آبی در ترکیب رنگ های پاییزی

استفاده از رنگ آبی در فصل پاییز خیلی پرطرفدار نیست. در واقع از رنگ آبی بیشتر در فصل تابستان استفاده می‌شود. اما اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به رنگ آبی دارید، می توانید از مکمل رنگ آبی یعنی رنگ نارنجی استفاده کنید. در این صورت استایل شما بسیار شیک تر خواهد شد و در واقع یک سبکی بسیار زیبا را برای خود ساخته اید.

 

استفاده از رنگ های خنثی در فصول مختلف

استفاده از چندین رنگ خنثی در تمامی فصول سال امکان پذیر است. شما حتی در فصل پاییز هم می توانید از چندین رنگ خنثی در استایل خود به کار ببرید. معمولا رنگ های خنثی در کنار یکدیگر زیبایی استایل شما را چندین برابر می کنند. شما به سادگی می توانید چند ترکیب رنگ خنثی را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب بقا ما همراه باشید تا در مورد ترکیب رنگ بنفش با رنگ های خنثی صحبت کنیم.

 

ترکیب رنگ بنفش با رنگ های خنثی

آیا تا به حال به ترکیب رنگ بنفش با رنگ های خنثی در فصول مختلف فکر کرده‌اید. تفاوتی ندارد که از رنگ بنفش تیره یا روشن استفاده کنید. به طور کلی در گل بنفش با رنگ های خنثی مانند سفید، سیاه، طوسی و خاکستری بیشترین سنخیت را دارد. اما اگر تمایل دارید که از رنگ بنفش در فصل پاییز استفاده کنید، بهترین راهکار این است که بنفش تیره را برای استایل خود در نظر بگیرید.

حتی می توانید از طیف های مختلف رنگ بنفش در استایل خود استفاده کنید. این سبک هم می تواند بسیار جذاب و شگفت انگیز باشد. توجه داشته باشید که در فصل پاییز از لباس های اور سایز در مدل های مختلف مانند کت، ژاکت و … استفاده کنید. در این صورت استایل پاییزی شما تکمیل می شود.

 

 

ترکیب رنگ زرد و سبز در فصل پاییز

در فصل پاییز برگ ها به رنگ های مختلفی مانند زرد، سبز، نارنجی و قرمز وجود دارند. زمانی که صحبت از ترکیب رنگ ها می شود، باید بدانید که بهترین استاد برای ترکیب رنگ طبیعت است. هنگامی که به چمن ها نگاه می‌اندازید، ممکن است چشم شما در میان چمن های سبز به برخی چمن های زرد هم بخورد. به طور کلی ترکیب زرد و سبز در کنار هم در فصول مختلف بسیار جذاب است.

بیشتر بخوانید  مهم ترین اصول ست کردن مانتو با شال و روسری

شما می توانید از این ترکیب هم در فصل بهار ، تابستان و هم در فصل پاییز ، زمستان استفاده کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی ترکیب رنگ نارنجی و مشکی در فصل پاییز بپردازیم.

 

رنگ نارنجی و مشکی

ترکیب رنگ نارنجی و مشکی یکی از پرطرفدار ترین و جذاب ترین ترکیب ها در فصل پاییز است. در واقع یک استایل نارنجی و مشکی می‌تواند جذابیت استایل شما را تا چندین برابر بیشتر کند. شما با این ترکیب حتی در مجالس هم می توانید حسابی بدرخشید.

همه ما می دانیم که رنگ مشکی با بسیاری از رنگ ها ست می شود. اما قطعاً ترکیب رنگ مشکی با رنگ نارنجی در فصل پاییز شگفتی دیگری به ارمغان می آورد. مشکی از آن دسته از رنگ هایی است که در کمد لباس های شما ضروری است. اکنون با فرا رسیدن فصل پاییز توصیه می شود که یک پالتو، کت و یا ژاکت به رنگ نارنجی تهیه کنید و همراه با لباس های مشکی خود ست کنید.

 

خرید مانتو پاییزی از گالری مانتو میرداماد

گالری مانتو یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مجموعه های فروش مانتو، شومیز و … در سطح تهران است. شما در هر کجا که ساکن هستید می توانید از طریق سایت این مجموعه بهترین خرید را تجربه کنید. در سایت گالری مانتو میرداماد تمامی لباس های مناسب برای فصول مختلف همراه با تصاویر موجود است.

شما می توانید جذاب ترین و شیک ترین استایل ها را در این مجموعه مشاهده کنید. کیفیت تمامی کارها در مجموعه گالری مانتو میرداماد بسیار بالا است. در واقع با قیمت کاملا مناسب و منصفانه خرید خود را نهایی خواهید کرد.

امیدواریم  با مطالعه این مطلب اطلاعات خوب و مفیدی در مورد ترکیب رنگ ها در پوشاک پاییزی به دست آورده باشید.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */