وبلاگ

خرید مانتو چرم کالکشن بهار1402

خرید مانتو چرم کالکشن بهار1402

استایل با مانتو چرم بهترین گزینه برای زنان و مردان در انتخاب کالکشن بهار 1402 است. کافی است یکی از انواع مانتوهای چرم زنانه یا دخترانه را در کمد لباس خود داشته باشید. در این صورت استایل های بسیار متفاوت و خاصی را در طول فصل های بهار تجربه خواهید کرد. خرید مانتو چرم کالکشن بهار1402 با میرداماد همراه باشید.

برای داشتن بهترین مانتو چرم جدید در کمد لباس خود، باید نکاتی را بدانید. این مانتو از چه نوع چرمی است یا در هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کرد؟ حتی داستان به همین جا ختم نمی شود و باید بدانید که چگونه مانتو چرمی خود را به درستی نگهداری کنید.

چرم سنگین

چرم سنگین از گاو، گاومیش، گوساله و شتر تهیه می شود که در این میان چرم گاوی کیفیت بالایی دارد و بسیار پرطرفدار است. این نوع چرم یکی از بهترین و باکیفیت ترین چرم های دنیا محسوب می شود که کیف های چرمی مردانه و زنانه و کیف پول های چرمی و بسیاری از کاپشن ها و بارانی های مردانه و زنانه را از چرم سنگین می سازد که طول عمر بالایی نیز دارند.

چرم نیمه سنگین

چرم نیمه سنگین نوعی چرم لوکس است که از حیواناتی مانند کروکودیل و شترمرغ تهیه می شود. این نوع چرم کمیاب است و قیمت بالایی در دنیا دارد. معمولا از چرم نیمه سنگین برای ساخت ابزارهای لوکس مانند دیوارکوب استفاده می شود و در تولید پوشاک کمتر کاربرد دارد.

مانتو پوست مارمولک

پوست مارمولک یکی از گران ترین چرم های موجود در بازار است. این پوست خاص و کمیاب مخاطب خاص خود را دارد. بنابراین اگر به این چرم خاص و خارق العاده علاقه دارید باید هزینه زیادی برای آن بپردازید. البته مانتو های اصلی پوست مارمولک نادر هستند. زیرا معمولا از این چرم برای تزیین بخشی از محصولات چرمی استفاده می شود.

خرید مانتو چرم کالکشن بهار1402 | گالری مانتو میرداماد

مانتو چرم گاوی

چرم تولید شده از چرم گاو ضخیم تر از چرم های دیگر است. از این رو این چرم از مرغوب ترین چرم ها محسوب می شود. اما مهمترین ویژگی این چرم گرم نگه داشتن بدن شما به دلیل ضخامت زیاد است. بنابراین اگر در بین انواع مانتوهای چرمی به دنبال مدلی هستید که شما را از سرمای زمستان در امان نگه دارد، مانتوهای چرم گاوی بهترین گزینه برای شما هستند. همچنین باید بدانید که این مانتوها معمولا در رنگ های عسلی و قهوه ای روشن در بازار به فروش می رسند.

مانتو چرم شترمرغ

در میان حیوانات ذکر شده، چرم تولید شد‌ه از پوست شترمرغ نازکتر از سایر پوست ها است، اما نکته جالب این است که این چرم جزو چرم های لوکس و گران قیمت به حساب می آید. تنها دلیل این امر، تراکم و استحکام بالای این چرم نسبت به سایر چرم ها است. مشخصه اصلی این چرم وجود برجستگی روی سطح این چرم است. این برجستگی ها فولیکول های پر این پرنده را نشان می دهد که زیبایی خاصی به چرم آن بخشیده است. البته این چرم به ندرت در دوخت مانتو استفاده می شود.

مدل مانتوهای چرم دخترانه و زنانه برای کالکشن بهار 1402

حالا می دانید در خرید انواع مانتو چرم باید به چه نکاتی توجه کنید. نگران ست کردن این مانتوها هم نباشید. استایل با کت چرم زنانه با پوشیدن شلوار جین و تی شرت های رنگی و نیم بوت های چرمی به راحتی تکمیل می شود. البته می توانید متفاوت به نظر برسید و این مانتو های شیک را با دامن های چهارخانه و بافت یقه اسکی در کنار چکمه های چرمی بلند بپوشید.

خرید مانتو چرم کالکشن بهار1402

مهم نیست که به دنبال چه مدل کت چرم هستید، مهم ترین نکته در هنگام انتخاب و خرید آن این است که کیفیت آن را به خوبی بررسی کنید. یک کاپشن چرم با کیفیت از چرم مرغوب تهیه شد‌ه و دوخت آن نیز با کیفیت است. بنابراین اگر کت چرمی خود را به درستی انتخاب کنید، می توانید با خیال راحت از آن برای چندین دهه استفاده کنید!
وقتی قرار است کیفیت کت چرم را بررسی کنیم و بهترین مدل را انتخاب کنیم، کیفیت چرم مهم ترین فاکتوری است که باید در نظر گرفته شود. وقتی یک چرم با کیفیت را لمس می کنید، نرم و طبیعی بودن آن و همچنین بافت آن کاملا صاف نیست. اگر بافت کت چرم خیلی نرم یا پلاستیکی باشد به این معنی است که این کت چرم کیفیت خوبی ندارد.

کت چرم یا شلوار مشکی

استایل مشکی سر تا پا با کت چرم جذابیت خاصی دارد. کت چرم مشکی کلاسیک را به راحتی می توانید با پارچه تنگ مشکی ساده یا شلوار چرمی بپوشید. رنگ های دیگر کت چرم را می توان با شلوار مشکی نیز ست کرد، به خصوص اگر کت استفاده شد‌ه در زیر آن مشکی باشد.

تودوزی مانتو چرم زنانه مهم است

مهم است که قسمت روکش مانتو چرم بافتی سبک و راحت داشته باشد. البته این بدان معنا نیست که جنس پارچه روکش باید الیاف طبیعی باشد. ابریشم، کتان و پلی استر نیز به عنوان یک لایه روکش با کیفیت قابل قبول هستند.
خرید مانتو چرم کالکشن بهار1402 | گالری مانتو میرداماد

حتما گرد و غبار چرم را تمیز کنید

هر چند وقت یکبار گرد و غبار چرم را تمیز کنید. چرم مانند یک پوست زنده است که به اکسیژن و تنفس نیاز دارد. زدودن گرد و غبار از روی سطح چرم باعث افزایش دوام و ماندگاری آن می شود.
ابتدا از یک پارچه خشک استفاده کنید و گرد و غبار را از روی چرم پاک کنید، سپس از یک پارچه مرطوب استفاده کنید. همچنین می توانید از مقداری آب با 2 تا 3 قطره سرکه سفید برای تمیز کردن چرم و پاک کردن هرگونه گرد و غبار استفاده کنید.

افرادی که به دنبال استایل های خاص و منحصر به فرد هستند، مانتوهای چرمی را از دست نمی دهند. مانتوهای چرمی آستر ندارند و یکی از بهترین گزینه ها برای فصل بهار و پاییز هستند. اما مهم ترین مسئله این است که هیچ محدودیتی برای پوشیدن مانتوهای چرمی وجود ندارد. به عبارتی اگر به ست لباس های چرم و اسپرت دخترانه علاقه دارید، به راحتی با این مانتوها استایلی اسپرت خواهید داشت.
کافی است به سراغ مدل های بزرگ مانتوهای چرمی بروید که به آن مانتو چرم لش می گویند. ترکیب این مانتوها با شلوار جین و شلوار نخی استایلی خاص و اسپرت خواهد بود.

 

خرید مانتو چرم کالکشن بهار1402

با نزدیک شدن به عید باید با کمد چرم زمستانی خود خداحافظی کنید. حالا نوبت به استفاده از ست لباس چرمی با ژاکت هایی از این ماده رسیده است. چون در فصل بهار هوا خیلی گرم نیست و مانتو های چرم نازک بهترین گزینه برای این زمان است. این کت ها نه تنها در مجالس غیررسمی پوشیده می شوند، بلکه در مجالس رسمی نیز یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما هستند.
مانتو های چرمی یکی از گزینه های ثابت دنیای مد بوده اند و هرگز جایگاه خود را در استایل های کلاسیک و اسپرت از دست نداده اند. بنابراین اگر کت های چرمی را برای استایل زمستانی و بهاری خود انتخاب می کنید، به شما تبریک می گوییم. شما دست خود را روی گزینه ای می گذارید که استایل شما را بیشتر از همیشه خاص نشان می دهد.

استایل زنانه با کت چرم

البته اگر به دنبال یک لباس چرمی کلاسیک و زنانه هستید، این کت ها را روی کت های نخی بپوشید. بدون هیچ مشکلی استایل شما تبدیل به یک استایل شیک و خاص می شود.

خرید مانتو چرم کالکشن بهار1402 | گالری مانتو میرداماد

رنگ قرمز مناسب برای استایل غیر رسمی

می توانید به راحتی رنگ قرمز را با خردلی، سرخابی، صورتی یا نقره ای برای یک استایل کژوال مدرن ترکیب کنید.
اگر دوست دارید حضور این رنگ ها را در چشم ها کاهش دهید، از رنگ آبی کم رنگ در کنار آن ها استفاده کنید. ترکیب رنگ سبز بسیار روشن و قرمز نیز از عاشق شدن این رنگ جلوگیری می کند.
به یاد داشته باشید که ترکیب قرمز با خردلی و صورتی بیشتر برای نوجوانان و دختران جوان مناسب است تا خانم های با سابقه. جدای از این رنگ ها، ترکیب شلوار جین آبی و قرمز را فراموش نکنید.
پوشیدن شلوار جین آبی با قرمز برای موقعیت های رسمی مناسب نیست. قطعا یکی از بهترین انتخاب ها برای استایل روزمره کژوال است.

سبک نیمه رسمی با ترکیب قرمز و رنگ های دیگر

یکی از ترندهایی که در چند سال اخیر با هدف ایجاد استایلی نیمه رسمی و مناسب برای اکثر مجالس ایجاد شد‌‎ه است، پوشیدن قرمز از سر تا پا است.

در این مورد از این روند باید به دو نکته مهم توجه کرد:

1. پوشیدن قرمز روشن تمام توجه شما را به خود جلب می کند، بنابراین اگر خجالتی هستید، به سراغ رنگ های تیره قرمز بروید.
2. نکته دوم این است که برای اینکه استایل شما با رنگ قرمز یکنواخت نباشد سعی کنید از تناژهای مختلف قرمز در لباس هایتان استفاده کنید.

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

ممنون که با سایت میرداماد همراه بودید.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (278)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (265)

مانتو اسپورت فصلی (903)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (386)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (391)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من