نکات مهم ست مانتو کتی با شال و روسری

در این مقاله می خواهیم به طور مفصل درباره اینکه نحوه ست شال و روسری با مانتو کتی صحبت کنیم. قبلا در رابطه با اینکه به هر رنگ مانتویی چه شال یا روسری میاد صحبت کردیم. اگر علاقه دارید می توانید از بخش ست مانتو در وبلاگ ما مقالات قبلی را نیز بخوانید.

در این مطلب تنها می خواهیم به استایل دخترانه با مانتو کتی بپردازیم. اگر شما هم به پوشیدن مانتو کتی علاقه دارید اما نمی دانید با مانتو کتی شال باید بپوشید یا روسری و چطور باید آنها را با مانتو خود ست کنید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این آموزش با ما همراه شوید.

قبل از اینکه به نحوه ست شال و روسری با مانتو کتی بپردازیم بهتر است با این نوع مانتو و ویژگی های آن بیشتر آشنا شویم.

نکات مهم ست مانتو کتی با شال و روسری | گالری مانتو میرداماد

با ویژگی های مانتو کتی بیشتر آشنا شوید

همانطور که از نام این مانتو مشخص است به مدل مانتویی گفته می شود که الگوی آن شبیه به کت است. این مدل مانتو مخصوص استایل رسمی، استایل اسپرت و استایل نیمه رسمی است اما برای محیط اداری و استفاده روزمره نیر پوشیده می شود. یکی از مهمترین مشخصه های مانتو کتی، یقه آن است که معمولا دارای یقه های بزرگ انگلیسی یا یقه آرشال می باشد.

جنس مانتو کتی معمولا یکی از پارچه های  مانتویی کرپ، مازراتی، کرپ اسکاچی، جین، فاستونی، پارچه سوئیت، کتان، فوتر، مخمل کبریتی، شیر شکری و پارچه نخی می باشد. هنگام خرید مانتو کتی باید به جنس پارچه آن نیز دقت کنید زیرا هر پارچه ای برای فصل خاصی مناسب است. به عنوان مثال، اگر قصد خرید مانتو کتی برای تابستان را دارید مانتو کتی کرپ، مانتو کتی مخمل کبریتی یا مانتو کتی نخی گزینه های ایده آلی هستند اما یک مانتو کتی چرم یا سوئیت برای تابستان مناسب نخواهند بود.

همچنین برای ست مانتو کتی با شال یا روسری اولین موردی که باید به آن توجه کنید جنس پارچه مانتویی است. زیرا جنس شال یا روسری و طرح آن باید با جنس پارچه مانتویی شما همخوانی داشته باشد.

 

با مانتو کتی چرم  چه شال یا روسری بپوشم؟

مانتو کتی چرمی مخصوص فصل پاییز و زمستان است. این نوع مانتو از پارچه چرمی ضخیم و گرمی تولید می شود. چرم همچنین تداعی کننده پوست حیوانات است. بنابراین، بهترین شال برای مانتو کتی چرم، شال موهر می باشد. ست شال موهر با مانتو کتی چرم استایل فوق العاده لاکچری و بی نظیری برایتان خلق خواهد کرد.

اگر به جای شال ترجیح می دهید که روسری بپوشید روسری های ابریشمی بهترین گزینه برای ست با مانتو کتی چرم می باشند. سعی کنید پس زمینه روسری با رنگ مانتو مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، یک روسری طرح دار با زمینه مشکی با مانتو کتی چرم مشکی استایل بسیار زیبا و شیکی خواهد بود.

بیشتر بخوانید  مانتو با پارچه کرپ مازراتی چه ویژگی هایی دارد؟

 

ست مانتو کتی با شال و روسری

ست شال و روسری با مانتو کتی سوئیت

مانتو کتی سوئیت از پارچه سوئیت تهیه می شود که پارچه سوئیت نیز هم خانواده چرم است. اما نسبت به مانتو کتی چرم پارچه ای انعطاف پذیرتر و نرم تر دارد. این مدل مانتو شباهت زیادی به مانتو کتی مخمل یا مانتو کتی چرمی دارد. مانتو کتی سوئیت برای فصل پاییز و زمستان مناسب است. بهترین شال ها برای ست با مانتو سوییت شال پشمی و شال موهر می باشند.

همچنین ست مانتو کتی سوئیت با روسری مجلسی نیز فوق العاده خواهد بود. به شرطی که به ترکیب رنگ های مناسب دقت کنید. همچنین مدل بستن شال و روسری نیز اهمیت زیادی دارد و باعث زیباتر شدن استایل مجلسی شما خواهد شد. این مدل مانتو تنخور بسیار زیبا و عالی دارد و نه تنها در مراسمات رسمی بلکه برای استفاده روزمره نیز مناسب می باشد. می توانید آن را بسته به نوع مراسم با انواع مینی اسکارف ست کنید.

مینی اسکارف ها بهترین مدل روسری برای مانتو کتی به شمار می روند که نسبت به روسری های قواره دار جلوه و زیبایی بیشتری به استایل شما خواهند بخشید. اما در صورتی که قصد دارید روسری قواره دار بپوشید بهتر است به مدل بستن روسری خود دقت کنید. به ویژه زمانی که مانتو کتی یا مانتو کوتاه پوشیده باشید روسری های قواره کوتاه یا مینی اسکارف ها جلوه بهتری خواهند داشت.

 

مانتو کتی مخمل کبریتی

مانتو کتی مخمل کبریتی یکی از بهترین و پرطرفدارترین مانتوهای پاییزه است. برای این مدل مانتو بهتر است از شالی همجنس با خودش استفاده کنید. به عبارتی، ست شال مخمل کبریتی با مانتو کتی مخمل کبریتی ترکیب فوق العاده ای خواهد بود. همچنین شال موهر کشمیر نیز گزینه ایده آلی برای ست با مانتو مخمل کبریتی است.

برای داشتن یک استایل پاییزه زیبا می توانید مانتو کتی مخمل کبریتی خود را با انواع شال و روسری به رنگ پاییزی مثل شال زرد، طلایی، سبز لجنی، سبز زیتونی، قهوه ای، زرشکی، قرمز، خردلی و کرم) ست کنید. همچنین شال رنگ سفید و مشکی نیز از آن دسته رنگ هایی هستند که در چهار فصل سال پرطرفدار می باشند.

ست مانتو کتی با شال و روسری

کت پشمی

مانتو کتی چرمی از محبوب ترین آیتم های زمستانی هستند. این مدل مانتو را می توان با انواع شال پشمی، شال موهر و روسری های ابریشمی ست کرد و استایل پاییزه یا زمستانه زیبایی را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید  پارچه مجلسی مناسب برای کالکشن عید

ست مانتو کتی جین

مانتو کتی جین از نوستالژی ترین مانتوهای زنانه است که مخصوص استفاده روزمره و ملاقات های غیر رسمی یا دوستانه است. از بین شال یا روسری می بایست گفت که شال برای مانتو کتی جین گزینه مناسب تری است. جنس شال شما باید با جنس مانتو مطابقت داشته باشد. اگر قصد پوشیدن یک مانتو کتی جین را دارید بهتر است به سراغ روسری ابریشمی یا ساتن و حریر نروید. زیرا استایل شما را خراب می کنند. روسری پشمی، کجراه، روسری نخی و شال پشمی برای ست با مانتو کتی جین مناسب تر هستند.

 

شال و روسری مناسب برای مانتو کتی کرپ

مانتو کتی کرپ یا کرپ مازراتی از محبوب ترین و شیک ترین مدل مانتوهای مجلسی به شمار می رود. اگر قصد دارید برای مراسم خاص مانتو کرپ بپوشید بهترین شالی که می توانید با آن ست کنید شال لمه مجلسی است.

شال لمه برای انواع مانتوهای کرپ از جمله کرپ کشی، کرپ مازراتی، کرپ اسکاچی، کرپ کش توری و … مناسب می باشد. همچنین شال های مخمل کبریتی، شال کرپ مخمل و شال کرپ حریر و کرپ جودون نیز می توانند گزینه ایده آلی برایتان باشند. با این کار می توانید ست بسیار زیبایی بسازید.

اگر مایلید جای شال از روسری استفاده کنید روسری حریر یا روسری ساتن را امتحان کنید. ترکیب این روسری ها با مانتو کتی کرپ استایل مجلسی فوق العاده زیبایی خلق می کنند. همچنین روسری کرپ حریر نیز در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارد که مخصوص ست با مانتو جنس کرپ می باشد. بعضی از این روسری ها نیز دارای حاشیه دوزی و تزئینات خاصی هستند که زیبایی تیپ مجلسی شما را چند برابر می سازند.

 

مانتو کتی شیر شکری

یکی دیگر از مانتوهای خنک تابستانه که معمولا در بین خانم های شاغل بسیار پرطرفدار است مانتو کتی شیر شکری است. این مدل مانتو بر خلاف اسم عجیب و غریبش بسیار سبک و راحت است. این مدل مانتو کتی را می توان با انواع شال و روسری نخی ست کرد. همچنین هنگام ست باید به ترکیب رنگ مناسب نیز دقت کنید. اگر می خواهید استایل تابستانه شیکی داشته باشید مانتو شیر شکری خود را با رنگ های گرم و تابستانه ست کنید. همچنین باید در نتخاب رنگ مناسب تناژ رنگ پوست خود را نیز در نظر بگیرید. رنگی را انتخاب کنید که بیشتری تناسب را با تناژ رنگ پوست شما دارد.

 

 

مانتو کتی فاستونی

مانتو کتی فاستونی یک مانتو چهار فصل بسیار دوست داشتنی است که پوشیدنش زمان نمی شناسد. شما می توانید در فصل تابستان مانتو فاستونی خود را با انواع شال و روسری نخی ست کنید. در فصل پاییز و زمستان نیز شال و روسری کشمیر و شال بافت انتخاب ایده آلی برای ست با مانتو کتی فاستونی هستند.

بیشتر بخوانید  ست مانتو کرم

شال و روسری کشمیر در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند. هنگام ست آنها با مانتو خود باید به ترکیب رنگ ها دقت کنید. این نوع شال در عین حال که ظریف می باشد از استحکام و سبکی بالایی نیز برخوردار می باشد. همچنین به دلیل طبیعی بودن الیافش به هر رنگ پوستی می آید.

نکات مهم ست مانتو کتی با شال و روسری | گالری مانتو میرداماد

کت فوتر جذاب

ست مانتو کتی فوتر با شال و روسری

یکی از جذاب ترین مانتوهای رسمی زمستانه مانتو کتی فوتر است که نسبت به مانتو فاستونی ضخیم تر است و از الیاف پشمی یا ترکیبی از پشم و سایر الیافت تهیه می شود. برای اینکه استایل زمستانه شیک و جذابی داشته باشید می توانید مانتو کتی فوتر خود را با شال پشمی یا روسری به رنگ های زمستانی مثل آبی آسمانی، نیلی، سفید، سرمه ای و … ست کنید.

برای ست مانتو کتی خود به ترکیب رنگ های مناسب دقت کنید. چنانچه نمی دانید که به رنگ مانتو شما چه رنگی می آید می توانید به بخش ست مانتو میرداماد سر بزنید. در این بخش با توجه به رنگ مانتو خود می توانید رنگ شال یا روسری مناسب را پیدا کنید.

ما در گالری مانتو میرداماد در کنار تولید انواع مانتو فصل، مانتو اداری، مانتو مجلسی و … راهنمای کاملی از نحوه ست انواع مانتو با شال و روسری به رنگ های مختلف را نیز برای شما عزیزان فراهم ساخته ایم. امیدواریم این آموزش ها بتواند به شما عزیزان کمک کند تا هر روز شیک تر از دیروز باشید و استایل های شخصی زیبایی برای خود خلق کنید.

 

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم به  نحوه ست انواع مانتو کتی با شال و روسری بپردازیم. امیدواریم این آموزش برایتان مفید واقع شده باشد. در آخر پیشنهاد می کنیم اگر مانتو کتی شما یقه های بزرگی دارد یا بالاتنه آن طرح دار می باشد بهتر است تا حد امکان شال یا روسری خود را ساده ببندید. این کار باعث می شود استایل جذاب تری داشته باشید.

اگر مانتو شما تک رنگ است شال یا روسری طرح دار انتخاب کنید و بالعکس برای مانتو کتی طرح دار شال یا روسری ساده گزینه مناسب تری خواهد بود. در ست مانتو با شال یا روسری ترکیب رنگ ها نیز باید به درستی انتخاب شده باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */