اصول ست کردن شومیز در استایل های مختلف

ست شومیز در استایل

شومیز از پرطرفدارترین پیراهن های بهاره و تابستانی است که جنس بسیار لختی دارد.  در تمام دنیا شومیز جزو پرفروش ترین های مد و پوشاک به شمار می رود. اصطلاح شومیز یک اصطلاح فرانسوی است که در گذشته به پیراهن های مردانه جلو دکمه داری که جنس لختی داشتند گفته می شد اما امروزه به طیف وسیعی از پیراهن های لخت دخترانه و زنانه گفته می شود که می توانند جلو دکمه دار یا بدون دکمه باشند. ویژگی مثبت این مدل پیراهن این است که هم در مهمانی ها پوشیده می شود و هم می توان آن را زیر مانتو پوشید و با مدل های مختلف مانتو نیز ست می شود. با این حال، همانطور که می دانید هر استایلی تنها مانتو یا زیر مانتویی خاص خودش را می طلبد. بنابراین برای اینکه استایل جذابی داشته باشید باید اصول ست کردن شومیز در استایل های مختلف را بیاموزید.

 

نحوه ست شومیز در استایل کلاسیک

در استایل کلاسیک از مانتوها، شومیزها و حتی کیف و کفش هایی استفاده می شود که از گذشته وجود داشته اند و یادآور گذشته هستند. به عبارتی به تازگی ابداع نشده اند. بنابراین در صورتی که می خواهید یک شومیز را با مانتو کلاسیک خود ست کنید باید دنبال گزینه ای بروید که کلاسیک باشد.

اولین مدل پیراهنی که شومیز نامیده شد پیراهن های سفید جلو دکمه دار بودند. بنابراین برای استایل کلاسیک خود به سراغ شومیزهای سفید جلو دکمه دار بروید. پوشیدن یک کت و شلوار مشکی، روسری مشکی با شومیز سفید جلو دکمه دار می تواند استایل کلاسیک جذابی باشد.

 

اصول ست کردن شومیز در استایل های مختلف | گالری مانتو میرداماد

ست شومیز در استایل مجلسی

شومیز از پیراهن های مورد علاقه بانوان در مهمانی ها هستند. با این حال اگر می خواهید برای مهمانی شومیز را در زیر مانتو خود بپوشید ابتدا باید به استایل کلی خود توجه نمایید. استایل های مجلسی به سه دسته استایل رسمی، نیمه رسمی و غیر رسمی یا مهمانی خودمانی تقسیم می شوند. برای هر کدام از این مهمانی ها تنها می توان از مانتو یا شومیز خاصی استفاده نمود. به عنوان مثال، پوشیدن یک مانتو غیر رسمی در یک مهمانی کاملا رسمی باعث می شود که غیر حرفه ای به نظر برسید. شومیز نیز یکی از ملزومات استایل شماست که باید به رسمی یا غیر رسمی بودن مدل آن توجه نمایید.

بیشتر بخوانید  شومیز مانتویی: راهکاری مناسب برای زنانی که به دنبال استایل راحت و شیک هستند

 

اصول ست کردن شومیز در استایل های مختلف | گالری مانتو میرداماد

ست شومیز در استایل مجلسی رسمی

برای استایل رسمی می توانید به سراغ شومیزهای جلو دمه دار از نوع دکمه مخفی بروید. جنس این شومیزها بسیار مهم است. شومیز کرپ ساتن با آستین پفی و دکمه مخفی دار از جذاب ترین مدل شومیزهای رسمی است که می توان زیر مانتو پوشید. دقت کنید که پارچه شومیز رسمی شما نباید نازک و بدن نما باشد. شومیزهای حریر نیز می توانند انتخاب مناسبی برای مراسم رسمی باشند. شومیز حریر یکی از ظریف ترین شومیزهای رسمی و نیمه رسمی موجود در بازار است که می توان از آن هم برای استایل رسمی و هم برای استایل نیمه رسمی استفاده کرد.

از دیگر مواردی که هنگام انتخاب شومیز رسمی باید به آن توجه نمایید قسمت یقه شومیز است. یقه شومیز بیشترین تاثیر را در استایل شما دارد . به اندازه یقه مانتو مهم است. برای انتخاب یقه شومیز باید به یقه مانتو خود و همچنین فرم صورت توجه نمایید. اگر قصد شرکت در یک مراسم کاملا رسمی را دارید از پوشیدن شومیز با یقه دیپلمات بپرهیزید زیرا باعث می شود استایل غیر رسمی و نامتعارفی داشته باشید.

 

ست شومیز در استایل مجلسی نیمه رسمی

شومیزهای دانتل، شومیز حریر و شومیزهای گلدوزی شده از زیباترین مدل شومیزهایی هستند که می توان در مراسم نیمه رسمی پوشید. قیمت شومیز مجلسی با توجه به نوع دوخت، جنس پارچه و مدل ان و بلند یا کوتاه بودن متفاوت می باشد. به عنوان مثال، قیمت شومیز کوتاه و فیت با قیمت شومیز گشاد و آزاد متفاوت است.

ست شومیز در استایل های مختلف

 

بیشتر بخوانید  شومیز مانتویی: راهکاری مناسب برای سفر و توریست‌ها

ست شومیز در استایل مجلسی غیر رسمی

اگر قصد شرکت در یک مهمانی غیر رسمی را دارید می توانید از شومیزهای اسپرت یا مانتو شومیزی اسپرت استفاده نمایید. این مدل شومیزها را می توان با انواع شلوار جین، مانتو لینن جلو باز و کفش های کتانی ست کرد.

یکی دیگر از مدل شومیزهایی که می توان آن را در استایل غیر رسمی پوشید، شومیز لمه زنانه است. شومیزهای لمه دارای طراحی خاص و بسیار شیکی هستند که مخصوص خانم های مشکل پسند می باشند. این مدل شومیز را  می توان برای استایل کژوال، استایل غیر رسمی و همچنین محیط کاری پوشید.

 

اصول ست کردن شومیز در استایل های مختلف | گالری مانتو میرداماد

شومیز لمه مجلسی

 

شومیزهای لمه بر خلاف شومیزهای کلاسیک و رسمی جلو دکمه دار نیستند بلکه تنها در قسمت یقه ممکن است یک یا دو دکمه داشته باشند بعضی از مدل های جدید شومیز لمه نیز بدون دکمه می باشند. شومیز لمه انتخاب ایده آلی برای ست با شلوارهای مام استایل، شلوار بوت کات، شلوار جین می باشند. همچنین شما می توانید انواع کفش های اسپرت یا حتی صندل را با آن ست کنید و یک استایل غیر رسمی شیک داشته باشید.

 

اصول ست کردن شومیز در استایل های مختلف | گالری مانتو میرداماد

شومیز چهارخانه دخترانه زیبا

ست شومیز در استایل کژوال

در استایل کژوال از مانتوها و شومیزهایی استفاده می شود که حالت رسمی نداشته باشند. به عبارتی جزو لباس های راحتی به شمار می روند و می توان آنها را در هر نوع موقعیت غیر رسمی مثل بیرون رفتن از منزل، پیاده روی و حتی مجالس غیر رسمی و دورهمی های دوستانه پوشید. البته منظور از کژوال بودن تیپ اسپرت نیست. البته این بدان معنا نیست که شما می توانید هر نوع شومیزی را بپوشید و گمان کنید که چون راحت است می توان در استایل کژوال بکار برد. به عنوان مثال، شومیزی که در جشن عقد یا مراسم رسمی پوشیده شود را نمی توان در سبک کژوال هم بکار برد.

بیشتر بخوانید  شومیز مانتویی: راهکاری مناسب برای زنان باردار

همانطور که کمی قبل تر بدان اشاره شد برای استایل کژوال و مانتو راحتی می توان از انواع شومیز لمه استفاده کرد. با این حال، مناسب ترین نوع شومیز برای استایل کژوال شومیزهای راه راه و شومیزهای چهارخانه هستند. شومیزهای بدون دکمه و یقه گرد نخی و همچنین شومیز یقه دیپلمات جزو شومیزهای مناسب برای سبک کژوال هستند.

 

ست شومیز در استایل مختلف

مانتو شومیزی زرد خوشرنگ

نحوه ست شومیز در استایل اسپرت

وقتی صحبت از استایل اسپرت به میان می آید به جای لایه لایه لباس پوشیدن بهتر است به سراغ پوشیدن مانتوهای راحت و تک لایه بروید. زیرا هدف از داشتن یک استایل اسپرت راحتی در ورزش است و باید از نظر حرکتی، راحتی، گرمی یا سردی، تنگی یا گشادی کاملا مناسب ورزش کردن باشد. به همین دلیل نام اسپرت را با خود به همراه دارد. بنابراین به جای ست کردن شومیز با مانتو اسپرت بهتر است ” انواع مانتو شومیزی اسپرت” را امتحان کنید.

 

ست شومیز در استایل مختلف

 

از ویژگی های بسیار خوب این مدل مانتو، کشسانی و قابلیت ارتجاعی بسیار بالای آن است. زیرا برای دوخت مانتو شومیزی اسپرت از پارچه هایی مثل پارچه ژاکارد استفاده می شود که از قابلیت ارتجاعی و کشسانی بالایی برخوردار باشند. پارچه ژاکارد نوعی پارچه آهار دارد است که بر خلاف پارچه های چاپی طرح ها در بافت پارچه تنیده می شوند. به همین دلیل ماندگاری طرح ها بسیار بالاست و با چند بار شستشو کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد.

 

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */