ست کردن لباس با رنگ سفید و مشکی

نحوه ست کردن لباس با رنگ سفید و مشکی

رنگ سفید و مشکی جزء آن دسته از رنگ هایی هستند که همیشه طرفداران بسیار زیادی دارند. بسیاری از افراد تمایل دارند تا در استایل های خود از رنگ سفید و مشکی استفاده نمایند، این ست لباس جذابیت بی نظیری دارد. در واقع می توان گفت کنتراست فوق العاده جذابی بین دو رنگ سفید و مشکی وجود دارد. همین موضوع باعث می‌شود تا استایلی چشمگیر تر از همیشه داشته باشید. رنگ سفید و مشکی جزء رنگ های بسیار ساده به حساب می آیند، اما در عین حال در کنار یکدیگر فوق‌العاده زیبا و جذاب هستند و به نوعی باعث ساده گرایی در استایل شما می شوند. ست کردن لباس سفید و مشکی نیاز به کمی خلاقیت دارد.

شما می توانید از این دو رنگ بسیار زیبا و ساده در بسیاری از مراسمات خود استفاده نمایید. رنگ سفید و مشکی در استایل شما سادگی و زیبایی می بخشد و شما می توانید در هر ملاقاتی از آن ها استفاده کنید. اگر شما هم تمایل دارید که جذاب ترین استایل ها با رنگ لباس های سفید و مشکی را بشناسید، در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه ما باشید تا مهمترین نکات را در اصول ست کردن لباس سفید و مشکی به شما توضیح دهیم.

 

ست کردن لباس سفید و مشکی در استایل

 

 نکات طلایی برای ست کردن لباس سفید و مشکی

 انتخاب کت را راه سفید و مشکی

انتخاب کت در یک استایل می‌تواند بسیار هوشمندانه و جذاب باشد، اگر شما هم تمایل دارید تا یک استایل شیک و بی نظیر داشته باشید،  استفاده از کت را در استایل خود در اولویت قرار دهید. آن دسته از کت هایی که دارای راه راه مشکی هستند، مناسب ترین گزینه برای یک استایل ایده آل به حساب می آیند، زیرا همان ظاهر منحصر به فرد و در عین حال بسیار شیک را برای شما فراهم می کند.

حتی می توانید کتی را انتخاب نمایید که دارای راه راه سفیداست. در این صورت باز هم استایل شما خاص و منحصر به فرد خواهد بود. شلوار راه راه همراه با کت ست هم به افرادی توصیه می‌شود که دارای جسارت بالایی در  انتخاب لباس هستند. اما اگر در این حد در استایل خود جسارت ندارید، می توانید برای ست کردن استایل خود از شلوار مشکی استفاده نمایید.

شلوار مشکی ساده می تواند ست مناسبی برای کت راه راه به رنگ های سفید و مشکی باشد. در واقع می توان گفت این نوع ست بسیار منظم و بی نظیر می شود و خود شما هم از دیدن این استایل شگفت زده خواهید شد.

 

انتخاب شلوار جین مشکی در استایل

شلوار جین مشکی از آن دسته از شلوار های است که معمولاً تمامی افراد در کمد لباس های خود دارند. شلوار جین جذب مشکی هم جزء لباس های کلاسیک می باشد که به راحتی با دیگر لباس ها ست می شود. شما می‌توانید برای یک استایل روزمره خاص و زیبا از این شلوار استفاده نمایید.

اگر تمایل دارید استایل منحصر به فرد تر با شلوار جین مشکی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما این است که شلوار جین مشکی را با لباس و یا شومیزی کاملاً سفید و یا حتی مشکی ست نمایید.  قطعاً ست شلوار جین مشکی همراه با یک لباس سفید بسیار کمی خلاقیت به خرج دهید زیبا می تواند ظاهر استایل شما را جذابتر از همیشه کند.

برای متفاوت تر کردن استایل خود می توانید کمی خلاقیت به خرج دهید. از اکسسوری های مختلف در استایل خود استفاده نمایید تا از حالت یک دستی خارج شود. به طور کلی پیراهن و یا شومیز سفید به تنهایی بسیار منحصر به فرد و خاص است. اما شما در استایل خود می‌توانید از این کت و چکمه مشکی استفاده نمایید. در این صورت ظاهری به روز ترخواهید داشت. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد ست کردن لباس به شما می دهیم.

 

استفاده از شلوار سفید در استایل های مختلف

نکته قابل توجه این است که ست کردن شلوار سفید با دیگر لباس ها در مقایسه با شلوار مشکی کمی دشوارتر خواهد بود.  اما به طور تولید شلوار سفید می تواند یک گزینه کاملا ایده آل و بینظیر در استایل شما باشد. تنها کافی است با اصول ست کردن شلوار سفید با دیگر لباس ها اطلاعاتی داشته باشید.

اگر شما به استایل های فشن و به روز علاقه زیادی دارید، حتماً شلوار سفید را در استایل خود انتخاب نمایید. این روزها بسیاری از افراد جوان شلوار سفید را  در کمد لباس های خود دارند و آن را به خوبی با دیگر لباس ها ست می نمایند.

البته به این نکته توجه داشته باشید که شلوار سفید می تواند استایل شما را کمی درشت تر نشان دهد. به همین علت توصیه می شود که حتماً به بحث تعادل در استایل خود توجه کنید. شما می‌توانید در استایل با شلوار سفید، دیگر لباس های خود را به گونه ای انتخاب نمایید که باعث لاغرتر نشان دادن شما شود. برای مثال می‌توانید از یک تیشرت و یا شومیز آستین بلند به همراه یک کفش پاشنه بلند مشکی در استایل خود با شلوار سفید استفاده نمایید.در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کامل تری در مورد نحوه ست کردن لباس سفید و مشکی به شما بدهیم.

 

 

ست کردن لباس سفید و مشکی

اگر شما هم تمایل به استایل های منحصر به فرد و خاص دارید، می توانید از تضاد رنگی سفید و مشکی در استایل خود استفاده کنید.  مدل های بسیار متنوعی از پیراهن های سفید و مشکی در بازار و مزون های مختلف موجود است. قطعاً برای انتخاب چنین پیراهن هایی به مشکل نخواهید خورد و در واقع کار سختی نیست. تضاد بین رنگ سفید و مشکی باعث می شود تا هنگامی که در کنار یکدیگر قرار می گیرند، زیبایی خاص و بی نظیری ایجاد نمایند.

اگر تمایل به استایل‌های کلاسیک دارید، حتما از رنگ سفید در استایل خود استفاده نمایید. شومیزهای سفید و مشکی علاوه بر طرح‌های متفاوتی که دارند، دارای طرح های متفاوتی در رنگ هم می باشند. برای مثال شما می توانید پیراهن و یا شومیز سفید را انتخاب نمایید که دارای خال خالی های مشکی هستند. یا برای مثال می توانید به دنبال لباس های سفیدی باشید که بخشی از آنها دارای راه مشکی است.

اگر با چنین استایلی از یک شلوار مشکی دمپا گشاد استفاده کنید، استایل شما تکنیل می شود.انتخاب یک کفش پاشنه بلند با شلوار دمپا گشاد را فراموش نکنید.در ادامه این مطلب با گالری مانتومیرداماد همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد نحوه ست کردن لباس با رنگ سفید و مشکی به دست آورید.

 

 

ست کردن لباس با کت و شلوار سفید و مشکی

اگر شما هم علاقه به کت شلوار دارید، می توانید از کت شلوار های طرح داره سفید و مشکی در استایل خود استفاده کنید. این نوع استایل ها بسیار کار بردی هستند، زیرا شما حتی می توانید در محل کار هم از آنها استفاده نمایید. به طور کلی استایل کت شلوار سفید و مشکی برای مراسمات کلاسیک کاربرد دارد.

حتماً از رنگ های متضاد سفید و مشکی در استایل های خود استفاده کنید تا استایلی به روز و بی نظیر داشته باشید. برای ست کردن استایل سفید و مشکی حتما از کفش مشکی استفاده کنید. کفش مشکی با تمامی استایل ها به راحتی ست می شود.

 

استایل سفید و مشکی

استایل لباس زنانه سفید مشکی مجلسی و شیک

در مجالس مهم مانند عروسی ها پیراهن های سفید و یا مشکی بسیار پرطرفدار هستند.  این سبک از لباس ها در عروسی ها بسیار پرطرفدار است. بسیاری از بانوان در بین لباس مجلسی های خود رنگ سفید مشکی را دارند. شما حتی می‌توانید از لباس سفید مشکی طرح دار استفاده کنید که یک گزینه بسیار ایده آل برای مجالس عروسی به حساب می آید.

اگر انتخاب شما یک استایل سفید مشکی برای مجالس عروسی است بهتر است یا بقیه آیتم های خود را به طور کلاسیک انتخاب نمایید. اگر مجلس عروسی که شما دعوت شده اید،  در  در یک شب سرد است، می توانید از یک کت کوتاه سفید و یل یک کت کوتاه مشکی در استایل خود استفاده نمایید.  در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی در مورد ست کردن لباس سفید و مشکی به بدست آورید.

 

 

انتخاب کفش در استایل

حتماً در استایل خود به نوع کفش هم دقت داشته باشید. کفش های پاشنه بلند مشکی ساده می توانند زیبایی استایل شما را تکمیل نمایند. کفش مشکی از آن دسته از کفش هایی است که با تمامی لباس ها به راحتی ست می شود. به همین علت توصیه می شود تا یک جفت کفش مشکی پاشنه بلند در کشوی لباس های خود داشته باشید. اگر تمایل به استفاده از کفشی به رنگ مشکی ندارید، می توانید از کفش های به رنگ نود مانند کرمی استفاده کنید.

 

دامن سفید و مشکی کوتاه

دامن های کوتاه جذابیت بسیار خاصی به استایل شما می بخشند. حال اگر رنگ این دامن ها سفید و مشکی باشد، استایل شما بسیار ساده تر و چشمگیرتر خواهد بود. تا به اینجا سعی کرده ایم به شما آموزش دهیم تا چگونه یک استایل سفید و مشکی بسیار زیبا و بی نظیر داشته باشید. به به احتمال زیاد شما به عنوان یک خانوم دامن های بسیار زیادی در کشور لباس های خود دارید. تفاوتی نمی کند که این دامن ها حالت کوتاه و یا بلند داشته باشند. نوع ست کردن آنها در استایل بیش از هر چیزی اهمیت دارد.

اگر دامن های رنگ سفید و مشکی را انتخاب کرده اید می توانید آنها را با رنگهای متضاد ست کنید. هنگام استفاده از دامن کوتاه حتماً از چکمه های بلند در فصول سرد سال استفاده نمایید تا استایلی شیک داشته باشید.

 

 

علت وجود تیشرت سفید در کمد لباس ها

تیشرت سفید جزء آن دسته از لباس های بسیار ضروری است که حتماً باید آنها را در کمد لباس های خود داشته باشید. زیرا این نوع لباس رنگ سفید را می توانید خیلی راحت و سریع با دیگر لباس ها ست کنید. تنها با یک شلوار و یا حتی دامن مشکی با این نوع تیشرت های سفید می توانید یک استایل سفید مشکی خاص و در عین حال ساده داشته باشید.

به طور کلی تنها با یک تیشرت سفید ساده می توانید استایل های بسیار زیادی داشته باشید. این کار نه  تنها باعث می‌شود تا استایل جذابی داشته باشید بلکه باعث می شود در هزینه های خود برای خرید لباس هم صرفه جویی کنید.

فراموش نکنید برای داشتن یک استایل خاص و زیبا نیاز به هزینه های بسیار زیاد برای خرید لباس نیست، تنها کافی است با اصول ست کردن لباس آشنا باشید.

 

 

انتخاب کفش سفید

همانطور که در قسمت بالا تر برای شما توضیح  داده ایم، انتخاب کفش مشکی برای ست کردن بسیار ایده آل و آسان است. در مقابل باید بدانید که ست کردن لباس ها با کفش سفید کمی دشوار به نظر می رسد. البته باید بدانید که کفش سفید استایل هیجان انگیزی برای شما ایجاد می کند و ارزش استفاده را دارد.

شما برای ست کردن لباس های سفید و مشکی خود می توانید از انواع کفش های پاشنه کوتاه و یا اسپرت سفید استفاده نمایید. به طور کلی اگر انتخاب شما کفش سفید است، بهتر است در استایل سفید و مشکی خود بیشتر از رنگ مشکی استفاده کنید. در این صورت تعادل در استایل شما ایجاد می شود.

 

خرید لباس سفید و مشکی از گالری مانتو میرداماد

شما برای خرید انواع لباس، شومیز و مانتو های سفید و مشکی می توانید به گالری مانتو میرداماد مراجعه نمایید. تمامی محصولات این مجموعه با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب به فروش می رسند. تصاویر و قیمت کارها در سایت گالری مانتو میرداماد به صورت به روز رسانی شده مشخص شده است. شما می توانید خرید آنلاین خود را به راحتی از سایت این مجموعه انجام دهید. در صورت بروز هرگونه سوالی با کارشناسان گالری ارتباط برقرار کنید.

 

 

 سخن پایانی

به طور کلی ست کردن لباس سفید مشکی برای بسیاری از افراد اهمیت دارد، این سبک از رنگ ها دارای طرفداران بسیار زیادی هستند. قطعاً هر خانمی در کمد لباس های خود حداقل یک دست لباس سفید مشکی دارد. طرح این نوع لباس ها می تواند کاملا متفاوت باشد.  امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات خوب و مفیدی در مورد نحوه ست کردن لباس ها به رنگ سفید و مشکی به دست آورده باشید.

 

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (278)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (265)

مانتو اسپورت فصلی (903)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (386)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (391)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من