مانتو سبز زیتونی با چه رنگی ست میشود

شاید با خود فکر کنید که ست کردن مانتو سبز زیتونی با رنگ های دیگر خیلی کار سختی است و رنگ های خیلی کمی وجود دارند که می توان با سبز زیتونی ست کرد. اما اینطور نیست. سبز زیتونی یکی از دلنشین ترین رنگ های پاییزی است. گرچه خیلی از افراد به اشتباه فکر می کنند که زیتونی مخصوص بهار و تابستان است اما بهترین فصل برای پوشیدن مانتو زیتونی، فصل پاییز است.

 

نکات مهم برای ست مانتو سبز زیتونی

سوالی که خیلی از خانم ها می پرسند این است که این رنگ مانتو به من میاد؟ برای جواب دادن به این سوال باید بدانیم که رنگ سبز زیتونی گرم است یا سرد؟ و برای چه رنگ پوستی مناسب است؟

در چرخه رنگ سه نوع رنگ وجود دارد. رنگ های گرم، رنگ های سرد و رنگ های خنثی که هر کدام برای رنگ پوست های خاصی مناسب هستند.. زرد، نارنجی و قرمز رنگ های گرمی محسوب می شوند. سبز تیره، آبی و بنفش هم رنگ های سردی هستند. سبز زیتونی مابین رنگ سبز و زرد قرار دارد و از ترکیب رنگ های قرمز و آبی و زرد بدست می آید. پس سبز زیتونی چون ترکیبی از رنگ گرم و رنگ سرد است یک رنگ خنثی به شمار می رود. پس یک مانتو زیتونی روشن، مانتویی با تناژ رنگی خنثی و کمی گرم و مانتو سبز زیتونی تیره، مانتویی با تناژ خنثی و کمی سرد است.

خوشبختانه، رنگ زیتونی طیف وسیعی دارد. از طرفی یک رنگ خنثی است. پس هم کسانی که رنگ پوست تیره دارند و هم روشن میتوانند مانتو زیتونی را بپوشند. اما اینکه سبز زیتونی روشن بپوشید بیشتر به شما می آید یا سبز زیتونی تیره به ثناژ رنگی پوستتان بستگی دارد.  اگر تناژ رنگی پوست شما گرم است بهترین رنگ مانتو برای شما، رنگ سبز زیتونی روشن است و اگر پوست سردی دارید یک مانتو برنگ سبز زیتونی تیره برایتان مناسب تر است.

بیشتر بخوانید  مدل مانتو بهاری

رنگ زیتونی نماد چیست؟

اینکه مردم اولین باری که شما را ببینند چه نظری در موردتان داشته باشند خیلی به رنگ مانتو شما هم بستگی دارد. چونکه اولین چیزی که مردم میبینند مانتو شماست نه شخصیت درونی شما. پس باید به ترکیب رنگ ها و ست مانتو شلوار خود دقت کنید.

یک مانتو سبز زیتونی نشان می دهد که شما فردی آرام، خاکی، خوش مشرب و در عین حال ظریف هستید و باعث می شود کنارتان احساس آرامش داشته باشند. سبز زیتونی با فصل پاییز بیشترین تناسب را دارد به همین دلیل پوشیدن مانتویی برنگ سبز زیتونی در فصل پاییز بیشترین تاثیر را در جذب نگاه اطرافیانتان خواهد داشت.

مانتو سبز زیتونی با چی ست میشه ؟

سبز زیتونی رنگی همه فن حریف است. می توان آن را با خیلی از رنگ ها ست کرد.

1-ست مانتو سبز زیتونی و شال سفید

یکی از جذاب ترین ترندهای پاییزه امسال ست مانتو سبز زیتونی، شال یا روسری سفید با شلوار سفید است. می توانید برای کامل تر شدن استایلتان هم از یک کیف چرم زیتونی خوش رنگ با خطوط سفید استفاده کنید. سفید یک رنگ خنثی است و می توان آن را با هر رنگ گرم و سردی براحتی ست کرد. پس نیازی نیست نگران سبز زیتونی روشن یا تیره بودن مانتو باشید. ترکیب سفید و زیتونی هم شیک و جذاب است و هم مناسب فصل پاییز.

 

مانتو سبز زیتونی با چه رنگی ست میشود | گالری مانتو میرداماد

مانتو سبز خوشرنگ با شال و کفش سفید

 

2-ست مانتو زیتونی با رنگ قهوه ای

رنگ قهوه ای خیلی رنگ خاصی است و با هر رنگی نمی توان ست کرد اما ترکیبش با زیتونی فوق العاده است. ست رنگ زیتونی و قهوه ای روشن باعث می شود فردی خانواده دوست و قابل اعتماد به نظر برسید. قهوه ای یک رنگ پاییزی گرم است و در کنار زیتونی ست پاییزه دلنشین و جذابی برایتان می سازد.

بیشتر بخوانید  با مانتو سفید شال چه رنگی بپوشم

 

3- ست مانتو زیتونی و شال و روسری کرم

پوشیدن مانتو زیتونی خود را به فصل پاییز محدود نکنید. اگر دوست دارید برای استایل بهاره خود سبز زیتونی بپوشید از رنگ کرم کمک بگیرید. شال و روسری کرم انتخاب خوبی برای فصل بهار است و از طرفی خیلی لوکس و گرانبها به نظر می رسد . البته کرم یک رنگ گرم است اگر تناژ رنگی پوست شما سرد می باشد و بهتر است این دو رنگ را با هم ست نکنید. اگر همچنان مصمم هستید که از این استایل استفاده کنید به آرایش غلیظی نیاز خواهید داشت. برای تکمیل استایل خود هم می توانید زیورآلات بکار ببرید.

 

مانتو سبز زیتونی با چه رنگی ست میشود | گالری مانتو میرداماد

ست مانتو با شال کرم

 

4-ست مانتو زیتونی و شال و روسری لیمویی

پوشیدن شال و روسری لیمویی با مانتو سبز برای هر خانمی واجب است. خاص ترین استایل بهاره ای است که می توانید با مانتو زیتونی داشته باشید. البته لیمویی خیلی به سبز زیتونی نزدیک است و مخصوص ان دسته خانم هاییست که دوست دارند همیشه خوش استایل و شیک پوش باشند. رنگ لیمویی نماد شور و شوق است و باعث می شود سرزنده تر و پرانرژی تر به نظر برسید.

 

5-ست مانتو زیتونی و مشکی

هیچ رنگی در دنیا نیست که نتوان با مشکی و سفید ست کرد. مشکی هم مثل سفید یک رنگ خنثی است و به خوبی با زیتونی ست می شود. برای اینکه در فصل زمستان هم مانتو سبز زیتونی مورد علاقه تان را بپوشید کافیست با رنگ مشکی ان را ست کنید. رنگ مشکی مخصوص فصل زمستان است. البته خیلی از خانم ها هم هستند که همیشه دوست دارند مشکی پوش باشند. اگر شما هم جزو این دسته از خانم ها هستید می توانید از ست شلوار، شال و کیف و کفش مشکی با مانتو زیتونی استفاده کنید تا لباستان یکنواخت نباشد.

بیشتر بخوانید  جذاب ترین هارمونی ها برای مانتو

مانتو سبز زیتونی با چه رنگی ست میشود | گالری مانتو میرداماد

6-ترکیب زیتونی و قرمز

اصولا قرمز رنگی است که ست کردنش با هر رنگی کار راحتی نیست اما استایل زیتونی حتی با رنگ قرمز هم جواب می دهد. ترکیب این دو رنگ در کنار هم فوق العاده زیباست. ست سبز زیتونی و قرمز بدون شک یکی از بهترین گزینه هاییست که می توانید برای استایل پاییزه خود انتخاب کنید.

 

7- زیتونی و نارنجی

یکی دیگر از ست های جذاب پاییزه، ترکیب رنگ زیتونی و نارنجی می باشد. رنگ نارنجی مکمل خیلی خوبی برای زیتونی است. کافیست یک کیف چرم نارنجی یا خردلی و شال و روسری نارنجی در استایل خود بکار ببرید تا جادوی آن را ببینید. فوق العاده جذاب و تو دل برو و لوکس است. نارنجی در کنار زیتونی باعث می شود مانتوتان جلوه بیشتری داشته باشد و شما را فردی مثبت اندیش، پرانرژی و اجتماعی نشان می دهد.

 

9-زیتونی و بژ

اگر به این فکر افتاده اید که مانتو سبز زیتونی خود را با بژ ست کنید استایل خاص و بی نظیری خواهد بود. کافیست از یک شلوار بژ، مانتو زیتونی و شال بژ استفاده کنید. اگر مانتویی طرح دار می پوشید سعی کنید به قانون سه رنگ پایند باشید و رنگ هایی را با آن ست کنید که در دوخت مانتوتان بکار رفته است.

 

 

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */