وبلاگ

ست کردن آرایش با لباس

ست کردن آرایش با رنگ لباس و مانتو

این روزها در عصری زندگی می کنیم که همواره مد و ترند تاثیر شگفت انگیزی بر روی زندگی افراد دارد. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که اهمیت زیادی به استایل خود می دهند، این مطلب را به طور کامل مطالعه کنید. آیا تا به حال به نحوه ست کردن لباس با آرایش توجه کرده اید؟ به نظر شما این موضوع چقدر می‌تواند در جذابیت شما تاثیر گذار باشد؟ ست کردن آرایش با لباس و یا مانتو دارای اصول خاصی است که باید کاملا با آن آشنا باشید.

حتما برای شما هم پیش آمده است که به یک مهمانی رسمی و یا حتی دوستانه دعوت شده باشید. در این موارد اولین موضوعی که ذهن شما را درگیر می‌کند، انتخاب یک لباس مناسب است. پس از انتخاب لباس موضوع دیگر انتخاب سبک آرایش است. خانم ها می خواهند بدانند که چه سبک آرایشی با نوع پوشش آنها متناسب است؟ در واقع آنها می خواهند آرایشی داشته باشند تا بیشترین هماهنگی را با پوشش خود ایجاد کند.

در این بین افراد متخصص نکات طلایی را برای نحوه ست کردن آرایش با لباس بیان کرده‌اند. این افراد با تجربه و تخصص کافی در حوزه مد و زیبایی دارند. در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه باشید تا به بررسی نحوه ست کردن آرایش با لباس بپردازیم.

 

 

ست کردن لباس با آرایش

آشنایی با نکات طلایی نحوه ست کردن آرایش با لباس 

در ادامه نکاتی را به شما توضیح می دهیم، اما باید بدانید که این نکات به هیچ عنوان باعث ایجاد محدودیت در خلاقیت و سبک و سلیقه شما نمی شود.  در واقع شما با آگاهی از این نکات طلایی می‌توانید همزمان با استفاده از سلیقه شخصی خود و بهره مندی از این نکات زیبایی خود را چندین برابر کنید.

با استفاده از این نکات طلایی خیلی راحت و آسان آرایش خود را با نوع و رنگ لباس های خود ست خواهید کرد. در برخی از موارد باید توجه ویژه ای به جزئیات داشته باشید تا بتوانید متفاوت تر و زیباتر از همیشه ظاهر شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این نکات طلایی بپردازیم.

  • بررسی هارمونی در رنگ ها

در ابتدا باید بدانید که منظور از ست کردن ست لباس ها و یا آرایش با لباس، هم رنگی تمامی آن‌ها با یکدیگر نیست. زمانی که صحبت از ست کردن می شود، بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن لباس های همرنگ با یکدیگر هستند. تند اما باید بدانید که این باور کاملا اشتباه است.منظور از ست کردن رنگ لباس ها و یا رنگ آرایش با لباس این است که از رنگ های هم طیف هم استفاده شود که بیشترین تناسب را با یکدیگر داشته باشند. در این صورت خود شما هم متوجه خواهید شد که جذابیت استایل شما بسیار بیشتر می شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ست کردن آرایش با لباس به دست آورید.

 

  • در آرایش خود از رنگ دقیق لباس استفاده نکنید!

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که دقیقاً از رنگ پیراهن خود در سبک آرایشی خود استفاده نکنید، زیرا در این صورت نه تنها جذابیتی نخواهد داشت، بلکه ممکن است آرایشی شما زننده شود. برای مثال اگر از پیراهن و یا مانتوی استفاده کرده اید که به رنگ سرخابی بسیار پررنگ است، است به هیچ عنوان نباید به سراغ سایه چشم و یا رژ لب های دقیقا همرنگ پیراهن و مانتو خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  با مانتو آبی کاربنی چه روسری ست کنیم؟

شما برای به وجود آوردن یک هارمونی بسیار شیک و زیبا می توانید در رنگ آرایش خود از رنگ های روشن تر و یا حتی تیره تر از رنگ لباس خود استفاده نمایید. به همین راحتی با کمی خلاقیت و آشنایی با نکات ساده می توانید جذاب تر و شیک تر از همیشه ظاهر شوید.

 

  • آشنایی با متعادل سازی آرایش

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که کدام دو نقطه در صورت وجود دارند که کانون توجه هستند؟ جالب است بدانید که چشم ها و لب ها همان دو نقطه ای هستند که همیشه در معرض توجه می باشند. به این صورت که هیچ فردی نمی تواند همزمان بر روی آنها تمرکز کافی داشته باشد. تنها کافی است که شما رنگ سایه چشم و یا رنگ رژ لب خود را با رنگ پیراهن خود ست کنید. باز هم تاکید می کنیم که تنها به ست کردن رنگ یکی از این دو کانون توجه با رنگ لباس خود بپردازید.

در انجام زیاده روی در هر کاری پرهیز کنید. توجه داشته باشید که اگر آرایش غلیظی در چشمان خود انجام داده اید، حتماً از رژ لب کمرنگ استفاده کنید. در مقابل اگر از رژ لب های پررنگ استفاده کرده اید، حتماً آرایش چشم خود را ملایم تر کنید. در این صورت زیبایی چهره شما بسیار متعادل تر خواهد شد. در آرایش خود حتماً از رنگ های مکمل و یا هم طیف با رنگ لباس خود استفاده کنید.

 

  • از رنگ دقیق موها در آرایش استفاده نکنید!

نکته دیگری که باید حسابی به آن توجه داشته باشید این است که به هیچ عنوان از رنگ دقیق موهای خود در آرایش صورت استفاده نکنید. برای مثال اگر رنگ مسی را برای موهای خود انتخاب کرده اید، دیگر به هیچ عنوان از رنگ مسی در آرایش صورت خود استفاده نکنید.

حتی رنگ پیراهن لباس و مانتو خود را به هیچ عنوان با رنگ مو های خود یکسان نکنید. این کار نه تنها باعث زیبایی استایل شما نمی شود، بلکه آرایش و استایل شما را زننده خواهد کرد. در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه باشید تا به بررسی چگونگی ست کردن رنگ های آرایش با رنگ لباس و یا مانتو بپردازیم.

 

نحوه ست کردن آرایش با لباس

چگونگی ست کردن رنگ آرایش با رنگ لباس     

در ادامه این مطلب از گالری مانتو میرداماد سعی داریم به بررسی پرطرفدارترین رنگ ها در آرایش و چگونگی ست کردن آنها با رنگ انواع لباس ها بپردازیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی به دست آورید.

  • آموزش آرایش با لباس های قرمز

لباس های قرمز از آن دسته از لباس هایی است که همیشه طرفداران بسیار زیادی دارد. قرمز توجه افراد را به خود جذب می کند. اگر شما یک لباس قرمز را برای هر مراسمی انتخاب کرده اید، بهتر است به دنبال آرایش های طبیعی و ملایم باشید. برای مثال می‌توانید از یک سایه بسیار ملایم خاکی و یا دودی استفاده کنید. اگر آرایش چشم شما کمی غلیظ شده است، حتماً از رژلب های ملایم استفاده کنید.

  • ست آرایش با لباس های مشکی 

لباس های مشکی از آن دسته از لباس هایی است که بسیاری از خانم ها در کمد لباس های خود دارند، زیر لباس های مشکی همیشه خیلی راحت با دیگر لباس ها سصت می شوند. شما می توانید آرایش های بسیار متنوعی با لباس های مشکی داشته باشید. اگر برای مراسم خود لباس مشکی را انتخاب کرده‌اید، کار شما بسیار ساده می‌شود.

بیشتر بخوانید  مدل مانتو دانشجویی و دخترانه جدید و شیک امسال

شما به راحتی می‌توانید رنگ مشکی را با هر نوع آرایشی ست کنید.البته باید بدانید که سایه چشم های اکلیلی می تواند جذابیت چهره شما را با لباس های مشکی بسیار بیشتر کند. گزینه دیگر این است که از یک رژ لب قرمز استفاده کنید، زیرا رژ لب قرمز با لباس مشکی باعث افزایش توجهات به شما می شود. در ادامه با گالری مانتو میرداماد با ما همراه باشید تا به بررسی ست آرایش با لباس های آبی بپردازیم.

 

  • ست آرایش با لباس های آبی

اگر پیراهن، مانتو و یا هر نوع لباس دیگری به رنگ آبی را انتخاب کرده اید، به هیچ عنوان از رژ لب هایی به رنگ‌های تیره استفاده نکنید. به رنگ رژ گونه خود هم توجه داشته باشید مطابقت خوبی با رنگ رژ شما داشته باشد. در این صورت می توانید به سراغ رژلب هایی به رنگ های خنثی و یا طبیعی بروید. برای آرایش چشم هم می‌توانید به سراغ سایه های آبی بروید و یا تنها یک خط چشم آبی بکشید.

  • ست آرایش با لباس های نقره ای

استفاده از رنگ های سرد مانند خط چشم های دودی برای ایجاد هماهنگی بهتر با آرایش صورت و لباس های نقره ای توصیه می شود. توجه به رنگ پوست هم در این میان می تواند بسیار کارساز باشد. برای مثال اگر رنگ پوست شما روشن است، استفاده از رژگونه های ملایم صورتی بهترین گزینه است. در مقابل اگر دارای رنگ پوست تیره و گندمی هستید،رژگونه هایی به رنگ هلویی بسیار جذاب می شود. برای انتخاب رنگ رژلب هم می‌توانید به سراغ رنگ‌هایی مانند بنفش، صورتی و حتی زرشکی مات بروید.

 

  • ست آرایش با رنگ کرمی

کرم جزء آن دسته از رنگهای خنثی به حساب می آید. به همین علت اگر شما رنگ کرمی را برای لباس خود انتخاب کرده اید، به راحتی می توانید از هر رنگی در آرایش خود استفاده کنید. البته اگر انتخاب شما رنگ های بسیار روشن است، آرایش خیلی جذاب و هیجان انگیز نخواهید داشت، زیرا در این حالت صورت کمی بی حال به نظر می رسد. برای اینکه در این صورت آرایش شما جذابیت بیشتری داشته باشد، می توانید رژگونه های رنگ صورتی و یا هلویی را انتخاب کنید. گزینه دیگر این است که به سراغ رژلب هایی به رنگ قهوه ه ای، مرجانی و یا … بروید.

بیشتر بخوانید  چگونه مانتو کوتاه را بلند کنیم (آموزش کامل)

 

  • ست آرایش با رنگ بنفش

رنگ بنفش از آن دسته از رنگ هایی است که برای رنگ انتخاب لباس بسیار مناسب می باشد. اگر شما هم رنگ بنفش را برای لباس خود انتخاب کرده اید، روز گونه های صورتی و یا قهوه ای گزینه مناسب هستند. برای انتخاب سایه چشم هم می توانید از رنگ هایی مانند قهوه ای و یا نقره ای همراه با رنگ بنفش و صورتی برای رژلب استفاده کنید. قطعاً در این صورت زیبایی چهره شما چندین برابر خواهد شد. تنها با آموزش و یادگیری تطابق و ترکیب رنگ ها می توانید زیبایی منحصر به فردی داشته باشید.

 

  • ست آرایش با لباس طلایی

رنگ طلایی هم از آن دسته از رنگ هایی است که همیشه طرفداران مخصوص به خود را دارد. استفاده از سایه هایی به رنگ قهوه‌ای و یا طلایی بیشترین تطابق را با لباس های طلایی دارند. اگر از یک خط چشم مشکی دنباله دار هم استفاده کنید زیبایی شما بینهایت خواهد شد. انتخاب رژلب رنگ قرمز هم می تواند گزینه بسیار خوبی دی داشته باشد تا آرایش و لباس شما به خوبی جلوه دهد. در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه باشید تا به بررسی نحوه ست کردن آرایش با لباس به رنگ صورتی بپردازیم.

 

ست آرایش با لباس صورتی 

صورتی معمولاً یکی از رنگ های محبوب در بین دختر خانم ها است. شما می‌توانید همراه با لباس صورتی از سایه هایی به رنگ نقره ای، صورتی و دودی استفاده کنید. اگر یک خط چشم مشکی هم به آرایش خود اضافه کنید، زیبایی شما چندین برابر خواهد شد. انتخاب رژ لب هایی در طیف صورتی هم می تواند گزینه های بسیار خوبی باشد. اطمینان داشته باشید که این هارمونی رنگ ها با لباس، پیراهن و مانتو صورتی بی نظیر خواهد شد.

به طور کلی باید بدانید چگونگی هماهنگی رنگ آرایش صورت با رنگ لباس نیازمند خلاقیت است. اگر شما به تمامی قواعد آشنایی داشته باشید، همراه با کمی خلاقیت می توانید زیباتر از همیشه در مجالس خود بدرخشید. گاهی تنها یک تغییر کوچک می تواند استایل شما را بسیار زیباتر کند. باز هم تاکید می کنیم که در آرایش صورت خود از رنگ هایی استفاده نکنید که دقیقا همرنگ لباس شما هستند. تنها این رنگ ها باید از یک طیف باشند تا هارمونی خوبی با لباس شما ایجاد شود.

 

خرید مانتو از گالری مانتو میرداماد 

شما برای خرید لباس، شومیز، شلوار و انواع مانتو می توانید به سایت مجموعه گالری مانتو میرداماد مراجعه کنید. این مجموعه با چندین سال سابقه فروش موفق توانسته است لبخند رضایت را بر لب های مشتری بنشاند. شما می توانید تصاویر تمامی لباس ها را به طور واضح در سایت مجموعه مشاهده کنید. به همین علت امکان خرید آنلاین از گالری مانتو میرداماد از تمام نقاط ایران امکان پذیر است. در صورت بروز هرگونه سوالی با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات خوب و مفیدی در مورد نحوه ست کردن آرایش با لباس به دست آورده باشید.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */