گالری مانتو میرداماد

شعبه میرداماد

تلفن : 02126406465

شعبه نوبنیاد

تلفن : 02191091707

راهنمای ست لباس

اصول ست کردن نیم بوت با شلوار و مانتو

ست کردن شلوار و مانتو با نیم بوت یکی از بهترین گزینه ها برای پاییز و زمستان است. تنوع مدل های نیم بوت امکان ترکیب یک نیم بوت مناسب را با هر نوع شلوار اعم از جین، پارچه و کتان و مانتو را فراهم کرد. در این مقاله قصد داریم به توضیح اصول ست کردن نیم بوت با شلوار و مانتو بپردازیم.

نیم بوت یک انتخاب بسیار مناسب برای فصل سرد است. نیم بوت را می توان با شلوار های جین گشاد یا باریک، شلوار های پارچه ای پهن و گشاد و ساپورت استفاده کرد. اگرچه ست شلوار و مانتو با نیم بوت بسیار شیک و خاص است، اما اگر اصول هماهنگی آنها را رعایت نکنید، ظاهری شیک و خیره کننده نخواهید داشت. اگر شما هم به ست های زنانه شلوار و مانتو و نیم بوت علاقه دارید با ما همراه باشید. در این مطلب شما را با اصول ست کردن آنها آشنا می کنیم، در ضمن شیک ترین و جدیدترین مدل های ست زنانه شلوار و مانتو و نیم بوت را برای شما گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما واقع شود.

نکاتی برای ست کردن شلوار با نیم بوت

ست شلوار زنانه و نیم بوت یکی از بهترین و زیباترین گزینه ها برای پاییز و زمستان است. برای کمک به مطابقت با شلوار و نیم بوت برای شیک بودن، باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • بهتر است نیم بوتی را انتخاب کنید که پاشنه کوچکی دارد تا قد شما بلندتر به نظر برسد.
  • هرگز شلوار خود را روی نیم بوت نبرید.
  • ترجیحا شلواری را انتخاب کنید که روی ساق نیم بوت باشد. اگر کمی بلند است، بهتر است آن را تا روی نیم بوت تا کنید.
  • اگر می خواهید شلوار را در نیم بوت قرار دهید، ترجیحا از ساپورت ها و لگ های بسیار جذب استفاده کنید. شلوار جین گزینه مناسبی برای این کار نیست.
  • از کفش های نیم بوت پاشنه دار و شلوار های گشاد استفاده کنید.
  • اگر می خواهید لاغرتر به نظر برسید، قوزک پای خود را به نمایش بگذارید. زدن چند تا پایین شلوار و ایجاد فاصله بین پاچه های شلوار و ساق نیم بوت به شما این امکان را می دهد.

اصول ست کردن نیم بوت با شلوار جین

شلوار جین با نیم بوت یکی از گزینه های عالی برای ست کردن لباس در فصل پاییز و زمستان است که باید به چند نکته از پوشیدن آن توجه کرد:

بیشتر بخوانید   انواع پارچه مانتو پاییزی

1) بهتر است آن را با شلوار جین راسته یا جذب بپوشید. اگر شلوار جین شلوار شما راسته است، به قد شلوار خود توجه کنید تا به لبه نیم بوت شما برسد. اگر شلوار شما بلند است، به راحتی می توانید آن را کمی تا کنید تا کفش شما زیباتر شودو ظاهر بهتری داشه باشد. همچنین از آشفتگی و نا مرتبی هم جلوگیری می کند.

2) اگر شلوار شلوار جین دمپا گشاد انتخاب می کنید، می توانید پاچه شلوار را تا روی نیم بوت بیاورید. به طوری که آن را بپوشاند و 2-3 سانتی متر از زمین فاصله داشته باشد. اگر شلوار شما روی زمین کشیده شده باشد، قد شلوار بلند بوده و مناسب شما نیست.

3) این ترکیب را می توانید با مانتو جلو باز، مانتو کتی یا کت و پالتو بپوشید، فقط با توجه به دمای هوا یکی را به سلیقه خود انتخاب کنید.

ست کردن نیم بوت با شلوار گشاد

شلوار گشاد یکی از ترندهای امسال است و با نیم بوت زنانه استایلی جذاب و زیبا به شما می دهد. تنها یک اصل مهم وجود دارد: اگر شما یک فرد کوتاه قد هستید، این مدل شلوار را با نیم بوت های بدون پاشنه نپوشید، زیرا شما را کوتاهتر نشان می دهد. پیشنهاد می کنیم آنها را با نیم بوت های پاشنه دار ست کنید تا ظاهری بلندتر داشته باشید.

ست کردن نیم بوت با دامن

شاید با قوانین پوشیدن نیم بوت با شلوار آشنا باشید، اما جالب است بدانید که این مدل کفش با انواع دامن ها می آید، می توانید آن ها را با انواع دامن های بلند، کوتاه و میدی بپوشید.

اگر دامنتان کوتاه است، جوراب‌ها و کفش‌های همرنگ شلوار را انتخاب کنید تا پاهایتان بلندتر و کشیده‌تر به نظر برسد. با شناخت فرم اندام خود می توانید هر مدل دامنی مانند میدی (قد ساق پا)، جذب و تنگ را انتخاب کنید و حتی از کلوش استفاده کنید. نیم بوت باید با دامن های بلند پوشیده شود تا بهتر به نظر برسد. دامن های قد وسط که تا زیر زانو می رسد بهترین گزینه هستند. نیم بوت های مشکی که در قسمت باریک ساق تنگ می شوند با دامن بسیار زیبا به نظر می رسند و پاهای شما را زیباتر می کنند. نیم بوت های تنگ مشکی مات بهتر از براق هستند. این چکمه ها نه تنها کلاسیک هستند بلکه برای محل کار نیز مناسب هستند.

دامن‌ها و پیراهن‌ها با نیم بوت هایی که کف آن‌ها صاف است، خوب به نظر نمی‌رسند. قرار دادن این دو در کنار هم باعث می شود پاهای شما کوتاهتر از آنچه هستند به نظر برسند.

بیشتر بخوانید  رنگ مانتو سال 1401 چه رنگی است

نیم بوت بدون پاشنه

این مدل های نیم بوت برای هر سبک پوششی اعم از کژوال و روزانه بسیار کاربردی هستند. شما می توانید آنها را در محل کار یا مراسم بپوشید.

اگر پاهای کوتاه و پری دارید، از شلوار جذب و تیره استفاده کنید که داخل نیم بوت می رود و پاهای شما را بلندتر و لاغرتر نشان می دهد.

انتخاب جنس نیم بوت

بهترین نیم بوت برای پاییز جیر و چرم است که در برابر باران مقاوم است. به خاطر داشته باشید که کیفی که انتخاب می کنید باید با نیم بوت های شما همخوانی داشته باشد. نیم بوت های چرمی را با کیف های چرمی و نیم بوت های جیر را با کیف های جیر ترکیب کنید.

ست کردن رنگ نیم بوت

رنگی که برای نیم بوت انتخاب می کنید می تواند با رنگ کت یا کیف شما مطابقت داشته باشد. بهترین رنگ ها برای پاییز مشکی، خاکستری و عسلی و به طور کلی رنگ های نود هستند که به راحتی با هر رنگی هماهنگ می شوند و نیازی نیست نگران هماهنگی آن ها با لباس خود باشید.اصول ست کردن نیم بوت با شلوار و مانتو

نحوه پوشیدن نیم بوت

جین روی جین

این روش برای نیم بوت های چرم قهوه ای و رنگ های دیگر مناسب است. به این ترتیب می توانید از نیم بوت خود با شلوار جین شلوار و مانتو استفاده کنید. رنگ شلوار جین می تواند متفاوت یا یکسان باشد اما رنگ های تیره بیشتر توصیه می شود.

پاییزی

این روش مناسب روزهای سرد پاییزی است. می توانید نیم بوت خود را با یک بلوز یقه گرد بافتنی، جین مشکی ساده و مانتو و یک شال پشمی بپوشید. در این روش بهتر است از نیم بوت های جیر یا مخمل مشکی یا طوسی استفاده کنید و بقیه لباس ها را به رنگ طوسی و مشکی انتخاب کنید.

نیم بوت ساق کوتاه با بلوز و دامن و کمربند

اگر قصد ندارید نیم بوت خود را بیرون از خانه بپوشید، راه های مختلفی برای این کار وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از بلوز و دامن در استایل است. بلوز و دامن یکی از پرکاربردترین ترکیب های لباس زنانه است که در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد. از یک تی شرت آستین کوتاه گرفته تا یک بلوز رسمی با دامن هماهنگ می تواند ترکیب مناسبی برای پوشیدن با نیم بوت باشد. البته بهتر است ترکیب رنگ های مناسب را در نظر بگیرید و توصیه می کنیم کمربند روی دامن را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید  استایل رنگ سبز را بشناسید!

تیپ خاص

این روش برای روزهایی که هوا گاهی سرد و گاهی گرم است استفاده می شود. به این ترتیب، می توانید نیم بوت خود را با شلوار مشکی تنگ، مانتو رنگارنگ و یک کت جین بپوشید و وقتی که گرم شد کت را از تن خارج کنید. بوت مناسب برای این استایل یک بوت پاشنه دار مشکی است.

مانتوی بافتنی

همانطور که لباس های بلند با بوت زیبا هستند، لباس های کوتاه هم با آن ترکیب جالبی ایجاد می کنند. کافی است با ساپورت مناسب یا شلوار باریک ست کنید. مثلا ترکیبی از پلیور بافتنی بلند زیبا با ساپورت ضخیم پاییزی و با نیم بوت های پاشنه بلند این استایل زیبا را تکمیل کنید.

به جای ژاکت می توانید از مانتو بافتنی با شلوار جین تنگ استفاده کنید. نیم بوت چرم خود را با شلوار جین آبی و مانتو نخی بپوشید و روی آن مانتو را بافتنی بپوشید. این روش مانند روش قبلی برای آب و هوای نامتعادل مناسب است اما استایل زیباتری دارد و با هر رنگ نیم بوتی قابل پوشیدن است.اصول ست کردن نیم بوت با شلوار و مانتو

روش بارانی

در این روش شما یک بارانی به سبک خود می پوشید که شامل نیم بوت و شلوار جین است. اگر مانتوی طرح دار برای پوشیدن در باران دارید، استایل شما بسیار زیباتر خواهد شد.

نیم بوت با مانتوی جلو باز بلند

این روزها بازار مانتوی جلو باز خیلی داغ است. البته توصیه می کنیم این مانتو ها را روی یک پوشش پاییزی مناسب مانند تونیک یا کت بافتنی بلند بپوشید تا از سرما محافظت کنید و پوشش کافی داشته باشید. مدل بلند با حاشیه هایی از این نوع مانتو با بوت های کوتاه ترکیب فوق العاده ای ایجاد می کند که با شلوار جین زیبا و تکمیل خواهد شد.

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

مانتو مزونی (63)

مانتو مجلسی (69)

مانتو شلوار اداری (89)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (35)

مانتو تابستانه (384)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (371)

مانتو اسپورت فصلی (1007)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانه (490)

مانتو اسپرت پاییزه (388)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو شلوار اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من