گالری مانتو میرداماد

شعبه میرداماد

تلفن : 02126406465

شعبه نوبنیاد

تلفن : 02191091707

راهنمای ست لباس

مانتو خردلی را با چه شالی ست کنیم

چطور مانتو خردلی را با شال ست کنیم؟ در این آموزش تمام نکات و ترفندهای ست مانتو خردلی با شال را یاد می گیرید. با دنبال کردن این آموزش و یادگیری این ترفندها می توانید به یک فشن دیزاینر یا طراح مد و لباس حرفه ای تبدیل شوید و استایل شخصی خودتان را خلق کنید.

 

خردلی چه رنگی است؟

برای اینکه بتوانیم یک فشن دیزاینر حرفه ای باشیم ابتدا باید رنگ ها و ویژگی های آنها را خوب بشناسیم. پس بیایید برای شروع با رنگ خردلی، ویژگی ها و فصل های آن بیشتر آشنا شویم.

خردلی ( به انگلیسی: Mustard) در طیف رنگی زرد قرار دارد و گاهی زرد خردلی هم نامیده می شود. این رنگ، دارای 5 سایه رنگ است که در شکل زیر هر سایه خردلی همراه با کد رنگ مخصوص به خود نشان داده شده است:

 

ست مانتو خردلی با شال

رنگ زرد خردلی یک رنگ گرم و شاد است که به عنوان سایه تیره ای از رنگ زرد توصیف می شود. رنگی فوق العاده خاص که جذابیت فرد را چند برابر ساخته و باعث می شود در مرکز توجهات قرار بگیرد. البته خردلی بیشتر با جاشنی هایی مثل سس خردل شناخته می شود. اما در بین افرادی که رنگ های تند و گرم را دوست دارند نیز محبوبیت بالایی دارد.

رنگ خردلی نشان دهنده فردی جسور با اعتماد بنفس بالا است که برای خودش ارزش و احترام قائل است، انتقاد پذیر، مثبت اندیش، تنوع طلب و خلاق است.

خردل نمادی از آرامش بخشی و راحتی خیال است. رنگ خردلی باعث می شود حس آرامش داشته باشید و دردها و ناراحتی ها را التیام می بخشد. گرچه رنگ خردلی از محبوبیت بالایی برخوردار است اما رنگ خاص و منحصربفردی است و نمی توان آن را در هر زمان و مکانی پوشید.

مانتو خردلی را با چه شالی ست کنیم | گالری مانتو میرداماد

مانتو خردلی جذاب

 

بیشتر بخوانید  7 ترفند برای داشتن استایل زمستانه شیک

خردلی رنگی است که هم ظریف است و هم مخصوص خانم های بالغ می باشد. باعث می شود فردی محترم، بالغ و فهمیده و باتجربه به نظر برسید. رنگ خردلی همانند رنگ زرد از رنگ های پاییزی به شمار می رود. بنابراین، بهترین فصل برای پوشیدن مانتو خردلی، فصل پاییز است البته آن را در زمستان هم می توان پوشید. اگر دنبال مانتو مخصوص فصل پاییز و زمستان هستید، مانتوهای خردلی انتخاب مناسبی خواهند بود.

 

ست مانتو خردلی با انواع شال

رنگ خردلی برای فشن دیزاینرها بسیار جذاب است. برای ست مانتو خردلی با شال می توانید از رنگ های زیادی استفاده کنید که در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره شده است:

ست مانتو خردلی با شال آبی

ممکن است بارها برایتان این سوال پیش امده باشد که برای ست مانتو خردلی با شال، کدام رنگ بهتر است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که طیف رنگ های آبی، بهترین رنگ مکمل برای زرد خردلی هستند.

 

مانتو خردلی را با چه شالی ست کنیم | گالری مانتو میرداماد

 

مانتو خردلی و شال طوسی

اگر رنگ خردلی را با رنگ طوسی ترکیب کنید ست مانتو جذاب و دلربایی به وجود می آید. رنگ طوسی ترکیبی از رنگ خاکستری و رنگ آبی است. رنگ آبی بیشترین هارمونی را با رنگ خردلی دارد. از طرفی رنگ خاکستری نیز یک رنگ خنثی می باشد که می توان آن را با هر رنگی ترکیب کرد. طوسی رنگ سرد، زیبا و محافظه کارانه ای می باشد که نمادی از بلوغ، انتقاد پذیری، مسئولیت پذیری و سازش است.

اگر در فصل پاییز یک مصاحبه شغلی یا ملاقات کاری دارید، ست مانتو خردلی با شال طوسی گزینه اید آلی خواهد بود. زیرا شما را مد روز، مسئولیت پذیر، انتقاد پذیر، باتجربه و بالغ نشان می دهد. البته طوسی تنالیته های مختلفی دارد مثل طوسی سربی، طوسی روشن، طوسی مایل به بنفش و … شما می توانید برای ست مانتو خردلی خود با شال طوسی از تمام تنالیته های رنگی طوسی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  ۱۰ استایل جذاب با مانتو جین و اسپرت مخصوص زنان جوان

 

مانتو خردلی با شال

خردلی و قهوه ای

قهوه ای و خردلی هر دو رنگ پاییزی گرم و دلنشینی هستند. اگر می خواهید یک استایل پاییزه شیک داشته باشید یک مانتو خردلی چهارخانه را با شال قهوه ای ساده ست کنید. این ترکیب رنگ برای فصل پاییز فوق العاده شیک و جذاب خواهد بود.

اگر مانتو شما خردلی ساده است می توانید آن را شال قهوه ای پلنگی یا شال قهوه ای پوست ماری ست کنید. برای مانتوهای چهارخانه همیشه از شال ساده استفاده کنید. اگر مانتو و شال شما هر دو طرح دار باشند تیپ شما را خراب می کنند و زیبایی استایل شما را به طور کامل از بین می برد.

 

تیپ مانتو خردلی و روسری مشکی

استایل مانتو خردلی و شال مشکی همیشه شیک و جذاب است و می توان گفت از آن تیپ هایی است که هیچوقت از مد نمی رود. رنگ مشکی یک رنگ خنثی و تیره ترین رنگ ها است که می توان آن را با هر رنگ دیگری ست کرد. مشکی در کنار خردلی شما را فردی بسیار باهوش، بسیار جدی و مسئولیت پذیر نشان می دهد که تمایل دارند مدیریت یک گروه را بر عهده بگیرند و در عین حال جذاب و باکلاس هستند.

 

مانتو خردلی با شال

ترکیب خردلی و سفید

شال سفید یکی از محبوب ترین رنگ های دنیا را دارد. اگر دختر جوان، ظریف و لاغر اندامی هستید پوشیدن یک شال، شومیز سفید و مانتو خردلی گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. رنگ سفید نماد پاکی و معصومیت است و وقتی در کنار خردلی قرار میگیرد شما را فردی با نشاط، ساده و بی آلایش و سرزنده نشان می دهد.

بیشتر بخوانید  با مانتو سرخابی چه رنگی ست کنیم؟

 

مانتو خردلی و شال سرمه ای

یکی دیگر از رنگ هایی که در کنار رنگ خردلی بسیار زیبا خواهد بود رنگ سرمه ای است. ترکیب این دو در کنار هم باعث می شود استایل پاییزه بسیار شیک و مجللی داشته باشید و فردی با اصالت، دارای روحیه قوی و با اعتماد بنفس بالا به نظر برسید که در عین حال صمیمی و آرامش بخش است. اگر قصد دارید در فصل پاییز در یک مهمانی دوستانه یا خانوادگی شرکت کنید ترکیب این دو رنگ می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد.

 

مانتو خردلی و شال سبز

یک استایل پاییزه شیک دیگر، ترکیب مانتو خردلی با شال سبز است. البته نباید در رنگ سبز اغراق کنید و رنگ هایی را تناژ زیتونی، سبز یشمی، سبز لجنی و سبز تیره برای ترکیب با خردلی مناسب هستند. این رنگ حس آرامش و شادی را در اطرافیانتان ایجاد می کند. در کنار آن می توانید از کیف و کفش قهوه ای عسلی نیز استفاده کنید تا استایل پاییزه شما کامل تر و زیباتر شود.

مانتو خردلی را با چه شالی ست کنیم | گالری مانتو میرداماد

مانتو مزونی (63)

مانتو مجلسی (69)

مانتو شلوار اداری (89)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (35)

مانتو تابستانه (384)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (371)

مانتو اسپورت فصلی (1007)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانه (490)

مانتو اسپرت پاییزه (388)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو شلوار اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من