وبلاگ

استایل رنگ سبز را بشناسید!

استایل رنگ سبز جزء جذاب ترین استایل ها است! 

انتخاب رنگ لباس و ست کردن رنگ ها از سرگرمی های شیرین بشر بوده است. بازی با رنگ ها می تواند سطح هوش افراد را نشان دهد. بر اساس مطالعات روانشناسی، انتخاب نوع و رنگ پوشش علاوه بر اینکه می تواند ۹۰ درصد تفکر دیگران را هدایت کند، می تواند بر تفکر خود شخص نیز اثرگذار باشد. آیا جذاب ترین استایل با رنگ سبز و یا هر نوع رنگ دیگری را به خوبی را می شناسید؟ قطعا با بازی با رنگ ها آگاهی پیدا خواهید کرد.

رنگ ها قدرت ایجاد هر نوع احساسی را به صورت ناخودآگاه در ذهن افراد دارند. از احساس خشم گرفته تا احساس گرسنگی و یا شادابی را بوجود می آورند.

امروزه هرشخص نوع پوشش خود را با طرح، شکل و رنگی که می خواهد انتخاب می کند. عواملی مانند رنگ پوست، و فصول مختلف تاثیرات متفاوتی بر نوع سلیقه فرد و همچنین انتخاب لباس خواهد داشت. در این مطلب سعی داریم به بررسی جذاب ترین استایل با رنگ سبز بپردازیم.

 

انتخاب رنگ های جسورانه

هنگامی که سخن از ست کردن رنگ ها باهم می شود، بسیاری از افراد به سراغ رنگ های خنثی یا مونوکروم می روند. که معمولا این افراد راحت طلب هستند و نمی خواهند ریسک پذیر باشند. اما زمانی که رنگی جسورانه مانند رنگ سبز را به ترکیب استایل خود اضافه می کنیم، متوجه میشویم تا چه اندازه می تواند استایلمان را چشمگیر و جسورانه نشان دهد. اگر شما از جمله افرادی هستید که به استایل خود اهمیت می دهید و دوست دارید از نهایت جذابیت رنگ ها استفاده کنید تا انتها با گالری مانتو میرداماد همراه باشید.

 

استایل رنگ سبز را بشناسید!

چرا رنگ سبز؟

در دنیای مد و زیبایی از رنگ هایی استفاده می شود که الهام بخش مادر طبیعت باشند. باتوجه به اینکه رنگ‌های پرجنب و جوش در خلق وخوی افراد تاثیر شگرفی دارند، افراد به سمت رنگ هایی جداب می شوند که از نزدیک منعکس کننده فضای بیرونی عالی هستند.

اما یک رنگ بیشتر از همیشه حاکم است: آن هم رنگ سبز است. رنگی که بیش از تمام رنگ های موجود الهام بخش طبیعت است. پوشیدن و ترکیب لباس سبز نزدیک ترین چیزی است که می تواند احساس شادابی  طراوت و تازگی و همین طور نمایانگر موج انرژی بالا در افراد باشد.

 

استایل های معرکه با ترکیب رنگ سبز

تئوری رنگی که در دنیاس مد مطرح است، می گوید که اگر تن پوستی گرمی دارید باید به سراغ رنگ های گرم بروید. اگر رنگ پوست سردی دارید، به سراغ رنگ های سرد بروید. اگر رنگ پوست خنثی دارید، باید به سراغ سایه های خنثی بروید.

خبر خوب این است که سایه های سبز ترکیبی از رنگ گرم (زرد) و رنگ سرد (آبی) می باشد. در ادامه بهترین ترکیب های رنگ با رنگ سبز را برای داشتن استایلی معرکه معرفی می کنیم.

 

·        ترکیب سبز و سفید با رنگ سبز

رنگ سفید از جمله رنگ هایی است که با می تواند با همه رنگ ها آمیخته شده و ظاهری شیک را برای شما بسازد. سفید نه تنها یک رنگ تمیز و ظریف است، بلکه با متعادل کردن هر رنگی که با آن ترکیب می کنید نیز به خوبی کار می کند.

 

·        سبز و مشکی

ترکیب رنگ سبز به همراه مشکی نماد تشریفات و ظرافت است. اگر قصد دارید رنگ مناسبی با لباس سبز خود داشته باشید، هرگز نمی توانید با رنگ مشکی اشتباه کنید.

این ترکیب رنگی بسیار فوق العاده است. چراکه رنگ مشکی سبز را متعادل می کند. در واقع باعث می شود لباس منسجم تر و یکدست شود.

شما می توانید یک کت سبز را روی یک لباس مشکی بپوشید و بالعکس این کار را انجام دهید. این یک ظاهر عالی است، به خصوص اگر می خواهید با رنگ سبز بیرون بروید و زیبا و جسور به نظر برسید.

بیشتر بخوانید  اشنایی با شلوار جین

داشتن اکسسوری های مشکی مانند گردنبند، کیف و کفش نیز می تواند بک جفت عالی با لباس سبز شما باشد. زیرا نه رنگ سبز را برجسته می کند، بلکه رنگ مشکی نیز می تواند به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب و آمیخته شود.

 

·        سبز و خاکستری

خاکستری نمادی از جسارت، است. شما هرگز نمی توانید با خاکستری اشتباه کنید. هر سایه سبزی که دارید، رنگ خاکستری را می توان با آن جفت کرد.

به عنوان یک رنگ خنثی، خاکستری می تواند به راحتی، با لباس های سبز هماهنگ شود. این رنگ برای مراسم‌های شیک و رسمی بسیار گزینه مناسبی است. زیرا خاکستری با هر رنگی که جفت می شود، رنگ مقابل را متعادل کرده و باعث خنثی و یکدست دیده شدن استایل می شود.

 

·        سبز و قهوه ای

اگر می خواهید با ظاهری خاکی و صمیمانه تر ظاهر شوید، ترکیب رنگی سبز و قهوه ای را از دست ندهید. این ترکیب نیز بسیار عالی است و بسته به رنگ لباس شما می توانید از رنگ روشن و سرگرم کننده به پیچیده و بالغ تبدیل شوید و این فوق العاده است.

برای مثال، ترکیب قهوه ای و سبز تیره با رنگ زرد، احساسی از شادی و نشاط به همراه روشنی آمیخته ای از طبیعت را ایجاد می کند.

اگر لباسی می خواهید که شما را بالغ تر جلوه دهد، قهوه ای کم رنگ و سبز کم رنگ برای شما مناسب خواهد بود.

توجه به این نکته نیز بسیار قابل اهمیت است، که رنگ قهوهای  همیشه برای کت و شلوار صدق نمی کند. بلکه می توانید از آن به عنوان اکسسوری نیز استفاده کنید.

ست کردن یک لباس سبز و چکمه های قهوه ای، احساس شیک بودن را به شما می هد. علاوه براین می توانید از این رنگ برای انتخاب کیف و جواهرات دیگر داشته باشید تا رنگ سبز خود را متعادل کنید.

 

·        سبز و زرد

ترکیب رنگ های سبز و زرد نماد شادابی و جذابیت به شمار می رود. ممکن است که برخی فکر کنند این ترکیب رنگ بسیار روشن است، اما این انتخاب می تواند با توجه به استایل شما انتخاب شود. این استایل شما است که مشخص می کند که می توانید این کار را انجام دهید یا خیر.

البته اگر می توانید ترکیب رنگی کم رنگ تری داشته باشید، می توانید زرد خردلی و سبز تیره را با هم ترکیب کنید. اگر می خواهید اشباع متعادلی را برای لباس خود انتخاب کنید، این ترکیب رنگی بسیار چشم نواز و دلپذیر است.

 

·      استایل رنگ سبز و آبی

قزمز نماد زیبایی است. ترکیب رنگ سبز و آبی نمادی از خاص بودن شما را به رخ دیگران می کشد. رنگ آبی از رنگ های مشابه است. با توجه به اینکه این دو رنگ در چرخه در کنار یکدیگر قرار دارند، همانطور که با یکدیگر هماهنگ می شوند، با یکدیگر جفت نیز می شوند. استایل رنگ سبز با آبی بسیار جذاب و خاص است.

برای بهتر شدن ترکیب این دو رنگ، می توانید رنگ هایی مانند سبز آبی و سبز دریایی تیره را انتخاب کنید. پوشیدن سایه هایی که درست در بین دو رنگ سبزو آبی  درچرخه رنگ قرار دارند، باعث می شود رنگ لباس شما با یکدیگر بسیار هماهنگ تر و منسجم تر ظاهر شود.

البته شما می توانید  در چرخه به طرف دیگر این دو رنگ بروید و آن ها را با یکدیگر مخلوط کنید تا زیبایی رنگ ها بیشتر به چشم بخورد. به عنوان مثال، ترکیب آبی سلطنتی با هر سایه رنگ سبز، این قابلیت را دارد که شما را به طرز خاصی از سایرین متمایز کند.

بیشتر بخوانید  برای یک دست کت و شلوار چقدر پارچه لازم است ؟

پس اگر می خواهید بیانیه ای داشته باشید و در کانون توجه قرار بگیرید، این ترکیب مخصوص شما و برای شماست.

 

·        سبز و قرمز

سبز و قرمز حال و هوای بسیار شاد و سرزنده ای را ایجاد می کند، زیرا این رنگ ها رایج ترین رنگ ها در تعطیلات هستند.

اگر می خواهید فضایی از خوشامد گویی صمیمانه و یا احساس راحتی را به کمد لباس خود اضافه کنید، این ترکیب بسیار مناسب شماست.

از آنجایی که سبز و قرمز رنگ های مکمل یکدیگر هستند، بیشترین کنتراست را دارند و می توانند شما را از بقیه متمایز کند، به خصوص با تنوع اشباع تر.

البته توجه داشته باشید که نباید دقیقا ازترکیب ۵۰ درصد این رنگ استفاده نکنید، چراکه جلوه خوبی نخواهد داشت.

 

 

·        سبز و صورتی

ترکیب سبز و صورتی ممکن است از دور ترین ترکیب رنگ در ذهن شما باشد. اما در واقع می توان آن را به خوبی با هم ترکیب کرده و ظرافت و زیبایی خاص دخترانه خود را به رخ بکشید. البته استایل رنگ سبز با صورتی کمی جسورانه است.

اگر چه این ترکیب بیشتر در طراحی های داخلی به کار برده می شود، اما شما قادر هستید این رنگ ها را با هم جفت کنید. اگرچه، ممکن است  هماهنگ کردن این رنگ ها کمی مشکل به نظر برسد اما این کار ممکن است.

این رنگ ها بلافاصله به چشم می آیند. اگر شما این دو رنگ را به صورت ۵۰ درصد با یکدیگر ترکیب کنید، به راحتی  استایلی منحصر به فرد خواهید داشت.

علاوه بر این می توانید رنگ صورتی را با لباس های سبز ست کنید. این کار با استفاده از کیف و جواهرات ممکن است.

 

·        سبز و نارنجی

نماد پاییز، با ترکیب سبز و نارنجی انجام می شود که جزو ترکیبات زیبا و شیک تلقی می شود. این ترکیب برای بسیاری از ما ممکن است که آشنا باشد چرا که رسانه های زیادی مانند آکوامن هانا، از این ترکیب استفاده کرده‌اند. استایل رنگ سبز و نارنجی در فصل پاییز بسیار فوق العاده است.

رنگ سبز و نارنجی بیشتر برای تضاد با یکدیگر ترکیب می شوند. بنابراین اگر می خواهید ترکیب رنگی چشمگیری داشته باشید، این مورد را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

ترکیبی از سایه های سبز

این ترکیب ممکن است برای شما تازگی داشته باشد و یا حتی باعث تعجب شما شود. اما این راهکار خلاقانه ای است که جلوه ای از هوش و ذکاوت دارد.

پوشیدن تاپ نعنایی با سبزجنگلی تیره، ترکیبی چشم نواز و دلپذیر است. تفاوت در اشباع رنگ ها باعث ایجاد تعادل در استایل شما می شود.

اگر دوست دارید که جسور تر به نظر برسید، می توانید رنگ سبز نئونی را هم در بالاتنه و هم پایین تنه، انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که این رنگ بسیار چشم گیر است. بنابراین اگر می خواهید که رسمی تر به نظر برسید، توصیه می کنیم رنگ های ملایم مانند مریم گلی یا سبز زیتونی را بکار ببرید. در ادامه این مطلبق با گالری مانتو میرداماد همراه ما باشید تا اطلاعات مفید و خوبی در مورد انتخاب استایل با رنگ سبز به دست آورید.

 

انتخاب مدل استایل با رنگ سبز

بعد از آشنا شدن با ترکیب های مناسب رنگ ها با رنگ سبز، به این فکر می کنیم که چه مدلی از این رنگ مناسب است؟

در ادامه به بررسی انواع مدل های ترکیب این رنگ ها میپردازیم. این مدل ها شامل :

۱. راه راه

۲. رنگ سبز با ترکیب گل

۳. تارتان

بیشتر بخوانید  9 استایل جذاب با شلوار مام استایل

۴. گینگهام

۶. نقطه پولکا و یا خال خالی

 

·        راه راه

اگر می خواهید با خیالی آسوده شروع به انتخاب مدل مورد نظر کنید این مدل مناسب است. اگر رنگ سبز را با سایر رنگ های خنثی مانند سیاه  و یا سفید ترکیب کنید، این مورد گزینه مناسبی به شمار می آید.

خطوط راه راه چه افقی و یا عمودی، با خطوطی باریک و یا کلفت، استایلرنگ سبز  بسیار آسان و راحتی به شمار می آید.

البته به این نکته هم توجه داشته باشید که خطوط راه راه عمودی می تواند بالاتنه شما را بلند تر جلوه دهد. به همین ترتیب خطوط راه راه افقی نیز قابلیت چهارشانه نشان دادن شما را دارد. پس توجه به نوع استخوان بندی بدن، در انتخاب مدل راه راه بسیار مهم و حائز اهمیت است.

 

·        استایل رنگ سبز با ترکیب گل

اگر می خواهید به رنگ سبز طبیعی تری تکیه کنید، الگوی سبز گلدار گزینه مناسبی برای شما است. لباس‌هایی با ترکیب گل برای ظاهری آسوده و راحت در فضای باز، و یا برای داشتن حسی زیباتر و سلطنتی تر گزینه عالی به شمار می روند. البته این نکته به  نوع طرح گل و اندازه آن و حتی رنگ طرح نیز وابسته است.

 

·        تارتان

با مدل تارتان به خصوص دامن و کت می توانید مدلی طراحی کنید که هیچ گاه از انتخاب آن پشیمان نمی‌شوید. این الگو می تواند افزونه خاصی برای کمد لباس شما باشد چرا که ترکیب بسیار زیبایی دارد. این الگو همچنین می تواند یک تکه استیشن آسان بدون غلبه بر سایر پوشش شما باشد.

 

·        گینگهام

مدلی که اغلب در فصول بهار و تابستان استفاده می شود. مدل گینگهام برای سفر در طبیعت یا پیک نیک یا حتی در پارک گزینه عالی است. بازیگوشی و حس روشنی را برای شما به ارمغان می آورد. توصیه می کنیم که حتما این مدل را در کمد لباس خود داشته باشید.

 

·        نقطه پولکا و یا خال خالی

طرح خال خالی با هر رنگی هماهنگ می شود. زمانی که می خواهید حال و هوای دوستانه و سرگرم کنننده ای داشته باشید، از این الگو استفاده کنید.

به عنوان یک قانون کلی، همیشه می توانید سراغ ترکیب رنگ های خنثی  سبز یا سبز و سفید بروید.

اما اگر تکه های استیشن همان چیزی است که می خواهید، ترکیب سبز و بنفش، آبی یا نارنجی، می تواند لباس شما را واقعا جذاب و متمایز جلوه دهد.

 

استایل رنگ سبز برای مهمانی

خرید بهترین استایل با رنگ سبز از گالری مانتو میرداماد

گالری مانتو میرداماد دارای چندین سال سابقه فروش موفق در زمینه لباس و مانتو و شومیز و … است. این مجموعه بهترین کیفیت به همراه مناسب ترین قیمت ها را ارائه می دهد. برای آگاهی از قیمت لباس ها می‌توانید وارد سایت این مجموعه شوید. تنوع در طرح و رنگ لباس ها در گالری مانتو میرداماد بسیار چشمگیر است. در صورت بروز هر گونه سوالی در خرید از این مجموعه با کارشناسان ارتباط برقرار کنید. استایل رنگ سبز و دیگر رنگ ها را در این مجموعه مشاهده خواهید کرد.

سخن پایانی

اگرچه استفاده از رنگ های جدید غیر از رنگ های خنثی و تک رنگ، ممکن است برای شما چالش بر انگیز باشد. چراکه کمتر کسی شجاعت استفاده از آن را دارد. همین موضوع نمایانگر زیبایی، جسارت و شجاعت و همینطور هوش و ذکاوت شماست.

همیشه باید به دنبال ایده های جدید و هیجان انگیز خارج از محدوده راحتی خود باشید. مطمئن باشید که تاثیر شگرفی بر روی نوع و کیفیت زندگی  و همچینین کیفیت ارتباطات شما خواهد داشت.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بهترین استایل با رنگ سبز را بشناسید.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */