معرفی جذاب ترین مانتو های 1402

معرفی جذاب ترین مانتو های 1402

همه ما دوست داریم با فرا سال جدید تغییرات خاصی در مد و استایل خود ایجاد کنیم. زمان زیادی برای ورود به سال نوی 1402 و فرا رسیدن عید نوروز باقی نمانده است. خانم های شیک پوش به دنبال خرید لباس و از همه مهم تر مانتوهای جذاب برای عید هستند. با ما همراه باشید تا درکنار ما به معرفی جذاب ترین مانتو های 1402 بپردازیم.

مانتو 1402

با ما باشید تا جدیدترین مدل مانتو نوروز 1402 را به شما معرفی می کنیم. سال 1402 با انواع مدل مانتوهای سال در طرح ها و رنگ های شاد و جذاب به صورت کوتاه، بلند، کتی، ژاکاردی، جلیقه و مدل مانتو آستین پفی جلو و … همراه خواهد بود که معمولا در فصل بهار، نازک و مانتوهای رسمی، مزون و مدل های شیک با رنگ های شاد بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.
بهار سال 1402 با ترند لباس های زنانه و مانتو، در رنگ های شاد مانند قرمز، سرخابی، بنفش (رنگ سال)، سبز، آبی تیره، آبی روشن، زرد، یاسی، سفید و کرم خواهد بود. عید امسال همخوانی چند رنگ مانتو با یکدیگر بسیار جذاب و خاص خواهد بود. در سال 1402 سبک مینیمال ترند روز است و باید در عین سادگی زیباترین مد و استایل را انتخاب کنید.

بدون شک جذابیت، ترکیب رنگ مناسب، نوع دوخت و البته پارچه مرغوب و هماهنگ با نوع استفاده از ویژگی های اصلی یک مانتو زنانه مناسب است. ابتدا باید با نام انواع پارچه مانتو آشنا شویم سپس اطلاعات جامعی در مورد هر کدام به دست آوریم. دانستن ویژگی های هر پارچه می تواند به شما در انتخاب جذاب ترین مانتو در سال 1402 کمک کند.
مانتوهایی که به صورت روزانه و مکرر استفاده می شوند باید دارای تناسب مناسب، دارای جیب و دکمه های (مثلا 4 دکمه) یا زیپ مناسب، حجیم نباشند و در انتها از نظر رنگ مناسب باشند و در همه جا قابل استفاده باشند.

معرفی جذاب ترین مانتو های 1402 | گالری مانتو میرداماد

انتخاب سبک جذاب مانتو 1402

مدل مانتو باید متناسب با اندام شما باشد، مثلا اگر پایین تنه چاق دارید از مدل هایی استفاده کنید که در قسمت پایین تنه پهن و چین دار هستند و چاق بودن شما را نشان نمی دهند. اگر بالاتنه چاقی دارید از مدل های صاف و پهن استفاده کنید. اگر اندام متناسبی دارید می توانید از هر مدلی استفاده کنید اما از مدل های تنگ دوری کنید زیرا نه تنها دیگر در بازار نیستند بلکه چروک و دردسر بیشتری دارند. قد مانتو باید متناسب با قد شما باشد. اگر کوتاه قد هستید، مانتو نباید بالاتر از زانو باشد. این نکته در مورد افراد بلند قد نیز است. از آنجایی که دوران لباس های تنگ و کوتاه به پایان رسیده است، به طور کلی می توان گفت که مناسب ترین قد این مانتو برای یک خانم متشخص و خوش تیپ، 10 تا 15 سانتی متر زیر زانو است.معرفی جذاب ترین مانتو های 1402 | گالری مانتو میرداماد

بیشتر بخوانید  استایل کلاسیک چیست؟

جذاب ترین مانتو برای افراد قد بلند

خرید مانتو که کاملاً همرنگ باشد شما را بلندتر از آنچه هستید نشان می‌دهد، بنابراین هر زمان که می‌خواهید کوتاه‌تر و مناسب‌تر از قدتان به نظر برسید، ظاهرتان یکنواخت نباشد و حداقل از دو رنگ در ظاهرتان استفاده کنید و به آن توجه کنید. این واقعیت که رنگ ها با هم هارمونی زیبایی ایجاد می کنند. مانتوهای بسیار کوتاه نیز قد شما را بیشتر نمایان می کند. بهتر است از مانتو هایی استفاده کنید که انحنای اندام شما را بیشتر نشان می دهند.

خانم های شیک پوش کوتاه قد باید در اتنخاب مانتو دقت کنند که مانتویی راانتخاب نکنند که باعث کوتاه تر شدن قد آن ها شود. این خانم ها باید در انتخاب مانتو دقت کنند و نکاتی را در نظر بگیرند. خانم های ریزه اندام و کوتاه قد بهتر است از مانتوهایی با خطوط عمودی باریک استفاده کنند زیرا وجود خطوط عمودی باعث بلندتر نشان دادن آنها می شود. خانم های کوتاه قد نباید مانتوهای خیلی بلند انتخاب کنند زیرا باعث کوتاه تر به نظر رسیدن آنها می شود. مانتوهایی که تا زانو هستند بیشتر برای این خانم ها مناسب است و قد آنها را بلندتر نشان می دهد.

اتنخاب رنگ مانتو در سال 1402

اینکه چه رنگی مانتو بپوشید کاملاً به سلیقه شخصی شما بستگی دارد، اما توصیه می‌شود از رنگ‌های خنثی و تیره مانند مشکی، سرمه‌ای، طوسی، آبی روغنی، قهوه‌ای و کرم استفاده کنید زیرا شما را باوقارتر و جذاب تر نشان می‌دهند.  اگر به رنگ خاصی علاقه دارید، می توانید یک مانتو رنگی بپوشید، اما برای هماهنگی بیشتر، می توانید با لباس دیگری مثلاً کفش خود ست کنید. سعی کنید تمام مدت یک رنگ نپوشید و حداقل از دو یا سه رنگ خنثی در استایل خود استفاده کنید تا جلوه بهتری داشته باشید.

جنس مانتو

جنس مانتو باید به گونه ای باشد که نیازی به اتو نداشته باشد زیرا هیچ چیز مانند اتوی مکرر عمر مانتو را کوتاه نمی کند و از طرفی نمی توان با کت چروک و کثیف زندگی کرد. پارچه هایی که پرز یا کرک می شوند نیز برای پوشیدن روزمره مناسب نیستند.
پارچه مانتو می تواند تخت بافته یا به اصطلاح تار و پود باشد که در این حالت کش نمی آید. دو نوع پارچه کشسان مانتویی وجود دارد (کشش عرض یا کشش در یک جهت – کشش کامل یا کشش در دو جهت). کشش پارچه نقش بسزایی در فرم بدن مانتو دارد. مشکل اصلی پارچه های کشسان بعد از شستشو است که ممکن است باعث تورم و سفت شدن کت شود. مزیت اصلی کش این است که از چروک شدن پارچه جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید  انواع مدل مانتو سوییت شیک و جذاب

معرفی جذاب ترین مانتو های 1402 | گالری مانتو میرداماد

ضخامت

همه چیز به فصل و آب و هوای محیط مربوط می شود. اگر هوا سرد باشد همه به دنبال مانتو زمستانی با پارچه ضخیم هستند. در این مواقع، مانتو با پارچه های فوتر، پشمی و خز بیشتر طرفدار دارد. انواع مختلفی از پارچه های مناسب برای مانتوهای بهاری وجود دارد که عموما به نام های نخی و نازک شناخته می شوند.

ساده رنگی یا طرح دار بودن

بیشتر خانم ها به دنبال پارچه های ساده و رنگارنگ با ظاهری رسمی هستند و در ایران رنگ های تیره مانند مشکی سرمه ای و طوسی بیشتر برای مانتوها طرفدار دارند. بیشتر دختران نوجوان و جوان به دنبال مانتوهایی با رنگ های شاد دخترانه و یا با پارچه طرح دار و چاپ شده هستند. طرح های فرهنگی با مضامین سنتی ایرانی می تواند برای دختر خانم ها جذاب باشد.

انواع جذاب ترین مانتو های 1402

مانتوها را می توان به مدل های ساده، اسپرت، رسمی، اداری، بلند، جلو باز، جلو بسته،  تقسیم کرد.

مانتو ساده

مانتو زنانه ساده انتخابی مناسب و ایده آل برای پوشیدن در اماکن عمومی و ادارات  در سال 1402 می باشد. این مدل مانتو برای دخترانی که به استایل خیابانی علاقه دارند مناسب است زیرا به راحتی می توانند این مدل مانتو را با انواع شلوار و کیف ترکیب کنند.معرفی جذاب ترین مانتو های 1402 | گالری مانتو میرداماد

مانتو عروسکی

یکی دیگر از انواع مانتوهای زنانه مانتو عروسکی است. مانتوهای عروسکی دارای چین، پاپیون، پلیسه، پلیسه و … هستند که اکثر این مانتو ها سایز کوتاهی دارند. انواع مانتو عروسکی برای جشن تولد، تعطیلات و روزمره قابل استفاده است.

مانتو زنانه گلدار

این استایل الهام گرفته از طبیعت است و به عبارت ساده تر می توان گفت که مانتوهای گلدار همان مانتوهای گلدار زنانه است. این مانتو با برش های خاص خود باعث می شود فردی که این مانتو را می پوشد در نگاه اول قد بلندتر به نظر برسد. همچنین با توجه به ویژگی های پارچه این مانتو، صاحب این لباس احساس پوشیدن لباسی سبک و خوش فرم را خواهد داشت. این مدل مانتو زنانه برای سال 1402 بسیار جذاب است.

بیشتر بخوانید  با مانتو آبی کاربنی چه روسری ست کنیم؟

مانتو اسپرت

مانتو اسپرت بسیار راحت وجذاب است.  این مدل مانتو بیشتر برای مکان های رسمی و آموزشی مناسب است، مثلا برای استایل های دانشجویی بسیار مناسب و کاربردی است.
مهم ترین ویژگی یک سبک ورزشی راحتی و انعطاف پذیری آن است. یادتان باشد مانتوهای اسپرت زنانه برای مجالس و مهمانی ها مناسب نیستند.معرفی جذاب ترین مانتو های 1402 | گالری مانتو میرداماد

مانتو راحتی

اگر از جمله افرادی هستید که به استایل کژوال علاقه زیادی دارید و از طرفی راحتی و سادگی را در انتخاب مانتو خود در نظر می گیرید، می توانید مانتوهای ساده را انتخاب کرده و با شلوار کتان و پارچه یا جین ترکیب کنید.

مانتو کلاسیک

بیشتر مانتوهای رسمی زنانه، مانتوهای کلاسیک محسوب می شوند. این مانتوها معمولا دکمه دار هستند و یقه های مختلفی با مدل های مختلف دارند. از ویژگی های این مدل مانتو می توان به دکمه های جلو، جیب و یقه های مختلف در مدل های مختلف اشاره کرد.

مانتو ویمسیکال

این سبک از مدل مانتو به دلیل استفاده از رنگ های شاد در طرح پارچه، با پوشیدن آن افراد را بسیار پرانرژی نشان می دهد. رنگ های سبز، قرمز، نارنجی و … برای مانتوهای ویمسیکل استفاده می شود، بنابراین این استایل می تواند برای فصل تابستان مناسب باشد.معرفی جذاب ترین مانتو های 1402 | گالری مانتو میرداماد

مانتو مینیمال زنانه

در این سبک از پوشش سعی می شود با استفاده از حداقل رنگ ها، کمترین پیچیدگی و کمترین عوامل جلب توجه، ظاهری زیبا، شکیل و مناسب ارائه شود. مانتو مینیمال یکی از انواع مانتوهای ساده زنانه به حساب می آید زیرا در استایل مینیمال سعی شده از کمترین اکسسوری استفاده شود. در این سبک رنگ های مشکی، سفید و خاکستری از رنگ های برجسته هستند.

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */