انتخاب در خرید مانتو مناسب پوست های روشن

انتخاب در خرید مانتو مناسب پوست های روشن

مانتوها قسمت اصلی پوشش زنان ایرانی خارج از خانه را تشکیل می دهند و از این نظر اهمیت زیادی دارند.  در انتخاب در خرید مانتو مناسب پوست های روشن با ما همراه باشید. از طرفی خانم های ایرانی به دلایل فرهنگی مانتو مشکی را به رنگ های دیگر ترجیح می دهند اما محدود بودن به رنگ مشکی ظاهر شما را خسته کننده می کند و بهتر است از رنگ های متنوع تری استفاده کنید اما چه رنگی برای شما مناسب است؟ انتخاب رنگ مانتو بر اساس رنگ پوست ما را زیباتر نشان می دهد.

 

مانتو مناسب پوست های تیره

کسانی که پوست تیره دارند باید مانتو هایی را انتخاب کنند. که با رنگ های تیره تضاد دارند. این تضاد چهره را از یکنواختی خارج می کند و جذابیت آن را بیشتر می کند. رنگ های صورتی، سفید، خاکی، آبی روشن، خاکستری روشن به این افراد توصیه می شود. رنگ هایی مانند مشکی، قهوه ای تیره، فیروزه ای، سبز یشمی و قرمز تیره برای این افراد مناسب نیستند. اما از آنجایی که مشکی و آبی تیره معمولا جزو لباس های کار رسمی محسوب می شوند و نمی توان آنها را کاملا دور انداخت، سعی کنید استفاده از آن ها را به حداقل برسانید و فقط در مواقع ضروری از آن ها استفاده کنید.

رنگ هایی که با رنگ پوستشان تضاد دارند برای این گروه مناسب هستند. رنگ هایی مانند آبی روشن، قهوه ای، بژ، آبی سیر به این افراد توصیه می شود و رنگ های قرمز، صورتی، نارنجی، زرد، بنفش و سفید برای آن ها مناسب نیست. در این گروه به طور کلی باید از رنگ های خشن و روشن استفاده کرد تا تضاد کافی با رنگ پوست ایجاد شود. استفاده از رنگ های گرم توصیه نمی شود.

 

مانتو برای پوست های معمولی

افرادی که رنگ پوستشان نه تیره است و نه روشن، تقریباً می توانند هر رنگی از مانتو بپوشند. از آنجایی که هر دو رنگ روشن و تیره می توانند با این رنگ پوست تضاد داشته باشند، می توان از هر دو رنگ استفاده کرد. رنگ های پیشنهادی برای این افراد بژ، آبی، قهوه ای تیره، گندمی، مشکی، صورتی است اما رنگ های سبز، بنفش، قهوه ای تیره و قرمز و رنگ های نزدیک به پوست توصیه نمی شود.

شاید با شنیدن این حرف خیلی ها شروع به ادعاهای مختلف کنند و مثلا بگویند رنگ های تیره دوست ندارم یا رنگ های روشن برای پوستم مناسب نیست و… یادتان باشد که حرف ها نباید بر اساس باد و باد باشد. این سخنان باید بر اساس اصول درست باشد. برای اینکه بتوانید مناسب ترین رنگ را که مناسب پوستتان است انتخاب کنید، ابتدا باید تن رنگ پوست خود را بشناسید و لازمه این کار شناخت انواع رنگ پوست است. از این رو نکاتی را در مورد رنگ پوست ذکر می کنیم که شاید مطالعه آنها به شما کمک کند تا دید بهتری نسبت به رنگ پوست خود داشته باشید.

انتخاب در خرید مانتو مناسب پوست های روشن | گالری مانتو میرداماد

چرا دقت در انتخاب مانتو رنگ پوست مهم است

هماهنگی مانتو و رنگ پوست یکی از مهم ترین نکاتی است که در مد به ویژه برای مانتو های اصلی به آن اهمیت داده می شود. زیرا اگر هماهنگی بین مانتو و پوست فرد وجود نداشته باشد باعث می شود که مانتو بر روی مانتو خاص و زیبا به نظر برسد. بدن فرد و جذاب نیست. به همین دلیل باید به این نکات توجه کنید و با شناخت رنگ پوست و مطالعه بیشتر در مورد نحوه انتخاب لباس با توجه به رنگ پوست، مناسب ترین رنگ را برای خود انتخاب کنید. در این مقاله سعی کردیم به انواع رنگ پوست اشاره کنیم و رنگ های مناسب متناسب با پوست آنها را بیان کنیم تا بتوانید با خیال راحت و دقیق لباس هایی را بر اساس رنگ پوست خود و تعداد بیشتری از این رنگ ها انتخاب کنید. در لباس اصلی خود استفاده کنید.

مناسب ترین رنگ برای مانتو های با پوست روشن

یکی دیگر از اصول انتخاب مانتو بر اساس رنگ پوست روشن است. پوست های روشن نیز دسته دیگری از رنگ ها هستند که پوست برخی افراد به این رنگ می باشد. افرادی که رنگ پوستشان در دسته رنگ های روشن قرار می گیرد بهتر است شروع به انتخاب مانتو هایی کنند که با رنگ پوستشان در تضاد است. مثلا از رنگ های خاکستری یا قهوه ای یا مشکی، سبز، آبی تیره، قهوه ای، بژ و سایر رنگ هایی که در رده تیره قرار می گیرند، زیرا این تضاد می تواند زیبایی بیشتری ایجاد کند; اما افرادی که رنگ پوست روشن دارند از چه رنگ هایی اجتناب کنند؟ این افراد بهتر است از رنگ های بسیار روشن و تند مانند بنفش، قرمز، نارنجی، زرد و … دوری کنند.

 

راه های تشخیص رنگ پوست

ابتدا بهتر است روش تشخیص رنگ پوست را توضیح دهید. سپس در مورد هر رنگ پوست توضیح مختصری بدهید. بهترین و ساده ترین راه برای تشخیص رنگ پوست این است که صورت یا بدن خود را تمیز با آب و صابون بشویید و سپس 15 تا 20 دقیقه صبر کنید، پس از این مدت بهتر است زیر نور خورشید باشید (نور نور باعث ایجاد رنگ می شود. برای تغییر پوست شما طبیعی می شود) در این حالت می توانید رنگ پوست خود را تشخیص دهید. البته به یاد داشته باشید که رنگ پوست همیشه یکسان نخواهد بود و گاهی به دلایلی ممکن است تغییر رنگ بدهد، مثلا قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید. مصرف داروها و … ممکن است رنگ پوست شما را تغییر دهد.

برای تشخیص تیره یا روشن بودن آن

  1. رنگ پوست روشن: معمولا وقتی رنگ پوست شما سفید است، رنگ پوست روشنی دارید. البته فراموش نکنید که رنگ سفید نیز دارای ته رنگ های مختلفی مانند زرد، صورتی، رزگلد و غیره است.
  2. رنگ پوست خنثی: وقتی پوست شما خاکستری یا نزدیک به این رنگ است، رنگ پوست شما در دسته خنثی قرار می گیرد.
  3. رنگ پوست تیره: و در نهایت اگر رنگ پوست مشکی مانند قهوه ای، سبز و … دارید، پوست شما در این دسته قرار می گیرد. این دسته برای انواع رنگ پوست است. اما دسته دیگری هم وجود دارد که به آن سرد یا گرم بودن می گویند (همان آندرتون که گفتیم). برای تشخیص اینکه پوست شما پوست سرد است یا پوست گرم، می توانید پوست خود را در معرض نور خورشید قرار دهید، اگر رنگ پوست شما قرمز شد، رنگ شما در دسته سرد و اگر رنگ برنزه شد، در گروه گرم قرار دارید.

 

مانتو مناسب پوست گندمی

پوست گندمی یکی از انواع رنگ پوست است که برخی افراد این رنگ پوست را دارند. اگر بخواهیم با توجه به توضیحات خود و نظر کارشناسان، چند رنگ مناسب برای این نوع پوست را نام ببریم، می توان به رنگ های صورتی، مشکی، بژ، زرشکی، لاجوردی، سرمه ای اشاره کرد. به طور کلی می توان گفت که این افراد رنگ پوست خوبی دارند; چون بیشتر رنگ ها مخصوصا رنگ های خاکی به این نوع پوست ها می آید اما در این بین باید به این نکته توجه داشته باشند که هرگز از مانتو های همرنگ پوست مانند قهوه ای، بنفش و پسته ای استفاده نکنند. سبز. اجتناب کنید و سعی کنید از این رنگ ها در لباس اصلی خود استفاده نکنید. اگر به این رنگ ها علاقه دارید می توانید از رنگ های نازک در قسمت های کوچکتر مانند کیف یا کفش استفاده کنید.

انتخاب در خرید مانتو مناسب پوست های روشن | گالری مانتو میرداماد

رنگ مانتو برای افراد پوست تیره

پوست تیره یکی از رایج ترین انواع رنگ پوست است. زیرا جمعیت زیادی از افراد یا کاملا سیاه هستند یا پوست تیره دارند، اما چه رنگ مانتویی برای این نوع پوست مناسب است؟ بهترین تعریف از رنگ مناسب برای این پوست ها استفاده از رنگی است که در تضاد کامل با پوست و صورت شما باشد. یعنی استفاده از مانتو هایی با رنگ های خیلی روشن مثلا آبی روشن، سفید، صورتی روشن، بنفش روشن، رنگ های خاکی مناسب ترین رنگ ها برای پوست های تیره هستند. اما رنگ هایی که برای پوست های تیره نباید استفاده شود مشکی، فیروزه ای، سبز تیره، قهوه ای و همه رنگ های تیره است.

 

 

 

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (274)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (261)

مانتو اسپورت فصلی (899)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (382)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (387)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من