پارچه برای مانتو تابستانی چی خوبه؟

خرید آنلاین مانتو

 پارچه برای مانتو تابستانی در چه جنسی مناسب است؟

همه ما تابستان را به عنوان یک فصل گرم اما در عین حال هیجان انگیز می دانیم، زیرا فصل تابستان، فصل تفریحات و سرگرمی های بسیار متنوع است. به طور کلی گرما برای برخی از افراد طاقت فرسا است. انتخاب مناسب ترین لباس در این فصل بسیار اهمیت دارد و یکی از دغدغه ها به حساب می آید. شما در فصل تابستان وارد هر فروشگاهی که بشوید، انواع مختلفی از مدل های مانتو تابستانه را مشاهده می‌کنید. اما جدا از مدل ها باید به جنس پارچه ها هم در فصل تابستان توجه بیشتری داشته باشید. زمانی که شما اطلاعات کافی در مورد انواع پارچه ها و کاربرد آنها داشته باشید، خیلی راحت تر می توانید سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این صورت در فصل تابستان دیگر دچار گرمازدگی و کلافگی هم نخواهید شد. در ادامه این مطلب سعی داریم در مورد پارچه برای مانتو تابستانی صحبت کنیم.

 

اپارچه برای مانتو تابستانی

 نکات طلایی در مورد پارچه برای مانتو تابستانی

آیا شما اطلاعاتی از قوانین مربوط به انتخاب پارچه های تابستانی دارید؟ اگر شما با این قوانین آشنا باشید، خیلی راحت تر می توانید مناسب ترین مانتو تابستانی را بهترین پارچه تهیه کنید. در ادامه شما را با برخی از این قوانین آشنا می کنیم.

  • در فصل تابستان به دنبال پارچه هایی با رنگ تیره مشکی نباشید. برخی از افراد تصور می‌کنند که رنگ مشکی به علت نشان دادن عرق بهترین گزینه در فصل گرما است، اما باید بدانید که در مقابل رنگ مشکی گرما را بیشتر به خود جذب می کند. این موضوع می‌تواند خیلی بیشتر دردسر ساز باشد.
  • لباس های گشاد بهترین گزینه برای فصل تابستان هستند، همانطور که می دانید این سبک لباس ها هر سال تابستان ترند می شوند. با خیال راحت می توانید لباس های گشاد را در فصل تابستان انتخاب کنید. کنید در این صورتب هم بسیار راحت و آزاد خواهید بود و هم مطابق مد عمل خواهید کرد.
  • به محل زندگی خود توجه داشته باشید، اگر در مکان زندگی میکنید که آفتاب به طور مستقیم می‌تابد، بهتر است پارچه هایی را انتخاب کنید که پوست شما را به طور کامل بپوشانند.

 

آشنایی با انواع پارچه های تابستانی 

پارچه هایی که از الیاف طبیعی بافته می شوند جزء بهترین موارد برای لباس ها و مانتو های تابستانی به حساب می آیند. پنبه و دیگر پارچه ها با الیاف طبیعی یکی از بهترین انتخاب ها هستند. اگر محل زندگی شما به گونه ای است که رطوبت بسیار زیادی به همراه گرما وجود دارد باید به دنبال پارچه هایی باشید که عرق بدن را هم از بین ببرند. در ادامه شما را با برخی از انواع پارچه های تابستانی آشنا می کنیم.

بیشتر بخوانید  مدل کت دامن: راهکاری برای پوشیدن به روز و مدرن در سنین میانسالی

1) بررسی پارچه کتان، لینن

کتان یک نوع از پارچه هایی به حساب می آید که برای فصل تابستان طرفداران بسیار زیادی دارد. به طورکلی کتان در انواع مختلفی موجود است، که از جمله آنها می‌توان به لینن اشاره کرد. حتماً شما هم نام جنس لینن را شنیده اید. لینن و یا لنین اصلی از الیاف کتان بافته می شود. به گونه‌ای که حتی لینن هم دارای انواع مختلفی است. بر روی این جنس پارچه خیلی راحت می توان دوخت ها و یا چاپ های تزیینی انجام داد. در این صورت سبک کار بسیار زیبا و جلوه دار می شود.

بسیاری از افراد طرفداران پارچه کتان هستند زیرا این پارچه ها سبک طبیعی دارند. به جرات می توان گفت که پارچه کتان از پنبه حدود ۳۰ درصد قدرتمند تر است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید هر چه شما این سبک از پارچه را بیشتر استفاده کنید و بشویید،حالت نرم تری پیدا می کند.

 

حال می خواهیم بدانیم که پارچه کتان چگونه در فصل تابستان باعث خنکی می شود؟

زمانی که جنس پارچه از کتان باشد، هوا به خوبی جذب می شود. در واقع اگر شما یک مانتو تابستانه با جنس کتان را انتخاب کنید، به هیچ عنوان این سبک پارچه اجازه نمی دهد که هوای درون مانتو در حد زیادی گرم شود، در نتیجه آن را خنک نگه میدارد.

در مورد چین و چروک های مانتو کتان هم باید بدانید که به علت سبکی ایجاد می شوند. اما اصلاً چند جای نگرانی وجود ندارد زیرا به قدری جزئی هستند که از جذابیت پارچه کاسته نمی شود. خبر خوب این است که تنوع رنگ ها در پارچه کتان بسیار زیاد است. به همین علت شما می توانید مانتو های مختلفی را با جذاب ترین رنگ ها را در جنس کتان مشاهده کنید.

پارچه کتان به گونه ای است که به بدن افراد نمی چسبد، همین موضوع باعث می‌شود تا هوا به خوبی جریان پیدا کند. در مورد شستشوی پارچه های کتان هم باید بدانید که بهتر است آن ها را به حالت مرطوب بردارید و در مجاورت هوا قرار دهید. در واقع پارچه کتان باید به حالت طبیعی خشک شود.

بیشتر بخوانید  ترفندهای ست مانتو به سبک رترو

2) پارچه برای مانتو تابستانی با جنس ابریشم

به احتمال زیاد شما هم بارها نام پارچه ابریشم را شنیده اید که یکی از بهترین گزینه ها در فصل تابستان به حساب می آید. در شرق این پارچه دارای قدمت بسیار زیادی است. به گونه ای بسیار مناسب با اقلیم گرم شرقی تولید شده است. اگر شما هم از پارچه هایی با جنس الیاف مصنوعی خوشتان نمی‌آید، پارچه های ابریشمی برای شما بسیار مناسب هستند.

استایل هایی با پارچه های ابریشمی بسیار خاص و زیبا هستند، زیرا ابریشم پارچه ای لطیف، زیبا و بسیار سبک می باشد. لباس ها و مانتو هایی که با پارچه های ابریشمی دوخته شده اند، علاوه بر راحتی و سبکی بسیار جلوه دار هم هستند. پارچه های ابریشمی مورد پسند بسیاری از خانم ها در فصل گرما است. البته باید بدانید که پارچه ابریشم برای استفاده روزمره به هیچ عنوان توصیه نمی شود. زیرا جای عرق بر روی آن به وضوح مشاهده می شود.

 

3) پارچه کشمیر

معمولاً پارچه کشمیر به عنوان یکی از پارچه ها برای دوخت لباس هایی در فصل زمستان است، است اما نکته قابل توجه این است که اگر این جنس پارچه از الیاف سبکتر بافته شود، در فصل گرما هم می توان از آن استفاه کرد. پارچه کشمیر رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی دارد.

این سبک پارچه باعث تنظیم دمای بدن می شود، در واقع هوا به خوبیجریان پیدا می کند. خبر خوب این است که پارچه کشمیر به گونه ای می باشد که مقاومت خوبی در برابر بو دارد. به این صورت که دارای خاصیت ضد باکتریایی طبیعی است و باعث از بین رفتن بوی بدن شما می شود.

4) پارچه نخی

پارچه نخی هم از پنبه بافته می شود. پارچه نخی را بیشتر افراد می شناسند، زیرا یکی از قدیمی ترین و رایج‎ ترین پارچه ها برای تابستان است. پارچه نخی وزن بسیار سبکی دارد و این موضوع باعث می شود تا هوا خیلی راحت در آن جریان پیدا کند. به همین علت توصیه می شود که مانتو و لباس هایی از جنس نخی برای فصل تابستان تهیه کنید. پارچه برای مانتو تابستانی در جنس نخی بسیار خوب و خنک است.

پارچه های نخی هم در طرح ها، رنگ ها و انواع مختلفی وجود دارند که بیشتر سلیقه ها را در بر می گیرد. این سبک پارچه هم با الیاف کاملا طبیعی و یا الیاف مصنوعی بافته می شود. معمولا برای اینکه از چروک شدن پارچه های نخی جلوگیری کنند، کمی الیاف مصنوعی در آن به کار می برند. اما باید بدانید که این کار باعث می‌شود تا خاصیت خنکی این پارچه هم کمتر شود.

بیشتر بخوانید  مانتو سرمه ای با چه رنگی ست میشه

 

پارچه مناسب برای فصل تابستان

5) پارچه های خامه دوزی 

پارچه های خامه دوزی هم یکی دیگر از انواع پارچه های نخی هستند که معمولاً در فصل تابستان بسیار ترند می شوند. بر روی این پارچه ها طرح هایی به سبک گلدوزی بر روی پارچه ها می اندازند. به این صورت این پارچه ها به نام پارچه های خامه دوزی شناخته شده اند. البته آن دسته از پارچه هایی که به صورت دست دوز خامه دوزی شده باشند، ارزش بیشتری هم دارند. تنوع در این سبک پارچه ها بسیار زیاد است، به همین علت بسیاری از سلیقه ها را در بر می گیرند.

6) پارچه خدی

پارچه خدی نوعی از پارچه هایی با الیاف طبیعی است که قدمت بسیار زیادی هم دارد. در زمان گذشته این سبک پارچه ها به صورت دست بافت بافته می شدند. اما امروزه با استفاده از ماشین های خاص این نوع پارچه ها را می بافند. در مناطق بسیار گرم مانند هند، پاکستان و … به علت آب و هوای شرجی و بسیار گرم از این نوع از پارچه ها استفاده می کنند. این سبک از پارچه ها بسیار خنک هستند و البته قابلیت چروک شدن هم دارند. در بافت پارچه خدی از پشم و ابریشم استفاده می شود. اگر به دنبال پارچه برای مانتو تابستانی هستید، پارچه خدی گزینه خوبی است.

 

 

سخن پایانی

در آخر باید بدانید که فصل تابستان به عنوان فصل گرما شناخته می شود، شما تنها کافی است که برخی از پارچه های تابستانی را بشناسید تا بتوانید لباس ها و مانتو های تابستانی بسیار شیک و زیبا با بهترین پارچه ها را خریداری کنید. گالری مانتو میرداماد یکی از بهترین مجموعه ها در سطح تهران است که مانتوهایی با بهترین جنس های تابستانه را در اختیار مشتریان قرار داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مانتوهای تابستانه گالری مانتو میرداماد به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */