وبلاگ

چگونه لکه لوازم ارایش را از روی مانتو پاک کنیم

چگونه لکه لوازم ارایش را از روی مانتو پاک کنیم

چگونه لکه لوازم ارایش را از روی مانتو پاک کنیم

در واقع، همه ما احتمالاً به نوعی آن را تجربه کرده ایم. مثلا وقتی از آرایش استفاده می کنیم، پیراهن خود را با کرم پودر لکه دار می کنیم یا دست هایمان را با لاک رنگ می کنیم. حتی بدتر از آن زمانی است که فراموش کنیم قبل از انداختن لباس مورد علاقه خود در ماشین لباسشویی رژ لب را از جیب خارج کنیم! اینجاست که از بین بردن لکه های آرایش می تواند یک چالش دشواربحساب بیاد. در ادامه با چگونه لکه لوازم ارایش را از روی مانتو پاک کنیم بیشتر اشنا خواهی شد.

اما نگران نباشید، با وجود اینکه برداشتن آنها از مکان های مختلف از جمله لباس ها سخت است، اما همیشه راه حلی برای درآوردن آنها وجود دارد. در این مقاله تیم سافت لین این راهکارها را به شما ارائه می کند.

لک لاک را پاک کنید

لاک یکی از لوازم آرایشی معروف است که در رنگ های مختلف روی ناخن ها نتیجه خوبی می دهد. این در حالی است که این رنگ ها اگر روی لباس ما لک شوند خوشایند نیستند. اگر قصد دارید ناخن های لباس خود را بردارید. قبل از هر کاری، برچسب لباس را بررسی کنید و اطلاعات مربوط به نوع الیاف را به دقت بررسی کنید. اگر پارچه شما حاوی استات، تری استات یا مداکریلیک است، بلافاصله آن را به خشکشویی تحویل دهید. و سعی نکنید لکه را در خانه تمیز کنید.زیرا در بیشتر مواقع راه مطمئنی برای از بین بردن لکه ها از الیاف که می توانید در خانه انجام دهید، پیدا نمی کنید. مثلا استفاده از استون روی آنها باعث حل شدن الیاف و لکه دار شدن پارچه می شود!

چگونه لک های لاک را از روی لباس های شسته شد‌ه محو کنیم؟

اگر پارچه شما یکی از موارد بالا نیست و لباس قابل شستشو است، تنها چیزی که نیاز دارید پاک کننده ناخن بر پایه استون یا استون ساده، یک پارچه سفید یا گوش پاک کن و دستمال کاغذی است.

بیشتر بخوانید  طراحی لباس چیست؟

حالا مراحل زیر را دنبال کنید:

ساییدن لاک ناخن برای پاک کردن آن بدترین کاری است که می توانید انجام دهید. با این کار رنگ لاک بیشتر روی سطح پارچه پخش می شود و به عمق الیاف نفوذ می کند. در عوض، قبل از استفاده از پولیش، از یک کارت اعتباری یا یک چاقوی کسل کننده برای برداشتن لایه بالایی بافت استفاده کنید. یک درز پنهان در لباس انتخاب کنید.

لاک پاک کن را روی مقدار کمی لاک پاک کن یا استون بزنید تا مطمئن شوید که رنگ پارچه شما تغییر نمی کند. یک حوله زیر لکه قرار دهید. یک پارچه یا گوش پاک کن سفید را به استون آغشته کنید و در یک جهت از اطراف لکه به سمت خود لکه بمالید.ا

این کار از پخش شدن لکه روی پارچه جلوگیری می کند. این کار را تا زمانی که تمام لاک از بین برود ادامه دهید. اگر هنوز مقداری رنگ باقی مانده است، باید از الکل (همراه با اتانول) یا یک حلال تمیز کننده خشک استفاده کنید. یک تکه پنبه را به یکی از این دو آغشته کنید و قسمت مورد نظر را ببرید. اگر لباس سفیدست، از چند قطره پراکسید هیدروژن استفاده کنید تا رنگ آن سفید شود. در مرحله آخر لباس ها را با دست بشویید یا در ماشین لباسشویی قرار دهید.چگونه لکه لوازم ارایش را از روی مانتو پاک کنیم | گالری مانتو میرداماد

با لباس های دارای برچسب خشکشویی چه کنیم؟

برای این نوع لباس مراحل بالا را دنبال کنید اما برای انتخاب پاک کننده، مستقیماً به الکل یا حلال خشکشویی بروید و از استون اجتناب کنید.

لکه های رژ لب

را پاک کنید رژ لب یکی از محبوب ترین و رایج ترین لوازم آرایشی در بین مردم است. به طور کلی استفاده از رژ لب با ماندگاری طولانی نسبت به رژ لب معمولی ارجحیت دارد. این بدان معناست که مواد تشکیل دهنده این رژلب ها لکه های سرسختی به جا می گذارند. مهمترین رمز موفقیت شما در محو کردن این لکه ها سرعت عمل شماست.

بیشتر بخوانید  پارچه مانتو اداری چیست

از آنجایی که پارچه های مختلف به مواد شیمیایی مختلف واکنش نشان می دهد. تشخیص نوع پارچه بسیار مهم است.الیاف پلی استر سفید ممکن است هنگام شستن با سفید کنند‌‌ه زرد شوند. اگر لباس شما پشمی است.

برای از بین بردن لکه رژ لب از الکل، آمونیاک یا صابون های آنزیمی استفاده نکنید. و لکه های استات را از استون دور نگه دارید. توجه داشته باشید که هنگام شستشو، قبل از خشک شدن لباس، مطمئن شوید که لکه از بین رفته است. در غیر این صورت، از بین بردن لکه ها دشوارتر خواهد بود.

برای محو نمودن لکه رژ لب از چه ابزارهایی استفاد‌ه می شود؟

شوینده‌ها، شوینده‌ها و شامپوهای مناسب پوست، همگی حاوی مواد ملایمی هستند که به رنگ لباس‌های شما آسیب نمی‌رسانند و قدرت پاک کردن محصولات چرب از جمله رژ لب را دارند. در این دوره از کرونا، حداقل یک بطری ضدعفونی کننده دست در هر خانه وجود دارد. این ضد عفونی کننده ها شبیه ایزوپروپیل الکل هستند. که درمحونمودن بسیاری از لکه ها از جمله لکه های لوازم آرایشی کارایی مفیدی دارد. محلول آمونیاک یک راه حل قوی برای از محونمودن لکه های آرایشی چرب مانند رژ لب است.

از آنجایی که این محلول سمی است، هنگام استفاده از آن مطمئن شوید که اتاق به خوبی تهویه می شود.در عین حال از گوش پاک کن برای خیس کردن لباس با محلول استفاده کنید. اگر قبل از شستن لباس کمی کف بروی لکه اغشته کنید. در محونمودن آن موثراست.

مخلوطی از جوش شیرین و لیموترش تهیه کنید و روی لکه رژ لب را با یک پارچه تمیز بمالید. بعد از 30 دقیقه لکه را بررسی کنید. اگر لکه ای باقی ماند، اگر پارچه شما ضخیم است مانند جین یا پنبه، این کار را تکرار کنید و لباس را بشویید. در ادامه با چگونه لکه لوازم ارایش را از روی مانتو پاک کنیم اشنایی کامل پیدا خواهید کرد

بیشتر بخوانید  انواع مانتو راه راه

ترکیب کرم پودر شما نقش مهمی در انتخاب بهترین را‌‌‌ه برای از محو نمودن لکه از روی لباس دارد. کافی است بدانید کرم پودری که استفاده می کنید فاقد چربی است یا خیر.

چگونه لکه های کرم پودر بدون چربی را پاک کنیم؟

ابتدا فوم را روی ناحیه مورد نظر بمالید. توجه داشته باشید که از ژل اصلاح استفاده نکنید. 3 دقیقه صبر کنید.

کف اصلاح را با انگشتان خود یا یک پارچه نرم تمیز روی پارچه بمالید. اگر هنوز آثاری از لکه وجود دارد، از الکل مالشی استفاده کنید. البته قبل از آن دقت کنید که الکل به ظاهر پارچه شما آسیبی بهش نرسه ناحیه آسیب دید‌ه را با آب سرد بشویید. اگر هنوز لکه از بین نرفته است، مراحل بالا را تکرار کنید و نقطه نهایی را با آب گرم بشویید.چگونه لکه لوازم ارایش را از روی مانتو پاک کنیم | گالری مانتو میرداماد

با لکه های کرم پودر چرب چه کنیم؟

لکه را با آب ولرم بشویید. یک لوسیون دست مناسب که بافت ملایم تری نسبت به لوسیون معمولی دارد، روی لکه بریزید و چند دقیقه صبر کنید. لکه را با انگشتان خود یا یک پارچه مرطوب تمیز روی پارچه بمالید.

ناحیه آسیب دید‌‌ه را با حوله خشک کنید. لکه را کاملا بشویید. اگر لکه پاک نشد، از لکه‌بر دیگری استفاده کنید. همچنین می توانید با چندین بار تکرار مراحل بالا، لکه را به طور کامل پاک کنید.

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */