وبلاگ

آشنایی با پارچه نخی گلدار برای مانتو عید

آشنایی با پارچه نخی گلدار برای مانتو عید

ایده یک مانتو نخی گلدار در چند سال گذشته طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. مانتو نخی گلدار به دلیل پارچه خنک و با کیفیتی که دارد برای روزهای گرم سال بسیار مناسب است.  برای آشنایی با پارچه نخی گلدار برای مانتو عید با ما همراه باشید. خنکی و لطافت مانتو های وینتیج نخی گلدار در مدل های مختلف موجود است. این مانتو ها به دلیل زیبایی و منحصر به فرد بودنشان در سرتاسر دنیا طرفداران خاص خود را دارند. دوخت و تهیه مانتو وینتیج نخی گلدار در مدل های مختلف امکان پذیر است. در ادامه چند نمونه جذاب از این مدل ها را با هم بررسی می کنیم.

 

یکی از ویژگی های لباس های وینتیج با پارچه نخی گلدار

برش هلالی زیر نیم تنه (خط جوزفین) است. لباس چه ساده باشد چه چین دار و آزاد، از برش زیر سینه تا خط کمر، لباس جذاب و تنگ است. معمولا برای این سبک مانتو ها از پارچه های نخی گلدار ظریف استفاده می شود. تنوع این پارچه ها و مانتو ها در سال های اخیر بسیار زیاد بوده است. می توانید مانتو های پنبه ای گلدار را به صورت آستین بلند یا آستین کوتاه طراحی کنید. آستین های گشاد که روی شانه ها و مچ از پارچه کشباف درست می شود، بسیار پرطرفدار است.

دوخت توری و چین روی پارچه نخی گلدار

بسیاری از ویژگی های لباس های قدیمی نخی گلدار از دوره نئورومانتیک به عاریت گرفته شده است. مانتو آن دوره دارای تزیینات بسیار بالا با دامن‌های لایه‌بندی، کمربندهای تزئینی و کمان است. در این دوره از پارچه‌های نخی گلدار با رنگ‌های ملایم، نوارهای توری، چین‌های تزئینی و روبان روی مانتو وینتیج استفاده می‌شود. اگر به دنبال یک مانتو وینتیج نخی گلدار خاص هستید، پیشنهادی جذاب برای شما داریم. پیشنهاد ما به شما استفاده از مدل های رومی یا شانه ای است. این مانتو ها شانه باز هستند. به همین دلیل بسیار جذاب هستند. برای زیبایی لباس می توانید از شنل های کوتاه در قسمت یقه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  ویژگی های پارچه کتان برای دوخت انواع مانتو

دوخت چین دار با شنل کوتاه در قسمت یقه یک مانتو نخی فانتزی گلدار به شما می دهد. حالا اگر کمی خوش سلیقه به خرج دهید و از تورهای تزئینی در پایین این دو مورد از مانتو نخی وینتیج خود استفاده کنید، این زیبایی چند برابر می شود. اگر تمایلی به دوختن توری فانتزی روی بلوز نخی گلدار خود ندارید، هیچ ایرادی ندارد. می توانید با استفاده از یک پارچه گلدار زیبا یک مانتو وینتاژ ساده با دامن چین دار جذاب بسازید.

آشنایی با پارچه نخی گلدار برای مانتو عید | گالری مانتو میرداماد

مانتو های گلدار قدیمی

در دوره های گذشته به جای دوخت کششی از دوخت دوزی روی لباس استفاده می شد. اسموک دوزی طرح های بسیار متنوع و جذابی دارد. این دوخت تزیینی باعث چروک شدن لباس می شود اما خاصیت ارتجاعی زیادی ندارد. در مانتو پنبه‌ای گلدار جدید، بند الاستیک برای جذب اما راحتی دوخته شده است. کش یا به طور کامل در قسمت بالایی مانتو و یا فقط در قسمت کمر استفاده می شود.

لباس‌های نخی گلدار را که در این مقاله معرفی شده‌اند، بررسی کنید. متوجه خواهید شد که کمر باریک یکی از اجزای اصلی لباس های نخی گلدار وینتیج است. البته کمر باریکتر برای هر خانمی مطلوب است. بنابراین، این مانتو های پنبه ای گلدار با آنها بسیار محبوب هستند. باریک شدن کمر با استفاده از کمربند یا با دوخت ماسوره و یا با زیپ و دکمه انجام می شد. پارچه نخی گلدار به دلیل قدمت و حس شاعرانه و عاشقانه اش بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. کمر باریک و جذابیت مانتو قدیمی، افراد را لاغرتر نشان داده است.

مانتو نخی گلدار با برش کامل و چین دار

مانتو های نخی گلدار که در این قسمت می خواهیم به شما معرفی کنیم، مانتو های باحال و فانتزی هستند. این مانتو ها سایز بزرگ دوخته می شوند. امکان ایجاد برش و چین در هر جایی در این مانتو نخی گلدار وجود دارد. می توانید دامن مانتو خود را از قسمت کمر ببرید و از چین های کوچک برای آن استفاده کنید. همچنین می توانید یقه مانتو خود را سایز بزرگ طراحی کنید و چین و چین های کوچکی برای آن در نظر بگیرید. همچنین می توان این چین ها را روی شانه، آستین و مچ قرار داد.

بیشتر بخوانید  شلوار پارچه ای را با چه مانتویی ست کنیم

 

اگر اهل دنیای مد هستید، حتما می دانید که این مانتو ها امسال بسیار مد شده اند. امکان داشتن طرح ها و مدل های مختلف در مانتو های نخی گلدار با توجه به سلیقه شما وجود دارد. پارچه نخی برای اکثر مدل ها و طرح ها ایده آل است. بنابراین، شما می توانید هر مدلی را که می خواهید طراحی کنید.

 

مانتو های کوتاه قدیمی با پارچه نخی گلدار

اگر از طرفداران مانتو های کوتاه هستید در این قسمت با ما همراه باشید. مانتو های نخی گلدار بالای زانو ایده آل ترین گزینه برای شما هستند. این مانتو ها سال هاست که در بین خانم های اروپایی محبوبیت پیدا کرده اند. حتی امروزه نیز این مانتو ها جزو پرفروش ترین مدل ها در سراسر جهان هستند. به دلیل خنکی و لطافت مانتو نخی گلدار، این مانتو ها برای روزهای بهاری و تابستانی ایده آل هستند.

می توانید مانتو نخی گلدار خود را به صورت جلو باز یا جلو بسته در نظر بگیرید. دامن این مانتو ها را به صورت کاوش یا فون طراحی کنید. این دامن ها زیبایی خاصی به مانتو نخی گلدار شما می بخشد. برای لاغرتر نشان دادن کرتان بهتر است به سراغ کمربند بروید. کمربندهای باریک پارچه یا چرم برای مانتو نخی گلدار شما عالی هستند.

آشنایی با پارچه نخی گلدار برای مانتو عید | گالری مانتو میرداماد

مانتو نخی گلدار قدیمی به سبک پرنسس ها

حتما متوجه مانتو های زیبای شخصیت های کارتون های پرنسس دیزنی شده اید. راز زیبایی مانتو های آنها در طراحی زیبا و فانتزی آنهاست. آنها با ایده گرفتن از طرح های مدرن و جذاب واقعی، مانتو های جذابی را به شکل کارتونی خلق کرده اند. همچنین می توانید با ایده گرفتن از آنها یک مانتو وینتیج جذاب به سبک پرنسس ها داشته باشید.

بیشتر بخوانید  استایل الگانت چیست؟

 

برای طراحی این مانتو ها از برش های عمودی در بالاتنه خود استفاده کنید، این کار شما را لاغرتر نشان می دهد. دوخت راه راه در قسمت بالایی بدن نیز می تواند ایده جالبی باشد. اما حتما سعی کنید مانتو خود را از کمر کوتاه کنید. سپس دامن مانتو خود را نیمه کلوش در نظر بگیرید. برای زیباتر شدن مانتو خود می توانید یک نوار پهن را در پایین آن تا کنید. برای داشتن یک مانتو وینتیج نخی گلدار به سبک پرنسسی، لازم نیست نگران آستین آن باشید. هرچه طراحی آستین شما خلاقانه تر باشد، مانتو شما به شاهزاده خانم های دیزنی نزدیک تر است.

خرید پارچه نخی برای مانتو

ترکیبی از سبک وینتیج و سبک مدرن

 

تعداد قابل توجهی از خانم ها بر این باورند که در همه سبک های وینتیج زیبایی مطلوبی ندارند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، می توانید برای مانتو نخی گلدار خود با استایل مدرن همراه شوید. با ترکیب این دو قطعا به نتیجه دلخواه می رسید. به عنوان مثال، اگر مانتو نخی گلدار به تن دارید، می توانید اکسسوری خود را از میان اکسسوری های مدرن انتخاب کنید. یا از یک روسری مدرن در کنار مانتو نخی گلدار خود استفاده کنید. از طرفی می توانید کیف های مدرن و مد روز را در کنار مانتو نخی گلدار خود نیز امتحان کنید. همه این ایده ها باعث می شود که از یک سبک کامل وینتیج فاصله بگیرید و به یک سبک مدرن نزدیک شوید.

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */