فروش مانتو رنگ سال برای کالکشن عید

فروش مانتو رنگ سال برای کالکشن عید

رنگ مانتو 1402 قرمز پرشین خاص است. پوشیدن این رنگ مانتو در مجالس و مکان های مختلف امکان پذیر است، رنگی شاد و سرزنده است  که برای فروش مانتو رنگ سال برای کالکشن عید مناسب است.  برای دختر خانم ها و خانم های شیک پوش گزینه مناسبی است. ست کردن مانتو با رنگ 1402 کار سختی نیست. همانطور که می دانید شیک ترین رنگ هایی که می توان با قرمز ترکیب کرد سفید و مشکی هستند.

می توانید مانتو قرمز ایرانی را با شلوار غواصی یا مشکی براق ست کنید زیرا رنگ مشکی در کنار رنگ قرمز استایل شما را چشمگیرتر می کند. می توانید از شلوار جین آبی، شلوار خاکستری، سفید و کرم روشن استفاده کنید. رنگ سفید بهترین گزینه برای هماهنگی شال و روسری با مانتوهای قرمز رنگ سال است اما می توانید از شال های مشکی، زرد، سفید، کرم یا خاکی، آبی، شتری، طلایی، نقره ای، سبز، طوسی نیز استفاده کنید.

انتخاب مانتو رنگ سال برای کالکشن عید

با نزدیک شدن به عید انواع مدل مانتو عید 1402 توسط کارشناسان مد و زیبایی  میرداماد طراحی شد‌ه است و اگر می خواهید در سال جدید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید بهتر از این مدل های جدید کالکشن عید میرداماد دیدن کنید.

فروش مانتو با رنگ سال

یکی از مهم ترین پوشش ها برای خانم های ایرانی مانتو است و اگر می خواهید ایرادات اندامتان کمتر دیده شود و علاوه بر استایلی منحصر به فرد و جذاب، بهتر است مدل  و رنگ مانتو 1402 را با حساسیت لازم انتخاب کنید.

فروش مانتو رنگ سال برای کالکشن عید | گالری مانتو میرداماد

انواع مانتو عید متناسب با رنگ سال

به طور کلی مانتوها انواع مختلفی دارند. از انواع مختلف این مانتو پرکاربرد می توان به انواع مانتوهای ساده، مدل های اسپرت در مانتو، مانتو اداری یا فرم اداری، مانتو دانشجویی و … اشاره کرد.
آنچه مسلم است برای تهیه و دوخت انواع مانتو مناسب فصول مختلف، ویژگی های خاصی در نظر گرفته می شود. از ویژگی های فصل مورد نظر، جنس پارچه مناسب آن فصل، ویژگی های ظاهری خانم هایی که می خواهند از این نوع مانتو استفاده کنند و … در هنگام طراحی نوع مانتو مناسب فصول مختلف سال در نظر گرفته می شود.

ویژگی های مانتوهای بهاره و عید

در کل می توان گفت دغدغه خرید مانتو برای خانم ها دغدغه ای است که با شروع نیمه اول سال به اوج خود می رسد. بنابراین با توجه به دسته بندی مانتوهایی که در بالا ذکر شد، برخی از مانتوها برای فصول گرم سال طراحی شد‌‌ه و سپس دوخته می شوند. مانتوهای بهاره و تابستانی هم اینطوری هستند.
این نوع مانتوها همانطور که از نامشان پیداست برای استفاده در فصل بهار و عید مناسب هستند. بنابراین از آنجایی که این فصل، فصل گرم  سال محسوب می شوند، لازم است در طراحی و انتخاب رنگ این نوع مانتوها و دوخت آن ها فاکتورهایی در نظر گرفته شود.

دقت در خرید مانتو

از جمله ویژگی هایی که در خرید این نوع مانتو باید به آن توجه کرد، توجه به پارچه به کار رفته در دوخت مانتو است. به طور معمول مانتوها برای این این فصل سال مناسب هستند که از جنس خنک تهیه می شوند و از طرفی رنگ های مناسبی برای استفاده در این فصول دارند. رنگ هایی که گرمای خورشید و نور خورشید را جذب نمی کنند و به این ترتیب کمکی به تشدید گرما نمی کنند. در انتخاب مانتو مناسب فصل گرم و خرید آن باید به تنوع طرح های مورد نظر تولیدکنندگان مانتو توجه کرد.
در این میان توجه به نحوه خرید مانتو مناسب برای فصل بهار و تابستان نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. فروشگاه میرداماد برای فروش مانتو رنگ سال برای کالکشن عید اماده خدمت است.

نکات مهم مانتو کالکشن عید

در واقع یکی از نکات مهم هنگام انتخاب یک مانتو مناسب و سپس خرید آن، این است که بدانید هدف شما از خرید این مانتو چیست. مثلا به این نکته توجه کنید که می خواهید این مانتو در یک مجلس خاص یا یک مراسم خاص در ذهنتان استفاده شود یا یک مانتو معمولی بهاره و تابستانی می خواهید یا می خواهید به مسافرت بروید. در واقع برای هر یک از اهداف مورد نظر شما نوع و مدل مانتو خاصی مناسب است که حتما باید در نظر بگیرید. از طرفی باید شرایط آب و هوایی محل سکونت یا مکانی که قصد سفر دارید را نیز بدانید و سپس یک مانتو مناسب با شرایط آن منطقه خریداری کنید.

یکی از نکات ویژه و اساسی که در انتخاب مدل مانتو مناسب تابستانی و بهاره باید به آن توجه کرد و در واقع می توان گفت مهم ترین نکته ای که در این خرید باید به آن توجه کرد این است مدل مانتو بهاره جدید ما به دنبال یا مدل مانتو تابستانی جدیدی که در نظر گرفتیم از مواد خنک تهیه شد‌ه و در تهیه آن از دوخت ظریف نیز استفاده شد‌ه است.فروش مانتو رنگ سال برای کالکشن عید | گالری مانتو میرداماد

ویژگی های پارچه های بهاره و عید

به طور معمول، پارچه های بهاری دارای چندین ویژگی هستند. یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع پارچه این است که این نوع پارچه نازک و ظریف بوده و از الیاف طبیعی مانند پنبه، کتان و … تهیه می شود.
دومین ویژگی این پارچه ها این است که در تهیه پارچه های مناسب فصل تابستان نباید از موادی مانند پلی استر استفاده کرد و یا میزان استفاده از موادی مانند پلی استر در این پارچه ها بسیار کم باشد. این ویژگی باعث می شود پارچه به دست آمد‌‎ه یک پارچه خنک باشد. از طرفی وجود این ویژگی به ایجاد لطافت در مانتو کمک می کند و مانتو تولید شد‌ه از این نوع پارچه، مانتویی سبک خواهد بود.

بنابراین با توجه به فاکتورهایی که ذکر شد، انواع پارچه های خنک برای مانتوهای بهاره و تابستانی عبارتند از: شانتون، کتان، کرپ، حریر، حریر، ترگال و… بنابراین هنگام خرید مانتو برای این دو فصل می توانید انتخاب کنید. از انواع مدل ها مانتو تابستانی با پارچه نخی، مدل مناسب خود را انتخاب کنید. در این زمینه می توانید از انواع مدل مانتوهای الیاف طبیعی نیز استفاده کنید و این نوع مانتو را برای خود خریداری کنید.

فروش مانتو با توجه به مدل آن

یکی از نکات ضروری در هنگام  فروش مانتو مناسب آن به خصوص برای فصول گرم سال یا زمانی که گرما آزاردهنده تر می شود. توجه به مدل مانتویی است که می خواهید بفروشید و خریدار قصد خرید ان را دارد. در فصل بهار و تابستان بیشتر خانم ها دوست دارند لباسی بپوشند که آزاد باشد و احساس خفگی نداشته باشد و گرمای هوا کمتر به چشم بیاید.
بنابراین این دسته از خانم ها باید مانتوهایی را خریداری کنند که کاملا آزاد و باز یا جلو باز هستند. بنابراین در این زمینه مانتوهای جلو باز گزینه مناسبی آشنایی با انواع پارچه مخمل کبریتیهستند. خرید انواع مانتو که به صورت گشاد و آزاد طراحی شد‌ه اند. استفاده از این مدل ها باعث می شود بدن شما کمی نفس بکشد و گرمای کمتری احساس کند.
بنابراین یکی از فاکتورهای اساسی هنگام خرید مانتو مناسب برای بهار و تابستان این است. در این دو فصل گرم سال از خرید و استفاده از مانتوهای تنگ خودداری کنید. به خصوص افرادی که مجبورند ساعات زیادی از روز را بیرون از خانه یا محل کار سپری کنند و در این ساعات حتما باید مانتو بپوشند نباید از مانتو تنگ استفاده کنند.

در واقع مانتو های تنگ باعث فشار روی پوست شما می شود و میزان عرق بدن شما را افزایش می دهد. از طرفی مانتو های چسبناک و تنگ باعث می شوند که عرق روی بدن شما باقی بماند. همچنین استفاده از مانتوهای تنگ در فصل بهار به دلیل اینکه فضای کافی بین مانتو و پوست بدن فرد وجود ندارد باعث می شود بدن شما با آسیب های بیشتری در ناحیه پوست مواجه شود و در نهایت باعث التهابات پوستی شود.

مانتو های گشاد

بنابراین مناسب ترین انواع مانتو برای فصل بهار و به خصوص فصل گرم تابستان، مانتوهایی هستند که هم گشاد هستند و هم سادگی بالایی در دوخت آن ها رعایت شد‌ه است. تا از گرمای هوا تا حدودی کاسته شود. بنابراین انواع مانتوهای جلو باز برای رسیدن به این هدف بسیار مناسب هستند. از انواع این مانتوها می توان به انواع مانتوهای اسپرت جلو باز، مانتوهای اسپرت کوتاه و مانتوهای تابستانی کوتاه اشاره کرد. این نوع مانتوها برای استفاده در فصول گرم سال طراحی شد‌‌ه اند و می توانند نیاز شما را برطرف کنند. از طرفی در این فصل می توانید از انواع مانتوهای کلوش نیز استفاده کنید. به دو صورت مدل مانتو جلو بسته کلوش و مدل مانتو تابستانی جلو بسته تولید می شوند.
همانطور که گفته شد یکی از انواع مدل مانتوهای قابل استفاده در فصول گرم سال مدل مانتو جلو باز اسپرت می باشد. همانطور که از نامش پیداست این نوع مانتو با جلو باز طراحی شد‌‌ه است. اما از آنجایی که ممکن است برخی از خانم ها علاقه مند به خرید مانتویی باشند که در جلو بسته است. بنابراین این نوع مانتو به شکلی متفاوت طراحی شد‌‌ه است. این کار به این صورت انجام می شود که بتوانید جلوی مانتو را از طریق قزن ببندید که بستگی به سلیقه شخصی شما دارد.فروش مانتو رنگ سال برای کالکشن عید | گالری مانتو میرداماد

فروش مانتو رنگ سال برای کالکشن عید

به طور معمول در روزها و فصول بهار سال بیشتر افراد تمایل به استفاده از رنگ های روشن و شاد دارند که جزو رنگ های پرانرژی هستند.
رنگ هایی که در مانتوهای بهار استفاده می شود بیشتر سفید، زرد، صورتی، کرم و … است. به طور معمول رنگ های تیره برای استفاده در فصول گرم سال مناسب نیستند. نور خورشید و گرمای هوا را جذب می کنند و دمای بدن را افزایش می دهند.
بنابراین در این فصل می توانید مدل های متنوعی از مانتوهای کلاه دار با رنگ های روشن و پرانرژی خریداری کنید. در مناسبت های مختلف از آن ها استفاده کنید. همچنین انواع دیگر مانتوها مانند مدل مانتو تابستانی اسپرت در رنگ های متنوع تولید و به فروش می رسد. خرید رنگ های روشن این مدل گزینه مناسبی برای استفاده در فصول گرم سال است.

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (310)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (297)

مانتو اسپورت فصلی (935)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (418)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (423)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من