وبلاگ

هر آنچه که باید درباره مانتو چرم بدانید

مانتو چرم یک پوشش خارق العاده است که استفاده از آن به عنوان پوشش، قدمتی دیرینه دارد. می توان گفت چرم جزو اولین پوشش بشر بوده است. به طوری که در طول تاریخ همواره از آن برای تولید پوشاک استفاده شده است.

انسان ها حتی در دوران غارنشینی هم از پوست حیوانات برای گرم نگه داشتن بدن خود استفاده می کردند. و همانطور که میدانید چرم طبیعی نیز از پوست حیوانات تهیه می شود. اما استفاده از چرم به عنوان لباس و مانتو با پیشرفت مد و فشن پررنگ تر شد. اولین بار حدود 1300 سال پیش از میلاد مسیح مصریان از چرم به عنوان لباس استفاده می کردند. و به مرور در سایر کشورها نیز استفاده از چرم رواج پیدا کرد. به طوری که تا سال 1200 پیش از میلاد در سراسر قاره آسیا، اروپا، آمریکا و حتی یونان نیز از چرم برای دوخت لباس استفاده می شد. چرم در طول تاریخ نمادی از ثروت و قدرت بوده است و تنها قشر خاصی می توانستند از لباس چرمی استفاده کنند..

به عبارتی، لباس چرمی از دیرباز یک نوع لباس بسیار گرانقیمت و باارزش محسوب می شد و تا قبل از دهه 1960 تنها افراد خاصی می توانستند این نوع لباس را بپوشند. اما در دنیای مدرن امروزی خرید مانتو چرم برای همه اقشار جامه مقدور می باشد.

امروزه مانتو چرمی به عنوان یک مانتو شیک و لاکچری محسوب می شود که همچنان نمادی از ثروتمند بودن، اصالت و شیک بودن است.

 

مانتو چرم پافر

مانتو چرم پافر

ویژگی های مانتو چرمی

زمانی که نام لباس چرم به میان می آید اولین چیزی که به ذهن می رسد لباس موتورسواران خوش تیپ است. اما امروزه لباس چرم نه تنها در بین آقایان بلکه در بین خانم ها نیز طرفداران بسیار زیادی دارد و به یکی از بهترین چیزهایی که باعث می شود شیک و لاکچری به نظر برسید تبدیل شده است.

 

مانتو چرمی در انواع مختلفی از مانتو کاپشنی چرمی گرفته تا پالتو چرم، کت غواصی،پافر چرم و … وجود دارد. این مانتوها برای استایل های مختلفی از  مد و استایل آوانگارد گرفته تا استایل اسپرت و مجلسی مورد استفاده قرار می گیرند. مانتوهای چرم جنس گرمی دارند و ضد آب و باد هستند. پوشیدن این نوع مانتو علاوه بر اینکه از بدن در برابر سرما و باد و باران محافظت می کند امروزه به سبکی از زندگی شخصی بسیاری از افراد تبدیل شده است.

از جمله ویژگی های مانتو چرم این است که هرچه بیشتر پوشیده شود جذابیت آن هم بیشتر می شود. این مدل مانتو از چرم نرم مثل چرم گوسفندی یا چرم مصنوعی ساخته می شوند که باعث می شوند بند بسیار خوش فرم به نظر برسد.

 

هر آنچه که باید درباره مانتو چرم بدانید | گالری مانتو میرداماد

این مدل مانتو برای چه افرادی مناسب است؟

این نوع مانتو بسیار ضخیم است و همچنان تداعی کننده ثروت و قدرت می باشد که در طی صد سال گذشته یه یک لباس جهانی تبدیل شده است. این مدل مانتو در بین ورزشکارانی مثل خانم های دوچرخه سوار، موتور سوار و غواصان طرفداران زیادی دارد. اما در بین سلبریتی ها، مدل ها، معلمان و علاقه مندان به مد و فشن نیز بسیار پرطرفدار است. به ویژه در فصل زمستان که هوا سرد است مانتو چرم جزو استایل های محبوب زنانه می باشد. مانتوهای چرم مدل های مختلفی دارند و توسط افراد مختلفی پوشیده می شوند.

بیشتر بخوانید  ست شومیز مانتویی سبز با شلوار

 

آیا پوشیدن پالتو چرم تیپ تکراری و قدیمی است؟

از زمانی که استایل پانک به سبک زندگی مردم اضافه شد پوشیدن کت و پالتو چرم که همیشه در زندگی مردم وجود داشت رونق گرفت. مفهوم مشترکی که بین استایل چرم  و استایل پانک وجود دارد زیبایی و لاکچری بودن است.

پس از آنکه بلوندی ( یک گروه راک آمریکایی متشکل از پسران و دخترانی که لباس چرم می پوشیدند و موسیقی راک می نواختند) در دهه 80 به شهرت رسید جمعیت انبوهی از زنان و دختران به پوشیدن کت و پالتو چرمی روی آوردند. اما آیا از دهه 80 تاکنون مردم دیگر مانتو چرمی نمی پوشند؟ عینک آفتابی، شلوار جین یا کفش ورزشی چطور؟ اگر مانتو چرم تکراری شده باشد قاعدتا باید چیزهایی مثل عینک آفتابی یا پوشیدن کفش ورزشی هم خیلی قدیمی و تکراری باشند!

همانطور که در زندگی واقعی خود مشاهده می کنید اینطور نیست. لباس و مانتو چرمی و حتی اکسسوری های چرمی گرچه قدمت طولانی دارند اما همچنان مد روز می باشند. بنابراین، هیچوقت قدیمی و تکراری نمی شوند. هر نسل مانتوهای جدیدی را با پارچه چرمی خلق می کند که زیبایی خاص خودش را خواهد داشت.

 

مانتو چرم

چرم نیم حلال پرنس

آیا مانتو چرم هنوز هم مد روز است؟

نیوشا ضیغمی بازیگر خوش استایل سینمای ایران، سحر قریشی، نگین معتمدی، فریبا نادری و پرستو صالحی از جمله سلبریتی هایی هستند که مانتو چرم می پوشند. پالتوهای چرمی هنوز هم بسیار شیک و مد روز می باشند.

 

پالتو چرم ساده شیک تر است یا مدل دار؟

پاسخ به این سوال کاملا به قد و اندام شما بستگی دارد. به عنوان مثال اگر تپل هستید مانتوهای طرح دار، چین دار، مانتو اورسایز با یقه های بزرگ برایتان مناسب نخواهد بود زیرا شما را تپل تر و قد کوتاه تر نشان می دهد. در عوض مانتو کتی چرم، مانتو چرم بدون طرح و ساده، مانتو چرم راسته و پافر چرم برایتان بسیار مناسب خواهد بود. بنابراین، در انتخاب مانتو مدل دار ابتدا باید به اندام خود توجه نمایید.

هر آنچه که باید درباره مانتو چرم بدانید | گالری مانتو میرداماد

مانتو چرم چیا

اصول ست مانتو چرم

برای داشتن یک استایل چرم شیک باید به اکسسوری ها، مدل و جنس شلوار، پیراهن زیر پالتو و نوع شال یا روسری خود و همچنین مدل پالتو چرم خود دقت کنید. پالتو چرمی که انتخاب می کنید باید کاملا متناسب با نوع اندام شما باشد.

زمانی که سراغ خرید مانتو چرم می روید همیشه اولین گزینه خرید پالتو چرم مناسب اندام شماست. پالتوهای چرمی گرچه بسیار شیک و لاکچری هستند و در روزهای سرد زمستانی گرمای دلچسبی را برایتان به ارمغان می آورند. اما بیشتر از هر چیزی باید بدانید که پالتویی که قصد خرید آن را دارید چقدر برایتان مناسب است. به عبارتی چقدر به شما می آید. پالتوهای چرمی در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند.

در گذشته پارچه چرم تنها به رنگ مشکی یا طیف رنگ قهوه ای محدود می شد اما امروزه انقلابی در این زمینه رخ داده و می توان مانتو چرم با هر رنگی را خریداری نمود. این موضوع کاملا سلیقه ای است. اما پیشنهاد می شود قبل از خرید پالتو چرم ابتدا تناژ رنگ پوست خود را مشخص نموده و سپس پالتو با رنگ مناسب پوست و موی خود را خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید  خرید یک مانتو مجلسی ایده آل از سایت

البته پالتو چرم مشکی پرطرفدارترین رنگ مانتو چرم به شمار می رود. از طرف دیگر نحوه ست کردن آن با سایر رنگ ها نیز راحت تر است زیرا به دلیل داشتن رنگ خنثی با هر رنگی به راحتی ست می شود.

با این حال، سایر رنگ های مانتو چرم نیز بسیار زیبا هستند و بسته به نوع استایل و مراسمی که قصد شرکت در آن را دارید می توانید مانتو چرم به رنگ های مختلف بپوشید.

هر آنچه که باید درباره مانتو چرم بدانید | گالری مانتو میرداماد

پالتو چرم وگاس

ست پالتو با شلوار

اولین و مهمترین نکته برای داشتن یک استایل چرمی زیبا، انتخاب شلوار مناسب است. بر خلاف تصور بسیاری از افراد که گمان می کنند پالتو چرم را تنها می توان با شلوار چرم ست کرد. این مدل مانتو با شلوارهای مختلفی ست می شود. یکی از جذاب ترین شلوارهایی که می توان با مانتو چرم ست کرد شلوار اسلش و شلوار جاگر زنانه می باشد. البته نوع بوتی که انتخاب می کنید نیز بسیار مهم است. البته شلوار اسلش و جاگر برای تیپ اسپرت مناسب است. اگر می خواهید استایل رسمی تری داشته باشید می توانید شلوار جین اسکینی را امتحان کنید.

شلوار جین اسکینی و پالتو چرم ترکیب بسیار شیک و لاکچری خواهد بود. برای کامل تر و زیباتر شدن استایل خود می توان شلوار جین اسکینی و پالتو چرمتان را با بوت پاشنه دار ست کنید.

هنگام ست شلوار جین اسکینی خود با مانتو چرم به ترکیب رنگ ها دقت کنید. اگر شلوار اسکینی شما تیره است بهتر است مانتو چرم رنگ روشن بپوشید. بدین ترتیب شیک تر و جذاب تر به نظر خواهید رسید.

 

متناسب با اندامتان خرید کنید

پالتو چرم تاثیر زیادی روی ظاهر شما خواهد داشت. اما همانطور که کمی قبلتر بدان اشاره شد انتخاب پالتو چرم باید متناسب با اندام شما باشد تا بیشترین تاثیر را بگذارد. پالتوهای چرم انواع مختلفی دارند مثل پالتو چرم تک لایه، پالتو چرم دو لایه، پالتو چرم کوتاه یا پالتو چرم بلند.

اگر قد بلند هستید پالتو چرم بلند برایتان گزینه مناسب ترین خواهد بود. پالتو چرم کوتاه نیز مخصوص خانم هایی است که قد کوتاهی دارند. با این حال، مدل پالتو کاملا به سایز اندام بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر بالا تنه بزرگی دارید باید مدل هایی را انتخاب نمایید که یقه آنها بزرگ نباشد همچنین قسمت سینه و بالاتنه ساده باشد.

اگر اندام شما گلابی شکل است مانتوهای چرم تنگ و چسبان را کنار گذاشته و سراغ مانتوهایی بروید که در قسمت پایین تنه گشاد باشد. به عنوان مثال، مانتو چرم عروسکی می تواند انتخاب ایده آل و جذابی برایتان باشد.

هر آنچه که باید درباره مانتو چرم بدانید | گالری مانتو میرداماد

مانتو ترکیبی چرم

کفش مناسب مانتو چرم

برای پالتو چرم کفش پاشنه دار بهترین انتخاب خواهد بود. همچنین می توانید این مدل مانتو را با نیم بوت و بوت بلند هم ست کنید. برای استایل چرم خود هرگز از کفش کتانی استفاده نکنید.

اگر دنبال کفش مناسب برای مانتو چرم خود هستید کفش ساقدار زنانه یا بوت چرم طبیعی، کفش پاشنه دار نوک تیز زنانه، کفش پاشنه دار مجلسی چرم، کفش کوهنوردی، پوتین، کفش لوفر، کفش های تخت و کفش طرح پوست حیوانات گزینه ایده آلی خواهند بود.

 

آیا این مدل مانتو ضد آب است؟

تمام مانتوهای چرم ضد آب هستند. با این حال، درصد ضد آب بودن مانتو چرم به نوع چرم و میزان مقاومت آن در برابر آب بستگی دارد. چرم یک ماده طبیعی و نفوذ پذیر است. بنابراین امکان جذب آب را دارد. با این حال مانتوهای چرمی از چرم های مختلفی تولید می شوند که هر کدام میزان ضد آب بودن متفاوتی دارند.

بیشتر بخوانید  مناسب ترین مدل مانتو جلوباز بهاری

 

بهترین فصل برای پوشیدن پالتو چرم

مانتو چرم یک نوع مانتو گرم و ضخیم است که برای فصول سرد سال مناسب می باشد. با این حال، زمان پوشیدن هر مانتو به جنس و ضخامت آن بستگی دارد. پالتوهای چرم ممکن است تک لایه یا دو لایه باشند. پالتو چرم دولایه ضخیم تر و گرم تر از یک لایه است و برای زمانی می توان آن را پوشید که هوا بسیار سرد و برفی باشد. زیرا گرمای بسیار زیادی تولید می کنند. پالتو چرم دو لایه برای  تنها برای فضای با و فصل زمستان مناسب است. زیرا اگر بخواهید در یک فضای بسته مثل یک تالار آن را بپوشید عرق می کنید.

با این حال، پالتو چرم تک لایه را می توان در اماکن مختلف پوشید. اگر مانتو چرم تک لایه و کلاهدار باشد هم برای پاییز و هم زمستان مناسب خواهد بود. اما به دلیل کلاهدار بودن تنها برای تیپ کژوال و اسپرت مناسب است و نمی توان آن را در یک مراسم نیمه رسمی یا رسمی پوشید.

اگر مانتو شما ترکیبی از چرم و پشم یا ترکیب پارچه مخمل کبریتی و چرم باشد می توانید آن را در بهار و پاییز بپوشید. زیرا پارچه مخمل کبریتی و پشمی برای اوایل فصل بهار مناسب می باشند.

مانتوهای چرمی برای اواخر بهار و فصل تابستان خیلی گرم می باشند. بنابراین، واضح است که نمی توان آنها را برای تیپ تابستانی پوشید.

 

مانتو چرم

مانتو چرم از چه نوع چرمی ساخته می شود؟

پالتوهای چرمی اغلب از پوست حیواناتی مثل گاومیش، اسب، بز و گوسفند تهیه می شوند. البته پارچه چرمی به سه دسته چرم سبک، چرم با وزن متوسط و چرم سنگین تقسیم می شود. پارچه چرمی سبک از پوست حیواناتی مثل گوسفند و بز تولید می شود. پارچه چرم با وزن متوسط مربوط به چرم مثل کروکودیل و پارچه چرم سنگین از چرم حیواناتی مثل گاومیش و اسب می باشد.

با این حال، به دلیل کمک به بقا این حیوانات و همچنین پاسخگویی به نیاز مردم به مانتو چرم امروزه انواع مانتو چرمی با پارچه چرم مصنوعی تولید می شوند. چرم مصنوعی بر پایه مواد شیمیایی تولید می شود که از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به پارچه چرمی طبیعی دارد. این نوع چرم جایگزین بسیار مناسبی برای چرم طبیعی است که توانسته رضایت طرفداران مانتو چرم را جلب نماید.

 

از کجا می توانم مانتو چرم شیک خریداری کنم؟

گالری مانتو میرداماد تولید کننده انواع پالتو چرم در سایزها و رنگ های مختلف می باشد. شما می توانید با مراجعه به بخش محصولات گالری مانتو میرداماد انواع مانتو چرم را مشاهده نمایید و به صورت اینترنتی مدل دلخواه خود را خریداری نمایید. قابل ذکر است که امکان خرید حضوری نیز وجود دارد. با این حال مزیت خرید اینترنتی نسبت به حضوری این است که بدون دغدغه ترافیک در هر ساعت از شبانه روز خرید خود را انجام دهید. همچنین امکان مقایسه مدل های مختلف نیز وجود دارد.

 

سخن پایانی

امیدوارم این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد. اگر در رابطه با مانتو چرم سوال، انتقاد یا پیشنهادی دارید می توانید از قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */