وبلاگ

خرید مانتو پوشیده

راهنمای خرید مانتو پوشیده 

همانطور که می‌دانید مانتوها یکی از پوشش های اصلی برای مردم کشور ما هستند. در واقع می توان گفت پوشش ها و لباس ها جزئی از فرهنگ موقعیت اجتماعی افراد به حساب می آیند. انتخاب شما برای مانتو به چه صورت است؟ چه سبک مانتو هایی را بیشتر پسند می کنید؟ مدل های متنوعی از مانتو پوشیده حتی به سبک عربی برای خانم ها در فروشگاه ها و مزون ها موجود است. خرید مانتو پوشیده برای بسیاری از مراسمات مناسب است.

مانتو ها نوعی از پوشش های اصلی و به عنوان وقار و زیبایی بانوان هستند. انتخاب مانتو برای بسیاری از خانم ها بسیار چالش برانگیز است. شما هنگام خرید مانتو پوشیده به چه نکاتی توجه می کنید؟ آیا انتخاب و خرید مانتو پوشیده برای شما مشکل است؟ در ادامه این مطلب با گالری موضوع میرداماد همراه ما باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد راهنمای خرید مانتو پوشیده به شما بدهیم.

 

خرید مانتو پوشیده از گالری مانتو میرداماد

آشنایی با مانتو پوشیده به سبک عربی

به طور کلی مانتوهای عربی به مانتوهای بلند، راحت و در عین حال شیک و جذاب شناخته شده اند. مانتو پوشیده عربی می تواند یکی از ایده آل ترین و بهترین گزینه ها برای شما بانوان عزیز باشد که تمایل دارید در مراسم برای مهمانی های خود در عین وقار،شیک پوش باشید.

مانتوهای عربی به گونه ای هستند که ترکیبی از پوشش سنتی و مدرنیته در آنها به کار رفته است. این موضوع باعث می شود تا شما انتخابی بسیار زیبا و جذاب داشته باشید. مانتو هایی به سبک مانتوهای پوشیده شما را با وقار تر با اعتماد به نفس بالا و جذاب تر نشان می دهد. این سبک از مانتو ها دارای تنوع و طرح های بسیار متفاوتی هستند و برخی از آنها بسیار مجلسی و پرکاربرد می باشند.

معمولا مانتوهای پوشیده عربی ترکیبی از طرح های کلاسیک و مد روز هستند و همین موضوع باعث جذاب تر شدن مانتو شده است. این سبک از مانتوها گاهی بر تن بازیگران هالیوودی هم مشاهده می شود. امروزه تنها خانم های مسن به دنبال مانتوهای پوشیده نیستند، بلکه بسیاری از خانمها این سبک از مانتوها را ترجیح می دهند. در واقع باید بدانید که این موضوع کاملا سلیقه ای است.

امروزه مانتوهای پوشیده جذاب و کارشده در بسیاری از مزون ها موجود است. برای مثال گالری مانتو میرداماد یکی از با سابقه ترین و معتبرترین مجموعه ها برای فروش مانتو است. شما می توانید مانتو های کار شده و بی‌نظیری را با طرح های مدرن و کلاسیک در این مجموعه مشاهده کنید.

 

 کاربرد مانتوهای عربی برای ایرانیان   

چندین سال است که ایرانیان از فرهنگ همسایگان عرب زبان خود برای مسائل مختلف دینی، فرهنگی و … برخوردار هستند. پوشش بانوان هم یکی از همین موارد به حساب می آید. البته باید بدانید که در تاریخ پوشش زنان ایرانی هم از گذشته تا به امروز لباس های بلند و پوشیده وجود داشته است.

این روزها مدل مانتو عربی در مزون ها و بازارهای کشور ما جای باز کرده است. سبک طراحی مدرن مانتوهای پوشیده عربی باعث شده است تا بسیاری از خانم ها از آنها استقبال نمایند. مانتوهای عربی به علت پوشیدگی بسیار خوبی که دارند برای قدم زدن و حتی خرید یکی از بهترین گزینه ها به حساب می آیند.

بیشتر بخوانید  استایل کلاسیک چیست؟

معمولاً جنس پارچه این نوع از مانتو ها بسیار خنک است و برای فصول گرم سال مانند تابستان گزینه ایده آلی به حساب می آید. در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر خرید مانتو پوشیده بپردازیم.

 

3 نکته طلایی در خرید مانتو پوشیده 

مانتوهای اماراتی از آن دسته از مانتو هایی هستند که خرید و انتخاب آنها تقریباً ساده و آسان تر است. به این نوع از مانتوها معمولاً مانتوهای عربی هم گفته می شود. تنوع در رنگ بندی و طراحی این سبک از مانتو های بلند بسیار زیاد است. در واقع می‌توان گفت که بسیاری از سلیقه ها را در بر می گیرد. در خرید مانتو پوشیده عربی باید به نکات بسیار مهم تری هم توجه داشته باشید. در ادامه با گالری مانتو میرداماد همراه ما باشید تا شما را با این نکات طلایی را آشنا کنیم.

  • شناخت فرم بدن

بسیاری از بانوان تصور می کنند که خرید مانتو های عربی به علت بلندی و آزادی بسیار زیادی که دارد، نیازی به تناسب دقیق و فرم بدن ندارد. اما باید بدانید که این باور کاملا اشتباه است. شما به عنوان یک خانم باید آشنایی کافی با فرم بدن و تناسب خود داشته باشید تا بتوانید بهترین مانتو را انتخاب نمایید.

اگر شما کمی چاق تر از حد معمول هستید، بهتر است به دنبال مانتوهایی باشید که دارای خط عمودی هستند، زیرا این مانتو ها شما را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهند. از خرید مانتو هایی که دارای خط های افقی هستند پرهیز کنید. زیرا این سبک از مانتو ها شما را چاق تر از حد معمول نشان خواهند داد. به طور کلی حتی می‌توانید به سراغ خرید مانتوهایی بروید که هیچگونه خط و خطوطی بر روی طرح آنها وجود ندارد.

 

اگر شما قد بلندی دارید و به دنبال خرید مانتو های بلند عربی هستید،  باید بدانید که این سبک از مانتو ها شما را بسیار جذاب و با وقار نشان می دهند. در مقابل اگر دارای قد کوتاهی هستید، می توانید همراه با این مانتو ها از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید تا بلندتر به نظر بیایید. در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه ما باشید تا به بررسی انتخاب رنگ در خرید مانتو پوشیده بپردازیم.

 

  • بررسی دقیق در انتخاب رنگ

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که مانتوهای پوشیده و انواع مدل های آنها دارای محدودیت در تنوع رنگی هستند. اما باید بدانید که این باور هم کاملاً اشتباه است. است شما نباید مانتو های بلند و پوشیده مانند مانتوهای عربی را با چادر به اشتباه بگیرید. مانتوهای پوشیده دارای رنگ های بسیار متنوعی هستند.

شما می توانید با توجه به موقعیت مکانی که دعوت هستید، رنگ مناسب برای مانتو خود در نظر بگیرید. معمولاً مانتو های بلند پوشیده با رنگ های خاص مخصوص مجالس هستند. شما می توانید این سبک از مانتو هایی با رنگ روشن را در مراسماتی مانند مراسمات عقد محضری خریداری کنید.

بیشتر بخوانید  انواع دوخت گلدوزی مانتو

به طور کلی باید بدانید که مدل های مختلف و سبک دوخت این مدل از مانتو ها برای مراسمات مختلف مناسب است. مانتوهای پوشیده نشانی از شیک پوشی و زیبایی شما در عین حفظ پوشش است.

 

  • انتخاب بهترین اکسسوری ها با استایل مانتو بلند پوشیده  

انتخاب شما در اکسسوری ها برای یک استایل با مانتو بلند پوشیده بسیار اهمیت دارد.  بهتر است با این سبک از مانتوها از کیف های کوچک استفاده کنید. این مدل از مانتو ها به حالت علت آزادی و راحتی که دارند همراه با کیف های بزرگ ممکن است شما را نامرتب تر نشان دهند.

استفاده از کیف های کوچک باعث می شود تا نظم و هماهنگی در استایل شما ایجاد شود. توجه به همین نکات کوچک اما به ظاهر مهم استایل شما را متفاوت تر از همیشه خواهد کرد. در خرید مانتو پوشیده به کاربرد آن هم توجه داشته باشید.

اگر تمایل دارید مانتو بلند پوشیده ای تهیه کنید تا در بسیاری از مراسمات برای شما کاربرد داشته باشد بهتر است به دنبال طرح های ساده تری باشید.

 

 

آشنایی با انواع مختلف مانتوهای پوشیده 

قطعاً طراحی، رنگ و مدل هر نوع لباسی برای خانم ها اهمیت دارد. حتما شما هم شنیده اید که لباس ها به نوعی بیانگر شخصیت و ظرافت های درونی هر شخصی هستند. اگر شما هم تمایل دارید که در مراسمات خود چشمگیر تر به نظر برسید، می توانید از مانتوهای پوشیده کار شده استفاده کنید.

مانتو ها دارای انواع مختلفی هستند. برخی از آنها ساده و برخی دیگر با سنگ ها و پارچه های گران قیمت کار شده اند. برای مثال مانتوهایی با مدل حریر سنگ دار و یا منجوق دوزی شده بسیار جذاب تر و البته گران قیمت تر هستند. اگر شما هم اهمیت بسیار زیادی به پوشش خود می دهید، می توانید برای مراسمات مهم و با ارزش خود از این سبک از مانتوها خریداری نمایید.

به طور کلی مانتوهای پوشیده سنگ دوزی شده بهترین گزینه برای مراسمات خاص به حساب می آیند. از جمله مزایای مانتوهای پوشیده کار شده می‌توان به جذابیت آنها در کنار راحتی و وقار اشاره کرد.

 

چگونگی خرید اینترنتی مانتو پوشیده

این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی تمامی کارها با سرعت بسیار زیاد به راحتی انجام می شود. دیگر نیاز نیست برای خرید لباس، مانتو و دیگر لوازم خود ساعت ها در ترافیک بمانید. تنها با ورود به سایت ها و چند کلیک می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. امروزه خرید لباس از فروشگاه ها و سایت های مجازی لباس بسیار زیادی پیدا کرده است. افراد خیلی راحت و سریع مدل های مورد نظر خود را از سایت ها خریداری می‌نمایند.

در این صورت علاوه بر کاهش هزینه ها ذخیره زمان و انرژی شما می توانید وارد دنیایی از مدلهای مختلف لباس در کمترین زمان ممکن شوید. همانطور که می دانید این روزها بسیاری از مراکز خرید پوشاک در مکان های بسیار شلوغ و پر ترافیک قرار دارند.

بیشتر بخوانید  با مانتو سفید شال چه رنگی بپوشم

اگر شما زمان کافی برای خرید لباس نداشته باشید، حتماً دچار مشکل خواهید شد. جالب است بدانید که این روزها بسیاری از همین فروشگاه‌ها دارای سایت ها و شبکه های اجتماعی برای فروشگاه اینترنتی هستند. گالری مانتو میرداماد دارای سایت بسیار معتبر و منظم است تا شما بتوانید خرید اینترنتی خود را به راحتی انجام دهید. تمامی مدل های مانتو ها و دیگر لباس ها همراه با قیمت های به روز رسانی شده در سایت این مجموعه قرار گرفته است.

 

نکات طلایی در خرید مانتو پوشیده 

قبل تر در مورد فواید خرید اینترنتی مانتو به شما توضیح داده ایم. اما در ادامه می خواهیم بدانیم که چه مشکلاتی در خرید اینترنتی مانتو و دیگر لباس ها وجود دارد؟ قطعاً یکی از چالش های خرید اینترنتی مانتو برای بسیاری از افراد موضوع انتخاب سایز است. شما حتما در هنگام خرید مانتو پوشیده باید سبک و مدلی را انتخاب نمایید که بیشتر متناسب با فرم بدن شما باشد. کاملا طبیعی است که قواره لباس ها با یکدیگر متفاوت است و این موضوع می تواند گاهی چالش برانگیز باشد.

ما می خواهیم بدانیم که راهکار چیست و چه باید کرد؟ قطعاً انتخاب یک فروشگاه و یا یک مزون با کیفیت بسیار خوب می تواند کار را برای شما آسان کند. شما می‌توانید یک فروشگاه را برای خرید مداوم انتخاب نمایید تابا قواره ها و سایزهای لباس های آن فروشگاه آشنایی داشته باشید.

منظور فروشگاه ها و مزون هایی هستند که سایز و قواره لباس های آنها طبیعی و نرمال است. اگر تنها یک بار خرید داشته باشید در خریدهای بعدی خود خیلی راحت تر می توانید تصمیم بگیرید و آسوده خاطر باشید. به طور کلی باید بدانید که در دنیای مجازی آدم های سودجو هم وجود دارند. به همین علت توصیه می‌شود تا تنها از سایت های معتبر خرید اینترنتی خود را برای خرید مانتو پوشیده انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به مطلب خرید اینترنتی مانتو در سایت گالری مانتو میرداماد مراجعه نمایید.

 خرید مانتو بلند پوشیده

 خرید مانتو پوشیده از گالری مانتو میرداماد

گالری مانتو میرداماد یکی از مجموعه‌های بسیار موفق و با سابقه در فروش انواع لباس ها به خصوص مانتو است.شما می توانید با اطمینان خاطر مانتو مورد نظر خود را از طریق سایت این مجموعه به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری نمایید.

کارشناسان این مجموعه به طور دقیق در حال پاسخگویی به مشتریان هستند. در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکلی می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. در کمترین زمان ممکن خرید خود را از این مجموعه به صورت آنلاین انجام خواهید داد و در کمترین زمان ممکن محصول به دست شما خواهد رسید.

کیفیت بسیار بالا به همراه مدل و طرح های بسیار متنوع و قیمت مناسب از جمله ویژگی های مانتوهایاین گالری است. تمامی محصولات به همراه عکس واضح در سایت موجود است و شما به راحتی میتوانید انتخاب نمایید. اطلاعات تمامی لباس ها بر روی سایت درج شده است.

امیدواریم  با مطالعه این مطلب اطلاعات خوب و مفیدی در مورد خرید مانتو پوشیده به دست آورده باشید.

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */