وبلاگ

پارچه خنک برای مانتو تابستان

پارچه خنک برای مانتو تابستان

با نزدیک شدن به فصول گرم سال یعنی تابستان، بیشتر افراد به دنبال پارچه های خنک و سبک برای دوخت لباس های تابستانی هستند.

در این مطلب بهترین پارچه های تابستانی را به شما معرفی می کنیم، با ما همراه باشید.

پارچه های نخی نمونه ای از معروف ترین و زیبا ترین پارچه های تابستانی است که برای دوخت لباس های مردانه و زنانه استفاد‌ه می شود.

وجود الیاف نخی در پارچه های نخی باعث دوام بیشتر و در نتیجه ماندگاری بیشتر این پارچه ها می شود.

مهمترین ویژگی پارچه های نخی خنک بودن آنهاست به همین دلیل انتخاب بسیار مناسبی برای دوخت انواع لباس های تابستانی است.

همچنین با توجه به اینکه این پارچه جریان هوا را به خوبی عبور می دهد باعث تعریق و بوی کمتری خواهد شد.

علاوه بر این که پارچه های نخی بسیار خنک هستند و برای فصول گرم سال بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

فواید دیگری مانند نرمی بالا، ضد حساسیت، قیمت مناسب و … دارد.

مناسب ترین پارچه ها

روزهای گرم سال در راه است، پس باید به دنبال لباسی باشیم که ما را خنک نگه دارد. در این مطلب ابتدا به معرفی چند پارچه مناسب برای لباس های تابستانی می پردازیم و سپس به انواع پارچه هایی که در تابستان نباید پوشید‌ه شوند اشاره می کنیم.

پارچه های مناسب

پارچه خنک برای مانتو تابستان: گرمای هوا در بهار و تابستان باعث گرم شدن بدن و تعریق می شود. مگر اینکه شما جزو آن دسته از افراد سردسیر باشید، در غیر این صورت قطعا به لباس هایی نیاز خواهید داشت که شما را از گرما محافظت کند.

وقتی پارچه را در دست می گیرید. باید سبکی آن را احساس کنید. هر چه سبکتر و نازکتر باشد بهتر است. اما به یاد داشته باشید که این تنها معیار نیست. برخی از پارچه ها با وجود سبک بودن، برای تابستان مناسب نیستند. مثل پارچه نایلونی.

پارچه باید قابل تنفس باشد. در مورد آنها بیشتر توضیح خواهیم داد.

پارچه های ساخته شد‌‌ه از الیاف طبیعی بیشتر برای تابستان مناسب هستند.

رنگ پارچه تاثیر بسزایی در خنک نگه داشتن بدن دارد. رنگ های روشن برای تابستان بهتر هستند زیرا به جای جذب نور و در نتیجه گرما را منعکس می کنند.

 

کاربردهای پارچه پنبه ای

همانطور که گفته شد پارچه نخی نمونه ای از پارچه های تابستانی است که برای دوخت لباس های زنانه و مردانه مناسب است.

بیشتر بخوانید  اندازه کش شلوار چقدر باید باشد ؟

از جمله کاربردهای این پارچه می توان به دوخت مانتو در مدل های ساده، اسپرت، رسمی، جلو بسته، جلو باز و غیره اشاره کرد.

با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان، اکثر خانم ها به دنبال خرید پارچه تابستانی خنک و سبک هستند.

برای احساس راحتی و خنکی در این فصول گرم، پارچه نخی یکی از آن پارچه هایی است که برای دوخت مانتو بسیار مناسب است.

پارچه نخی کاربردهای متنوع دیگری در زمینه دوخت کاغذ، پیراهن، پیراهن مردانه، بلیزر، سارافون و … دارد.

پارچه خنک برای مانتو تابستان | گالری مانتو میرداماد

نکات مهمی که همه باید در مورد پارچه نخی بدانند

پارچه خنک برای مانتو تابستان: پارچه های نخی دارای رسوب هستند به همین دلیل بهتر است نکاتی در این زمینه رعایت شود.

پس از خرید پارچه نخی و هنگام برش حتما پارچه را در آب قرار دهید زیرا به دلیل وجود الیاف نخی در پارچه نخی، آب آن پس از شستشو از بین می رود.

نکته بعدی این است که با توجه به فرسایش این پارچه، بهتر است هنگام خرید پارچه نخی چند سانتی متر بیشتر بخرید.

تا سایز و مدل لباس و پارچه تابستانی شما بعد از شستن تغییر نکند.

بهترین پارچه ها برای مانتوهای تابستانی

آیا می دانید بهترین پارچه ها برای مانتوهای تابستانی کدامند. برای توضیح این موضوع در مقاله بعدی با ما همراه باشید. برای همه خانم ها زیبا و زیبا به نظر رسیدن بسیار مهم است. مانتو پر استفاده ترین لباس زنان در ایران است.

مانتوها انواع مختلفی دارند که از نظر پارچه، نوع دوخت، مدل و غیره متفاوت هستند، مانتو علاوه بر اینکه یک نوع پوشش برای خانم ها است می تواند طرز فکر و شخصیت صاحب خود را نیز نشان دهد، پس داشتن یک لباس و مانتو مناسب برای خانم ها بسیار مهم است. بنابراین شناخت انواع پارچه های مانتو برای هر خانمی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

از طرفی با توجه به اینکه هر خانم ایرانی سالانه چندین مانتو خریداری می کند. بازار فروش مانتو به عنوان بازاری سودآور محسوب می شود و همین امر باعث ایجاد رقابت بین مزون های پوشاک، کارخانه های نساجی، طراحان پارچه و عمده فروشان شد‌‌ه است. در این مسابقه همه سعی می کنند بهترین برنامه خود را اجرا کنند تا از رقبای خود پیشی بگیرند.

پارچه حریر برای مانتو بهترین پارچه برای مانتو تابستانی است

یکی از مجلل ترین و گران قیمت ترین مانتوهای بازار متعلق به مانتوهای با پارچه حریر است. قیمت بالای این مانتو علاوه بر استحکام خود پارچه، به دلیل سختی فرآیند تولید ابریشم از پیله تا دست بافت است. بنابراین مانتوهای ابریشمی معمولا در مراسم خاص و بسیار مهم پوشیده می شوند.

بیشتر بخوانید  همه چیز در رابطه با دوخت مانتو جلو بسته

با توجه به تنوع مانتوها، این پارچه مانند پارچه ابریشم مصنوعی است. و می توانید بنا به سلیقه خود مانتوهای ساد‌ه یا طرح دار خریداری کنید. اگر از من بپرسید چه زمانی کت های ابریشمی می پوشید؟ من بهار را ترجیح می دهم. چون هوا در داخل این پارچه جریان ندارد بنابراین برای فصل تابستان مناسب نیست و احساس گرما خواهید کرد. از طرفی مانتوهای ابریشمی برای زمستان مناسب نیستند، زیرا شما را گرم نمی کنند. پس بهترین زمان برای استفاده از مانتوهای حریر اواخر بهار و اوایل پاییز است.

پارچه نخی برای مانتو

بهترین فصل برای پوشیدن مانتوهای نخی تابستان است. زیرا برخلاف ابریشم، پارچه های نخی در هوای گرم تابستان به پوست شما نمی چسبند. بلکه برعکس با انتقال گرما از بدن به بیرون، خنک می شوند. مطمئنم این مانتوها را در رنگ ها و طرح های متنوع و زیبا و شاد در این فصل در خیابان، دانشگاه و محل کار دیده اید و حتی در کمد خود مانتوهای نخی رنگارنگ و جذابی دارید.

توضیح جالب در مورد پارچه های نخی این است که بر خلاف تصور رایج، نام این پارچه به دلیل ویژگی آن یعنی وجود درصد بالای پنبه به پارچه های نخی معروف شد‌ه است. شاید شایع ترین مشکل کت های نخی، کم رنگ شدن پارچه پس از مدتی مشخص باشد.

پارچه فاستون برای مانتو

از این پارچه برای تولید لباس های اداری و رسمی از جمله مانتو استفاده می شود. بنابراین اگر خانم شاغلی هستید و به دنبال پارچه های مانتو مناسب برای محل کار خود هستید، ما به شما مانتوهایی با پارچه فاستون را پیشنهاد می کنیم که در فصل پاییز و زمستان بپوشید. مواد به کار رفته در این پارچه شامل پشم و پلی استر ویسکوز می باشد.

به همین دلیل با توجه به اینکه پارچه فاستون مورد نظر پشمی یا پلی استر است قیمت های متفاوتی از گران تا ارزان دارد. بنابراین هر چه درصد پشم بیشتر باشد، وزن کت بیشتر باشد، میزان چروک و قیمت آن بیشتر می شود و هر چه پلی استر بیشتر باشد، وزن سبک تر، میزان چروک و قیمت کمتر می شود.

پارچه نخی راه راه مانتو

پارچه های نخی در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شوند. یکی از این پارچه ها پارچه نخی راه راه است که برای دوخت مانتو یا مانتو استفاده می شود، زیرا عده ای به پارچه های راه راه علاقه دارند و در چنین مانتویی قد شما را نشان می دهند. محبوب هستند.

بیشتر بخوانید  آشنایی با پارچه پافر

با پارچه نخی انتخاب شما زیاد شد‌ه است. زیرا تنوع زیادی در دوخت با این نوع محصول برای فصل بهار و تابستان دارید زیرا به جز مانتو و مانتو می توانید از این نوع پارچه برای دوخت ساحلی، شلوار، سارافون استفاده کنید.

امروزه بیشتر خانم ها از مانتوهای نخی ساده و رنگارنگ استفاده می کنند، این نوع پارچه دارای الیاف طبیعی است و به همین دلیل خنک است. اکثر تولیدکنندگان از پارچه نخی برای تولید مانتو استفاده می کنند زیرا ویژگی مهم دیگری نیز دارد اما خنک بودن آن باعث حساسیت نمی شود و به همین دلیل در بین همه سلیقه ها محبوب است.

تابستان فصل لباس های رنگارنگ و شاد است و خانم ها لباس های رنگارنگ و رنگ های روشن را برای فصل ترجیح می دهند.

پارچه نخی راه راه باعث می شود که فروشندگان مدل ها و طرح های مختلفی برای فروش داشته باشند، این مدل مانتو طرفداران خاص خود را دارد و افراد می توانند در فصل تابستان با پارچه ای نرم و خنک از این نوع مانتو استفاده کنند.

پارچه خنک برای مانتو تابستان | گالری مانتو میرداماد

در انتخاب مدل مانتو تابستانی به چه نکاتی توجه کنیم

گرمای شدید هوا در برخی از روزهای فصل تابستان ایجاب می کند که در خرید لباس به طور کلی و مانتو به طور خاص نکاتی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، نوع پارچه مانتویی که برای تابستان می‌خرید بسیار مهم است، زیرا پارچه‌های با مواد معمولاً به شما احساس گرما، عرق کردن و حتی بوی بدنتان می‌دهند. بنابراین توصیه می شود در خرید مانتو تابستانی یک سری فاکتورها را در نظر بگیرید و سپس انتخاب کنید.

 

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */