وبلاگ

خرید شلوار زنانه شیک و مناسب اندام

 نکاتی که هنگام خرید شلوار زنانه باید به آن توجه داشت!

خرید شلوار زنانه با تمام لذت ها و شیرینی های که دارد گاهی مطابق با میل ما خانم ها پیش نمی رود. انتخاب اصولی در خرید شلوار زنانه بسیار اهمیثت دارد. اگر شما آشنایی کافی با نکات طلایی در هنگام خرید شلوار زنانه داشته باشید، قطعاً بهترین و مناسب ترین شلوار را با اندام و ظاهر خود تهیه خواهید کرد. در ادامه اصول خرید شلوار زنانه را به شما آموزش می دهیم.

شما باید در هنگام خرید شلوار به نکاتی مانند جنس شلوار، قیمت و … توجه داشته باشید تا خریدی معقول و به‌صرفه را تجربه کنید. برخی از خانم ها برای خرید لباس مانند شلوار زنانه مقدار مشخصی پول را از قبل تعیین می کنند. این کار یکی از بهترین روش هایی است که می توان در یک خرید انجام داد. به این سبک خرید کردن، خرید هوشمندانه گفته می شود که بیشتر خانم ها از این روش پیروی می‌کنند.

با انجام این کار آن دسته از شلوارهایی که از لحاظ قیمتی برای شما بسیار بالا هستند، از لیست انتخابات شما حذف خواهند شد. یکی از مهمترین موضوعات این است که در هنگام خرید شلوار زنانه علاوه بر مدل شلوار به جنس و کیفیت آن هم توجه داشته باشید. در ادامه با گالری مانتو میرداماد همراه ما باشید تا بهترین انتخابات را به شما معرفی کنیم.

 

 خرید شلوار زنانه شیک

  نکات طلایی در هنگام خرید شلوار زنانه

نکاتی که در ادامه به شما آموزش می دهیم جزء ضروری ترین و اصولی ترین نکات در هنگام خرید شلوار زنانه است.

  • بررسی قیمت شلوار زنانه

برای خرید هر نوع لباسی از جمله شلوار زنانه در ابتدا باید به قیمت آن توجه داشت. اگر شما شلواری را بپسندید که هیچ گونه تناسبی با بودجه در نظر گرفته شده شما نداشته باشد، قطعاً در این بین تنها وقت خود را از دست داده اید. به همین علت توصیه می شود که از همان ابتدا به قیمت شلوار زنانه توجه داشته باشید. شما با هر نوع بودجه ای می توانید شلوار مورد نظر خود را تهیه کنید.

 

 

  • جنس و کیفیت شلوار

در مرحله بعدی باید به جنس و کیفیت و شلوار توجه توجه اشته باشید. در واقع باید بدانید که انتخاب شلوار برای خانم ها بسیار آسان و ساده است، زیرا تنوع در مدل ها و کیفیت شلوار زنانه در تمامی فروشگاه ها بسیار بالا است. اما شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که آیا می خواهید در مدت زمان طولانی از شلوار خود استفاده کند یا خیر؟ منظور این است که اگر تنها به دنبال ظاهر و مد روز شلوار هستید، می توانید با قیمتی بسیار مناسب شلوار مورد نظر خود را تهیه کنید. در این صورت می توانید در هزینه ها هم صرفه جویی کنید.

در مرحله بعدی باید این موضوع را در نظر بگیرید که به دنبال شلواری برای مراسم خاصی هستید یا خیر؟ اگر برای مراسم خاصی به دنبال تهیه شلوار زنانه هستید، می توانید به دنبال شلوار های کلاسیک و پارچه ای باشید. اما اگر هدف شما تنها استفاده روزمره است و علاقه زیادی به سبک های اسپرت دارید، شلوار جین زنانه می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. در ادامه این مطلب از گالری مانتو میرداماد با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین سایز شلوار زنانه بپردازیم.

بیشتر بخوانید  خرید مانتو پوشیده

 

  • مناسب ترین سایز شلوار زنانه

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید شلوار زنانه باید به آن توجه داشته باشید، سایز شلوار زنانه است. حتما به کیفیت و نوع پارچه توجه داشته باشید. از فروشنده سوال کنید که آیا پس از شستشو دچار آب رفتگی می شود یا خیر؟  اگر جنس پارچه شلوار مورد نظر شما نخی است و دچار آبرفت می شود،  بهتر است که یک سایز بزرگ تر خریداری کنید. در غیر این صورت می‌توانید دقیقاً سایز اندام خود تهیه کنید. در مورد شلوار جین هم باید بدانید که این جنس از شلوار ها را بهتر است به صورت جذب انتخاب کنید، زیرا پس از مدتی استفاده جا باز می کنند. در ادامه این مطلب از گالری مانتو میرداماد با ما همراه باشید تا به بررسی رنگ خوب و مناسب برای شلوار جین بپردازیم.

 

  • بررسی بهترین رنگ شلوار زنانه

به طور دقیق نمی توان چه نوع رنگی برای شلوار زنانه جزء بهترین رنگ به حساب می آید. خانومی بهتر است با توجه به رنگ پوست خود، رنگ مناسب شلوار خود را تهیه کند. اگر شما دارای پوست تیره هستید،به دنبال شلوار های به رنگ روشن باشید. در مقابل اگر دارای رنگ پوست روشن هستید، شلوارهای زنانه تیره انتخاب بهتری برای شما هستند.

جالب است بدانید که حتی بر اساس فصول سال هم می توانید رنگ مناسب شلوار خود را انتخاب کنید. به این صورت که در شش ماه اول سال به علت گرمی آب و هوا می توان از شلوار های رنگ روشن استفاده کرد. در شش ماه دوم سال که هوا خنک تر است از شلوارهای رنگ تیره استفاده کنید. با این ترفند ساده خیلی راحت تر می توانید به انتخاب شلوار زنانه بپردازید.

  • توجه به فاق شلوار    

همانطور که میدانید اندام خانمها در سه دسته لاغر، چاق و متوسط قرار دارد. هر خانمی باید با توجه به اندام خود بررسی فاق مناسب شلوار بپردازد. آن دسته از خانم هایی که کمی چاق تر هستند و دارای شکم و پهلو می باشند، باید به دنبال شلوار زنانه هایی باشند که فاق بلندتری دارد. زیرا این کار باعث می شود تا شکم و پهلو آنها بیشتر پوشیده شود. این ترفند بسیار ساده کمک می کند تا این دسته از خانم ها علاوه بر راحتی، خود را لاغر تر از حد معمول نشان دهند.

آن دسته از خانم هایی که لاغر اندام هستند، بهتر است به دنبال شلوار هایی باشند که فاق کوتاه تری دارند تا استایل زیباتری داشته باشند. برای خانم هایی که دارای اندام متوسط هستند هم بهترین گزینه انتخاب شلوار هایی است که فاق متوسط دارند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی مورد دیگری از مهمترین نکات در هنگام خرید شلوار زنانه بپردازیم.

 

  • توجه به دمپای شلوار  

همانطور که می‌دانید شلوار ها دارای دمپای مختلف هستند. این که شما هنگام خرید شلوار زنانه چه نوع دمپایی را انتخاب کنید کاملا بستگی به سبک و سلیقه شما دارد. هر فردی بنا بر سلیقه خود به دنبال شلواری میگردد که دمپای مناسب استایل خود را داشته باشد. برخی از خانم ها به دنبال شلوار هایی هستند که دمپای گشادی داشته باشد. البته برخی دیگر هم شلوار هایی را می پسندند که دمپای جذب و کوتاه تری داشته باشد. معمولا خانم های قد بلند بهتر از شلوار های دمپا گشاد استفاده کنند.

بیشتر بخوانید  خرید آنلاین مانتو از گالری مانتو میرداماد

اگر شما دارای قطع کوتاه هستید، شلوارهایی با دمپای جذب برای شما مناسب تر هستند. گالری مانتو میرداماد یکی از تولید کننده های لباس زنانه است که انواع مختلفی از شلوار ها را به همراه دیگر لباس ها ارائه می دهد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی از گالری مانتو میرداماد به دست آورید.

 

خرید شلوار زنانه به بهترین شکل ممکن

 

چه نوع استایل هایی از چه سبک شلوار هایی استفاده کنند؟ 

در ادامه می خواهیم به شما توضیح دهیم که با توجه به فرم بدن خود انتخاب شلوار زنانه بپردازید.

 

  • فرم بدنی سیب

اگر بدن شما به حالت سیب است، بهتر است از شلوار جین دمپا گشاد کوتاه استفاده نمایید. توصیه می شود که جنس شلوار شما کشی و قد آن به اندازه کامل بلند باشد. در این صورت پاهای شما خوش فرم تر و همچنین قد شما هم بلندتر نشان داده خواهد شد. آن دسته از افرادی که دارای فرم بدنی سیب هستند، بهتر است به هیچ عنوان به سراغ شلوارهای دمپا گشاد کوتاه نروند.

  • فرم بدنی گلابی

اگر دارای فرم بدنی گلابی هستید، به سراغ شلوارهایی با فاق بلند بروید تا پاهای شما را کشیده تر نشان دهند. نکته دیگر این است که پیراهن خود را در داخل شلوار قرار دهید و از یک کمربند زیبا هم استفاده نمایید.

  • فرم بدنی ساعت شنی

برخی از خانم ها دارای فرم بدنی ساعت شنی هستند. ما به این دسته از افراد پیشنهاد می‌کنیم تا است از شلوار ها و لباس های استفاده نمایند که دقیقاً اندازه آنها است. قطعاً شلوار های گشاد گزینه مناسبی برای این افراد نیست. شما به عنوان یک خانمی که دارای اندام ساعت شنی است بهتر است، شلوار جین فاق بلند را انتخاب کنید و لباس خود را در داخل آن بگذارید.

 

 

بررسی انواع شلوار ها در خرید شلوار زنانه 

همانطور که برای شما توضیح داده‌ایم شلوارها دارای انواع مختلفی هستند. جنس هر کدام از آنها با یکدیگر متفاوت هستند.

  • آشنایی با شلوار جین

شلوار جین یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین شلوار ها در کشور ما به حساب می آید. پارچه آن پارچه کتان است که از آن دسته از پارچه هایی است که جنسی ضخیم و راه راه دارد که به آن دنیم هم گفته می شود. در کشور ما شلوار جین با شلوار لی شناخته شده است. شلوار جین در رنگ های مختلفی تولید می شود که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 

شلوار جین سفید

اگر تمایل به استفاده از شلوار جین سفید در فصل تابستان و یا حتی بهار دارید، بهتر است آن را با لباس هایی به رنگ سرمه ای، قهوه ای، خاکی، آبی، صورتی،  و … ست کنید. استفاده از یک کمربند زیبا هم می تواند تاثیر شگفت انگیزی بر روی استایل شما داشته باشد.

بیشتر بخوانید  ارزش هنری مانتو ذغالی با رنگ های مختلف

 شلوار جین آبی

شلوار جین آبی یکی از پرطرفدارترین و البته پرکاربردترین ترین رنگ ها در میان دیگر شلوار جین ها است. شما این نوع رنگ از شلوار جین را میتوانید با بسیاری از لباس های دیگر در رنگ های مختلف ست کنید. بهترین کار این است که شلوار جین آبی روشن را در فصل های گرم سال و شلوار جین آبی تیره را در فصل های سرد سال استفاده کنید.

شلوار جین مشکی

شلوار جین مشکی را معمولاً در فصل زمستان استفاده می کنند. این رنگ از شلوار جین هم بسیار کاربردی است و ظاهری بسیار ایده آل و شیک به استایل شما می بخشد. شما می توانید شلوار جین مشکی را با بافت های بسیار زیبا و جذاب مانند بافت‌های کرمی، سفید و … ست کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی به دست آورید.

 

 

همه چیز در مورد شلوار کتان 

شلوار کتان جزء شلوارهای رسمی و نیمه‌رسمی به حساب می آید. شما این نوع از شلوار ها را می توانید در بیشتر موقعیت ها استفاده کنید. حتی برای استایل های روزمره هم گزینه بسیار خوبی است. ست کردن شلوار کتان بسیار آسان و ساده است. این نوع شلوار ها نسبت به شلوار های لی و پارچه ای حالت رسمی تری دارند.

شلوار کتان همانند دیگر شلوار ها در حالت های مختلفی مانند دمپا پاکتی، دمپا کش، دمپا ساده و … در فروشگاه ها موجود است. شما در هر فصلی می توانید از شلوار کتان استفاده کنید و هیچ محدودیتی وجود ندارد. بهترین رنگ برای شلوار های کتان رنگ های خنثی و کلاسیک مانند سفید، خاکی، مشکی، سرمه ای و آبی نفتی است. شما رنگ آبی نفتی را می توانید با بسیاری از رنگ های دیگر به راحتی ست کنید. این نوع رنگ معمولاً برای استایل‌های رسمی و اسپرت بهترین گزینه است.

 

در انتخاب و خرید شلوار زنانه کتان حتما به این موضوع توجه داشته باشید که بیش از حد تنگ و یا بیش از حد گشاد نباشد. به طور کلی شما می توانید با توجه به صرفه سلیقه خود بهترین نوع شلوار را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد گالری مانتو میرداماد به دست آورید.

خرید شلوار زنانه از گالری مانتو میرداماد

گالری مانتو میرداماد با چندین سال سابقه فروش موفق لباس، شلوار، مانتو و … یکی است پرفروش ترین و معتبرترین مجموعه ها به حساب می آید. شما می توانید تصاویر مربوط به لباس ها را در سایت این مجموعه مشاهده کنید، سپس خریدی امن و باکیفیت را از گالری مانتو میرداماد تجربه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت گالری مانتو میرداماد شوید. در صورت بروز هرگونه سوالی با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. این مجموعه اجناس خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار داده است.

امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات خوب و مفیثدی در مورد خرید شلوار زنانه به بهترین شکل ممکن به دست آورده باشید.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */