وبلاگ

چگونه مانتوی بلند را کوتاه کنیم

چگونه مانتوی بلند را کوتاه کنیم

اگر لباس هایی دارید که از آنها خسته شد‌ه اید و برایتان تکراری شد‌ه اند و قصد تعویض آن ها را دارید، بهتر است بدانید که یک خیاط ماهر می تواند برای شما معجزه کند تا تنوعی در لباس هایتان ایجاد کند و در صرفه جویی در هزینه ها بپردازید. یکی از این کارها افزایش قد یا کوتاه کردن لباس، کت، دامن، شلوار و آستین است. در این مقاله روش های بلند کردن لباس های کوتاه را با شما به اشتراک می گذاریم.

راه هایی برای کوتاه کردن لباس های بلند (مانتو)

اگر به فکر بلند کردن لباس های بلند خود هستید، در ادامه به معرفی چند روش برای کوتاه کردن انواع لباس می پردازیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

کوتاه کردن قد مانتوهای بلند

اگر می خواهید مانتوی بلند خود را کوتاه تر  کنید، از روش دوخت زیگزاگ یا سردوز با کمک چسب زانفیکس استفاده نمائید که در ادامه مطالب با این روش نیز آشنا میشویم.

طریقه استفاده از چسب زانفیکیس

برای کوتا‌ه کردن مانتوهای بلند طریقه استفاده ازاین روش بسیار ساد‌ه میباشد این چسب را میتوان در بازار بصورت نواری یا توپی فراهم نمود اندازه ای مورد نیاز جهت کوتا‌ه کردن مانتو یک متر میباشد که باید خریداری شود با استفاد‌ه از این چسب انتهای لباس را فیکس نمود‌ه برای این کار نخست باید مانتو یا لباس مورد نظر به تن پوشید‌ه شود و سپس به انداز‌ه ای دو سانتی متر پائین تر قیچی شود سپس بعد از انجام این کار قسمت پائین مانتو یا لباس را تا نمود‌ه و بعد آن را اتوکشی کند.

هنر خیاط ماهر و زبردست

خیاط اگر ماهر و زبردست باشد آن دو سانت را با چشمان خود اندازگیری مینماید و قیچی میکند.

ابزار علامت برای مانتو یا لباس (صابون)

بیشتر بخوانید  معرفی پارچه های مناسب مانتوهای پاییزه

برای علامت زدن بر روی مانتو یا لباس میتوان از صابون جهت این کار استفاد‌‌ه نمود علامی که با صابون بر روی مانتو اییجاد میشود با انجام اتو کردن به صورت کامل پاک میشود.

استفاده از چرخ خیاطی جهت ادامه ی کوتاه کردن مانتوی بلند

بعد از گذشت این مراحل و انجام آن با استفاده از چرخ خیاطی سر دوز یا چرخ خیاطی زیگزاگ دوز انتهای پائینی مانتو را زیگزاگ چرخ کرده این کار باعث میگردد تا از ریش ریش شدن  انتهای مانتو جلوگیری نمود.

در نبود چرخ خیاطی میتوان از سوزن به صورت زیر استفاده نمود:

اگر شرایط استفاده از چرخ خیاطی را نداشتین و داشتن این وسیله برایمان فراهم نشد میتوان از سوزن استفاد‌‌ه کرد پس جای بهانه وجود ندارد و با یک سوزن ساد‌‌ه هم میتوان به صورت زیگزاگ بدوزید باز هم از ریش ریش شدن انتهای مانتو جلوگیری میشود سپس از چسب زانفیکس استفاده میکنیم چسب زانفیکس را انتهای دوخت مانتو قرارداده و با استفاده از چرخ خیاطی روی دوخت قبلی چسب مورد نظر را دوخته با این عمل در زمان تاتو کردن این چسب جدا نمیشود در نبود چرخ میتوان از سوزن برای کوک زدن استفاده نمود.چگونه مانتوی بلند را کوتاه کنیم | گالری مانتو میرداماد

طریقه ی کوتاه کردن مانتوهای بلند

طریقه ای کوتاه نمودن مانتوهای بلند، امروز‌ه دغدغه ای بسیاری از خانمها و دختر خانمها میباشد برای انجام این کار نیاز به فراگیری فن و فنون خیاطی میباشد ابتدا میبایست انتهای مانتو را تا جایی که امکان دارد و طرحش بهم نریز بالا آورد‌ه و سپس با استفاد‌ه از چسب زانفیکس که در بالا در موردش توضیح داده شد استفاده نمود.

برای دوخت مانتو چه سایزهایی لازم است؟

حتما تجربه خرید یا دوخت مانتویی را داشته اید که برایتان تنگ یا گشاد است. مانتو اندازه گیری فرآیندی دقیق اما ساده دارد که تکنیک های مهم آن را در این مقاله آورده ایم.

بیشتر بخوانید  پنج نکته مهم که باید در مورد خرید شلوار جین زنانه باید بدانید

چگونه مانتوی بلند را کوتاه کنیم- مانتو جهت استایل بانوان

مانتو یکی از اجناس مهم در استایل خانم های ایرانی است. مهم نیست کجا می روید، یک کت هرگز از استایل حذف نمی شود، و برای حضور در هر رویداد و محیط اجتماعی به یک کت نیاز دارید: مانتو رسمی، مانتو اداری، کت اسپرت، کت مصاحبه شغلی، جلسه دوستانه، باشگاه ورزشی، خرید روزانه ، مهمانی های مجلل و … از این رو با توجه به اینکه بخش عمده ای از استایل روزانه زنان ایرانی را مانتو تشکیل می دهد، بسیار مهم است که در انتخاب این قسمت تاثیرگذار از استایل خود دقت و توجه کافی داشته باشیم و بتوانیم ظاهری زیبا خلق کنیم، سبک دقیق و منظم؛ اگر ندانیم برای دوخت مانتو به چه سایزهایی نیاز است، ممکن است یک مانتو بسیار شیک و گران قیمت برای بدن ما بد جلوه کند.

عوامل تاثیر گذار در انتخاب مانتو

امروزه که تصمیم به انتخاب و خرید مانتو می گیریم، عوامل تاثیرگذار زیادی در ذهن ما مرور می شود. برای افراد خوش پوش، اولویت برای هر عاملی – از جمله رنگ، مدل، قد کت و غیره – مد روز و به روز بودن است.

مانتو انتخاب اکثر بانوان دنیا

به نظر می رسد امروز‌ه استفاده از پوشش مانتو فقط در کشورهای اسلامی رایج است. اما این کلمه که در واقع از کلمه فرانسوی (مانتو) آمد‌ه است به معنای خرقه و جامه گشادی است که بر روی لباس های دیگر می پوشند. مانتو در قرن هفدهم با قد بلند مد بود و به دلیل همین فرمت خاص، جایگزینی برای کت و دامن های بلند سنتی آن زمان شد. به تدریج در اواخر قرن 18، مانتو به عنوان پوششی رایج برای اماکن رسمی تغییر هویت داد و برای اولین بار در دادگاه ها مورد استفاده قرار گرفت. امروز‌ه با تغییرات و دگرگونی های قابل توجهی که در سبک لباس افراد به وجود آمد‌ه است. مانتو – به ویژ‌‍‌ه در کشورهای اسلامی – به یکی از رایج ترین پوشش های خانم ها تبدیل شد‌ه است و تقریباً در همه موقعیت های اجتماعی نقش مهمی در استایل ما دارد.چگونه مانتوی بلند را کوتاه کنیم | گالری مانتو میرداماد

بیشتر بخوانید  پارچه مانتو اداری چیست

مانتوی کوتاه یا بلند؛ مشکل اینجاست!

در دنیای مد تنوع مدل و رنگ لباس به اندازه تنوع ظاهری افراد است. و تقریباً برای همه افراد روی کره زمین انعطاف لازم را می بینیم! بهتر است بدانید که تمام نکات و چارچوب های دنیای مد، کاهش نقاط ضعف و تاکید بر نقاط قوت برای زیباتر دید‌ه شدن است. در سال های اخیر مانتوهای بلند بسیار مورد توجه خانم ها بوده است. علاوه بر این، مانتو های کوتاه یکی از محبوب ترین انواع مانتو برای اکثر خانم ها با فرم های اندام متفاوت است. این مدل مانتو در سال 2018 توسط طراحان داخلی در انواع مدل مانتو جلو باز و جلو بسته تولید شد‌‌‌ه است. انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه و فرم اندام شخصی بستگی دارد. و اگر می خواهید ظاهر و اندامی بی عیب و نقص داشته باشید، بهتر است در انتخاب مدل مانتو خود حساس شد‌ه و دقت نمائید.

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */