انواع پارچه مانتویی بهاره

با فرا رسیدن فصل بهار و نو شدن زمین وقت کمد تکانی و خرید پارچه مانتویی بهاره هم فرا می رسد. در این فصل دیگر باید مانتو زمستانی خود را کنار بگذاریم و سراغ رنگ ها و پارچه های دیگری برویم. در فصل بهار هوا گرم تر و گرم تر می شود و دیگر نمی توان حتی برای یک پیاده روی کوتاه هم مانتو پاییزه یا مانتو زمستانی پوشید. این فصل بهترین زمان برای پوشیدن مانتو خنک رنگ شاد است. در این مطلب قصد داریم انواع پارچه مانتویی مناسب برای دوخت مانتو بهاری را به شما معرفی کنیم. اگر برای پوشیدن اولین مانتو جدید بهاری خود آماده هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

 

پارچه نخی

اولین و نوستالژی ترین پارچه ای که حتی از شنیدن نامش هم می توان به خنک بودنش پی برد پارچه های نخی هستند. پارچه نخی از متداول ترین پارچه های مانتویی بهاره می باشند که هیچوقت از مد نمی روند. البته این مدل پارچه را بیشتر به تابستانی بودن می شناسیم اما در فصل بهار نیز طرفداران زیادی دارد. دلیل محبوبیت بالای پارچه نخی، تنفس پذیری بالای آن است. در پارچه نخی جریان هوا به راحتی عبور می کند. در نتیجه عرق نخواهید کرد و بدنتان نیز گرم نمی شود. پارچه نخی خنک ترین جنس پارچه مانتویی است.

پارچه های نخی انواع مختلفی دارند که مواد سازنده اصلی آنها الیاف ویسکوز و پنبه می باشد. البته این مدل پارچه مانتویی امکان آبرفتگی وجود دارد. یکی دیگر از معایب پارچه نخی این است که زود چروک می شود بنابراین همیشه باید آن را اتو بزنید. همچنین قبل از چیدن پارچه نخی برای دوخت مانتو بهتر است آن را بشویید. زیرا پارچه نخی پس از شستشو آب می رود.

 

انواع پارچه مانتویی بهاره

پارچه مانتویی ژاگارد

پارچه ژاکارد همانند نامش باکلاس و مد روز می باشد. این مدل پارچه در دنیای مد طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است. پارچه مانتویی ژاگارد از خوش نقش و نگارترین پارچه های مانتویی به شمار می رود. نقش و نگارهای ان به جای اینکه روی پارچه چاپ شده باشد در تار و پود پارچه نقش بسته اند به همین دلیل این مدل پارچه مانتویی طرح های برجسته بسیار شیکی دارد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. پارچه مانتویی ژاگارد پارچه ای بسیار ظریف و مینیمالیسی است و بهترین گزینه برای دوخت مانتو مجلسی بهاری است.

 

انواع پارچه مانتویی بهاره | گالری مانتو میرداماد

این جنس پارچه بر خلاف پارچه نخی چروک نمی شود و بسیار بادوام و مقاوم می باشد. بعلاوه، خاصیت ارتجاعی خوبی نیز دارد. در نتیجه هنگام پوشیدن احساس خستگی نخواهید داشت.

 

انواع پارچه مانتویی بهاره

 

پارچه مانتویی کتان

مانتو کتانی یکی از محبوب ترین مانتوهای بهاره است. به دلیل جذب رطوبت بالا و جنس خنکی که دارد نه تنها در بهار بلکه در تابستان هم مورد اسقبال زیادی قرار می گیرد. پارچه کتان نه خیلی خنک و نه خیلی گرم است. به همین دلیل بهترین گزینه برای فصل بهار به شمار می رود. از طرف دیگر مشکل آب رفتگی پارچه نخی را ندارد. از جمله ویژگی های مثبت این مانتو می توان به دوام و ماندگاری بالا اشاره کرد. علاوه بر اینها، هر نوع لکه ای را براحتی می توان از روی ان پاک کرد.

پارچه کتانی همانطور که از نامش هم مشخص است از الیاف گیاهی کتان ساخته می شود و انواع مختلفی دارد مثل کتان لایت، کتان ضخیم و کتان پیچ.

هنگام خرید پارچه کتان برای مانتو بهاره باید دقت کنید که جنس پارچه از نوع پارچه کتان پیچ باشد. زیرا پارچه کتان لایت و پارچه کتان ضخیم هر دو مخصوص فصل پاییز و زمستان هستند. اما پارچه کتان پیچ خنک و نازک است و برای فصل بهار و تابستان ایده آل می باشد. همچنین نسبت به پارچه کتان لایت و کتان ضخیم سبک تر می باشد.

 

پارچه مانتویی کتان

پارچه مانتویی بهاره ریون

پرکاربردترین پارچه بهاری، پارچه ریون است. این نوع پارچه کشسان، سبک و بسیار انعطاف پذیر است. می توان انواع مدل مانتو دخترانه و زنانه شیک و مجلسی را با پارچه ریون دوخت. تنوع مدل مانتو بهاره با پارچه ریون نسبت به سایر مانتوها بیشتر است. این به دلیل خاصیت کشسانی، سبک و لخت بودن ریون می باشد که باعث می شود هر نوع الگوی را بتوان روی آن پیاده کرد.

 

انواع پارچه مانتویی بهاره | گالری مانتو میرداماد

پارچه کرپ

یکی از بی نظیرترین پارچه های مانتو بهاره، پارچه کرپ است. پارچه کرپ مخصوص کرپ ابریشم را می توان برای دوخت انواع مانتو مجلسی بهاره مورد استفاده قرار داد. پارچه کرپ انواع مختلفی دارد مثل پارچه کرپ ژاکارد،کرپ ابریشم، کرپ حریر و … اگر دنبال پارچه مانتویی مجلسی مناسب فصل بهار می گردید پارچه کرپ حریر و کرپ ابریشم بهترین گزینه هایی هستند که می توانید انتخاب کنید.

پارچه کرپ مازراتی نیز یکی دیگر از پارچه های بهاره است که طرفداران زیادی دارد. کرپ مازراتی نسبت به کرپ ابریشم و کرپ حریر ضخیم تر است اما تن خور فوق العاده ای دارد و برای دوخت مانتو عید نوروز یا مانتو مجلسی گزینه فوق العاده ای است. کرپ مازراتی جنس پارچه خنکی دارد و از ویژگی های مثبت آن می توان به ضد چروک بودن اشاره کرد. همچنین پس از شستشو آب نمی رود، رنگ پس نمی دهد و بعد از بارها شستشو صحیح همچنان مثل روز اول زیبا خواهد بود.

 

انواع پارچه مانتویی بهاره

پارچه مانتویی بهاره پارچه ابریشمی

یکی از بادوام ترین و در عین حال لطیف ترین پارچه های بهاره، پارچه ابریشمی است. این نوع پارچه هم برای مانتو بهاری و هم مانتو تابستانی مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه ابریشمی به مانتو بهاره شما جذابیت و زیبایی خاصی می بخشد. اگر دوست دارید مانتویی با پارچه بسیار زیبا و لطیف و مد روز داشته باشید اما در عین حال لاکچری و لوکس هم به نظر برسد بی شک مانتو با پارچه ابریشمی ایده آل خواهد بود.

این مدل پارچه معمولا برای دوخت مانتو مجلسی یا مانتو عید مثل مانتو عید نوروز یا مانتو عید فطر مورد استقبال قرار می گیرد. همچنین از تنوع طرح و رنگ بالایی نیز برخوردار می باشد.

 

پارچه ساتن

از دیگر پارچه های بهاره می توان به پارچه ساتن اشاره کرد. پارچه ساتن مخصوص مانتو اسپرت و مانتو مجلسی است. البته این جنس پارچه طرح های مختلفی دارد که یکی از محبوب ترین آنها ساتن پشت کرپ می باشد.

 

پارچه میکرو

آخرین پارچه مانتو بهاری که در این پست می خواهیم به شما معرفی کنیم، پارچه میکرو است. پارچه میکرو از پلی استر ساخته شده و معمولا از آن برای دوخت مانتو پاییزه یا مانتو بهاره استفاده می کنند. پارچه میکرو بسیار ظریف و سبک است و برای دوخت مانتو اسپرت، کت دامن یا پالتو مناسب می باشد. این مدل مانتو تن خور فوق العاده ای دارد. علاوه بر اینها، پارچه میکرو ضد آب است و از دوام بالایی نیز برخوردار می باشد. به همین دلیل سال ها می توانید از ان استفاده کنید.

 

سخن پایانی

اگر به مانتو فروشی هایی مثل گالری میرداماد سری بزنید متوجه می شوید که مانتوهای بهاره علاوه بر اینکه از تنوع رنگ و طرح بالایی برخوردار می باشند جنس آنها نیز با هم متفاوت است. از این رو شما باید با توجه به جنس پارچه و موقعیت مکانی که قصد پوشیدن آن مانتو را دارید باید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. برای انتخاب بهترین پارچه فصل بهار باید به جنس پارچه، میزان کشسانی، انعطاف پذیری، ضخامت و رنگ آن دقت نمایید. همچنین سعی کنید هنگام خرید پارچه مانتویی به مدل مانتویی که قصد دوخت آن را دارید نیز توجه نمایید.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (308)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (295)

مانتو اسپورت فصلی (933)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (416)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (421)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من