وبلاگ

برندسازی در لباس زنانه چه تاثیری دارد؟

 آشنایی با معروف ترین برند های لباس زنانه 

به نظر شما  برندسازی  تا چه حد در فروش بیشتر و شناخته شدن یک محصول کاربرد دارد؟ قطعاً برند سازی مبحثی است که باعث افزایش کیفیت کار و بیشتر شناخته شدن یک مجموعه و محصولات آن می شود.  همین موضوع باعث شده است تا تولیدکنندگان برتر کیفیت کار مناسب و خوبی هم دارند. همیشه به مبحث برندسازی در تولید محصولات خود توجه داشته باشند. در مورد برندسازی در لباس زنانه چه می دانید؟

تولید کنندگان قطعاً در این صورت فروش بیشتر خواهند داشت. این روزها ما می‌توانیم رقابت های زیادی را در برندهای مدل لباس ایرانی هم مشاهده کنیم. این موضوع نشان می‌دهد که کار طراحان ایرانی به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است. طراحان ایرانی با ایده های بسیار خلاقانه توانسته اند لبخند رضایت را بنده های مشتریان بنشانند.

هر کدام از برندهای ایرانی دارای صاحب سبک هستند و این تفاوت ها باعث شده است تا طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. اگر شما هم به تازگی تولیدی لباس زنانه شیک و مجلسی و با کیفیت را شروع کرده اید، بهتر است در مرحله اول به موضوع برندسازی توجه داشته باشید انتخاب یک نام پر آوازه می‌تواند در شناخته شدن شما موثر باشد.

این روزها برندهای لباس زنانه بسیار زیادی به گوش ما می رسد که هرکدام کیفیت و جذابیت بسیار خوبی دارند. تفاوتی نمی کند که شما برند محصولات خود را در فروشگاه و یا مزون به فروش برسانید. کیفیت کار باعث به زبان افتادن برند شما در میان افراد می شود. در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه باشید تا به بررسی چندین برند لباس زنانه ایرانی بسیار محبوب و سبک آنها  بپردازیم.

 

برندسازی در لباس زنانه چه تاثیری دارد؟

  • بررسی برند لباس زنانه فژه   

جالب است بدانید که برند لباس زنانه فژه توسط خانم فوزیه فرودنیا به تمام دنیا معرفی شده است. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که علت محبوبیت این برند چه بوده است؟ ترکیبی از نمادهای معماری اصیل ایرانی به همراه مدرنیته در این برند به کار رفته است که تأثیر فوق‌العاده‌ای در محبوبیت آن داشته است. نوع طراحی این برند به گونه‌ای  است که بسیاری از سلایق را در بر گرفته است.

این روزها خانم های بسیار زیادی به اصالت و فرهنگ اصیل ایرانی اهمیت می دهند و در واقع دارای ذوق هنری هستند.  اگر شما هم حساسیت زیادی در استایل خود دارید و به دنبال متفاوت ترین و شیک ترین استایل ها هستید، می توانید برند فژه را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید نمادهایی مانند معماری ایرانی، نقش گل و بلبل، سفال، کوزه و در این سبک استفاده شده است. به این شیوه فرهنگ و اصالت کشور بر روی لباس ها حفظ  شده است. صاحب سبک با یک خلاقیت توانسته است برندی را به دنیا معرفی نماید. به همین علت توصیه می شود برای فروش بهتر به بحث برندسازی توجه داشته باشید.

 

  • برند نام آشنا و جذاب انارگل

به جرأت می‌توان گفت برند انارگل یکی از بهترین و جذاب ترین برند های لباس زنانه به حساب می آید، زیرا طرفداران بسیار زیادی دارد.در برند انارگل از لبه های نوار دوزی شده متن های گلدار در لباس ها استفاده شده است.  اگر شما هم اهل لباس های سنتی هستید، حتماً با دیدن برند انارگل حسابی شگفت زده خواهید شد. اصالت و فرهنگ کشور در تولید لباس های برند انارگل به رخ کشیده شده است. در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد چندین برند لباس زنانه معروف جهانی و مبحث برندسازی در لباس زنانه هم به شما بدهیم.

 

آشنایی با برندهای محبوب در دنیا

  • برند محبوب CHANEL

اگر قرار باشد برند های لاکچری لباس در دنیا را نام ببرید برند چنل به زبان می آید.  جالب است بدانید که نام  آن از طراح کد کوکو شنل گرفته شده است. توجه داشته باشید که  کد کوکو شنل در سال ۱۸۸۳ در فرانسه به دنیا آمد او در سال ۱۹۲۰  تولیدات خود از جمله اولین عطر و لباس رسمی شنل رونمایی کرد.

این برند معروف و محبوب شعار خاصی دارد که می گوید  لوازم لوکس حتماً باید راحت باشند که  اگر این طور نباشد قطعا ان لوکس نخواهند بود. او. اولین فروشگاه کلاه فروشی خود را در شهر پاریس در کشور فرانسه در سال ۱۹۱۰ افتتاح کرد. شعبه های دیگر هم در سالهای بعد راه اندازی شده است. بعد از گذشت مدت زمانی تصمیم به تولید پوشاک گرفت. موفقیت کد کوکو شنل در برند گذاری پوشاک فوق العاده بوده است.

 

  • شناخت برند گوچی

همانطور که می دانید برند گوچی همیکی از شناخته شده ترین برندهای جهانی به حساب می آید. به اصطلاح می‌توان گفت که جزء برندهای لاکچری می باشد. به طور کلی باید بدانید که برند گوچی جزء نمادی است که نشان تجاری ایتالیایی در صنعت کالاهای چرمی و دیگر صنایع را دارد. این نماد متعلق به گروه گوچی است که که در این بین خود آن مرتبط به زیر مجموعه شرکت فرانسوی کرینگ است.

گوچی چزء آن دسته از برندهایی است که هیچ عیب و نقصی نمی توان بر روی آن گذاشت و تمامی محصولات آن کیفیت بسیار بالایی دارند. برند گوچی هم برای زنان و هم برای مردان محصولات خود را ارائه کرده است. هیچ گونه تبعیضی هم در بین محصولات گوچی مشاهده نشده است.

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که اکنون در سطح جهان بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه در حال فروش محصولات این برند هستند. تمامی محصولات برند گوچی در عرصه رقابت دارند. کیف، عطر، لباس، اکسسوری، لوازم آرایش، عینک، ساعت و از جمله محصولات محبوب این برند هستند.

طراحان برند گوچی بسیار حرفه ای وارد عمل شده اند.  قطعاً قیمت محصولات برند گوچی بسیار بالا است. به طوری که شاید هر کسی توان خرید آنها را نداشته باشد. در این بین باید بدانید که برندهایی با سطح پایین تر از برند گوچی ایده برداری کرده اند.

 

  • آشنایی بابرند لباس زنانه دیور

دیور یکی از برندهای لاکچری و بسیار محبوب فرانسوی است که در سال ۱۹۴۶ توسط طراح مشهور کریستین دیور تاسیس شده است.  قیمت پوشاک دیور حسابی بالا است و این برند هم مانند برند گوچی جزء برند های گران قیمت به حساب می آید. جالب است بدانید که دیور در کشور فرانسه چشم به جهان گشوده است. در ابتدا تنها یک دستیار ساده در شهر پاریس بوده است، اما در سال ۱۹۴۵ به کشور آلمان رفت و به استخدام لوسیان لیلانگ درآمد.

محصولاتی مانند پوشاک، ساعت، عطر، جواهر، لوازم آرایش، محصولات مراقبت از پوست و … در برند دیور تولید می شود.. برند دیور علاوه بر تولید محصولات زنانه به راه اندازی تولید محصولات مردانه و همینطور بچه گانه هم کرده استت. در ادامه این مطلب با گالری مانتو میرداماد همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد ویژگی برندسازی در لباس زنانه به دست آورید.

 

 

منظور از برند و یا نام تجاری چیست؟ 

برندسازی برای شناسایی بهتره محصولات و تولیدات بسیار اهمیت دارد این کار باعث متمایز شدن شما از رقبا خواهد شد. در واقع می توان گفت نام‌های تجاری ضامن کاملا معتبر برای کیفیت محصول به حساب می آیند. اگر شما هم تمایل به عرضه برند در سطح جهانی دارید، ابتدا باید آن را در سطح ملی پرورش دهید. به طور کلی راهکارهایی که باعث هویت بخشیدن به یک برند و باعث متمایز شدن آن از دیگر رقبا شود را برندسازی می گویند.

 

هدف از برندسازی در  لباس زنانه چیست؟

متمایز شدن محصولات و افزایش سطح کیفیت کار ها می تواند هدف اصلی برندسازی برای یک مجموعه باشد. برای مثال تصور کنید نام یک برند لباس به گوش شما می رسد. در این صورت ابتدا ذهن شما به سمت ویژگی‌های آن برند می رود. این دقیقاً همان هویتی است که برند با راهکارهای متفاوت آن را به مخاطب القا کرده است.

به طور کلی باید بدانید که ایجاد یک برندسازی خوب و حرفه ای در نهایت باعث تبلیغ بسیار راحت محصول، ایجاد مصرف کنندگان خاص،شناخت بهتر نیاز مشتری و در نهایت تسهیل و ترویج فروش در بازار خواهد شد. در ادامه این مطلب با کاری مانتو میرداماد همراه ما باشید تا به بررسی مزایای برندسازی بپردازیم.

 

مزایای برندسازی

  • باعث ایجاد ارزش افزوده و در نهایت تولید ثروت می شود.
  • برندینگ باعث اطمینان خاطر از لحاظ کیفیت محصولات می شود.
  • باعث افزایش ارزش محصول برای مشتری می شود.
  • مشتریان وفادار از طریق برند افزایش پیدا می‌کنند و در نهایت فروش هم بیشتر می شود.
  • کاهش هزینه ها برای جلب مشتری را در بر دارد. منظور این است زمانی که مشتری برند شما را بشناسد دیگر نیازی به تبلیغات برای جلب مشتری نخواهید داشت.
  • باعث ایجاد باعث ایجاد تمایز در محصولات شما می شود، زیرا این روزها مدگرایی بسیار افزایش پیدا کرده است.

 

 

تفاوت برندسازی با بازاریابی

در واقع بازاریابی نوعی راهکار برای دستیابی و ترغیب مشتری به حساب می آید. در مقابل برندسازی مجموعه ای از راهکارهایی است که باعث هویت نام تجاری می شود و در نهایت باعث ایجاد جایگاه محصولات شما در مقایسه با دیگر رقبا می شود. برندسازی و بازاریابی با یکدیگر تفاوت هایی دارند اما باید بدانید که در نهایت هر دوی آن ها مکمل یکدیگر هستند.

 

تفاوت برندسازی و بازاریابی

مانتو سرمه ای طرح دار با شال ساده

چطور می توان به یک برند معروف و معتبر تبدیل شد؟ 

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چطور می توان یک برند خوب و حرفه ای راه اندازی کرد که محبوبیت زیادی در بین مردم داشته باشد؟ اگر شما همین امروز تصمیم داشته باشید که یک تولیدی داخلی راه اندازی کنید باید چه مواردی را در نظر بگیرید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع می پردازیم.

  • توجه به کیفیت کار

قبل از هرچیزی و توجه به سودآوری باید به کیفیت محصولات و تولیدات خود توجه داشته باشید تا یک برند خوب و معتبر را راه اندازی کنید.  همانطور که می دانید کیفیت کار به خصوص در طراحی و برندینگ لباس زنانه بسیار اهمیت دارد، زیرا خانم ها معمولاً حساسیت بسیار زیادی بر روی طراحی و البته کیفیت لباس های خود دارند. به همین علت استفاده از تجربه طراحان مد بسیار اهمیت پیدا می کند. زمانی که تنها به همه نکات کوچک توجه داشته باشید، خیلی سریع تر از آن چیزی که تصورش را بکنید برند شما محبوب می‌شود و به سر زبان‌ها می‌افتد.

  • انتخاب نشان تجاری حرفه ای

در درجه اول یک نشان کاملا حرفه ای و خوش نما برای برند خود انتخاب نمایید. بسیاری از افراد تصور می کنند که شکل و ظاهر برند هیچگونه تاثیری در فروش و شناخته شدن آن ها ندارد.  اما این باور صحیح نیست. مانتو که می‌دانید مد و سلیقه در ارتباط با لباس زنانه حرف اول را میزند.

لوگوی خاص و جذابی را برای برند خود انتخاب نمایید در این صورت مخاطب به آن جذب شود. توجه داشته باشید که لوگوی شما نباید ظاهر پیچیده داشته باشد. در واقع باید به گونه‌ای باشد که در ذهن مشتری به راحتی ثبت شود.

  • توجه به کیفیت دوخت لباس زنانه

اگر تمایل دارید به رندی را راه اندازی نمایید که مورد استقبال خانم ها قرار بگیرد و به نوعی محبوب شود،  حتما باید توجه ویژه ای به کیفیت دوخت در لباس های تولیدی خود داشته باشید. بسیاری از بانوان حساسیت زیادی به نوع دوخت لباس ها دارند. در واقع می‌توان گفت که کیفیت دوخت می تواند معرف کیفیت برند شما باشد. انتخاب طراحان و خیاطان بسیار حرفه ای و خوش سلیقه می‌تواند شما را از رقبا جلو بیندازد. به طور کلی باید بدانید که این روزها در هر صنعتی که وارد شوید، رقبای بسیار زیادی وجود دارد. توجه به همه نکات و برندسازی می‌تواند یکی از اصلی‌ترین کلیدهای موفقیت شما باشد.

 

سخن پایانی

در آخر اگر شما هم تمایل دارید تا اطلاعات در مورد بهترین برند لباس در مورد به دست آورید،، بهترین راهکار این است که به کیفیت دوخت و طراحی محصولات آن برند توجه داشته باشید. البته در این مبحث می توانید از نظرات افراد دیگر هم استفاده نمایید، زیرا  زمانی که یک برند کیفیت خوبی داشته باشد، قطعاً با گذشت زمان بر سر زبان‌ها می‌افتد و طرفداران بسیار زیادی پیدا می‌کند.

اگر شما هم دارای کسب و کاری هستید و به خصوص در زمینه لباس فعالیت دارید، بحث برندسازی را فراموش نکنید. برند لباس زنانه محبوب به مرور زمان باعث افزایش قیمت تولیدات شما خواهد شد.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات خوب و مفیدی در مورد برندسازی در لباس زنانه بدست آورده باشید.

 

 

 

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (280)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (267)

مانتو اسپورت فصلی (905)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (388)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (393)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من