مانتو پاییزه 1401 چه سبکی بخریم؟

 مانتو پاییزه ۱۴۰۱با بهترین مدل ها 

فصل پاییز یکی از بهترین فصل ها در طول سال است. پاییز نه خیلی سرد و نه خیلی گرم است. باران های پاییزی حس و حال بسیار خوب یبه افراد می دهد. اما آیا شما می دانید که چه نوع لباس هایی باید در فصل پاییز بپوشید؟ مانتو های بسیار متنوعی وجود دارند که در فصل پاییز مورد توجه افراد قرار می گیرند. هر کدام از این نوع مانتو ها در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده اند. حتما شما هم شنیده اید که فصل پاییز فصل عکاسی و ثبت زیباترین خاطرات است. برگ های پاییزی به رنگ های مختلف که بر روی زمین افتاده اند،  بسیار جذاب و زیبا هستند. شما می توانید در طبیعت پاییز بی نظیرترین عکس ها را بگیرید. حال اگر لباس ها و مانتوهای پاییزی زیباتری هم برترین داشته باشید، عکس های شما خیلی خاص تر و جذاب تر می شوند. در ادامه این مطلب سعی داریم شما را با بهترین استایل های مانتو پاییزه 1401 آشنا کنیم.

 

 

مدل های مانتو پاییزه 1401

مدل های مانتو پاییزه 1401 محبوب 

  • مانتو پاییزه کتان

حتما شما هم توجه کرده اید که پارچه کتان جزء آن رفته از پارچه هایی است که در فصل پاییز کاربرد بسیار زیادی دارد. انتخاب مانتو های کتان می تواند جزء محبوب ترین گزینه ها در فصل پاییز باشد. پارچه کتان از آن دسته از پارچه هایی است که با الیاف طبیعی بافته می شود، در نتیجه برای سلامت انسان بسیار خوب است. خوشبختانه تنوع رنگ در پارچه کتان هم بسیار زیاد است. از دیگر مزایای مانتو کت شود ان پاییزه می توان به استحکام و دوام بالای آن اشاره کرد. معمولاً پارچه های کتان دارای ضخامت های مختلفی هستند.

برای فصل پاییز از کتان های ضخیم استفاده می شود. جالب است بدانید که حتی پارچه کتان مقاومت بسیار خوبی در برابر پوسیدگی دارد. به همین علت شما ممکن است مانتو پاییزه کتان خود را سال ها استفاده کنید. اگر مانتوهای پاییزه کتان خود را از فروشگاه های معتبر مانند کالری مانتو میرداماد تهیه کنید، قطعاً تا سالها می توانید از مانتو خود استفاده کنید. تنها زمانی به دنبال مانتوهای دیگر میروید که از مدل آن خسته شوید، زیرا جنس و کیفیت مانتوها در این مجموعه بسیار عالی است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا  اطلاعاتی در مورد مانتو پاییزه جین به شما بدهیم.

  • مانتو پاییزه جین

با شروع شدن فصل پاییز هر ساله مانتوهایی با جنس جین  هم ترند می شوند. در واقع می توان گفت که جین جزء محبوب ترین مدل مانتوهای پاییزه به حساب می آید. مانتو های جین هیچ وقت دمده نمی شوند.  به همین علت شما با خیال راحت می توانید هر ساله از مانتو پاییزه جین خود استفاده کنید. مانتوهای جین کلاسیک جزء پر طرفدار ترین مانتوها در فصل پاییز به حساب می آیند. قطعا مانتو پاییزه 1401 هم جزء پرفروش ترین مانتوها خواهد بود.

بیشتر بخوانید  ترکیب رنگ ها در پوشاک پاییزی را بشناسید!

جالب است بدانید که حتی پارچه جین هم دارای تنوع رنگ بسیار زیادی است. شما به راحتی می توانید مانتو‌های جین پاییزه را با انواع شلوار های جین و یا کتان ست کنید. همانطور که می‌دانید مانتو های جین استحکام خوبی دارند و حتی به راحتی هم چروک نمی شوند. توجه داشته باشید که بیشتر از دو تکه جنس جین در استایل خود استفاده نکنید. برای مثال اگر مانتو و شلوار خود را از جنس انتخاب کرده‌اید، بهتر است برای انتخاب کیف و یا کفش خود به سراغ جنس های دیگر بروید.

 

 

نکات طلایی در انتخاب مانتو پاییزه  

همانطور که می‌دانید مانتوی یکی از اصلی ترین پوشش های ایرانی ها به حساب می آید. باید در نتیجه باید زمان کافی برای انتخاب مانتو های خود بگذارید. برای انتخاب مانتو پاییزه باید مواردی را رعایت کنیم تا بعد از مدتها پشیمان نشوید. در ادامه اطلاعاتی در مورد مانتو پاییزه 1401 به شما می دهیم.

  • انتخاب متناسب با موقعیت

اولین مورد در انتخاب مانتو پاییزه توجه به موقعیت است. شما در ابتدا باید بدانید که مانتو انتخابی خود را برای محل کار، مهمانی و یا دانشگاه می خواهید. زیرا شما در هر کدام از این مکان ها باید اصولی را در نظر بگیرید که نشان دهنده شخصیت شما است. همه ما می دانیم که یک مانتو مجلسی به هیچ عنوان در محل کار نیست. در واقع حتی خود شما هم می توانید یک روز کاری شلوغ با یک مانتو مجلسی به سر برسانید. این موضوع  بر روی شما هم تاثیر گذار است.

 

  • پارچه های مختلف مانتو پاییزه

نکته قابل توجه این است که فصل پاییز به عنوان فصلی با آب و هوای غیر قابل پیش بینی شناخته شده است. به هر حال شما نباید در انتخاب لباس به دنبال لباس های نازک باشید. هوا در فصل پاییز مانند تابستان گرم نیست.  البته به دنبال لباس های خیلی ضخیم و گرم هم نباشید، زیرا باز هم هوا مانند زمستان خیلی سرد نیست. در واقع باید بدانید که فصل پاییز هم مانند هر فصل دیگری دارای لباس های مخصوص به خود است. شما باید بتوانید لباس و یا مانتویی را انتخاب کنید که هم شما را از از سرما و سوز بادهای پاییزی در امان نگه دارد، و هم شما را در برابر گرمای آفتاب پاییزی نسوزاند.

بیشتر بخوانید  مانتو با پارچه کرپ مازراتی چه ویژگی هایی دارد؟

توجه داشته باشید که مانتوهای پاییزه هم دارای جنس های مختلفی هستند. شما می توانید با توجه به سلیقه خود آنها را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب شما را با انواع جنس و پارچه های مختلف مناسب فصل پاییز آشنا می کنیم. قطعا انتخاب مانتو های پاییزی با این جنس ها می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

پارچه های مخمل کبریتی، بافت، جیر،بوکله، خز، پارچه های پشمی و … جزء پارچه های پاییزی به حساب می آیند. دست شما در انتخاب مانتو های پاییزی بسیار باز است. تنوع و زیبایی در پارچه های مانتوهای پاییزی به قدری زیاد است، که ممکن است در ابتدا شما حسابی سردرگم شوید.

در برخی از مانتو پاییزه 1401  از ترکیب چرم و جیر استفاده شده است. زیبایی این سبک از کارها به قدری زیاد است که شما در همان ابتدا محو آنها خواهید شد. شما خیلی راحت می توانید نیم بوت چرم و یا جیر خود را با این استایل ها ست کنید. قطعاً خود شما هم از این سبک استایل های منحصر‌به‌فرد حسابی هیجان زده خواهید شد.

 

نگاهی به مدل های مانتو پاییزه 1401

  • رنگ های جذاب برای مانتوها   

همانطور که می‌دانید پاییز به رنگ های زرد و نارنجی معروف است. اگر شما هم سعی دارید که متناسب با رنگ طبیعت استایل خاص و زیبا داشته باشید، میتوانید از مانتوهای به رنگ زرد و یا نارنجی و یا حتی ترکیبی از آنها استفاده کنید. البته باید بدانید رنگ های دیگری مانند رنگ شتری، قهوه ای و … هم در این فصل دارای طرفداران بسیار زیادی است.

 

  • توجه به مدل ها 

همانطور که می دانید هر ساله مدل های بسیار متنوعی به بازار می آیند. قطعاً فراوانی طراحی در مدل مانتوهای پاییزه بسیار زیاد است. در واقع در پوشش مانتو های پاییز نیاز به گرمای کافی نسیت. بیشتر مانتو های پاییزی حالت زینتی دارند. به همین علت است که در فصل پاییز مانتوهای بسیار زیبا و بی نظیر وجود دارند.

بیشتر بخوانید  بهترین مدل مانتو دخترانه کالکشن 1402

برای مثال حتماً شما هم شنل های ظریف و بسیار خاص را در فصل پاییز مشاهده کرده اید. شاید این شنل ها گرمای بسیار زیادی نداشته باشند، اما قطعاً جلوه بسیار زیبایی به استایل شما در فصل پاییز می دهند. به همین علت است که مدل ها و طراحی های بسیار زیادی در سبک مانتوهای پاییزه وجود دارد. تنها کافی است به مجموعه ها فروشگاه های شیک و زیبا برای خرید مانتو پاییزه در سال ۱۴۰۱ مراجعه کنید. گالری مانتو میرداماد یکی از مجموعه‌های بسیار موفق و بینظیر در تولید مانتوهای پاییزی و انواع دیگر از مانتوها است. شما می توانید تنوع در طرح و رنگ را در مانتوهای پاییزه ۱۴۰۱ با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در این مجموعه مشاهده کنید.

  • انتخاب مانتو پاییزه بر اساس ویژگی های جسمانی

به طور کلی باید بدانید که در انتخاب مانتو باید به ویژگی های جسمانی و اندام خود توجه داشته باشید. ممکن است شما یک سبکی از مانتو پاییزه را انتخاب کنید که در نگاه اول بسیار خاص و زیبا باشد، اما آن سبک از مانتو به استایل و اندام شما نیاید. به همین علت است که توصیه می شود هنگام خرید مانتو پاییزه 1401 به ویژگی های شخصی در بدن خود توجه داشته باشید.

برای مثال افرادی که دارای قد کوتاه هستند، بهتر است به دنبال مانتوهای کوتاه نباشند، زیر مانتو های کوتاه بیشتر برای افراد قد بلند مناسب است. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که در کل جثه ریزی دارید، می‌توانید از مانتوهای چین دار استفاده کنید. اما اگر دارای اضافه وزن هستید، بهترین سبک مانتوهای پاییزی برای شما مانتو های راسته با قد بلند است.

 

انتخاب مانتو پاییزه 1401 بر اساس استایل بدن

خرید مانتو پاییزه از گالری مانتو میرداماد 

گالری مانتو میرداماد یکی از معتبرترین و بهترین مجموعه ها در فروش انواع مانتوهای بهاری، تابستانه، پاییزی و زمستانی است. شما میتوانید بهترین جنس از پارچه ها در دوخت مانتو های این مجموعه مشاهده کنید. برای خرید آنلاین از گالری مانتو میرداماد به سایت این مجموعه مراجعه کنید. در صورت داشتن هرگونه سوالی با کارشناسان این این مجموعه ارتباط برقرار کنید. گالری مانتو میرداماد بهترین کیفیت به همراه مناسب ترین قیمت را در اختیار شما قرار داده است.

 

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */